Jump to content

Mai multe probleme Fabia 1.4 16v 101 CP


Shumi gti
 Share

Postare recomandată

salut,

sunt un proaspat posesor de fabia. are 101 cp si are si cateva probleme pe care nu le pot identifica singur deoarece nu am mai avut motoare pe benzina.

- uneori cand motorul e rece apas pedala de acceleratie si nu prea se accelereaza decat daca insist

- motorul se tureaza foarte greu, adica ajung foarte greu la 100km/h..si mai mult de 140 nu prea merge. Demaraje nu prea are..adica nu are deloc. Am condus acum un an o fabia de 1.4 cu 75 de cai si am mers cu 200km/h cu ea pe autobanda..si urca mai usor in ture.

- uneori in mers ( de ex intr-a 5a) cand motorul e cald imi cade pentru o secunda acul la turometru pana la 900 de ture apoi isi revine

- uneori se aprinde becul de la ulei..iar daca opresc si pornesc nu ramane aprins.

- la viteze de 100km/h se aude un zgomot ca de motor electric pe partea stanga fatza

sper sa ma puteti lamuri cat de cat...si astept sfaturi cum as putea sa fac masina asta sa fuga cat de cat. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima chestie e sa faci o scanare cu un vag-com si sa salvezi erorile inregistrate de ECU. Apoi putem sa-rti dam sfaturi.

A .. cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am unde sa fac scanare cu vag-com. alt program de diagnoza nu este? masina are 90.000 km.

aa..ultima chestie..am observat ca pierde ulei de sub motor undeva in partea stanga fata a masini.. ( p la cutie cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara VAG-COM nu prea ai alte sanse sa depistezi ceva decat la service :lol:

Banuieli si supozitii putem sa oferim toti.... dar nu cred ca ajuta la nimic. Mai ales de la distanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa..ultima chestie..am observat ca pierde ulei de sub motor undeva in partea stanga fata a masini.. ( p la cutie cred)

:) N-o fi cumva ulei de la servodirec

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu la mana, nu exista 1,4 MPI cu 101 c.p. Daca ai 101 cp este 1,4 - 16 valve.

Daca ai 1.4 16 valve, ar trebui sa traga ;), eu de asta am si merge binisor. Oricum nu o sa simti cuplul cu care te ai obisnuit la dieseluri, dar daca ajungi pe la 4000 rpm o sa vezi cum incepi sa i simti puterea. Dar asta dupa ce rezolvi toate problemele, mai ales cu scurgerea de ulei.

Repet si eu Vag-Com.

PS. Ai scris ca nu ai unde sa faci scanare Vag-com. Asta nu o cred decat eventual daca stai in mijlocul desertului, sau la polul nord/sud. in romania sigur gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Timisoara, eu te ajut cu o scanare:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..mersi.. sunt din suceava ;) . nu prea stiu ce putere se simte la asta..inainte am avut un passat an 2004 1.9 tdi 131 cp 4 motion..credeam totusi ca cei 101 cp sunt mai "prezenti". apropo de servodirectie.. imi merge bine.

Cateodata imi cade vitezometrul si se aprinde becul de la ulei...asta ce-o fi?;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu la mana, nu exista 1,4 MPI cu 101 c.p. Daca ai 101 cp este 1,4 - 16 valve.

In consecinta, am modificat titlul topicului :)

Hmmm, are multe probleme masina ta, dar nu pot fi toate puse in titlu... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata imi cade vitezometrul si se aprinde becul de la ulei...asta ce-o fi?:(

Sper sa nu ti se para stupida intrebarea: nu cumva ti se opreste motorul in mers fara sa iti dai seama? ai fluctuatii de turatie a motorului la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fluctuatii de astea... dar rar (sa zic de 3 ori pe an), si niciodata nu s-a oprit in mers. In schimb cand fluctueaza, face urat de tot. Cade spre 0, urca repede sus, iar cade... trebuie sa il tin putin accelerat la semafor altfel e o senzatie ciudata. Dupa 2-3 reporniri (sau cativa km) fenomenul dispare si poate sa nu mai apara luni de zile....ciudat... o fi problema cu cablurile din compart. motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa il contrazic pe MIP..chiar exista 1.4 mpi cu 101 cai, si apare ca si 1.4 m cu p si i rosii. Si-a luat un prieten o fabia din 2003 care asa inscriptionat, si in talon are 74 kw.

si ca sa fiu ontopic, si mie mi se mai intampla. pe perioade foarte scurte, 2, 3 min de obicei cand vin de la turatii mari si o las la relanti. dar face de 2-3 ori si isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Condirm, si imi cer scuze. M-am mai documentat si eu. Chiar exista 1,4 mpi cu 101 cai. Dar este model mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!