Jump to content

Pompa Vacum Egr


tziku
 Share

Postare recomandată

Am observat ca de la o vreme masina se opreste f. urat (tremura). M-am uitat in zona EGR-ului si a ciupercii de oprire a motorului si am constatat ca pompa de vacum care comanda EGR-ul si ciuperca era topita din cauza ca a stat pe galeria de evacuare. Am gasit la cineva o pompa de vacum, i-am explicat ce si cum si mi-a zis ca are una de la un golf de 150cp. Dupa descriere era exact ceea ce imi trebuia mie. A venit noua pompa de vacum si cand sa o montez am constatat ca mufa nu se potriveste. Furtunele , capacul acela gri cu made in USA ...absolut TOT este identic mai putin mufa si banuiesc ca si seria dar la pompa veche nu se vede seria.

Are ceva daca fac rost de o mufa care se potriveste la pompa cea noua si o inlocuiesc cu cea de pe masina ? O sa mearga ? Are rost sa incerc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o poza la chestia aia. eu nu am inteles ce numesti tu pompa de vacuum acolo. nu cumva te referi la membrana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca de la o vreme masina se opreste f. urat (tremura). M-am uitat in zona EGR-ului si a ciupercii de oprire a motorului si am constatat ca pompa de vacum care comanda EGR-ul si ciuperca era topita din cauza ca a stat pe galeria de evacuare. Am gasit la cineva o pompa de vacum, i-am explicat ce si cum si mi-a zis ca are una de la un golf de 150cp. Dupa descriere era exact ceea ce imi trebuia mie. A venit noua pompa de vacum si cand sa o montez am constatat ca mufa nu se potriveste. Furtunele , capacul acela gri cu made in USA ...absolut TOT este identic mai putin mufa si banuiesc ca si seria dar la pompa veche nu se vede seria.

Are ceva daca fac rost de o mufa care se potriveste la pompa cea noua si o inlocuiesc cu cea de pe masina ? O sa mearga ? Are rost sa incerc ?

Cel putin teoretic ar trebui sa mearga. Este vorba despre valva N239; la oprirea motorului, aceasta primeste doar un impuls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare...cand opresc motorul se zdroncina urat...ceva care a aparut de curand...sa fie murdara valva pe interior si nu inchide complet...sau ce potate sa fie ca zic ca se rupe motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciuperca. Porneste motorul , deschide capota si vezi ca ai o ciuperca in stanga sus cum te uiti la motor. e exact langa galeria de admisie. Inchide tu acea ciuperca brusc pana la capat si ai sa vezi ca se opreste motorul f. frumos. Pune pe cineva in masina care sa opreasca motorul si tu urmaresti cum lucreaza ciuperca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e altfel :P NU avem toti motoare la fel. Iti trimit o poza ca sa ma prind si eu.... :P Prespun ca nu te referi de la ciuperca ce comdanda EGR, descrie-mi te rog din poza.

post-7602-1174227982_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare...cand opresc motorul se zdroncina urat...ceva care a aparut de curand...sa fie murdara valva pe interior si nu inchide complet...sau ce potate sa fie ca zic ca se rupe motorul

se poate intampla ca la tine sa fie ambreajul de vina...cerceteaza deci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am straduit si am facut rost de poze. Cred ca cele doua poze sunt de la masini diferite.

post-7843-1174230534_thumb.jpg

post-7843-1174230545_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai gandit vreodata ca motorul se opreste de catre electrovalva montata pe capul hidraulic al pompei de injectie?

la tine poate fi un tampon motor slabit...si de-aia scutura la oprire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@frexxl - daca te referi la problema lui @tziku, citeste mai atent primul post. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare...cand opresc motorul se zdroncina urat...ceva care a aparut de curand...sa fie murdara valva pe interior si nu inchide complet...sau ce potate sa fie ca zic ca se rupe motorul

merge bine valva...dar am descoperit ca la plecare la o anumita turatie(vibratie) se aude ceva in parte dreapta jos....cred ca e un tampon motor rupt...tre sa caut sa vad cum arata sau ce vibreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut,

Am o problema la un Caddy 2.0 SDI.

Am ramas fara frane si am gasit un cot de la vacuum fisurat.L`am lipit pana cand imi vine piesa,dar s-a aprins in bord "Lampa de la gaze de evacuare".

Are vreo legatura una cu alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o problema la un Caddy 2.0 SDI.

Am ramas fara frane si am gasit un cot de la vacuum fisurat.L`am lipit pana cand imi vine piesa,dar s-a aprins in bord "Lampa de la gaze de evacuare".

Are vreo legatura una cu alta?

La a doua pornire dupa ce am lipit piesa respectiva s-a stins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!