Jump to content

The UFO - still flying


Alex-F1

Postare recomandată

Salut,

Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos :)

Si eu am preferat putin mai in varsta dar cu dotari, decat mai noua, dar nu asa dotata. (se presupune un anumit buget ;) )

E adevarata faza cu km facuti in Germania, oamenii astia sunt enervant de meticulosi ... nu fac nimic de mantuiala - totul original, service la timp, etc.; plus ca au drumuri ca-n palma ... toate.

Si mie mi s-a parut o diferenta majora de la Vento la Passat ;) .. si diferenta e de doar 6 ani.

Numai bine

Andrei.

Link către comentariu
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alex-F1

    42

  • Circoloco

    16

  • B_U_T

    13

  • Borisake

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte frumoasa masina (cand ai cumparat-o).. sa o stapanesti sanatos in continuare..

Azi e prima data cand citesc despre masina ta.. e frumoasa dar modificarile pe care le-ai facut sunt pur si simplu demne de o masina fabricata in RO ( se subintelege).. E mult prea incarcata pt o limuzina si e pacat de ea ca i-ai lipit toate chestiile alea pe ea,nu mai zic de interior,nuca aia e pur si simplu ca "nuca'n perete",iar cand am vazut ca ai 2 casetofoane am crezut ca vad dublu :unsure: . Iti spun cu toata sinceritatea si fara un ton ironic sau "la misto" adu-o in starea initiala..

Link către comentariu

Au dreptate baietii..nu spune nimeni ca oleaca de ..tuning ..al masinii e rau dar nu trebuie prea incarcata. Incearca sa reduci din toate abtibildele alea cu volkswagen. jantele, o folie si oleaca de crom ii fac bine..dar incearca sa o mentii simpla , frumoasa... Bafta in continuare

Link către comentariu

Ohooooo, Andrei, mi-ai dezgropat topicul.....ai sapat mult dupa el? ;) Hai ca n-am mai postat acilea de aproape 2 ani.....chiar ma gandeam ca ar fi cazul sa mai pun ceva poze proaspete si iata ca acum e momentul.... Da, aveti dreptate, era mult prea incarcata inainte, asa ca i-am aplicat un "clean look" general, dar am pastrat totusi niste "motive" cu F1! ;) Iata si 2 poze mai jos!

Eeeeehh si in tot acest rastimp, au mai aparut niste "dotari" la ea.....dupa buget.....dintre care sa amintesc:

- jante pe 16" originale VW + 4 cauciucuri noi (205/55/16 in fata si 215/55/16 in spate)

- folie omologata pe geamurile fata

- masca radiator fara sigla VW + usor facelift intre faruri cu folie negru mat

- termometru interior

- eleron dedicat cu stop frana de la Spider Tuning

- alarma Viper

- kit xenon 6000k

- finale esapament inox Borla

- CHIP TUNING + power box, rezultand 159 CP si 405 NM (pe bune, masurati pe dyno)

- semnalizatoare laterale clare

- "clean look" portbagaj (dezlipit siglele VW, TDI si PASSAT)

- stop frana cu LED-uri sub masina (pe puntea spate)

- plafoniera de Passat W8 (iluminata in rosu si cu 2 LED-uri tot rosii care bat in jos, spre schimbator) - vezi pozele

- folie speciala de protectie pe faruri (vezi poza)

Acuma am in plan:

- o nuca iluminata in rosu pt. schimbatorul de viteze, eventual personalizata (se poate scrie pe ea orice in locul cifrelor alora) - vezi pozele

- vopsirea bandourilor/fustelor/pragurilor in culoarea caroseriei....vezi pozele cu acel Passat (nu e al meu).....alta viata, jur! :D Dar botul as vrea sa-l las negru pe mijloc, intre faruri, sub numarul de inmatriculare....!!!!

Iaca si-am mai gasit si-o poza mai veche cu stopul de frana de sub masina (prins pe puntea spate) ;) ....ia sa v-aud cati dintre voi ati mai vazut asa ceva..... ;)

post-11482-1238033378_thumb.jpg

post-11482-1238033388_thumb.jpg

post-11482-1238034668_thumb.jpg

post-11482-1238034679_thumb.jpg

post-11482-1238034708_thumb.jpg

post-11482-1238034780_thumb.jpg

post-11482-1238034792_thumb.jpg

post-11482-1238035758_thumb.jpg

post-11482-1238035770_thumb.jpg

post-11482-1238035977_thumb.jpg

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu

Va ca tot nu te induri sa dai jos stikerul ala cu F1.

Personal la masina ta i-as da jos dungile alea negre de pe capota, as face stopurile black smoked, as da jos ochii aia de pisica de pe bara si stopul ala de frana de pe puntea spate, nu de alta dar sa nu te trezesti ca uita vreunul sa mai fie atent atragandu-i privirea stopul ala cand se aprinde si sa te loveasca, stickerul ala cu drive safely si as vopsi tot ce inseamna bandouri de pe usi si bari in culoarea caroseriei-chiar tu ai pus poza cu passatul ala cu ele vopsite si fara alte briz briz-uri si vezi ce bine arata, iar despre eleron nu stiu ce sa zic, dar parca dadea mai bine unul dintr-ala finut tip M.

Te-as ruga sa imi trimiti si mie pe pm cum trebuie procedat si cat ajunge pret final la un schimbator din ala iluminat ca as fi si eu tentat, acum depinde si de costuri.

In rest masina cred ca trage foarte bine ca vad ca este cuplu la greu, multi km fara evenimente iti doresc si cat mai putine critici la F1

Link către comentariu

E cu MULT mai bine acum..dar te-as sfatuii sa renunti la al doi-lea casetofon,sa ii pui in schimb o magazie de CD-uri OEM.Sper ca ai dat jos nuca de pe volan,si de asemenea ca nu iti vei comanda un schimbator pe care sa scrie "la tati ni greu" :blah_: o fii amuzant dar totusi..nu trebuie sa te compatimesti de fiecare data cand schimbi vitezele :))

Ti-as sugera ca inscriptiile de pe usi daca nu vrei sa renunti laele sa le micsorezi si sa le pui tot pe usa sub bandou in spatele rotii fata (in partea dreapta-jos)..cred ca ar arata mai bine..

Modificat de But_Fns
Link către comentariu

Ma bag si eu in seama si-mi dau cu pararea spunandu-ti ca ti-ai batut joc de masina din punctul meu de vedere.Arata foarte bine stock .. ca in primele poze .. Dar fiecare cu ideile lui .. :Driver:

Link către comentariu

Alex-F1,banuiesc ca webasto nu e pus de fabrica , ai idee cat a costat , cine si unde l-a instalat ?

Legat de functionarea lui :

* poti sa-l pornesti si instant , odata cu motorul pt a-l incalzi mai repede ? Legat de pornirea instant, a mea ma enerveaza ca nu pot sa fac asta din mers , trebuie sa opresc , meniul nu poate fi accesat decat cu v=o

* la mine se aude un tic-tic-tic de undeva din spate , mai rar la inceput si apoi f repede ....., banuiesc ca asta e pompa care trimite motorina din rezervor catre arzator ( fata )

* eu de obicei il programez sa mearga 10 minute , cu aprox. 15 minute inainte de ora de plecare estimata . In functie de cat e de frig afara , gasesc apa undeva intre 65-75 grade .

* ciudat este ca dupa ce pornesc , temperatura scade brusc cam cu 10-15 grade , ca si cum apa incalzita de sirocou s-ar amesteca cu apa rece. Eu credeam ca sirocoul incalzeste toata apa din motor ( evident fara circuitul aferent radiatorului , termostatul fiind deschis )

* nu stiu unde spunea cineva pe forum ca trebuie sa lasi clima pe auto ca sa porneasca si ventilatia odata cu sirocoul....prostii. Am facut toate experientele posibile , oricum l-ai lasa , pe ECO , AUTO sau OFF el tot asa pleaca , adica nivelul 3 de ventilatie activ prin toate aeratoarele ( parca la picioare nu baga , n-am fost atent ).

Link către comentariu

Look stock.....NICI MORT......musai trebuie sa fie putin personalizata, ca sa se deosebeasca cat de cat de cele stock....iar personalizarea e cu F1 :P Si io m-am gandit ca logo-urile F1 de pe usi sa le fac mai mici si sa le pun langa bandouri....va urma si asta! Dungile alea de pe capota s-au vrut a fi asa ca o continuare a foliei dintre faruri....nici io nu-s super-incantat de cum arata.....vad io ce fac cu ele.....

Care "al doilea casetofon" bre? :blink: Unde vezi tu acolo 2 casetofoane? Sus e casetofonul original, iar dedesubt e MP3-ul pus de mine in locul CD player-ului original, atat! Casetofonul intr-adevar nu-l mai folosesc (e dezafectat), dar l-am lasat acolo ca da bine noaptea, cu luminitele alea multe ale lui, zici ca e bord de avion.... :P

Daaaaaa, sirocoul Webasto intr-adevar si-a facut cu brio treaba a doua iarna.....super meserie.....sa-i dea Dumnezo sanatate neamtului care l-a montat, ca aici modelul asta costa cu tot cu montaj ~ 1.600 de Euro!!!! :o Da, nu e din fabrica si are programator separat.....pot sa-l pornesc instant cand vreau io, indiferent ca motorul e oprit sau pornit, n-are legatura cu motorul.....acel tic-tic-tic e intr-adevar pompa care trage motorina din rezervor......la fel si eu: programat cu 15 min inainte, iar apa o gasesc pe la 70 de grade (in cabina vreo 20 de grade) si scade si la mine apa 10-15 grade dupa pornirea motorului, habar n-am de ce......

Inca o poza recenta cu masina (a treia poza) si 2 poze mazgalite in paint, profil si fata, cam cum ar arata cu bandourile/pragurile/fustele vopsite la culoarea masinii.....hai sa nu-mi spuneti acuma ca nu va place nici botul asa cum l-am conceput io.... :blah:

Aaaa si-am mai uitat sa mentionez la upgrade-uri stergatoare lamelare (ieftinaturi, 32 RON setul, dupa 2 luni inca sterg perfect, fara urme si/sau zgomot, sa vedem acuma cat mai tin) si azi mi-a sosit si setul de presuri originale, de la mama lor din Germania (vezi poza)!!!!! :icon_thumright:

post-11482-1238102275_thumb.jpg

post-11482-1238102289_thumb.jpg

post-11482-1238102534_thumb.jpg

post-11482-1238103147_thumb.jpg

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu

ma rog..scuza-ma..nu doua casetofoane..2 scule audio din care unu nu merge..mai bine o magazie sau o navi MFD...asta e parerea mea..

Link către comentariu

Ar arata mai bine cu bandourile in culoarea masinii :icon_thumright: (eu vorbesc - ca nici eu nu le am asa), dar apoi nu ar mai avea rost fata vopsita in negru :blink:

Link către comentariu
nu ar mai avea rost fata vopsita in negru

Pai tocmai asta-i tot farmecul frate.....sa fie ceva contrast acolo, nu tot botul in culoarea masinii.....in viziunea mea, bineinteles! Si oricum ideea e veche si bine cunoscuta in lumea tuningului....vezi pozele de mai jos..... :cool:

Mah ce ma enervati astia care, cum apare pe masina ceva in plus de stock, oricat de mic ar fi, gata, e kitch.... :Driver: Intr-adevar, e un fel de "tuning low budget", dar na, ce sa fac daca n-am salar de 2000 de Euro......o personalizez si io cum pot, ca un amarastean ce sunt...... :D

post-11482-1238106296_thumb.jpg

post-11482-1238106302_thumb.jpg

post-11482-1238106639_thumb.jpg

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu

Eu zic ca tie trebuie sa iti placa ca de tu te cari cu ea de colo pana colo ei vor doar sa isi exprime si ei unele pareri, dar pana nu incerci nu vei fi linistit. Treaba buna este cu bandoul vopsit, dar la cat mi-au cerut astia mie aici in Buc. (400E) zau ca imi vine sa iau ceva oja de unghii de la nevasta sa le fac eu. hihihihihiih si de ce nu o suspansie mai joasa, ar arata mult mai agresiva?

Bafta la nascocirea de ideei. :cool:

Link către comentariu

Eeeee.....mie-mi spui? Ai dreptate cu suspensia, aspectul masinii e cu atat mai fain si stabilitatea cu atat mai buna cu cat masina e mai joasa, dar, din pacate, traim in Romania, unde drumurile sunt cum sunt si, cum eu sunt un om practic, am ajuns la concluzia ca o suspensie mai joasa ar da bine doar la capitolul aspect si atat.....iar Passatul este totusi o limuzina inclinata mai mult spre comfort.....fiind un mare iubitor de natura, uneori, cand mai mergem la iarba verde, in concedii, cu corturile etc, chiar am impresia ca e prea joasa.....si sincer n-as vrea sa ajung sa las masina la sosea si sa car in spate 50-100-200m pana la locul de campare toate bagajele..... :) Asa ca asta e.....traim intr-o tara a compromisurilor.....vorba aia, nu merge si cu clisa intreaga si cu cutitul uns..... :(

Link către comentariu

@Borisake probabil a ta este reglabila :D. Iarna fiind rotile mai mici n-ar trebui sa fie mai joasa?

Alex-F1 eu iti recomand Koni STR.T. O am pe masina si stiu cum e. Chiar nu e mare diferenta ca inaltime -3cm si este super. E comoda in oras la denivelari si pe drumuri foarte bune e sport: sta masina in curbe...e altceva si nu e scumpa. Succes cu masina :blink:

PS: ar trebui sa specifici ce-i "clisa" pt astia mai din Est (slanina pt banateni) ^_^)

Link către comentariu

:) nu man nu ai nimerit, eu am doua randuri de suspensii la masina si doua randuri de roti, la cele de iarna sunt 195/65/15 si la cele de vara 225/45/17.

Garda la cele de iarna au de la stoc +20mm si la cea de vara -30mm. :)

Stiu ca o sa ziceti ca sunt ciudat, dar asa este mai bine si nu dureaza mult sa schimb suspensia, cam 4h.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos.Ce m-a impreionat este ca inca ai telefon la ea? Cum ai reusit? Crezi ca as putea gasi si eu vreunul? :SSS Sau poate stii pe cineva...ti=as fi recunoscator..mersi

Link către comentariu

Nah ca de cauciucuri vara/iarna am auzit, dar de suspensie vara/iarna e prima oara in viata mea cand aud!!!!!! :blah_: Foarte tare frate!!!! :) Io la suspensie zic pas deocamdata, ca precis bate la scor colo spre 1.500 - 2.000 RON si acuma ma concentrez pe vopsirea bandourilor/fustelor/pragurilor! :(

Telefonul....pai masina avea car kit-ul functional cand am cumparat-o, am facut rost (destul de greu, ce-i drept) de un telefon compatibil (Nokia 6310i - tata telefoanelor mobile) si gata treaba.....in acelasi suport merge si modelul Nokia 6210! Car kit-ul tau pt. ce model de telefon e? Cumva tot 6210/6310?

Link către comentariu

Scuze ca fac putin off-topic dar sa schimbi de 2 ori pe an amortizoarele... Pe mine m-a costat 4 mil schimbul lor deci ar veni 8 mil pe an :) Nu vad unde e afacerea doar daca le schimbi "gratis".

Link către comentariu

Cu scuzele de rigoare ca murdarim topicul omului, dar nu costa nici un ban cand o schimbi tu in parcare. :D chiar si de doua ori pe an. Problema este ca eu stau intr-un cartier din Buc cu pseudonimul de "care este" si ca sa ies le strada principala dintre blocuri am de parcurs cam 100m si cum al nostru primar nu da zapada din drum...trebuie sa trec la o suspensie mult mai inalta, experienta din iarna lui 2007 cand nu am putut sa ies cam 3 zile cu masina.

Link către comentariu

Masina este ok ca si dotari, dar totusi incearca sa mai scoti din stikere si din mutzunasii de prin interior. Iar faza cu botul "inegrit" si capota liniata chiar nu da bine pe masina. Si scoate-i si colantul ala rosu si scrisul de pe bara spate, nu-i vad rostul. Folia de pe faruri este ok, chiar protejeaza? Faruri identice am avut si eu, cu proiectoare incorporate, dar le-am schimbat din cauza de matuire. Inca le mai am prin pivnita, dar in curand se va transforma in crama si trebuie sa o golesc de cotrobele. Ma rog, e o parere personala cu privire la supraincarcarea masinii cu diverse chestii de prin hipermarketuri. Ai vazut la mine ce aiurea erau benzile alea?... Si eu m-am intepat dar am reparat cat de repede am putut(m-a lasat vremea).

Link către comentariu

Pozele de la inceputul topicului sunt vechi de vreo 2 ani.....sper ca le-ai vazut si pe cele recente, in care este mult mai clean si la exterior si la interior! :blah: Botul negru va ramane fara discutie......cu capota ma mai gandesc..... Folia pe faruri nu e pusa de mult si tot din motive de matuire am pus-o si io (am explicat mai sus procedeul de curatare a farurilor, inainte de-a aplica folia)! Nu stiu care-s acele "diverse chestii de prin hipermarketuri" de care zici tu, dar ma rog.... Stickerele sunt toate facute pe comanda, nu cumparate de gata!

Link către comentariu

Scuze, chestiile alea cu PASSAT si VOLKSWAGEN de pe praguri, parasolar, suportul de pahare sau sigla de la cotiera spate sunt intr-adevar pe comanda, dar parca termometrul, ceasul ala de la bricheta(sau este FM transmiter?) saculetii cu mirosuri, si ce mai ai tu pe la oglinda si suportul de telefon o cam incarca. Pentru miros am luat ceva excelent pe la jumatatea lunii decembrie, CWS ii spune, de pe forum dar nu fac reclama, care mai are si acum lichid in el, nu curge si miroase de te ameteste. 35 ron pentru aproape 4 luni este rezonabil. In rest chiar imi place masina ta, se vede ca nu este obosita deloc la interior, arata excelent, eu as vrea sa-mi schimb husele de pe scaune cu altele similare ca si calitate. Poate piele... ;) Daca ma gandesc mai bine chiar nu arata rau cu botul negru, parca e mai agresiva. Doar cu capota poate faci ceva.

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!