Jump to content

Daca scot catalizatoarele e vreo problema?


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

acel motor a fost calculat sa mearga . lasati teoriile astea domne scoti catalizatorul strici masina, pui chip strici masina ca masina a fost gandita sa mearga cu softul de fabrica, pui roti mai mari iar strici masina, pui discuri mai mari de frana O SA MORI CA UMBLI LA SISTEMUL DE FRANARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

ai dreptate aia care au calculat masina ,au fost niste fraeri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scotind catalizatorul masina trage mai bine dar consuma simai mult ptru ca gazele sunt evacuate mult mai repede

esti sigur? nu mi se pare logic.... gazele trec mai repede si mototul nu mai depune efort sa impinga gazele prin catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e si dilema mea cu BACK PRESSURE ( nu stiu cum ii zice in romaneste, rog pe cineva sa imi spuna ) DE OBICEI cu cat galeria de evacuare produce aceasta back pressure mai MICA cu atat masina e mai buna la acceleratii. Nu ar avea de ce sa consume mai mult in principiu, dimpotriva, pentru ca marind acceleratia ajungi mai repede la viteza dorita, iar diferenta e doar legata de frecare. Am vazut insa afirmatii ca da, consuma mai mult la turatii mici de exemplu. Rog pe cineva sa explice fenomenul daca poate.

:P E nasol tare cu poluarea...Si problema e fara solutie. China construieste O CENTRALA PE CARBUNI pe saptamana ca sa isi ajute economia, iar argumentul lor e "pai voi ce ati facut acum 30-40 de ani??" In mod evident nimeni nu se gandea atunci la "global warming" si consecintele erau nestiute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi si mie te rog unde le-ai facut....ma intereseaza si pe mine de mai mult timp dar nu am stiut unde sa ma duc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin

Da-mi PM si iti dau numarul la om care e baiat parfum si ieftin. Nu se pricepe la nimic decat la autogen si taiat si indreptat fiare.

- La Diesel nu se masoara noxele ci cantitatea de funingine.

- De ce toate masinile de competitie cu motoare tunate au evacuari pe direct chiar,neavand nici o toba?Pentru mai multa putere.

- Motorul pe benzina se deregleaza daca se scot catalizatoarele ca are sonde lambda. Dieselul nu are sonde asa ca e o mare tampenie cu dereglatu motorului.

- Am mai auzit teoria cu cresterea consumului dar nu prea ii inteleg logica.Eu am un consum oarecum marit dar din alte motive. Voi posta aici dupa ce remediez problema daca intradevar am avut consum crescut datorita catalizatoarelor.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba sunt Diesel mai noi si cu Lambda probe tot pentru emisii mici. La cele vechi nu s-a pus pentru ca problema majora la diesel erau si sunt NOx si particulele in primul rand! NU se masoara NOx la diesel la testele de poluare, insa este clar mai mare din pacate decat la alea pe benzina. Cred ca se fac si catalizatoare cu lambda inainte si lambda dupa catalizator tot pentru reducere de emisii... NU stiu despre ce dereglare zici la datul jos al catalizatoareleor chiar si la unele cu benzina, daca lambda este inainte de catalizator nu vad cum ar afecta...

Ma repet, rog sa explice cineva fenomenul de Back Pressure foarte mica si care creste consumul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iamstealth,la motoarele mai noi pe benzina este si o a doua sonda lambda pe catalizator sau dupa catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand va aud cu poluarea... parca sunteti topmodele blonde care cred ce se zice la tv...

toate avioanele care merg alea oare cat polueaza? ca de consumat, consuma la un drum cat consumam toti membrii forumului in toata viata noastra

toate utilajele militare care se tot invart alea au catalizatoare euro4? si sunt destule

toate masinile US care consuma de 3 ori mai mult conbustibil nu polueaza? si sunt si alea mult mai multe

Imi pare rau, daca sunt offtopic, dar nu ma pot abtine sa nu iau atitudine. Probabil astia de se gandesc sa faca masini hibride, cu surse de alimentare alternative, nepoluante sunt niste fraieri. Nu cred ca la fel vor spune nepotii tai cand vor avea la 10 ani plamanii unui fumator inrait de 50 si se vor da cu sania pe duna de nisip. Daca tot polueaza altii la greu, de ce sa nu o facem si noi, dc altii fura, de ce sa nu furam si noi, de ce sa fim oameni cand putem fi si noi animale. Din sursele alea mari de poluare existente, unele nu se pot reduce momentan, dar cu siguranta se lucreaza la asta. Fiecare tb sa ajutam cum putem, chiar si daca stingi un bec ce nu il folosesti seara. Cumulat, inseamna ceva. Chiar daca suna idealist, tb sa fim toti constienti ca poluarea e o problema foarte mare si cu siguranta deja resimtim efectele ei, dovada chiar iarna ce tocmai a trecut, declarata cea mai calduroasa de cand au inceput masuratorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF

......... Cred ca se fac si catalizatoare cu lambda inainte si lambda dupa catalizator tot pentru reducere de emisii...

Dupa cum vezi asta am spus si eu, daca citeai mai atent. Evident ca la cele cu benzina cu atat mai mult, mai ales ca acolo e mai important.

@clao asa gandesc si eu, insa USA si China don't give a sh......Asa ca in scurt timp ne va fi cald la toti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am zis sa scriu si eu deoarece de vreo 4 luni mi-am pus catalizatorul inapoi.

mi-am facut evacuarea de la cap la coada ca sa zic asa adica de la turbina pana in capat, am scos catalizatorul, am pus teava cu diametrul mai mare decat stoc, toba sport. si tipii de la atelierul care miau facuto miau zis ca trebuie sa imi puna un "obturator" pe teava inainte de toba pentru a inlocui in parte rolul catalizatorului de a mentine o oarecare presiune.

asa au si facut si masina scotea un zgomot mai puternic se tura mai repede si se simtea ca motorul e mai nervos chiar si fara chip.

si am observat ca consumul imi crescuse dar nam putut sa vad cu cat deoarece mii dus bordu si imi indica eronat.

in februarie a trebuit sa ma duc la ITP si am zis ca no sal iau fara catalizator si lam pus inapoi, si am vazut ca consumul a scazut destul de bine, nam facut masuratori dar 1.5-2 litri la suta cred ca a scazut.

deci se poate scoate, scoate fum mai mult masina fara el, dar am decis sal pastrez deocamdata pana imi pun unul high-flow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Dragi forumisti atasez un fil mai jos exact cu o masina ca a mea 2.5 tdi 5 cilindrii 150CP stock. Asa mi-a sunat si mie masinutza cand mi s-a rupt esapamentul de la un cot inainte de catalizator. Sunetul asta ma fascineaza de-a dreptul. Nu este mai zgomotos motorul in sarcina ci doar pe decelerare cand schimbi treptele.Ce se aude suplimentar e un fluierat al turbinei.

Consumul la masina mea este acceptabil in afara orasului nu trec de 7L nici daca o conduc sportiv cu 7 persoane la bord si in mediu urban nu trece de 10L. Singura problema de care imi este frica este sa nu imi afecteze in mod negativ turbina/motor. Legat de ITP nu are rost sa vorbim.. am dus luna trecuta passatul la ITP si am intrebat " da nu mai trebuie sa faceti testu ala de fum accelerat la maxim?" raspuns !!: " bine ma sa stau dupaia in putoare si fum de motorina?" :(

Legat de performantele unui esapament direct fara tobe va pot spune atat. Un amic are un bmw 2007 525d motor 2.5d si cutie automata. Ori cat a incercat sa accelereze de brutal nu a reusit sa fluiere rotzile cu cutia automata. Surpriza dupa ce si-a scos tot esapamentul si si-a montat teava mai groasa fara nici un amortizor de zgomot ii fluiera cauciucurile la pornire. El nu s-a atins de catalizatoare intrucat are ceva senzori in ele sau imediat dupa ele.

ascultati sunetul unui TDI cu esapament open pipe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!