Jump to content

Suspensie spate


D@ny
 Share

Postare recomandată

Cum zice si colegul eleet, prima poza e pt tine mai mult ca sigur. La mine e valabila poza a doua fiind variant, doar ca mie imi trebuie 4 buc (2 stanga - 2 dreapta)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand buscele de la puntea spate sunt foarte uzate exista si riscul aparitiei unor fisuri ale caroseriei (din cauza ca socul absorbit in mod normal de bucse este acum preluat de caroserie), lucru deloc de neglijat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult , ma derutat www.unixauto.ro , pentru ca apareau amandoua variantele pentru aceiasi masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny78 - prima bucsa este pentru hatchback iar a doua este pentru variant - ambele pt spate

Bafta cu schimbatul! La mine a fost destul de mult de munca la scos. S-a folosit dalta si barosul. La intrare a fost usor ca s-a folosit o presa. Poti folosi si o menghina cu deschidere mare...

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti:) am si eu o problema

cand pun greutate in spate, chiar si 2 persoane, se lasa foarete mult masina, ma intreb ce ar putea fi sa nu schimb aiurea..arcurile sau telescoapele?

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU UNU AM CUMPARAT MASINA CU SUSPENSIE COMPLETA SPORT DIN GERMANIA SI NU PREA E PE GUSTUL MEU CA NU SUNT RACER E FOARTE RIGIDA SI MA GANDEAM SA SCHIMB TOT KITU SPORT CU UNELE NORMALE IN BUNA STARE DE FUNCT , CINE E INTERESAT PM MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti:) am si eu o problema

cand pun greutate in spate, chiar si 2 persoane, se lasa foarete mult masina, ma intreb ce ar putea fi sa nu schimb aiurea..arcurile sau telescoapele?

multumesc frumos

daca ti se lasa masina trebuie arcuri mai rigide daca la curbe sau sau gropi face ca o barca pe valuri sunt amortizoarele. vezi ca arcurile sunt marcate cu buline de diferite culori si in numar diferit in functie de rigiditate in caz ca vrei sati iei arcuri. sa le iei in functie de amortizoare. ca daca le iei de exemlu foarte rigide strici amortizoarele mult mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU UNU AM CUMPARAT MASINA CU SUSPENSIE COMPLETA SPORT DIN GERMANIA SI NU PREA E PE GUSTUL MEU CA NU SUNT RACER E FOARTE RIGIDA SI MA GANDEAM SA SCHIMB TOT KITU SPORT CU UNELE NORMALE IN BUNA STARE DE FUNCT , CINE E INTERESAT PM MERSI

Cat ai garda de la sol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti se lasa masina trebuie arcuri mai rigide daca la curbe sau sau gropi face ca o barca pe valuri sunt amortizoarele. vezi ca arcurile sunt marcate cu buline de diferite culori si in numar diferit in functie de rigiditate in caz ca vrei sati iei arcuri. sa le iei in functie de amortizoare. ca daca le iei de exemlu foarte rigide strici amortizoarele mult mai repede

Ms ..raman dator, arcurile sunt de vina, in curba se comporta foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacro nu ma prea pricep la asa ceva eu unu am jante pe 16 cauciucuri J9 225/40/16 pun 2 poze si poate iti dai seama tu ! sau daca nu explica-mi ce tre sa masor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am fost in seara asta de am schimbat bucsele la Golf 4 dar cele din fata de la brat ca erau montate pe invers si bagate cu ciocanul si incepuse sa bata, cand mi`a ridicat masina pe elevator ma uit la bucsele punte spate care le`am schimbat acum vreo 2 luni de zile, mecanicul nu mi`a bagat bucse cu exterior metalic, iar una din bucse se vede inspre capat cum s`a cutat plasticul de pe margine, de cand am luat masina de la el eram cu inima indoita ptc tot se auzeau suntele alea inauntru, se poate sa se auda sunetele acelea in interior si din cauza amortizoarelor? pe fata acum nu mai bate nimic deci intreb din nou, e posibil sa fie din amortizoare? sau bucsele is naspa sunt marca Ruvile eu i`am zis sa pun lemforder cu exterior metalic si el a spus ca a pus ruville cu exterior metalic si azi vad ca sunt din plastic... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu bucsele , cu telescoapele nici nu stiu. Marea mea problema acum cu venirea iernii, daca merg cu masina pe drum si este o denivelare imi arunca spatele sus jos, adica masina e extrem de rigida spate parca nu ar avea arcuri, si cand iau o denivelare precum cele de limitare viteza, se uade un zgomot extrem de puternic ca si cum sar rupe masina in 2. spuneti-mi si mie daca sunt bucsele sau e farmat vreun telescop :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se auzea la fel de tare un zgomot pe stanga spate. Bucsa din stanga era mancata aproape de tot si, in plus, talerul care vine deasupra arcului era extrem de rau mancat de rugina si lovea in caroserie. N-ar strica sa ridici masina si sa verifici pe rand statrea fiecarui ansamblu arc-amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu bucsele , cu telescoapele nici nu stiu. Marea mea problema acum cu venirea iernii, daca merg cu masina pe drum si este o denivelare imi arunca spatele sus jos, adica masina e extrem de rigida spate parca nu ar avea arcuri, si cand iau o denivelare precum cele de limitare viteza, se uade un zgomot extrem de puternic ca si cum sar rupe masina in 2. spuneti-mi si mie daca sunt bucsele sau e farmat vreun telescop :( :(

tie ti s-au blocat amortizoarele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu bucsele , cu telescoapele nici nu stiu. Marea mea problema acum cu venirea iernii, daca merg cu masina pe drum si este o denivelare imi arunca spatele sus jos, adica masina e extrem de rigida spate parca nu ar avea arcuri, si cand iau o denivelare precum cele de limitare viteza, se uade un zgomot extrem de puternic ca si cum sar rupe masina in 2. spuneti-mi si mie daca sunt bucsele sau e farmat vreun telescop :( :(

tie ti s-au blocat amortizoarele :)

Mai bine zis is terminate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zic nu, m-am uitat la ele si nu e curs ulei sau ceva, si masina se balanseaza fara zgomot. e posibil sa inghete? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbare scrie pe ele

ele nu se vad curse dar in realitate uleiul de e in ele si -a pierdut proprietatile

eu am patit-o anul trecut.probeaza le dimineata la prima ora si vezi daca se lasa masina ,adica daca au cursa ceva

in iarna ,ziceai ca e suspensie sport hard.achimba telescoapele si nu o sa mai ai probleme

daca iei optimaluri (stiu ca sunt mai ieftine sa stii ca dupa un an sau mai bine zis dupa 4-5 mii km se lasa de zici ca au 150mii km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zic nu, m-am uitat la ele si nu e curs ulei sau ceva, si masina se balanseaza fara zgomot. e posibil sa inghete? :lol:

Da,e posibil sa inghete uleiul din amortizoare...am patit si eu anul trecut,anul asta le`am schimbat si pana acum nu au inghetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am patit azi cea mai tare faza, afara cam -18 grade ,amortizoare inghetate iar dupa o denivelare de limitare a vitezei, miau intrat rotile spate in caroserie ating cu toba pe jos :huh: :huh:

a mai patit cineva? e bine sa dau cu apa calda ce sa le fac?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

datul cu apa calda nu rezolvi decat momentan problema dar dupa ce o sa se raceasca uleiul in ele in timp ingheata iar

cum zic colegii mai sus si cum am zis si eu in ceva posturi mai sus(sunt stan patitul)

schimba le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca se potriveste puntea de pe un VW Passat ( 1994 ) pe Golf 3 ?

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur nu

stiu ca alea de g2 s-ar potrivi la g3 dar vin putin mai in interior rotile (nu cu mult)

passatul cred ca e mai lat decat golful

in mod normal masoara distanta intre urechile bratelor si lungimea bratului

dar eu tot inclin sa cred ca nu se nimereste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa masor :P. mersi.

Am ocazia sa iau la 50 de lei o punte de Passat cu etrieri sport, discuri ventilate. De asta am intrebat :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La naiba. Din posturile de mai sus am concluzionat ca trebuie sa schimb si eu amortizoarele pe spate ca fac ceva zgomote cand e frig tare, plus ca rotile ating daca incarc masina cu incarcatura maxima. Care amortizoare ar fi mai bune din cele mai accesibile la pret? Am inteles ca nu Optimal, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizorul nu are treaba cu garda masinii la sol.. daca ai pus pe ea si zici ca iti atinge e de la arcuri sau ai rotile prea late :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!