Jump to content

Suspensie spate


D@ny
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu amortizoare spate sau cel putin asa cred . Atasez o poza ca sa pot explica fenomenul : pe tija amortizorului vin montate cele 2 piese indicate , ele sunt mobile si se pot misca liber , pozitia lor normala este sus , in capul amortizorului insa daca le pun acolo scartaie "ceva" la denivelari ; daca le trag in jos se intampla un lucru zic eu ciudat : nu mai scartaie nimic insa ele se ridica inapoi deoarece le ridica tija care face curse sus jos .

Ma gandeam sa le scot de tot in speranta de a scapa de zcartaieli insa nu sunt sigur daca este o coincidenta sau chiar ele sunt problema .

Ceva pareri !?

post-6376-1174054994_thumb.png

post-6376-1174055000_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacu ala din cauciuc moale are rolul sa protejeze tija impotriva murdariei cat de cat, nu cred ca scartaitu ala e de la ele, mai verifica pe acolo si altele (bucse cauciuc etc) iar daca ajungi la concluzia ca amortizoarele tale sunt terminate iti recomand sa nu iei pe ulei.

Eu am luat sachs ulei si sunt foarte slabe (e drept ca la vento spatele e mai greu), dar regret amarnic, in curand sper sa le schimb cu unele Sachs sau Monroe pe gaz (am gasit la vreo 1,4 mil buc), te zdruncina mai tare pe gropi, dar la drum poti sa dai si tu flacari la masina fara sa ai senzatii tampite ca te rastorni in curbe (asa cum am eu acuma :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele indicate au rolul de a proteja axul telescopului de praf, noroi, apa etc. In mod normal capatul tamponului vine fixat in talerul telescopului si nu se misca, doar in cazul in care tamponul e rupt si paharul se misca liber. Este o piesa importanta si ca atare pretul ste f.ridicat. Chiar azi le-am comandat si costa 52 ron/buc, aproape jumatate din pretul amortizorului. Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe masina partea de cauciuc cred ca are maxim 5cm iar in specificatiile tehnice gasesc aprox 14cm deci nush ce sa zic insa amandoua sunt lafel deci .... insa nu inteleg ce se modifica atunci cand trag de ele in jos , de ce nu mai scartaie si atunci !?

Sa imi psui cand le ridici pe ale tale cum sunt .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Protectia din plastic are forma unui pahar, iar tamponul amortizorului este dintr-un fel de burete dens seamana cu o .... stii tu ce. Maine ridic piesele si fac o poza cu ambele.Din ce am vazut la magazin sunt cateva variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze cu tampoanele protectie amortizor. Cel mic este original si din el lipseste o portiune.

post-6155-1174141240_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este pe undeva la jumatate de lung fata de cel original al tau .

Inca nu sunt absolut sigur ca ala este devina insa cert este ca are legatura cu el .

Se pare ca am 2 var : 1 dau 100 ron si le schimb pe amnadoua sau 2 dau muzica mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

D@ny, cat de sigur esti ca scartaitul vine de la tamponul amortizorului? Ai incercat sa-l imobilizezi si nu a mai scartait? Daca intre timp ai rezolvat problema, au fost de vina tampoanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , nu este de akolo , am schimbat acel tampon si nici o schimbare , am curatat toata suspensia spate si nimic .

Se pare ca zgomotul provinde de la bucsele de pe spate , au fost schimbate acum 2 luni si dupa o luna au inceput sa scartaie , ma exaspereaza .

Ma gandesc ca nu au fost montate corect cu toate ca nu pot fi montate decat intr-un singur mod ....

Nimeni nu are nici un sfat , nimic !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaie ambele bucse de la punte sau numai cea din stanga? Eu inca nu sunt convins ca ele sunt de vina. Daca mi-aduc bine aminte, ai zis ca scartaie doar stanga (mie imi scartaie doar in partea stanga). Daca totusi scartaie numai in stanga si daca bucsele stanga-dreapta sunt identice (nu stiu exact) nu ti-a venit ideea sa le schimbi mai intai intre ele inainte de a pune unele noi? :scratch: Cat au costat bucsele puntii?

D@ny, nu-mi dau seama din avatar, cate usi are "scartaitoarea" ta? Ai verificat in vreun fel daca scartaie usa stanga spate (daca ai usa pe spate)? De scartaitul repartitorului fortei de franare ai scapat? Sa stii ca si pe mine ma obsedeaza toate scartaielile astea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai faza cu schimbatul bucselor intre ele nu este posibila : ele nu mai pot fi scoase intacte si oricum pt schimbarea lor in 95% din cazuri este nevoie de desfacerea puntii spate .

Operatiunea ma costat 250ron + 70 ron bucsele

Eu am rez problema , am schimbat amortizoarele intre ele si nu mai mia aparut scartaitul insa cred ca am avut doar noroc .

Incearca sa vezi daca mai face si cu o usa deschisa , daca ai 4 usi ia pe cineva in spate si cu usa putin deschisa sa vezi daca mai face pt ca este posibil sa se contorsioneze fata de usa .

Scartaitul repartitorului nu ma mai afecteaza pt ca am vazut ca la toate golfurile face lafe.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum pot sa las masina cu vreo 2-3 cm mai jos fara chetuieli majore gen(schimbat arcuri sport sau chestii din astea)...se poate pune ceva distantier care sa comprime arcul si sai micsoreze cursa astfel incat masina sa fie mai joasa ...o sa pun si niste poze sa vedeti ..de curand i sau schimbat cauciucurile si acum pare ca masina este ridicata...pls help

post-9672-1177442180_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu trebuie sa o inalt un pic ca "sterg" cu motorul pe jos + ca nu pot lua mai mult de 2 persone in masina , :) mai bine o lasi asa , parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu situ ce sa zic...totusi mi se pare unpic cam prea inaltata masina...oare o sa fie problema mare daca o so las putin mai jos...de ex cu vrei 2-3 cm pe spate si vreo1-2 pe fata...ca totusi numi prea place cum arata asa inaltata....voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"distantier" care sa reduca garda masinii nu am auzit .

probabil cu un kit de arcuri si amortizoare , in rest nu vad cum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la acele cleme ca sa le zic asa.. care se prind pe arc si il comprima. Dar NU iti recomand sa faci asta. Daca vrei sa o cobori cauta un set de suspensii de pe GTI sau altceva de pe piata... sau las-o asa ca oricum la gropile noastre.... :D

Masina mea s-a ridicat pe fata ca a ta dupa ce i-am schimbat amortizoarele si flansele. Ce-i drept am impresia ca amortizoarele mi-au fost livrate gresit, aveau tija mai lunga putin.

A ta macar arata proportional.. ca eu am suspensii de GTI pe spate si arata de parca am cartofi in portbagaj

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poza vad ca linia pragului e sub centrul rotii ... deci dupa parerea mea e destul de joasa. Si vin si eu cu o intrebare , inafara de schimbat arcuri ? ce variante mai sant de inaltat masina ? se poate monta ceva intre talerul amortizorului si arc ?

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"distantier" care sa reduca garda masinii nu am auzit .

probabil cu un kit de arcuri si amortizoare , in rest nu vad cum .

la asa ceva ma gandeam...dar daca ziceti voi ca nu mai trebuie lasata no so las mai jos...oricum ms mult de raspunsuri :Driver:

Te referi la acele cleme ca sa le zic asa.. care se prind pe arc si il comprima. Dar NU iti recomand sa faci asta. Daca vrei sa o cobori cauta un set de suspensii de pe GTI sau altceva de pe piata... sau las-o asa ca oricum la gropile noastre.... :lol:

Masina mea s-a ridicat pe fata ca a ta dupa ce i-am schimbat amortizoarele si flansele. Ce-i drept am impresia ca amortizoarele mi-au fost livrate gresit, aveau tija mai lunga putin.

A ta macar arata proportional.. ca eu am suspensii de GTI pe spate si arata de parca am cartofi in portbagaj

la ceva cleme de genu ala ma gandeam dar....vad ca toti ziceti ca nui un lucru foarte bun..o so las asa ms mult...

scuzati ca am postat de 2 ori acelasi lucru dar am avut probleme cu netu

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM si eu cu o intrebare , inafara de schimbat arcuri ? ce variante mai sant de ridicat masina ? se poate monta ceva intre talerul amortizorului si arc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si yo tot asa am incercat...se poate monta,cel putin la mine s-a montat un cauciuc de 1-1,5 cm...dar cred ca se poate monta ceva mai inalt de vreo2-3 cm,depinde cat de tare vrei so ridici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma vroiam ceva mai mult cam 8 - 10 cm , fostul proprietar a montat amortizore normale cu arcuri sport si la denivelari mai mari am impresia ca amortizorul ajunge la maximul cursei , se aude un bubuit tare din toata masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu am inteles eu bine sau poate gresesc dar daca ai masina mai joasa decat normal si amortizoare stock nu vad cu poate sa mai ajunga amortizorul la maximul cursei , poate vrei sa zici ca se stange la maxim si atunci se aude un zgomot .

Oricum nu imi pot imagina un inaltator de 10cm , este cam dublu chiar si in comparatie cu cele de la dacie deci ....

Dc nu renunti la arcurile sport sau ... un set de amotizoare sport cred ca ar ajuta !! operatiunea de schimbare este destul de simpla si te pot ajuta cu indicatii .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate se comprima la maxim .... cred nu sant sigur , dar totusi vreau arcuri normale sa pot merge si prin gropile Iasului :) si sar putea sa te deranjez pentru un sfat ..sau doua . Este ceva la care trebuie sa fiu mai atent ?la demontare / montare ( ma refer la arcurile de pe fata ) Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cele de pe fata nu iti pot da indicatii pt ca nu le-am desfacut .

Pentru cele de pe spate este f simplu , pres ca si pe fata este lafel doar ca nu am umblat eu pe akolo .

o sursa ar fi www.vagcat.com - sunt scheme de montaj amanuntite aproape la toate piesele de pe masinile vag .

Fati un cont si consulta acel site

Poate paul_ral te poate ajuta cu mai multe indicatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acum ceva arcuri de pe passat (variant)sau golf variant(sunt luate de la dezmembrari), nu stiu de ca sunt deoarece sun tot asa ca si cele normale de pe golf hatchback numai ca sunt cu vreo 2-3 mm mai groase...si miau ridicat masina destul de bine zic eu....2-2,5cm...iar acum trebuie sa repun arcurile originale pe spate pt ca sta cu''fundu'' cam sus :Driver: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!