Jump to content

Paza buna, primejdii mai putine


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Pai la mine e putin sub specificatii air mass flow.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BD

Pai MAF sau debitmetrul de aer cum ii spui tu e tot aia. vezi ca e o poza mai sus in acest topic.

Sau am inteles eu gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca-i tot aia dar nu prea le am cu prescurtarile astea. Debitmetrului poti doar sa-i masori capacitatea si ... cam atat. Din cate stiu eu nu se poate remedia si trebuie schimbat. (Apropo, am intalnit pe cineva cu un Passat din 1998 care comandase asa ceva de la Daewoo pt un pret mai mic si dupa cateva zile s-a intors cu masina pe platforma deoarece nu mergea). Daca stiti totusi vreo modalitate de curatare sau imbunatatire a performantelor MAF raspundeti-mi si mie va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca-i tot aia dar nu prea le am cu prescurtarile astea. Debitmetrului poti doar sa-i masori capacitatea si ... cam atat. Din cate stiu eu nu se poate remedia si trebuie schimbat. (Apropo, am intalnit pe cineva cu un Passat din 1998 care comandase asa ceva de la Daewoo pt un pret mai mic si dupa cateva zile s-a intors cu masina pe platforma deoarece nu mergea). Daca stiti totusi vreo modalitate de curatare sau imbunatatire a performantelor MAF raspundeti-mi si mie va rog.

Citeste te rog tot topicul si ai sa vezi ca e descris in detaliu de catre Andi modul de functionare si "intretinere" pt MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, mea culpa. De aceea e bine sa citesti post-urile de la inceput.

A incercat cineva sa-si monteze pe VW MAF pt Mercedes. Stiu ca seamana, dar din cauza diferentei de pret ceva nu mi se pare in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......A incercat cineva sa-si monteze pe VW MAF pt Mercedes. Stiu ca seamana, dar din cauza diferentei de pret ceva nu mi se pare in regula.

Din pacate la noi in tara inca nu s-a probat teoria, in schimb in Germania si in special in SUA ei folosesc de foarte mult timp ca sistem de schimb MAF-ul de pe motorul pe benzina de 2.0l si 115 cp. Din aceasta cauza in SUA si Canada nu mai poti achizitiona de la reprezentantele VW un MAF de 2.0l fara sa dai un VIN corespunzator unei masini cu motor de 2.0l.

La noi in tara pana una alta (speram ca acest forum sa schimbe acest lucru) reprezentantele "dicteaza" politica de piese de schimb.

Au MAF pe stoc iar tie motorul iti merge prost din cauza bujiilor de exemplu, iti baga pe gat pe langa bujii si MAF-ul.

Un coleg de-al nostru de pe forum a cumparat un MAF la recomandarea service-ului pentru un mesaj de eroare de presiune de supraalimentare necorespunzatoare - intake manifold control pressurel not reached. (care foarte probabil se datora unui scapari de presiune). Afaceri din astea sa tot faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!