Jump to content

A Avut Cineva Probleme Grave?


cimpy
 Share

Postare recomandată

A avut cineva probleme grave , de ex: cutie , motor... am inteles k ar fi problematic motorul de la LUPO , ma refer la cel tdi, k este in 3 pistoane... este adevarat?? Ce probleme poti sa ai in general la lupo, ce componente ar pica mai des.... Nu de alta, dar vreau neaparat sa ma interesez care ar fi si punctele slabe la el, sa nu imi para rau knd il voi cumpara... Si dintre toate categoriile ce m-ati sfatui sa imi iau ?? ma refer consum redus si un pic de putere...1.4 tdi ar fi o varianta buna??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu stiu daca te intreseaza si varianta de 1,7 SDI, dar hai sa facem inventarul problemelor pe care le am(avut) cu masina.

Achizitionata in august 2006 la 170.000 km (reali sper) si acum mare 190.895.

1. cap de planetara dreapta mi s-a spus ca bate - problema rezolvata 250 ron piesa + 100 reparatia

2. rulmentul de la o rola intinzatoare de la transmisie - problema rezolvata 2,5 ron :) + 75 ron cureaua

3. stergatorul spate nu a mers - nu merge nici acum

4. luminile de la marsarier (sau cum se scrie), nu au mers - nici acum nu merg

5. toba s-a desprins cand am fost la cabana voinea - a fost sudata ulterior de nea Gica (mai jos decat trebuia si acum sta pe puntea spate)

6. haionul troncane putin - nu a fost rezolvata problema, dar nici nu ma apuc pana nu imi asfalteaza strada

7. o data cand mergeam la drum intins nu a vrut sa mai urce de 2200 rpm - am desfacut capacelul de la filtru de motorina si s-a rezolvat

8. bec faza scurta - reparat 8 ron

9. am uitat fulie aluminiu transmisie - 80 ron

Cheltuieli reparatii 515,5 ron + o bere

alte consumabile filtre + ulei 235 ron

acum urmeaza sa schimb distributia si uleiu 600 ron

Alte probleme nu a avut. Daca ai intrebari sunt disponibil.

HAVE FUN!

despre consum poti sa gasesti in topicul consum lupo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TDI 3L Masina din Iulie2006 - KM Parcursi 13.000 - pana in prezent, schimbate doar placute frana, ulei/filtru ulei/filtru aer, urmeaza sa schimb distributia.

Probleme deosebite... in afara de becurile spate - schimbate de 2 ori (cele de pe frana), si becul de la bord- blocul de ventilatie nu au fost.

Prob. ca in curand o sa trebuiasca schimbate amortizoarele...

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
laurentiu mihai

eu am lupo pe benzina ,cumparata in 2006 iar masina este din 2001,si nu am avut nici o problema pana acum cateva luni cand s-a stricat cutia de viteze si am schimbat-o,in rest nimic deosebit adica deloc,motorul mrege f bine,nu am probleme trebuie sa-i schimb discul de ambreiaj ca e pe duca insa sa bat in lemn pana acum masinuta a mers super bine,e f nervoasa,se infige nu gluma :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme ... daca o luam asa toate masinile pot avea bube!

Eu am un 1.4 tdi luat anul trecut ... nu am avut nici o buba pana cum 2 luni cand s-au cazat niste soareci la motorul meu ... si mi-au ros un fir de la debitmetru de aer.

M-am inverzit brusc la fatza pentru ca nu imi mai tragea masina dupa 2000 rpm ... intr-un final am descoperit de ce si am facut si analogia cu soarecii, mecanicul meu spunandu-mi ca atunci cand mi-a schimbat flansele de amortizoare a gasit oase pe acolo.

Ma rog ... am plecat la drum intins cu ea si ... urmare a amestecului neadecvat pe care il facea masina mea datorita debitmetrului defect ... mi s-a infundat catalizatorul din cauza cantitatii mari de motorina din amestec.

Ieri am rezolvat si pb asta ...

Bube multe din cate am mai vb cu alti proprietari nu sunt ... eu am un sincron schimbat la cutia de viteza si mai cunosc un posesor tot de 1.4 tdi care ar trebui sa si-l schimbe.

Motoarele sunt ok ... debitmetrele din cate stiu la noi in romania trebuie cedeaza din cauza prafului ... asta la orice masina!

Asa k ... sunt multumit de micul meu ochios ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt si eu un mandru posesor de un lupo, 1.0 benzina. Achizitionata anul trecut in septembrie, facut 25k pana acum...in afara de un bec pe pozitie si consumabile nu a fost nevoie sa inlocuiesc nimic..inca ( pe drumurile de p'aici s-ar putea sa fie nevoie, se repara strazile si parca nu mai e asa legata ca la inceput - sper sa termine lucrarile repede :blush: )

Distributia a fost schimbata cand am achizitionat-o sa nu risc , fiind sh. O recomand cu caldura ca masinuta . :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin....cu mai multe schimbate la ea....dupa 37.000km mers prin patria noastra

Un arc pe spate, capete bielete, bielete antiruliu, si un rulment roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca orice masina SH va avea cate ceva de reparat! Distributia trebuie schimbata+ schimb filtre pt ca nu stii cu cate zeci de Km in urma au fost schimbate! In afara de asta ce am mai vazut si la altii si la mine sunt amortizoarele! Eu la a mea am schimbat distributie+filtre+ulei+amortizoare+motoras si amcaraua geamului electric pe dreapta si acum mai am o treaba la motor de rezolvat! Turatia la relanti e mai mica si motorul vibreaza urat! Chestia asta se rezolva daca pornesc AC-ul, chiar si pt o secunda; urca turatia si ramane la cea normala! Asi vrea sa spun ca sunt masini fiabile dar cu gropile de la noi nu cred ca merita! Este buna in schimb daca urci 4 persoane in ea si nimeresti o groapa cu peste 100Km/h, te dai jos si schimbi roata cu rezerva apoi cumperi o janta noua:)! Sau iti pui de la inceput arcuri si amortizoare mai tari :))! Am luat-o cam pe directia offtopic de-acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Al meu e Lupo din 2003, benzina, 999 cmc, inmatriculat RO in ianuarie 2008. Avea 65.000 km, acum are 85.000. Masina in sine n-a avut probleme deosebite. Am schimbat numai ce trebuie schimbat la o masina SH: baterie, bujii+fise ( o data mi-a mers numai in 3), ulei + filtre (am schimbat de 3 ori pana acum), placute frana. Consumul ok, mediu aprox 6, in afara scoate si 4.5 daca stii cum s-o conduci. Acuma am o problema nerezolvata: cand pornesc motorul si sta la ralanti, lumina ceasurilor de bord clipeste - e intermitenta. Daca opresc motorul, si las masina doar pe baterie, lumina la bord e ok. S-o fi dus vreun releu, are careva idee? Daca reduc nivelul de luminozitate al ceasurilor de bord, fenomenul dispare. Dar chiar daca lumina o las pe maxim, cu motorul oprit, nu clipeste. Se intampla doar cand merge motorul. La o verificare mi s-a spus ca de incarcat, incarca bine bateria. Care-o fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Al meu e Lupo din 2003, benzina, 999 cmc, inmatriculat RO in ianuarie 2008. Avea 65.000 km, acum are 85.000. Masina in sine n-a avut probleme deosebite. Am schimbat numai ce trebuie schimbat la o masina SH: baterie, bujii+fise ( o data mi-a mers numai in 3), ulei + filtre (am schimbat de 3 ori pana acum), placute frana. Consumul ok, mediu aprox 6, in afara scoate si 4.5 daca stii cum s-o conduci. Acuma am o problema nerezolvata: cand pornesc motorul si sta la ralanti, lumina ceasurilor de bord clipeste - e intermitenta. Daca opresc motorul, si las masina doar pe baterie, lumina la bord e ok. S-o fi dus vreun releu, are careva idee? Daca reduc nivelul de luminozitate al ceasurilor de bord, fenomenul dispare. Dar chiar daca lumina o las pe maxim, cu motorul oprit, nu clipeste. Se intampla doar cand merge motorul. La o verificare mi s-a spus ca de incarcat, incarca bine bateria. Care-o fi problema?

Cred ca este un contact imperfect undeva pe circuitul de alimentare al becurilor de bord sau, cel mai frecvent, o defectiune a "reostatului" daca doar pe becurile ce sunt legate la el sunt probleme (verificade exemplu ai aceeasi problema si pe lampa de habitaclu). Succes!

Problema grava la un 3L.

Initial automatica cutiei o scotea pe liber dupa cateva sute de metri. Dupa o vizita de 2 luni la Porsche RO am ridicat masina intr-o stare si mai proasta: nu mai selecteaza nici o treapta. Una peste alta am inteles doua chestii elementare:

1. Nu are nimeni in tara scule si personal pentru diagnoza exacta a problemelor legate de automatica cutiei

2. Daca service-ul la care apelezi nu vrea sa identifice piesa defecta prin inlocuirea sistematica a pieselor (ceea ce poate duce la o investitie a lui in piese de peste 10.000 RON ce nu se prea poate recupera prea usor pentru ca nu prea sunt multe 3L in RO) AI PUS-O!!!

Cam aici sunt eu. Daca mai intereseaza pe cineva evolutia ulterioara a problemei, sau crede ca poate fi de ajutor ,ma gasiti pe mail sau prv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

DA tot eu. Ma gandeam ca poate se ofera cineva (contra cost banuiesc) sa faca pe donatorul de organe de cutie, temporar, pentru a-l gasi pe cel defect la mine. Bineinteles ca operatia va avea loc la Porsche RO - vest1 mai precis- si nu suporta nici un risc. V-as multumi anticipat dar nu stiu daca am cui. Sper sa gasesc vre-un kamikaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Didi Bla bla bla

Zilele trecute s-a blocat temostatul si mi-a aruncat tot antigelul afara. Termostat 40 ron, capac termostat 15 ron, 30 min inlocuitul si 15 ron 1 l de antigel concentrat ca sa completez ce s-a pierdut la inlocuire.

In rest ... bec frana st spate - schimbat de 2 ori, bec pozitie dr fata schimbat o data (aici e distractie - trebuie date jos racordurile de plastic prin care se face admisia de aer), butuc cheie usa sofer - asta am rezolvat-o montandu-mi cheie briceag - deschiderea se face din buton (trebuie sa aveti deja centralizata pe masina) si geamul de pe dr este blocat ... probabil e dus motorasul ... deocamdata nu am avut timp sa ma ocup de el.

Oricum ... e o masina f tare ... chiar si la 200 Km/ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Oricum ... e o masina f tare ... chiar si la 200 Km/ora

Adica ai ramas agatat dupa vreun Audi pe autostrada? :)

Glumesc, bineinteles... :blah:

In alta ordine de idei, sotia mea are un Lupo 1.0 si a reusit de sarbatori sa puna motorul in cap. Adica din cauza frigului (vreo -15 grade Celsius) nu a urcat uleiul la axul cu came care s-a gripat, cureaua de distributie a rezistat si s-au indoit supapele. Am schimbat toate cele 8 supape plus toate cele necesare (garnitura chiulasa, curea, etc.) - cheltuiala care putea fi evitata daca sotia mea se uita la bord sa vada un bec rosu clipind... :icon_thumright:

Oricum ... e o masina f tare ... chiar si la 200 Km/ora

Adica ai ramas agatat dupa vreun Audi pe autostrada? :blink:

Glumesc, bineinteles... :blah:

In alta ordine de idei, sotia mea are un Lupo 1.0 si a reusit de sarbatori sa puna motorul in cap. Adica din cauza frigului (vreo -15 grade Celsius) nu a urcat uleiul la axul cu came care s-a gripat, cureaua de distributie a rezistat si s-au indoit supapele. Am schimbat toate cele 8 supape plus toate cele necesare (garnitura chiulasa, curea, etc.) - cheltuiala care putea fi evitata daca sotia mea se uita la bord sa vada un bec rosu clipind... -_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setul de supape a fost vreo 350 de lei ca cica sunt mai speciale - au tija mai lunga si mai subtire decat de obicei, manopera 200 de lei, restul costurilor au fost cele clasice - curea, ulei, filtru de ulei, etc. Nu am tinut o socoteala totala pentru ca piesele le-a cumparat mecanicul si eu am cumparat consumabilele. Totul a durat cateva zile si nu am calculat o suma finala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Didi Bla bla bla
Adica ai ramas agatat dupa vreun Audi pe autostrada? :blink:

Glumesc, bineinteles... :blah:

In alta ordine de idei, sotia mea are un Lupo 1.0 si a reusit de sarbatori sa puna motorul in cap. Adica din cauza frigului (vreo -15 grade Celsius) nu a urcat uleiul la axul cu came care s-a gripat, cureaua de distributie a rezistat si s-au indoit supapele. Am schimbat toate cele 8 supape plus toate cele necesare (garnitura chiulasa, curea, etc.) - cheltuiala care putea fi evitata daca sotia mea se uita la bord sa vada un bec rosu clipind... :rolleyes:

Adica ai ramas agatat dupa vreun Audi pe autostrada? :blink:

Glumesc, bineinteles... :blah:

In alta ordine de idei, sotia mea are un Lupo 1.0 si a reusit de sarbatori sa puna motorul in cap. Adica din cauza frigului (vreo -15 grade Celsius) nu a urcat uleiul la axul cu came care s-a gripat, cureaua de distributie a rezistat si s-au indoit supapele. Am schimbat toate cele 8 supape plus toate cele necesare (garnitura chiulasa, curea, etc.) - cheltuiala care putea fi evitata daca sotia mea se uita la bord sa vada un bec rosu clipind... :rolleyes:

I-am dat cat am putut pe autostrada si la 6000 rpm avea 200 km/h ... cred ca mai mergea putin peste dar nu am vrut sa o rup.

Setul de supape a fost vreo 350 de lei ca cica sunt mai speciale - au tija mai lunga si mai subtire decat de obicei, manopera 200 de lei, restul costurilor au fost cele clasice - curea, ulei, filtru de ulei, etc. Nu am tinut o socoteala totala pentru ca piesele le-a cumparat mecanicul si eu am cumparat consumabilele. Totul a durat cateva zile si nu am calculat o suma finala.

Supapele speciale sunt o gaselnita a nemtilor pentru a proteja toate celelalte elemente ale motorului: pistoane, distributie, chiulasa etc. In momentul in care axul cu came se blocheaza si supapa nu mai urca la locul ei, aceasta loveste in capul pistonului, care este protejat datorita partii acelea subtiri de pe "piciorul" supapei care se indoaie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
imponderabilul

Salutare la toata lumea, am si eu un Lupo 1,4 TDI, l-am cumparat din Austria in octombrie 2008, atunci avea aprox 258 500 km la bord. Acum are 263 300 si au aparut problemele, respectiv porneste foarte greu (adica trebuie sa tin cheia pe automat cam 10-15 sec ca sa porneasca). Am fost la un mecanic si i-a schimbat un senzor de turatie la care dadea o eroare (i-a facut o diagnoza) dar pornea la fel de greu. Apoi a scos furtunul de la injectoare si a alimentat direct cu o palnie ... a pornit la sfert chiar dupa mai multe incercari ... concluzia data de el a fost ca e stricata pompa de motorina. Astazi am fost sa-mi schimbe pompa de motorina si surpriza, dupa ce a schimbat-o tot la fel de greu pornea. Am lasat masina la el si astept sa vad ce ar putea sa fie altceva stricat sau defect si am sa revin cu detalii cand aflu. Voi ce ziceti ca ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imponderabilul

Am revenit cu detalii ... s-a rezolvat problema, acum porneste la sfert. Era de la filtrul de motorina, care era plin cu impuritati si din cauza asta s-a stricat si pompa tandem (sau cum se cheama). In concluzie:

- 720 ron pompa de motorina (second hand, de la un passat)

- 80 ron filtrul de motorina

- 100 ron manopera

- invatatura de minte, ca alta data sa schimb toate filtrele la fiecare schimb de ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!

Buna seara si bine v-am gasit. Imi pare rau ca nu am mai scris pe forum de ceva vreme, dar imi pare bine ca tot posesor de lupo am ramas. Acum sa va spun ce probleme am mai avut in ultimii ani si cum le-am rezolvat:

1. mi-a picat si capul de planetara care vine spre cutia de viteze (trebuia schimbata toata planetara in 2006 nu doar un cap)

2. am rezolvat luminile, erau doar becurile arse

3. am rezolvat stergatorul, era siguranta arsa

4. haionul nu am reusit sa-l fac sa nu mai faca zgomot

5. mi-a picat pompa servo pe la 210.000 km, m-a costat 350 ron, am efectuat eu operatia

6. am descoperit ca ventilatorul care trebuia sa raceasca apa de la radiator era dus, deci practic am mers cu el terminat 30.000 km, am schimbat motorasul, m-a costat 10 ron (unul de la dezmembrari), apoi am descoperit ca era dus si senzorul ce citea temperatura apoi si care ar fi trebuit sa porneasca ventilatorul, l-am luat si pe acesta m-a costat 80 ron, iar manopera 15 ron. Oricum ca fapt divers nu am mai vazut ventilatorul mergand in alta zi exceptand cea in care am facut proba, dar nici apa nu depaseste temperatura de 90 grade celsius, DAR VARA CAND MERG MAI MULT PRIN OARS SI APA SA CATEVA ORE LA 90 GRADE INCEPE SA PIUIE SI SA SE APRINDA MARTORUL DE ULEI, CU UN SFAT SA MA AJUTATI SI PE MINE DACA SE POATE.

7. mi-au picat incuietorile si de pe stanga si de pe dreapta, de ceva timp nu am mai incuiat masina, acum ma bata gandul sa-i pun inchidere centralizata,

8. am avut o bataie in volan, era de la un pivot si o bieleta, 49 pivotul si 40 bieleta, iar 40 manopera, mecanicul mi-a zis ca nu e nevoie sa schimba toate bucsaraiele, dar eu cred ca trebuie schimbate

9. imi toceste cauciucurile in interior, dar inca nu am facut unghiul de fuga ca vreau sa schimb bucsaraiele (ce naiba ma costa doar 250 ron toate)

10. telescoapele de pe fata mai merg. dar cele de pe spate sunt cam terminate, preturile telescoapeleor pe care le-am gasit variaza intre 100 ron si 320, pretul este pe bucata.

11. aaaaaaaaa sa nu uit am avut probleme cu un cablu de la schimbatorul de viteze, m-a costat 280 ron, cam scump, l-am montat sigur deci manopera

12. incepuse sa nu mai intre in viteze si caraia cutia rau de tot, mi-a fost recomandar sa schimb ambreiajul ca e dus, dus era cel ce mi-a recomandat ca era un caucic tocit care venea pe cablul de ambreiaj, rezolvat gratis cu o bucatica de PPR

13. masina se opreste in mers daca raman cu mai putin de 4 litri de morina in rezervor, in cuza gunoaielor din rezervor, mi-a fost lene sa desfac rezervorul, am curatat decat sorbul acela din rervor, si sa va spun cum pornesc masina cand se opreste........ cu o cheie de 17 slabesc 2 injectoare si apoi dau la automat de 2-3 ori si porneste.

Cam atat imi amintesc acum, daca mai este ceva va voi anunata. Sa nu uit sa specific ca intre schimburile de ulei nu am completat niciodata, pentru ca nu a fost nevoie, deci masina nu papa ulei. Acum are aproape 240.000 km si merge perfect, motorul este sincer excelent, daca la caroserie, accesorii mai apar probleme, la motor nu ai ce face. Chiar acum doua zile am lasat cu gura cascata niste prieteni care au vazut cum a pornit imediat, fara sa se chinuie cum mai obijnuiesc motoarele mai vechi, oricum porneste mult mai repede decat loganul de serviciu, care este tot diesel si al carar injectoare au fost schimbate saptamana trecuta desi are doar 90.000.

Ce nu imi place e ca mi-a crescut putin consumul din cauza cauciucurilor putin mai mari pe care le-am pus.

Acestea fiind spuse ma declar multumit de partea mecanica a masinii, si astept eventuale intrebari din partea dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.... eu o sa va spun o problema a unui prieten al meu.... si daca a mai patit cineva sau stie ceva care sa ma poata ajuta sa imi dati un PM va rog.

Problema este urmatoarea: de cateva zile bordul masinutei (Lupo motor benzina 1.4 din anul 2002) a luato razna... in sensul ca toate acele se ridica in sus(turometru + kilometraj) si cele de la apa si combustibil "flenduresc" stanga dreapta... ca sa scap de treaba asta trebuie scoasa borna... apo in 10 min o repun totul e normal... opresc motorul... scot cheia din contact incui masina si... surpriza: se aprinde lumina de pozitie in bord si ceasurile o iau din nou razna!

Astept parerile voastre !

Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am avut si eu o solenta acum cativa ani si la fel incepuse sa mi-o ia ceasurile invers. Am dat scutul jos si am constat ca era firul de masa de la electromotor, care era litat, se rupsese si se mai tinea in cateva firisoare. l-am schimbat si totul a fost OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Probleme grave? ...daca sabotii uzati pana la fier sunt o problema atunci asta a fost la mine cand am cumparat lupoaica, iar stergatorul spate nu l-am considerat ceva important pana nu l-am rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu o problema, de care inca nu m-am ocupat...

In timpul mersului mi se intampla, daca usile sunt blocate, sa se deblocheze singure... Acelasi lucru il face si daca nu sunt blocate, adica aud acel sunet specific mecanismelor de inchidere centralizata...

Inca nu mi-am dat seama de ce face, daca exista un tipar, caci se intampla fara o periodicitate anume...

In rest, singura problema cand am luat masina era un termostat sau ceva d egenul, care imi arata in bord temperatura de la apa... M-a costat cateva sute de lei si l-am schimbat singur...

Asta ce defectiuni... restul tine de uzura in timp a masinii (bucse, discuri, placute, etc)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu o problema, de care inca nu m-am ocupat...

In timpul mersului mi se intampla, daca usile sunt blocate, sa se deblocheze singure... Acelasi lucru il face si daca nu sunt blocate, adica aud acel sunet specific mecanismelor de inchidere centralizata...

Inca nu mi-am dat seama de ce face, daca exista un tipar, caci se intampla fara o periodicitate anume...

Iti funct. corespunzator contactele de la usi, ai cumva alarma care iti face ceva probleme? Este destul de posibil sa fie un contact electric (la alarma ) .Ti-as propune sa scoti siguranta de la alarma dupa ce ai de gand sa faci un drum si pana la sosirea in locul in care ti-ai propus sa constati daca mai exista situatia descrisa anterior de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Da si eu am patit acelasi lucru,cheltuiala a fost maxima,peste 10.000lei.

Poate ca problema putea fi evitata,dar in timp ce motorul pornise eu dadeam zapada de pe masina,asa ca nu am putut sesiza la timp martorul aprins.

Oricum de atunci am palpitatii de fiecare data cand masina pateste ceva,sau aud vreun zgomot ciudat la ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!