Jump to content

chiulasa 16v Pe Bloc 8v


Dasher
 Share

Postare recomandată

pai tocmai de aia incearca oamenii modificarea asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    23

  • Dasher

    12

  • armando

    8

  • scirocco

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce sens sa modifici rigiditatea masinii, cand ambele caroserii fie el gti fie el gt sau mai io stiu care sunt la fel :icon_cheesygrin:

eventual schimbarea suspensiei, da e si indicat.

si in plus a pune 139 de cai pe masina care venea cu 90 :blink: eu totusi tind sa cred ca trece de aia 40% :pale: stau prost cu matematica :lol:

pana acum solutia asta ar fi cea mai ieftina. iese din discurie refacerea unu motor ca al meu..nu are rost sa dau 20 mil cand de banii astia iau o masina cu totul de dincolo :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90->139 crestere 54%

90->129 crestere 43% ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact de asta optez pentru chiulasa de 16 valve pe blocul meu :) => nu mai tre sa merg la rar cu ea :)

oricum cat de curand am planuit sa schimb suspensia si franele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
exact de asta optez pentru chiulasa de 16 valve pe blocul meu :blink: => nu mai tre sa merg la rar cu ea :blink:

oricum cat de curand am planuit sa schimb suspensia si franele :P

Man da pistoanele cum le ai sau mai bine zis ce faci cu ele....pui de 16v sau raman ale tale?

Ma gandesc ca poate nu se pupa,,,alea de 16v au o fanta................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le scobeste pale lui daca nu isi face rost de ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le scobeste pale lui daca nu isi face rost de ceva...

:lol: :lol:

Tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pistoane cred ca o sa cumpar de 16 valve, mai ramane de vazut :angry:

sper sa nu trebuiasca sa schimb si vibrochenu :lol: ca atunci e alta poveste.

oricum conversia o voi face :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca desfac acasa motorul si eventual mai cumpar cateva chestii pt el, si il pun eu cap la cap ma costa mai putini bani si mult mai putina bataie de cap decat la rar, in plus nu cred ca omologheaza cu una cu 2 un 16valve pe golf 2 care vine din fabrica cu 90 de cai :(

si dupa aia te pomeni ca te mai respinge la io stiu ce.

nu e adevarat. pentru orice motorizare se schimba se face omologare simpla daca fabrica a pus motorul respectiv pe acel shasiu! deci omologarea pe shasiu A2 se face fara probleme.

le scobeste pale lui daca nu isi face rost de ceva...

voi chiar avezi habar despre ce vorbizi aici???? dumnezeule, voi atzi vorbit cu vre-un mecanic (care are habar de vw) despre asha ceva??? ma ia cu leshin, jur....

cat despre vilbrochen: daca cantareshti biele+pistoane de 16v si le compari cu ale tale cred ca itzi da altceva....rezulta...ce zici?

mama abia ashteptz sa aud despre proiectu asta, no ofence. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibrochenul si bielele de GX sunt la fel cu cele de KR. Difera pistoanele si pinionul de la distributie. Cred ca trebuie sa schimbi si pistoanele ca altfel iese compresia prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi chiar avezi habar despre ce vorbizi aici???? dumnezeule, voi atzi vorbit cu vre-un mecanic (care are habar de vw) despre asha ceva??? ma ia cu leshin, jur....

cat despre vilbrochen: daca cantareshti biele+pistoane de 16v si le compari cu ale tale cred ca itzi da altceva....rezulta...ce zici?

mama abia ashteptz sa aud despre proiectu asta, no ofence.

ab-33-wob, noi chiar avem habar de ce vrem sa facem (de fapt de ce vreau sa fac), si ce a zis armando cu scobeala la pistoane era doar o gluma :lol:

si daca pun numa chiulasa fara sa schimb blocul scap de rar :D, asa ca nu vad unde este problema.

si dupa cum a zis codres_ali, daca bielele si vibrochenul sunt aceleasi => si greutatea e aceeasi, si doar pistoanele si roata dintata de la vilbrochen trebuie schimbate atunci m-am scos chiar ieftin :))

si oricum am planuit sa usurez si volant.

ooo daaa, de abia astept sa vina salariul :))

completez : mecanic care habar are de vw si in special GTi-uri , cam rar gasesti pe aici :)), asa ca mai bine cu manualul si cu ETKA in fata :))

si in plus in ETKA arata negru pe galbui ca blocurile sunt identice, si foarte mici modificari trebuie facute :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, eu nu puneam problema POSIBILITATZII!!!! analizam problema d p d v practic. sunt multe componente pe care trebuie intervenit, practic se desfac doo motoare sa faci unu. de aici (din multitudinea de repede asupra carora se intervine) posibilitatea unui eshec. prin mashina mea au trecut 4 motoare, pe unul l-au desfacut bucatzi, masurate cote, schimbat de segmantzi, cuzinetzi etc. masurat cote arbore, planare chiulasa....cand i-am dau cheie facea ca un diesel. alt motor (al lui scirocco) a ieshit super beton la rk1.... din multitudinea de cazuri am concluzionat ca nu merita sa desfaci ce a facut fabrica pt ca nu sunt oameni care sa-l faca sa functzioneze la aceiashi parametrii. rarele cazuri de reushita nu sunt deloc incurajatoare.

deci ca sa schimbi o multitudine de componente (ca sa nu mai vb de partea de injectzie care e diferita - vezi valva de relani) cata munca tre sa depui, nu cred ca merita daca e sa compari cu schimbarea unui motor complet + omologarea rar care cum ziceam nu e de loc complicata in cazul motorului 16v pe A2. raman la ideea ca e munca de amorul artei si nu are nici o treaba cu calculele rentabilitatzii. daca ai timp de asha ceva respectele mele si spor la treaba (ca o sa ai multa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce multitudine ca schimb doar chiulasa, roata dintata de la vilbrochen si pistoanele, segmentii vin cumparati noi ca sa nu existe alte probleme, nu vad care e problema in asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai ca mai e de lucru izo...nu crede ca i asa simplu....tre vazut ce i cu traseele de carter...de pe chiulasa ce tu nu le ai la fel...care sunt legate de isv si de shoc...trebuie vazut cum e shocu la tine..nah...nu e bash atat de simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ziceam de cele mai importante lucruri.

apoi, gura pt gazele de carter e acolo in bloc si e astupata cu capac de aluminiu(asa a venit din fabrica) la fel ca la tine.

isv-u ... hmmm .. se elimina, nu am chef de fluctuatii la relanti din cauza lui, si unul nou e scump ca drequ si de abia gasesti, sau il folosesc pe al meu :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa-ti dau un pont. eu am trecut de la k-jet pt defectuasa functzionare a shocului. piesele sunt cam invechite iar altele noi costa de te rup. m-am saturat de desfacut warm-up regulator, de verifivat injectoru 5 , de toata kkturile unui sistem care cand se duce...se duce, iar daca vrei sa functzioneze tre piese noi. daca eshti la primul motor desfacut e de intzeles entuziasmul si convingerea ta, asha eram si eu, o sa vezi cu timpul. rezultatele o sa confirme sau sa infirme. oricum itzi doresc bafta, raman la convingerea ca e mai sanatos tin toate p d v sa iei un 16v veritabil si sa faci conversia cu rar cu tot :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand imi pun ambitia...imi pun ambitia si nu ma las pana nu reusesc :offtopic:

o sa vedeti cand o sa vina pozele imediat dupa ce incep conversia.

iar despre k-jet... e cel mai reliabil sistem de injectie, o data reglat calumea, nu mai ai probleme cu el.

iar treaba cu relantiul se rezolva usor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era vorba de reglat era vb ca are batranete si is vechi piesele din el si sunt complet de acord, o fi fiabil dar are si ala 15 ani de uzura. daca vrei sa mearga bine creva trebuie piesa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ITB sau barburatoare dublu corp webber :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagiri mari te asteapta

pistoanele de 8v au camera de ardere mai mare decat cele de 16 V deoarece supapele sunt pe mijlocul pistonului iar capul pistonului are o scobitura pt a nu lovi supapa , iar la 16 V sunt plate si doar intro parte o mica tesitura pt 2 dintre cele 4 supape sa nu de-a in piston , deci din start nu poti pune fara a schimba pistoanele .

vibrokenul de kr este mai gros la fulie decat ce ai tu la 8V

ai prea multa investitie si nu ai randament pe cat investesti , plus ca nu ai cuplul ce-l dorit

mai trebuie evacuarea de 16 V care e mult mai complicata ca la 8v avand 4 tobe , iar la 8 v ai numai 2 din care poti scoate un sunet frumos

ce-ti recomand ca modificare , si ve-i castiga mult peste un 16 V standard

chiulasa de 8v cu ax came marit se deschid supapele mai mult intra mai multa benzina , in aceiasi camera de asdere deci mai multa forta , admisie modificata putin , injectie de KR complecta , pompa de benzina de KR , toata kestia nu te trece de 300 euro si scoti un 150 cai lejer .

eu unu am asaceva si am dat fum la KR cu el ...

mai pui o cutie de GTI si e super .

peste toate astea se adauga schimbarea fuzetelor si planetarelor cu unele de GTI care sunt aproape duble la grosime .

nu mai ai de schimbat nimic la evacuare eventual una mai groasa de GTi 8v .

daca esti hotarat , se poate rezolva am tot ce trebuie pt ce am zis mai sus , au fost la mine pe Scirocco , toate sunt originale , masina a fost facuta de Rieger , deci motorul a fost pregatit de ei , daca nu vrei schimbarea blocului se rezolva .

PS . se tureaza la 8000-9000 nu la 7000 ca 16 V , fara limitator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistoanele stiu ca trebuie schimbate, si roata dintzata pe care va veni cureaua de distributie, iar dupa cum a scris codres_ali vibrochenul ar avea acelasi cod cu cel de 16v.

ma gandesc si la alternativa asta, dar deja de 300 euro iau kr :icon_thumright: si revin de unde am plecat.

cea mai simpla si cea mai simpla metoda, schimbata chiulasa cu una fara gauri de injectoare, pus carburator dublucorp si turbo stand alone, fara megasquirt ... si cam asta ar fi povestea, eventual de restu banilor luate pistoane forjate de g60

dar na... ma voi uita in etka dupa coduri la vilbrochen sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!