Jump to content

chiulasa 16v Pe Bloc 8v


Dasher
 Share

Postare recomandată

aia nu o stiu ca nu am masurat-o :)

motoru trage de rupe :) nu ma plang inca de el desi e mai slabutz ca gti-u :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    23

  • Dasher

    12

  • armando

    8

  • scirocco

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul meu are compresie 8,5:1, cod JH.

Din cate am inteles, chiulsa este identica cu cea de pe alte masini care au compresie de 10:1 sau chiar si mai mult.

La mine difera pistoanele care sunt mai scobite.

Si eu sunt dispus sa pun turbo pe motorul meu fiind pretabil la asa ceva dpdv al raportului de compresie, dar nu stiu cum poti pune turbo pe CIS...

Se poate????? Asadar ca si alternative :

1. Pui chiulasa de 16v pe el

2. Turbo pentru ca e destul de decomprimat si galeria de admisie de diesel am inteles ca se potriveste.

3. Chiulasa 16v + Turbo + alta admisie turbo adaptata.

Dar totusi, se poate pune turbo pe CIS?

Va rog sa ma contraziceti daca e cazul. Veniti cu completari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate pune turbo pe cis, trebuie cateva piese aditionale, dar merge.

se pot scoate caluti frumosi din asa ceva. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai din cauza CIS-ului eu am optat pentru carburator.Ulterior va mai aparea inca unul, deci vor fi 2 carburi orizontale.mi se pare mai facila instalarea turbo pe carburatie, si oricum raspunsul la acceleratie este mai bun decat la injectie.

PS: galeria de admisie cu carburi se potriveste perfect de la motoarele 1,6-1,8 :lol:.

Modificat de Dasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o turbosuflanta, ca aia de la 1,6 d e prea mica, un intercooler maare, un boost controler, tubulatura aferenta, eu as schimba si radiatorul cu unul mai mare si as amplasa si un radiator de ulei. pe langa astea as pune si o pompa de benzina electrica de inalta presiune sa nu care cumva sa topesc capul pistoanelor. cu pistoanele stock nu as depasi in nici un caz 0,8 bari.Dupa aceea se va rupe discul de ambreiaj, deci alti bani , alta distractie si probabil ca nici planetarele nu vor trai mult.

A, am uitat trebuie puse si niste frane mai puternice ca e nevoie sa ne si oprim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo de gtd cu tot cu galerie de evacuare, intercooler, waist gate, blow off valve, radiator de ulei.

cu injectia stock se poate merge pana la 0.5-0.8 bari lejer, la fel si cu pistoanele. discu de ambreiaj schimbat deoarece o sa patineze la cuplul pe care o sa-l ai ;)

later edit: boost controller iti trebuie la injectie electronica : digifant

la cea mecanica nu e necesar.

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sry, m-a luat valul, ca mai am o masina care e turbo si pe injectie ;), si ii caut boost controler.

mi se pare mult prea mica turbina de la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e numai buna pentru inceput, si in schimb iti ofera un cuplu calumea si putere acceptabila pt un motor stock...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la KR are racitorul ala de ulei, prin care trece uleiul si apa de la motor racind uleiul. La motorul de 1.8 cu 8v are aceleasi gauri si fante pentru a putea pune racitorul de ulei. Ca am si eu in garaj un motor de 1.8 de golf 2 de 8v, si este complet. Si ma batea o ideea sa-i pun chiulasa de GTI 16v de KR, dar nu cred ca are toate fantele si toate orificiile pt. blocul de KR.

Motorul meu de 1.8 este cu carburator Pierburg 2EE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le are pe toate, numai ca sunt acoperite, tre sa le scobesti...ele sunt acolo !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in concluzie pe blocul de 1.8, doar pe bloc in afara de biele si restul componentelor, se potriveste perfect o chiulasa de 16v?

restul se vor schimba, pistoane scobite, biele masurate si cantarite in greutate, arbore cotit la fel masurat si cantarit in greutate.. etc.

s-ar putea sa mearga sau sa nu mearga? ca nu s-a dat un raspuns prompt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate, blocul e acelasi cu cel de 16 valve... da trebuie apoi schimbat ce e pe interior, mai pe scurt setul motor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci de pe motorul meu KR 16V pot lua arborele cotit, bielele, pistoanele, cuzinetii, bolturile si tot ce e in acest ansamblu si sa le transfer intr-un bloc de 1.8 8V, apoi sa pun chiulasa de 16V si totul merge ok. Blocul de 8V e la fel de gros sa disipe caldura data de "biciul" celor 16V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am mai spus o data parerea...

@Imparatul si @izotope ce sens mai are treaba asta (in afara de ... RAR - desi motorul e piesa de schimb- sau NU?) nu inteleg.

schimbati tot si ramaneti cu blocul? ala ce valoare are? 30 de euro? la cate anexe si componente are 16v-ul... blocul e 5%...

practic voi vorbiti despre un transplant de motor complet 16v la care ii schimbati BLOCUL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se pare multa munca in zadar, sau ma rog, de amorul artei.....prea multe componente schimbate--->posibilitatzi multe de eshec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e munca in zadar, si scapi de rar, omologare si alti draci.

cum voi cumpara chiulasa de la armando, voi face transferul, si stiu o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu e munca la fel cand faci setul motor? Mai ales daca implica si o honuire eu ced ca este mult de munca si in acest caz. Pe mine ma interesa daca tehnic se poate face acest lucru fara probleme de natura mecanica si tehnica in timpul utilizarii. La refacerea setului motor este aceeasi munca care duce la "subtierea" prin honuire a peretilor cilindrilor si munca e cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici nu subtiezi nimic :), nu ai ce, doar daca e praf blocul, daca are urme de uzura vizibile, totusi mie mi se pare singura solutie de a evita rar-ul.. si da tehnic este posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am dorit sa stiu daca tehnic se poate. Eu voi face motorul ca l-am desfacut vara trecuta si are "buza" cand dau cu unghia pe cilindru in sus, la final imi agatza unghia. Nu foarte tare dar o agatza si papa ulei la turatie mai mare. Dar eram curios daca se poate pune in mod corect si normal de la 16v pe 8v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu e chiar atat de groaznica buza aia...o poti lasa asa si sa i faci doar o segmentare....si nu mai papa ulei cel putin ptr o perioada..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, dar segmentarea nu tine mult timp. A asa un fel de compromis. Nu e prima masina care o vad si o testez dupa segmentare. Cel mai bun si mai frumos si mai eficient este refacerea setului motor. Am vorbit la Iasi cu un mecanic si tot ce include honuire, piese, manopera e in jur de 20 milioane. Asa mi-a dat pretul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mah copii, nu vb voi intai la rar sa vedetzi cat costa omologarea? asha ca sa avetzi un termen de comparatzie si p'orma vedetzi ce varianta merita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca desfac acasa motorul si eventual mai cumpar cateva chestii pt el, si il pun eu cap la cap ma costa mai putini bani si mult mai putina bataie de cap decat la rar, in plus nu cred ca omologheaza cu una cu 2 un 16valve pe golf 2 care vine din fabrica cu 90 de cai :)

si dupa aia te pomeni ca te mai respinge la io stiu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca noul motor nu are cu mai mult de 40% din puterea vechiului motor costa fix 4 milioane omologarea.

In caz ca are cu mai mult de 40%, lucrurile se complica exponential:

- teste drastice de franare cu oprire intr-o distanta de pe catalog

- noxe

- rigiditatea masinii trebuie si ea modificata

etc.

Asa am auzit de la cei de la rar. Si toate astea pot ajunge si la 40 milioane in functie de o taxa care e corelata cu cilindreea motorului.

Recomand: o masina care merita sa fie modificata (cu motorul aferent). Decat sa te apuci sa schimbi jumatate de masina si sa iti dai seama in final ca iti luai 2 masini la fel cu banii investiti, mai bine iti cumperi o masina mai puternica din fabrica.

Bineinteles exista si pasiunea de a modifica o masina care poate pentru unii mai entuziasmati nu are pret, dar altii care fac lucrul asta tot timpul si traiesc din asa ceva pot deveni cinici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!