Jump to content

chiulasa 16v Pe Bloc 8v


Dasher
 Share

Postare recomandată

Un coleg de forum a spus ca nu se poate ca nu corespunde traseul de racire cu ulei.Alte 4-5 persoane zic ca se poate, ca se potriveste la fix, etc.Exista cineva care a facut chestia asta pana acum? Ca nu mai stiu ce sa cred, si o chiulasa de 8v pe blocul meu m-ar ajuta enorm pentru planurile de viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    23

  • Dasher

    12

  • armando

    8

  • scirocco

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci din cate am inteles de la alti membri de pe forum : pistoanele la 16V sunt scobite. Deci trebuie schimbate pistoanele.

Apoi bielele e posibil sa fie mai lungi datorita cursei mai mari a pistoanelor(lui). Deci si bielele e posibi lsa trebuiasca schimbate.

In chiulasa canalele pentru ulei si lichid de racire sunt mai groase datorita puterii sporite.

Si din cate stiu motorul cu 16V are si racitor de ulei.

Concluzia : Scoti motorul tau si pui unul 16 V complet :P

Vezi ca eu am deschis un topic pe tema asta . Asa ca spor la cautari pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e mila de el ca e intr-o conditie extraordinar de buna: nu vibreaza, tine uleiul curat si nu papa deloc, are compresia ma buna ca aia data de fabricant :) tachetii nu bat deloc, ce mai e un vis de motor.De aia as prefera sa lucrez pe el decat sa iau un 16v kr pe care l-a fugarit cineva fara intretinere.Asta al meu saracu are doar 40.000km(!) si nu a fost rulat in tara decat f. putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e mila de el ca e intr-o conditie extraordinar de buna: nu vibreaza, tine uleiul curat si nu papa deloc, are compresia ma buna ca aia data de fabricant :) tachetii nu bat deloc, ce mai e un vis de motor.De aia as prefera sa lucrez pe el decat sa iau un 16v kr pe care l-a fugarit cineva fara intretinere.Asta al meu saracu are doar 40.000km(!) si nu a fost rulat in tara decat f. putin.

atunci nu l schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% nu se poate. in principiu din cauza nepotrivirii dintre traseele de racire de ulei de pe bloc 8v si chiulasa 16v, dupa aia pistoanele, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca din 86 in coace toate blocurile de 1.8 sunt la fel, difera doar ce e in ele. acum nu stiu poate ma insel eu.. dar na

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@izotope : ai dreptate m-am mai documentat putin... (de pe vwvortex) se pare ca :

1). garniturile de chiulasa sunt la fel deci nu e problema cu canalele de ungere

2). in schimb vei obtine un motor cu compresie joasa, de gen de la un 1 : 10 la 8V va scadea la 1:8 ( tocmai buna pt boost :angry: ) dar daca nu pui boost...

de luat din chiulasa sau bloc nu ma gandesc.

ce faci cu aprinderea ? cred ca delcoul e de 16v nu? si atunci iti trebuie VEZ (aprinderea de 16v)

dar cu cureaua de la distributie ? sunt identice rotile dintate ?

si pe mine m-ar intereseaza swap-ul asta pt. ca as putea sa scap de magariile de la RAR (sau NU?) (raman cu blocul asta)

dar cred ca e prea mare bataie de cap... mai bine pui un 16v complet... g2 16v sunt sub 1000 euro in germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur de chestia cu compresia?aprinderea sa zicem ca s-ar putea muta, , iar cureaua ar fi logic sa fie ce de la 1,8 16v.

oricum ar fi si boostul in plan, si cu carburatoarele inspre botul masinii ar elibera locul pentru melc :frigbaitata:

Izotope, ale noastre sigur sant dupa 86?

Modificat de Dasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io ii dau la izotope chiulasa si tot ce i trebuie acolo....sper sa reuseasca :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La blocul de 1.8, 16v are niste gauri suplimentare de ungere... daca nu schimbi si blocul pt 16v s-ar putea sa ti se sudeze segmentii de bloc la turatii mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garniturile sunt IDENTICE !!

rotile dintzate sunt la fel, atat ca va trebui cumparata curea de distributie de 16 valve...

pistoane de 16 valve, probabil si biele (nu sunt sigur), apoi ... mici jonglerii... si cu compresia nu stiu daca scade atat ..avand in vedere ca bagi pistoanele de 16 valve, eventual schimbi vibrochenul...

si daca scade compresia..oricum am in cap sa pun turbo pe CIS !!!!

da dasher, al meu e din decembrie 88, CIS-E, 1.8 l

acum sa va lamuresc pe toti : TOATE BLOCURILE DE 1.8 SI NU NUMAI, SUNT IDENTICE !!

exista un G-60 nu PG-u celalalt care are blocu diferit vedeti pe www.doppel-wobber.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La blocul de 1.8, 16v are niste gauri suplimentare de ungere...

garniturile de chiulasa sunt identice! verifica la orice magazin de piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

izotope, pune-te tu primul pe treaba ca eu am famelie de intretinut ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum fac rost de bani si cumpar chiulasa si pistoanele, o sa postez tot pe forum.

astept acum sa ma angajez pe undeva ca is falit :|

dar o sa vedetzi o "strutzo-camila" de masina dupa ce fac conversia !! :P

si daca e adevarat chestia cu compresia, atunci nu-mi mai fac probleme cu turbo :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai iti fa problema cu banii, ca a zis armando ca-ti da el tot niste posturi mai sus.deci poti sa faci treaba linistit.

dar santeti siguri ca trebuie sa schimb si pistoanele?

deci motorul GX 8v are acelasi bore si stroke ca motorul PL 16v.acuma:care stie daca PL e identic cu KR?

Modificat de Dasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

check this out :

PL si KR sunt identice (internals) in afara de axa cu came de admisie, in rest, sunt diferite mai multe chestii, in principiu injectia, catalizatorul in plus la PL, sistemul de carbon activ la PL, etc, etc, etc...

este un thread dedicat, din pacate lumea nu a prea participat:

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;hl=diferente

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si gazele de carter sunt altfel directionate....

si am zis ca ii dau tot ce are nevoie da! ...dar nu am zis ca moka :lol: ....aproape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul de 16v mai are niste canale de ulei cu tevusca si supapa prin care pulverizeaza ulei sub piston ca sa-l raceasca. Alea de 8v nu stiu daca au canalele alea, poate le au si sunt infundate cu ceva.

Pistoanele de 8v au adancitura in ele si de aia scade compresia, cele de 16v au doar o scobitura in dreptul supapelor de admisie si camera de ardere in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta se pare ca modificarea cere turbo ;).si cum galeria turbo de la 1,6 d se potriveste, mai trebuie gasita o turbina...probabil T25 ca sa aiba lag mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@coldres_ali blocul de 8 valve are acele canale, dar sunt astupate la suprafatza :)

no need to bore the block (unless converting to 2.0), bore and stroke are the same. Only parts in common are the crank and rods though, all else needs to be replaced with 16v items and you will lose oil squirters from block unless you install them (oil galley is there, just need to drill and tap for the squirters.)

de pe vwvortex ;)

deci se poate

@Dasher : lui armando va trebui sa-i platesc pe ele ;), de aia imi adun bani.

is pornit pe chestia asta, iar daca compresia imi va scadea dupa conversie, TURBO va fi la un pas :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant extrem de curios ce compresie ai acum, si ce compresie vei avea dupa.

si neaparat sa faci poze cand te pui cu bormasina pe bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se poate

sweet, dar parerea mea e ca poti gasi un motor intreg 16v la bani putini... si o sa scada, ca doar un g2 16v gasesti la 500 EUR in germania,

nu ca in ROMANIA, unde ti se cere 500 EUR pe un motor si cica e MOKA....

nu inteleg chinuiala... plus ca scaderea compresiei o faci si la 16v usor (garnituri de chiulasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dasher : compresia pentru GX data de producator este 8.5 sau 9 la 1

si cea de 16 valve este 11 sau 12 la 1 cred.

@scirocco : da stiu ca dincolo gasesti un 16v cu totu' la 500 euro ..poate si mai putin, dar ce faci cu omologarea ?

asa te muncesti putin si nu ai treaba cu nimeni, codul motor ramanand acelasi, numai ca daca deschide ala capota vede admisiile de 16 valve (si daca se stie iti zice ce e schimbat si nu vad ce ti-ar face pt ca chiulasa e piesa de schimb si nu-ti tre omologare pt ea, iar daca dai peste unu cum am dat eu de mi-a zis ca am injectie monopunct si ca relantiul se regleaza de la surubul care intinde cablu de acceleratie, atunci nu ai probleme :) )

asa, sa fie clar pt toata lumea treaba cu blocurile :

post-3007-1174296230_thumb.jpg

exista locasul pentru delco, dar este acoperit, blocul este identic, am mai gasit si pe al meu locasuri acoperite cu capace, si pe PL/KR erau folosite.

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbesc de compresia masurat pe motorul tau, nu cea de fabrica. stii ca eu am avut surprize...

da doamne ajuta sa ne vedem visul implinit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!