Jump to content

Alternatorul nu incarca uneori


CypN
 Share

Postare recomandată

Salut!

Azi a patit-o sotia cu masina si pare un pic ciudat...

In timpul mersului au inceput sa se aprinda avertizarile pe bord (ASR, ABS, apoi servo). S-a speriat si a tras masina pe dreapta, mai ales ca volanul incepuse sa mearga greu. A incercat sa o porneasca din nou si la revedere! Nu mai avea curent cat sa porneasca.

Am mers pana la ea si asa arata scanarea:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 00 - MINE

Scan: 01,03,08,09,15,17,19,35,44,46

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AF

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1110

Coding: 00002

Shop #: WSC 13765

TMBNS46Y413252077 SKZ7Z0A0902923

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 D

Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V00

Coding: 00188

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09370

Shop #: WSC 13765

4 Faults Found:

00920 - Heated Outside Mirrors: Driver Side (Z4) / Passenger Side (Z5)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00906 - Horn (H1)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00975 - Heated Rear Window (Z1)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y1 919 880 D

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V09

Coding: 22141

Shop #: WSC 00012

TMBNS46Y413252077 SKZ7Z0A0902923

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0909901

Component: Gateway K<->CAN 1S30

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 G

Component: Lenkhilfe 0004

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01288 - Terminal 30: Steering Assist

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 959 433 C

Component: 06 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fadrianradu

    11

  • CypN

    8

  • Al Bundy

    7

  • danb1974

    5

Mai revin cu o precizare si, cred io, si cu o posibila sursa a "bubei":

La pornire la rece, tensiunea de incarcare a fost intre 11,4-12.0V. Pana in momentul in care am trecut de 2500 RPM (am identificat momentul ca fiind cel in care s-au stins bujiile).

Ma gandesc la urmatorul scenariu:

- bateria 'obosita' mai mult sau mai putin,

- mers linistit, fara a se depasi 2500 RPM -> bujii inca incalzite,

- alternatorul nu a facut fata si atunci s-a compensat din baterie care a ajuns sa se 'goleasca',

- servo s-a oprit pt ca: In manualul masinii scrie ca in cazul in care bateria este descarcata, se poate ca pompa servo sa nu mai functioneze, insa ea "va intra in functiune cand in baterie se va forma o tensiune de o anumita valoare".

Testul l-am mai repetat pornind masina la rece si de fiecare data a facut la fel. Cu contactul pus, tensiunea era in jur de 12.5V. Cu motorul pornit, pana nu treceam de 2500 RPM, tensiunea nu trecea de 12V. Dupa ce treceam de 2500, tensiunea urca in jur de 13.8-14V.

Este posibil ca bujiile sa cauzeze toate minunile astea? Sau este ceva la alternator care are legatura cu punctul de ~2500 RPM ?

Masina am cumparat-o SH, in vara la 90.000 KM si-i stiu istoria de pe la 75.000. Acum are 107.000 si sunt sigur ca cel putin de la 75.000 nu au fost schimbate bujiile, posibil nici inainte. Nu am idee de durata vietii bujiilor cu incandescenta, cum pot fi ele testate, nici macar nu stiu cat costa sau cum ajung la ele, ca nu-i dacie sa le schimb la fiecare 20000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tot o masina ca si dacia pana la urma si vrei nu vrei trebuie sa ii schimbi bujiile cred ca pe la 40 000 km (cam la 2 ani), scrie in carte, nu o am acum langa mine ca iti spuneam. daca nu le-ai schimbat pana acuma...sa nu te intrebi de ce se strica unele lucruri. masina costa bani vrei nu vrei.

sa verifici cureaua de la alternator, poate nu mai e asa intinsa (sigur nu ai schimbat-o la timp) si de aici probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal

Possible Causes

Alternator faulty

Voltage Regulator faulty

Wiring and/or connections faulty

Possible Solutions

Check / Replace Alternator

Check / Replace Voltage Regulator

Check wiring and connections

Check the fuse box that is in the battery tray, it might be burnt, the fuse or the complete plastic box (pretty common failure on Sharan because it carries so much electrical load). If so, change the complete fuse box, it is not too expensive fix if this is the cause.

fa ce scrie pe aici,ca de aici au pornit si celelalte.Succes.Incepe cu verificarea conectorilor de la bornele bateriei ,sa fie f.bine stransi,sa nu poata fi miscati.Apoi verifica intinderea curelei la alternator.Si pe urma starea conectorilor la alternator,sa nu fie vreunul slabit,iar apoi ce scrie mai sus

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu descarcatul bateriei, mi-a mancat 2 luni nervii pana am gasit cauza, era releul de incarcare (situat pe alternator), pt a-l schimba nu trebuie sa demontezi alternatorul, se poate lucra de sub masina (motorul AQW), la tine nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin... din pacate cu vesti destul de proaste:

- borne baterie verificate,

- alternator dat jos si verificat pe banc. 700 RPM=14.4V, deci in regula.

- curea alternator intinsa.

- problema persista.

Ce au descoperit cei de la service e cam asa:

pe firul de "excitatie" (ce o fi ala habar nu am) ar trebui sa existe un PLUS, care nu este. Firul nu are discontinuitati, a fost verificat. Iar punctul de 2500RPM ei presupun ca ar fi legat de o autoexcitatie/autoinductie...

Maine las masina de dimineata pana seara ca sa verifice, insa orice idei ar fi binevenite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi la mine incărca alternatorul , problema e că incărca in mers si descărca pe staţionare (c

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am postat in aria de Fabia problema mea aici.

Multe raspunsuri si idei nu au venit, cel putin nu ceva care sa imi dea vreo solutie.

Din discutiile cu unul sau altul s-au sugerat variante: verificat (eventual curatat) turbina, dar nu reusesc sa vad legatura, SAU ca ar fi probleme chiar cu ECU...

Ultima data (in weekend) la scanarea VAG-COM-ul nu mai e nici o eroare, dar comportamentul naravas inca exista....

Daca acest link catre threadul acela nu e in regula, rog un moderator sa mute threadul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti raspund aici.

Zici ca nu stii, nu ai auzit de acel "fir" de excitatie. Pe scurt, ce pot sa-ti spun (daca gresesc, cunoscatorii sa ma corecteze :), din ce stiu eu, reglajul tensiunii de incarcare se face TOCMAI prin acest curent de excitatie. Asta face releul/regulatorul de tensiune.

Mai in gluma spus, se joaca cu excitatia alternatorului :(. Acum serios, nu stiu cum au facut verificarea cei din service dar, vezi totusi daca nu este problema din releul mai sus mentionat. In plus, cum spunea si @saboteur, diodele au fost verificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul a fost dus pe banc si verificat. la turatie de 700 incarca peste 14V. Apoi s-a mers cu masina "intreaga" in acelasi loc si incarca in regula...

Unde se gaseste acest releu/regulator de tensiune; pot sa verific/setez ceva cu VAG-COM? Ca acu imi iau geamantanu si sar in masina :)

Si am mai observat ceva:

acelasi comportament are masina si daca o pornesc cu mufa DF scoasa (sper ca zic bine). Comportamentul este acelasi. Deci acea mufa ori ca este scoasa ori ca este pusa face 'figura'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punerea contactului martorul de baterie din bord se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am mai observat ceva:

acelasi comportament are masina si daca o pornesc cu mufa DF scoasa (sper ca zic bine). Comportamentul este acelasi. Deci acea mufa ori ca este scoasa ori ca este pusa face 'figura'.

Martorul de baterie din bord se aprinde in momentul in care pui contactul? Se stinge dupa pornirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se apinde la contact, se stinge dup-aia.

Azi am fost din nou cu ea in servis si vor schimba regulatorul de incarcare. Sper sa nu fie de pomana... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu stiu daca mai intereseaza pe cineva dar aceeasi problema am avut-o si eu zilele trecute .

Problema a fost rola de la alternator . Aceasta rola este pe sistem ambreiaj si s-a blocat , alternatorul n-a mai incarcat si mi s-a oprit motorul . Am mers la service , mi-au controlat alternatorul : OK . Mi-au schimbat rola si n-am mai avut probleme .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la rola pt ca in cazul asta ar trebui ca de fiecare data cand turatia este mica sa scada tensiunea. Insa la mine, odata trecut pragul respectiv, indiferent de turatie am peste 14V...

In plus, a fost verificata cureaua si cei de la servis au zis ca e in regula....

Modificat de CypN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

CypN , nu vreau sa te contrazic , dar am avut aceleasi simptome ca cele descrise de tine . Si mie mi-au controlat alternatorul si era ok . Daca tu zici ca la tine nu-i rola e in regula , numai ca eu nu-s atat de convins . Rola aceea se poate bloca atunci cand o apuca pandaliile si nu tot timpul . In plus daca rola e proasta face un anumit zgomot atunci cand ai motorul pornit si iei de volan stanga / dreapta maxim .

Sper sa-i dai de capat pana la urma . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA REZOLVATA!

Am schimbat regulatorul de tensiune si totul era la fel. Insa, sub radiator, in partea soferului exista o mufa (tot legata de excitatie) care avea un pardalnic de fir intrerupt. S-a reparat buba si acu totul este in regula....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Tocmai am patit o chestie asemanatoare dar nu exact la fel si ca sa nu deschid un topic nou ma bag aici.

Venind spre casa de doua ori stind pe loc (farurile aprinse) in urma unor miscari sportive de volan mi-a cazut mult tensiunea (becuri de bord f. slab, cazut pe moment servo, abs si a doua oara chiar oprit motor - din pacate n-am fost pe faza sa ma uit si la faruri). Repornit motor din prima fara chinuri, deci bateria poate. Acasa in parcare tras violent de volan, rezista (scade tensiunea doar cit e normal la manevre pe loc).

Tot ce am verificat pe intuneric sint bornele de la baterie si sigurantele mari, nu par slabite.

Ce nu mi-e clar, poate fi de la alternator (nu ar trebui sa reziste bateria singura dat fiind ca e incarcata) sau e ceva pe un circuit de + comun intre toate cele care au cazut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi s-a intimplat din nou, de data asta la o intersectie a inceput sa clipeasca lumina de bord in ritm cu semnalizarea.

Afectate sint cel putin ecu, abs, lumini bord, servodirectie - ce au astea in comun pina la baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bateria , din cauza ei face asa , poate ii veche , am avut un prieten la care ia facut asa si a schimbat bateria si nu a mai avut probleme cu masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabie servodirectia e electrohidraulica. De aici provin problemele, consum mare al motorului de servodirectie si un contact slabit incepand de la bornele de baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Postez aici pentru ca am o problema relativ similara. Comportament ciudat de natura electrica la Golf 4 variant ALH model 2001.

Primul comportament ciudat s-a intamplat miercurea trecuta cand am vrut sa merg la intalnirea saptamanala. Am intrat in masina si cand sa dau la cheie nu a pornit( a invartit dar putin ). La a 3-a cheie a pornit ca si pana acum(perfect). Deja ma gandeam ca e bateria de vina(mi s-a parut ca atunci cand nu pornea martorul de baterie palpaia). Chiar dupa ce am pornit am sesizat ca parca a avut o tentativa sa dea in nas masina cand am dat a 2-a si a palpait de cateva ori martorul de bujii. Pana la intalnire, in trafic, am vrut sa las pe cineva sa intre pe o straduta si l-am atentionat cu un flash cu faza lunga. In momentul acela turatia a scazut brusc si aproape a murit motorul. La prima actionare, in timp ce faza lunga era pornita mi s-au aprins martorii de ABS si ESP pe bord si a pornit buzzerul de avertizare. De la a 3-a actionare totul a revenit la normal.

Am ajuns la intalnire, am intrebat colegii de cabluri si am oprit motorul. Inca credeam ca e bateria de vina. La plecare, dupa vreo 2 ore, iar pornit la sfert de cheie si aparent totul normal. Am plecat si pe drum mi-am amintit de necaz si am incercat iar scenariul cu flash cu faza lunga. Acelasi comportament. Scadere de turatie si scuturat motorul ca si inainte sa moara motorul. De la a 3-a actionare iar totul revenit la normal.

Ajung acasa, pun laptopul la incarcat si pun interfata pe ea. Ajuns la masina observ ca oscileaza intensitatea luminilor de citit si de pozitie din usi. Nu am reusit sa fac o scanare completa. Am observat o erroare pentru senzorul de ulei(G266) care nu era pana atunci si pe cateva module(CLIMA, AIRBAGS) eroarea cu supply voltage too low:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

M-am mai uitat la un camp din measuring blocks la modulul engine numit "Supply voltage" si cu motorul pornit oscila in jur la valoarea 11,6 -11,7. Cand turam motorul oscila in jos. Am oprit masina si m-am apucat sa desfac bornele la baterie si sa le curat si sa dau cu spray WD40. Era putina calamina pe minus si cam atat. Dupa ce am terminat manevra am pornit iar motorul si pornea din ce in ce mai greu, oscilandu-i turatia si lasandu-mi impresia ca o sa moara curand. L-am oprit si am lasat masina asa, cu gandul unde sa o duc a doua zi deoarece in dupa-masa respectiva trebuia sa ma pornesc la mare.

Mentionez ca in ziua respectiva am folosit masina cu vreo 3-4 ore inainte de nefericitul eveniment.

Deranjat prieteni la ore tarzii, aflat de electricieni cu reputatie, luat in calcul distanta cat mai mica de deplasare, la ora 8 m-am prezentat la un service.

La pornire doar la a 2-a cheie a pornit. In apropiere de service m-am oprit sa cercetez denumirile strazilor si am lasat-o oprita vreo 5 minute. Repornirea a fost iar greoaie si dupa imi palpaia martorul de frana de mana insotit initial de cateva beep-uri de la buzzer. Iar s-au aprins martorii de ABS si ESP.

La service am explicat problema si mi s-a spus ca o sa am masina pe dupa-masa si o sa pot merge cu ea in concediu. Am tot facut naveta servici-servici toata ziua. Acolo mi-au masurat incarcarea(era 13,6 cu mici fluctuatii cu toti consumatorii). Mi-au zis ca mi-au incarcat bateria pentru ca asa au considerat necesar( asta era la ora 12, eu plecand de acolo la ora 10 si inca nu s-au apucat de masina mea... evident din moment ce am venit neanuntat).

In service cand se pornea pozitia murea motorul... primele 2-3-4 dati. Dupa nu mai era problema. La fel si cu faza lunga. Dupa ce lasai masina 10-20 de minute iar facea asa.

Mi-au dat jos alternatorul, mi l-au desfacut si mi l-au testat pe bucati(punte de diode, infasurator, etc)... totul in regula. Mi-au zis zis ca trebuie sa schimb regulatorul de tensiune pentru ca nu se poate testa. L-am cumparat si i-am lasat sa puna masina la loc. Cand era bucati unul dintre electricieni a observat ca am un usor joc in ceva rola la alternator(parte din alternator), dar cel mai experimentat dintre ei a zis ca nu are nimic si ca nu trebuie schimbat.

La revenire valoarea de incarcare era de 14,01-14,02 cu jumatate consumatorii si scadea la 13,9 cu totul pornit. Simptomul de murit motorul la aprinderea pozitiei, fazei scurte sau faza lunga prezent. Mi-au zis ca mi-au scanat masina dar nu au gasit nimic in neregula. La insistentele mele am mai cerut o diagnoza. Surpriza ... nu se mai puteau conecta la nici un modul. Au tot incercat dar degeaba. Au hotarat sa imi schimbe bateria cu alta, desi conform spuselor lor bateria mea era in parametrii. Ziceau ca probabil a descarcat-o regulatorul care probabil nu era bun. Dar acum era incarcata si arata 12,6 volti. Dupa schimbarea bateriei s-a putut conecta cu VAG-COM-ul, dar simptomul moartea motorului la impuls curent puternic tot a aparut. Doar o data, dar a aparut. Unul dintre ei tot incerca sa imi explice ca nu are cum sa fie bateria.

Am plecat de la service la ora 8 seara cu problema nerezolvata si cu banii dati. Am reusit sa imprumut masina la un coleg sa ma duc la mare si am mers sa ii las masina mea. Cand sa o bage in curte am vrut sa ii arat despre ce este vorba. Am reusit sa opresc motorul actionand geamul electric, punand pozitia si cu faza lunga. La un moment dat am lasat-o pornita si a murit motorul singur fara nici un consumator in afara de clima.

I-am lasat necazul in curte la om si eu m-am dus in concediul compromis. A doua zi surpriza. Colegul a folosit masina pentru deplasari in oras si nu a avut absolut nici o problema. A treia zi la fel. Luni la fel.

Marti dimineata am ajuns in Cluj, m-am programat pentru diagnoza la un service renumit. Am explicat la oameni situatia si s-au apucat de scanat si de testat. Mi-au testat pana si pompa de motorina. Nu au gasit nici o problema. Mi s-a recomandat sa ma duc la un electrician sa imi verifice firele care pleaca de la baterie(manunchiul ala gros si mufa de acolo) si ceva cutiuta tot acolo in dreapta la baterie.

Miercuri am fost la alt electrician pentru verificare. Bateria de la bine in sus. Incarcarea iar buna 14.01-14.04. Tensiunea pe bricheta 13,6-13,7 cu clima si faruri pornite. Mi-a desfacut ce mi s-a comunicat de la celalat service si nu a gasit nimic. Mi-a dat toate mufele cu spray de contacte si atat. Verdictul... nu se stie care e problema, dar daca o duc cand se manifesta se poate diagnostica.

M-am gandit ca cine stie ce anomalie s-a produs de s-a comportat asa si ca de acum nu o sa mai am probleme. Astazi(miercuri, ca deja s-a facut joi de cand scriu la post), dupa 5 ore de cand am revenit de la mecanic si 6 zile de cand nu s-a mai manifestat nici cum surpriza. Cand am dat la cheie, chiar inainte sa porneasca, bezna... totul mort, mai putin lumina din plafon(ca si cand as fi scos cheile din contact si am deschis usa). La a doua cheie nimic. Totul mort. Scot si bag iar cheile din contact si porneste la sfert ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Am incercat sa pornesc cat mai multi consumatori. Nmic, in afara de usoara diferenta de turatie detectata la pornirea climei si a dezaburirii(ceea ce ma gandesc ca e normal).

Am facut o scanare si am primit iar G266 si acum surpriza si eroare la o clapteta/motoras de la climatronic V71. Suply voltage de care vorbeam pe la inceput era acum ~13,6 daca erau porniti toti consumatorii si 14,00 daca era totul oprit(inclusiv radio si lumina de la plafoniera). Cel mai mult am vazut ca se simte este dezaburirea.

Acum urmeaza intrebarile:

1. Mi s-a tot deconectat bateria si schimbate baterii intre ele. Radio-ul original BETA nu mi-a cerut niciodata cod. Nu am reusit nicicum sa scanez modulul de radio(too many comunications errors). Se poate sa fie el sursa problemei? Se poate sa fi fost afectat de anomalia care a generat toata situatia descrisa de mine in atatea cuvinte?

2. Din 2 locuri mi s-a zis ca bateria e buna. Eu cand mi s-a dat jos prima data bateria am observat ochiul acela ca fiind negru. In seara asta mi-am comandat baterie. Eu ma gandeam sa fiu 100% sigur ca pot elimina cauza asta. merita sa o schimb sau arunc cu banii degeaba?

3. Martorul de ulei imi palpaie de cateva ori cand pornesc prima data. Corelat cu eroarea gasita la diagnoza (00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus) se poate sa fie ori senzorul bulit ori traseul. Se poate ca circuitul respectiv cu scurrt/intrerupt sa cauzez aceasta situatie? Se poate ca anomalia sa imi fi distrus senzorul?

4. Doar odata cu situatia am luat la cunostinta ca martorii de ABS si ESP se reaprin dupa pornirea motorului(doar la prima pornire)(cred ca se reinitializeaza modulele respective). La golf-ul variant ASV model 2002 care l-am imprumutat in concediu nu facea asa. Este normal asa? Din folclor am inteles ca da si ca depinde de la golf la golf.

5. Cand este nevoie de un impuls electric mare gen faza lunga sau prima secunda de actionat geamuri electrice se compenseaza si din baterie? Sau regulatorul de tensiune ar trebui sa faca fata instant? Alternatorul nu are un pic de lag pana isi reajusteaza load-ul?

6. Colegul la care am lasat masina umbla foarte rar cu climatronicul pornit. Se poate sa fi influentat cumva faptul ca el nu a avut atatea zile nici o problema?

Poveste mai lunga, dar cu cat mai multe detalii cu atat mai usor de diagnosticat problema. Multumesc de pe acum celor care si-au facut timp sa citeasca. Va astept la o bere pe la Cluj : :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maaama, c-am amortit pana am citit tot. :)

1. E normal. Asa si trebuia in cazul in care n-ai scos radioul sa-l montezi pe alta masina. NU el e sursa problemelor tale.

2. E posibil sa fie acumulatorul cam obosit, din moment ce nu reuseste sa compenseze consumul noilor consumatori aparuti.

3. E posibil sa ai mufa murdara, traseul intrerupt sau senzorul defect. Nu el a cauzat aceasta situatie si nu s-a bulit din cauza anomaliei.

4. Cei 2 martori se aprind si cu noul acumulator si cu cel vechi?

5. In acel caz acumulatorul trebuie sa compenseze, ajutat de regulatorul din alternator, care la randul lui trebuie sa vada scaderea tensiunii. Evident ca exista un mic lag, in functie de tehnologia regulatorului.

6. Neavand consumatori, e posibil sa nu fi avut probleme, din moment ce tu ai probleme cu tensiunea din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu patesti ca mine, am avut doua contacte proaste _in_ papucii de la cablurile groase de pe baterie (unul pe cablul de masa dintre baterie si sasiu si unul pe unul din cablurile de plus)

Cind avea chef facea contact prost si incepea distractia (ceva de gen trag de volan moare tot).

Unul din cabluri l-a gasit un electrician care s-a prins imediat cam ce poate fi dupa ce a masurat tensiunea de pe alternator ca fiind buna.

Pt. al doilea am carat cu mine un multimetru vreo doua saptamini pina a apararut problema la relanti (fluctua rau tensiunea pe toata masina) si am masurat caderile de tensiune pe toate cablurile pina am gasit problema. Probabil il gaseam mai repede daca trageam de toate la relanti si vedeam care e sensibil.

Cablurile aratau bec, nici un semn ca intre ele si papucii capsati sint asa probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!