Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

Fratilor eu nu va inteleg,cum vreti voi nu prea se poate si cu p**a in c*r si cu sufletul in rai .

Si fara fum ,sa nu consume dar sa si traga.Ce vreti voi e cam imposibil.Prea mult fum ?Limiteaza-l din soft sau pune o turbina mai mare,dar o turbina mai mare inseamna lag mai mare ,lag mai mare inseamna ca in loc sa faca full boost turbina la 1800 rpm o sa faca la 2500 in cel mai bun caz,iar daca ii dai blana pana in 2500 o sa fumege grav pana face turbina full boost.Daca vrei sa nu fumege cea mai buna varianta este vnt17 dar nu o sa sari de 170-180 de cai cu ea decat cu...ghici cu ce?CU FUM!!170-180 de cai asta dupa intercooler,turbina,cap de pompa,radiator de ulei,evacuare,admisie,etc etc etc

Eu am renuntat la fum si la consum demult..deja nu mai conteaza pentru mine lucrurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vorba aceea ca va fugi masina ta cel putin cum fugea cand am cunoscut-o.

oricum si a lu zGb fuge f bine, se tinea rau dupa mine, chiar cred ca ma bate la demaraj. deci eu zic ca merita pe deplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu cateva intrebari legate de un posibil tuning care sa duca masina la un cuplu de aprox 500Nm :

1. daca schimb VNT15 cu un VNT 20, pun ambreiaj Sachs performance dar nu schimb volant va fi o problema?

Am aceasta intrebare pentru ca nu am gasit pana acum volant pentru masina din semnatura.

2. pot ramane cu injectoarele masinii sau trebuie sa le schimb? ce injectoare sa pun si cat costa?

3. daca schimb injectoarele trebuie sa schimb si capul de pompa? cat costa un cap de pompa de injectie?

3. cat costa adaptarea VNT15 la VNT 20 la metrotehnica?

In concluzie inteleg ca trebuie sa schimb urmatoarele:

1. kit ambreiaj (Sachs performance) -900eur

2. volant ? (marca,prex - xxx?

2. turbina (VNT 20) - 500eur

3. cap injectoare ??? (marca si pret xxx eur?)

4. cap pompa injectie ? (marca si pret xxx eur?)

3.resoftare (pret xxx eur ?)

In acest moment masina este tunata de Voinea la 150Cp si 360Nm cuplul si nu am avut nici un fel de problema.

Motorul meu este un AJM de 115Cp si 285Nm.

As vrea sa o urca la 220Cp si 500Nm cuplul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar de intercooler + tubulatura nu zici nimic? Crezi ca e ok aia care e acum pe masina??? Eu zic ca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

zaxas > faci o greseala. Aici se discuta de motoarele non-PD de 90 si 110CP. La tine e alta treaba cu injectoarele (pe nonPD ii costa ca 3-400euro capetele de injectoare). La tine trebuie sa cumperi injectoare de ARL (ciomune pe TDI 130cp/150cp) .Cum zice si bestia mai sus, e nevoie si de intercooler + tubulaturi => aprox 1000euro aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intercooler+tubulaturi aprox 500 de euro,tu tre sa schimbi injectoarele sa le pui de la asz/arl in primul rand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@5TORM doar pt motorizarea lui ar costa ~500 E sau in general cam asta este pretul? Stii tu pe cineva care se ocupa cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

universal mi-am luat eu si mai pot aduce marimile disponibile:

-550x 20x 76 (asta mi-am luat eu)

-550x 20x 63

-550x 15x 76

-550x 15x 63

-300x300x 76 sau 63

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,se pare ca mai trebuie stransi banutzi.Acum revin cu o noua intrebare: Are cineva de pe forum o masina cu 2 turbine?Am vazut pe net un Golf 4 cu doua turbine si produce 750CP parca. La noi in Ro face cineva asa ceva?Are cineva idee cam cat ar costa toata treaba?

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe.. bi turbo...:) Sunt A4 mai vechi care au bi-turbo. Nu stiu cati au in Ro. S4 de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred ca poti scoate 900 de cai dintr-un r32 ,stiam ceva de genul 750 .r32 de la dahlbach racing are motor de s2 deaia are 1200.

Din motorul de s4/rs4 vechi da se pot scoate 900 de cai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS4 are biturbo. primul.

Chiar? Primul despre care stii tu? Uite aici un link cu un A4 din 1999 bi-turbo, cand RS4 nici nu era desenat pe foaie macar ;) .

Ma batea gandul la asa ceva daca nu faceam naveta :)...Sunt ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge linkul,dar primul rs4 ever are motorul 2.7 biturbo 380 de cai si a aparut in 1999.A4 2.7 biturbo nu exista,exista in schimb S4 2.7 biturbo 265 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e facut aftermarket.

i_am_stealth, dupa cum vezi aici,

exista si un S4 biturbo...

http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php...r=0&thold=0

dar eu vb de rs4 asta

http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php...r=0&thold=0

si ma indoiesc sincer ca au pus acelasi motor pe un A4 normal si pe s4 si pe RS4...

oricum, dupa ce editezi linkul, revenim ONTOPIC !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, nu e cazul sa imi dai link cum ca exista S4 biturbo pentru ca tocmai m-ai contrazis ca RS4 e primul cu bi-turbo.

RS4 are biturbo. primul.

Ti-am dat un link ca sa te convingi ca nu e asa. Nu stiu de ce nu a mers linkul, era un search facut cu mozilla pe ebay. Aici este iar linkul. Daca nu merge nici asta, atunci faceti search in www.ebay.co.uk dupa numarul:200173021263rtCurve.gifMai tine 3 zile licitatia. Asa cum a zis si 5torm, este ala de 265 de cai, V6. Insa sa stii ca SIGUR s-au facut si in 1998, poate si mai devreme. Pe mine m-a atras la momentul respectiv ca se poate urca si la 350 de cai si exteriorul arata ca un A4, fara prea multe spoilere, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu inteleg ce legatura are S4/RS4 cu injectoarele/capul de pompa de la TDI :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,se pare ca mai trebuie stransi banutzi.Acum revin cu o noua intrebare: Are cineva de pe forum o masina cu 2 turbine?

Pai cam de aici a pornit paranteza daca te uiti atent... Omul a mai avut o intrebare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@I_am_Stealth vad ca iti place foarte mult sa te contrazici cu lumea si mai vad ca pe deasupra esti si incepator in deale masinilor,pentru ca un cunoscator nu face astfel de greseli.NU EXISTA A4 2.7 BITURBO.EXISTA S4 2.7 BITURBO.Cel din licitatie este un S4,e simplu sa vezi diferenta:bara spate,bara fatza,praguri si roti de S Line.Modelul acela de roti s-a pus doar pe S4 si S3 !

Gata no more OT,in topicul asta este vorba de tdi tuning !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cum bine zice colegul 5torm:

zic ca imaginile vorbesc de la sine....

1b2812gm1.th.jpg 10c412lm3.th.jpg 127d12st7.th.jpg

e ESS toata ziua :Driver: inclusiv pe cadranele de la bord scrie...pe bara, pe volan....

dar nah....

PS:eu am zis ca primul RS4 are biturbo. adica nu modelul nou. :wub: dar in fine, si S4 are.

hai sa revenim la TDI si ce trebuie !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.. ziceam ca revenim la TDI tuning. In cazul meu, care am injectoarele schimbate si soft... probabil ca foarte curand urmeaza si ambreiajul pt ca asta a cam inceput sa patineze... Ar fi indicat sa schimb si pompa? (am ALH) La inceputul topicului parca, Dragos spunea "Capul de pompa este necesar daca vrei sa treci de 160CP (vezi pe storm care are peste 210CP din al lui ASV). O data cu capul de pompa schimbat "se da drumul la motorina" . Masina va fi cam fumigena."... fumigena e si acum, si nu ma deranjeaza. Dar... ce mai pot castiga ca putere? E indicat sa fac asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo upgrade. Motorina ai deja destula, aer nu prea ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!