Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

AlexALX> ce vrei tu nu este in topicul asta. De la 90CP la 115CP = doar chiptuning. Aici discutam de cresteri de peste 40-50CP la ALH/ASZuri.

Ca tot ziceam mai sus ca am doua seturi de Kerma TDI Powerplus 520. Mai am doar unul :angry: . Un set l-am pus ieri pe un Golf IV 90CP. Omul a avut pana saptamana asta powerbox programabil Unichip. A avut inainte 120CP si 260Nm. Nu stim inca la ce putere/cuplu e acum dar stie ca simte cu mult mai bine. Sper sa-si faca dyno in acelasi loc si sa gasim un 145CP :angry: .

Am curatat azi alea...Intercoolerul, EGR-ul si tubulatura...cel mai tare m-am speriat de EGR...si ma mai miram de ce imi consuma asa mult...ziceai ca e hogeag...plin de negru de fum pietrificat...cred ca am sa schimb si debitmetrul de aer...asta pt linistea mea sufleteasca...dupa operatiunea de azi...deja am simtit o inbunatatire in accelerare...inainte ma duceam aproape de fund cu pedala pana isi lua cat de cat un sprint...acum doar ce o pisc...:angry:

post-15910-1189878607_thumb.jpg

post-15910-1189878626_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Voinea, din ce an era masina si...tine ambreiajul?
masina este a mea si ambreiajul a fost schimbat inainte de "operatie" cu Sachs Performance.AlexALX la cati km ai reusit podoaba aia de EGR?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare:

in conditiile in care am deja upgrade injectoare+soft schimbarea capului de pompa = ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare:

in conditiile in care am deja upgrade injectoare+soft schimbarea capului de pompa = ????

schimba masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie iti trebuie un turbo mai mare. Motorina ai destula pentru PP520. Cand o sa ai PP764 VNT17 sau R520 si VNT 20 iti pui probleme de cap de pompa de 11 sau 12mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swatcat> aaa! tu esti din clubul "baietilor destepti"! scuze, domnu'! si vezi ca esti :blink: . pt sugestia ta exista alt topic. e ala unde se dau anunturi. d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SWAT, JOHN..mare atentie. sunteti "pe gheata subtire".

comentariile de acest fel nu sunt dorite si acceptate pe vwf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare!

interesant ce fac baietii aia. pacat ca sunt tocmai in state...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare!

interesant ce fac baietii aia. pacat ca sunt tocmai in state...

vezi ca astia zic ca le aduc din germania.... tre sa cauti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul m-as multumi cu approx 140CP, dar am pretentia ca masina sa ramana absolut "smokeless" si consumul sa nu sara cu mai mult de 1L/100km, cu acelasi stil de condus bineinteles.

Un set capete de injector de la kerma care sunt ca si cele de pe ASV (Sprint 520 (nu PP) ) si un soft profesionist ar putea sa-mi garanteze asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Northman, e frumos ce spui tu, dar nu cred ca poti sa scoti 140 smokeless si nici consumul sa creasca doar un litru in plus ... Crede-ma ca stiu ce spun. Vrei viteza si putere la diesel... fum & consum (cam cu 25% mai mare) :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e normal...sa ajungi sa castigi 50 de cai fara sa injectezi mai multa motorina, aer, nu prea ai cum. asa, fiecare si-ar face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Intr-o astfel de configuratie, sa zicem la un regim de mers constant 120km/h pe autobanda, cam cat consuma? cu ALH-ul stock eu merg cam pe 5,2 acum, cu clima si mediu incarcata.

Stiu de la Cipos ca ASV-ul are turbo VNT 17, si deja investitia e mult prea mare pentru ce vreau eu sa obtin. Presupun insa ca o turbina cu flux de aer mai mare e cea care te scapa de fum pana la urma, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca tot vb de alh , eu cu demon cred ca avem cele mai agresive chipuri si unicat pe alh aprox 130 cp, pe dino am iesit 125 cu ambreiajul praf

asa ca din injectoare + soft scoti 160cp

ps a mea nu scoate fum!!!

trebuie sa iau si eu ca si john un sachs power clutch pt ca nu tine altfel

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e o faza.... masina scoate fum din cauza injectiei....adica cand pui injectoare marite presiune ramane la fell dar cresc dimensiune particulelor de motorina....si din aceasta cauza scoate fum si consuma mult..... ar fi o chestie sa marim presiunea din pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru un profan ca mine, cum se poate creste presiunea in pompa? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal de aceeea trebuie crescuta presiunea ,fumul este de la motorina nearsa din cauza amestecului mai sarac in aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PP520 si PP764 fac ca presiunea de deschidere a injectoarelor sa creasca. Deci daca schimbi duzele cu unele PP si atomizarea este mai buna.

Duze chiar Race 520 si soft nu treci de 150cp. Pui un turbo mai mare si vezi ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca tot vb de alh , eu cu demon cred ca avem cele mai agresive chipuri si unicat pe alh aprox 130 cp, pe dino am iesit 125 cu ambreiajul praf

asa ca din injectoare + soft scoti 160cp

Sunt in stare sa pariez ca nu trece de 150, orice-ai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica fara cap de pompa nu are debit ca sa treaca de 150

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are....dar fara aer??? Un turbo mai mare este necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ice_2k Cat de curand o sa ma duc eu la dyno si o sa te anunt cat am :blink: Din pacate nu e "dat drumul" full la putere, masina fiind limitata acum din soft la 295 Nm, dar oricum, dupa ce o testez o sa anunt aici.

PS: Am PP764, soft (evident), si limitare de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ice_2k Cat de curand o sa ma duc eu la dyno si o sa te anunt cat am :lol:

Neaparat du-te si cu o masina stock :offtopic: Asta ca sa vedem si precizia aparaturii lor.

Din pacate nu e "dat drumul" full la putere, masina fiind limitata acum din soft la 295 Nm, dar oricum, dupa ce o testez o sa anunt aici.

Nu e dat drumul full la cuplu, nu la putere :lol: Daca sa zicem motorul tau ar dezolvat mai mult de 295Nm la 4200rpm si se face limitare la 295Nm, raman ~175CP, ceea ce nu e cazul. Deci puterea maxima (care va fi probabil pe la ~4200rpm) nu este afectata de limitarea de cuplu, aceasta afectand doar puterea pana pe la 3000rpm zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!