Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

cam pe la ce parametri (CP/cuplu) ar trebui inlocuita volata de pe un ALH? din cate am vazut... e mai scumpa decat un kit de ambreiaj sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam pe la ce parametri (CP/cuplu) ar trebui inlocuita volata de pe un ALH? din cate am vazut... e mai scumpa decat un kit de ambreiaj sport

N-am idee de parametri dar nu iti recomand sa pui ambreiaj de la spec si volant de fabrica.Este clar ca volant va fi veriga slaba si s-ar putea sa crape.Stii cum e faza aia...dai un ban de stai in fatza.Vrei sa nu ai probleme=> cumpara si volant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar se poate sa imi spuna si mie de la ce presiune in turbo se pleaca la ALH? Si la ce presiune urmeaza sa se foloseasca turbina? Si care sunt specificatiile producatoruli? Si ASV'ul ce presiune are in turbo? Si dupa cip, ASV;ul ce presiune are, fara schimbarea de duze? Si la cati cp ajunge? Nu este necesara schimbarea turbinei la ALH daca se schimba duzele ?? :)

Modificat de alex102
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH pleci de la 0.95 bari si ajungi pe la 1.2 cu tuning normal. Cu duze la o putere de aproximativ 140cp de ambreiaj ai mai multa grija decat de turbo, daca softul este facut bine si nu ai spike-uri o mai poti duce inca foarte bine cu turbo-ul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.2bar la 90CP este deja agresiv (parerea mea). Eu toate ALHurile le fac cu doar 0.12-0.15bar in plus . Cum zicea profesorul meu nu masina cu presiunea cea mai mare in turbo este masina care trage cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mai scriu odata corect: toate tuningurile care le-am vazut pe tdiclub pe masini stock (RC2, Upsolute, Aligator) au ~18psi -->1.2 bar.

Acum stiu ca boost mai mare nu inseamna neaparat si putere mai mare dar eu am scris ce am citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce am citit pe TDICLUB.COM era sa nu depasesti 18PSI in mers continuu niciodata. Pentru ALH. Nu am vazut ca in urma ciptuning-ului se obtine atata presiune (si mie mi se pare mult).

Eu pe manometru (boost gauge) n-am vazut niciodata peste 1,1 bar si asta cu un ciptuning mediu (DimSport). De asta ma cam indoiesc de acei 1,2 bar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma intrebarile mele intra la categoria "secrete profesionale" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2bar la 90CP este deja agresiv (parerea mea). Eu toate ALHurile le fac cu doar 0.12-0.15bar in plus . Cum zicea profesorul meu nu masina cu presiunea cea mai mare in turbo este masina care trage cel mai bine.

Destept om.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Modificarea s-a facut. :scratch: Numai cuvinte de lauda la adresa lui Dragos Voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu ceva detalii

ce ma intereseaza mai mult este daca se poate strica ceva/consum/cost modificare/si daca vreau sa schimb ceva la evacuare adica pe 2 tevi st dr este mai bine

toate intrebarile pe care l-am pus sunt pur si simplu de la un novice,ori ce raspuns este bine venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o mica nelamurire. Ma tot bate gandul sa imi schimb injectoarele cu unele mai performante, normal. :lol: Ideea e ca am remapare facuta la Voinea, si nu stiu daca dupa montarea noilor injectoare mai trebuie facuta vreo adaptare la soft. Mi-a dat Voinea un mail mai demult, dar nu il mai gasesc, si daca imi amintesc bine zicea ca se pot monta noile injectoare fara adaptare pt vreo 20CP, si daca face o adaptare la soft ceva mai multi caluti (plus limitarea cuplului pentru a proteja ambreiajul). Deci cum sta treaba, trebuie facuta adaptare sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa nu faci nici o adaptare dar vei da cu fum mai mult dupa tine. Cu un chip facut si pentru injectoare te vei putea bucura si in siguranta fata de ambreiaj si fara sa dai fum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am priceput. Si care injectoare ar fi recomandate pentru ASV-ul meu, cele PP520 sau PP764? Sau altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza ce vrei sa faci....daca te opresti aici PP520 par optiunea mai buna dar daca vrei sa mai continui (big turbo, FMIC etc) cred ca PP764 ar fi mai bune. Ramane la latitudinea ta sa te hotarasti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau 520 race care sunt pentru peste 200 de cai si sunt deja pe asv-ul din semnatura :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto ASV-ul tau. O mica bomba. Dar nu vreau sa il duc asa departe pe al meu. Am remapare facuta, cu injectoare noi o sa fiu mai mult decat multumit, cel putin momentan, ca asa ziceam si camd am facut remaparea, ca nu-i mai fac nimic. Ai idee la ce putere ajung cu injectoare noi si softul adaptat? Din cate am inteles ambreiajul rezista pana la 450 Nm, pot cumva sa limitez cuplul din soft la aceasta valoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, ce mica e lumea... :blink: Maine fac schimb de injectoare cu Mutu Catalin, el le vrea pe ale mele si eu pe ale lui, pe care am inteles ca le are de la tine. PP520, nu? Abia astept schimbarea.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles ambreiajul rezista pana la 450 Nm, pot cumva sa limitez cuplul din soft la aceasta valoare?

imi pare rau sa te dezamgesc, dar ambreajul de ASV nu prea are cum sa tina atata cuplu. poate doar pentru cateva zile, sa o saptamana.

da, se poate face limitare din soft a cuplului. dar care mai e distractia atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las' ca distractia merge si cu limitare de cuplu, de la 3000rpm incolo :)

P.S. Nu sunt PP520, sunt niste injectoare facute de o firma din Canada pt TDI ALH... s-ar parea ca au totusi debitul putin cam mare pentru un ALH stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum sunt fata de pp520? Ca mie mi-a zis ca sunt pp520, si nu stiu cum se comporta astea pe ASV. Adica nu stiu la ce crestere sa ma astept. Poti sa-mi zici niste detalii despre ele, firma, model... Tu cand le-ai luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yce injectoarele sunt importate din Canada...dar sunt facute in Ch****. Se cam cearta astia pe tdiclub pentru faza asta, pe ele scrie doar CANADA nu MADE IN CANADA.

Oricum sa stii ca multa lume foloseste duzele astea si sunt foarte multumiti, fumul fiind singurul mare dezavantaj fata de PP520.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt facute in china e cam nasol,fratilor nu va mai luati decat de la bosio ca sunt sigur foarte bune si nu aveti probleme cu ele...bosio=powerplus .

@zoli_bsp ambreiajul de asv nu tzine 450nm stai calm :) eu am ambreiaj sport care tzine 600 sau 650 nm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!