Jump to content

Cruise Speed...?!?!?


alecsmed
 Share

Postare recomandată

De cateva ori s-a intamplat: am lasat-o in a II-a, fara ambreiaj si fara acceleratie si masina mergea singura (cum au unele masini optiunea aia de cruise speed sau cum se cheama, dar care cred ca nu se intampla in a II-a). Si nu mananc ciuperci, s-a intamplat de cateva ori si masina ar fi mers asa mult si bine daca nu o "forjam" sau opream.

Cei care le aveti cu mecanica, DE CE? :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles exact ce ti s-a intamplat tie insa stiu ca la golful meu care e TDI o bag intra doua si merge singura cu viteza constanata mult si bine insa in trepte mai mari se opreste.Optiunea la care te referi tu se numeste Tempomat optiune care seteaza o anumita viteza constanta in orice trepata de viteza si la orice viteza facand masina sa mearga constant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de cuplu.

La diesel este si mai evident poti sa o lasi si in a 5-a si merge cu aprox 40km/h la relanti.

Cand ai facut scoala de soferi si mergeai prin poligon erai in a 1-a si mergeai tot la relanti

citez: "Dou

Modificat de bubu best
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ti se intampla si daca o lasai in treapta 1 sau 3. Sa-ti explic dpdv. mecanic nu as putea, ca nu ma pricep. E ceva de genul ca daca turatia scade sub o anumita valoare iar tu nu atingi acceleratia computerul masinii determina injectarea unei cantitati ceva mai mari de carburant pt. a sustine masina in deplasare. Da' nu cred ca e cea mai stiintifica explicatie. :Driver: Ii asteptam pe specialisti :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era ca omul are masina pe benzina ceea ce mi se pare si mie ciudat :hainoroc: sa aiba asa cuplu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de cuplu.

La diesel este si mai evident poti sa o lasi si in a 5-a si merge cu aprox 40km/h la relanti.

Cand ai facut scoala de soferi si mergeai prin poligon erai in a 1-a si mergeai tot la relanti

citez: "Dou

Modificat de alecsmed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o dacia supernova si puteam merge intr-a 2-a tot asa, la relanti. Cu diesel se merge chiar si cu a treia. Ideea este ca printr-un mecanism care mi-e necunoscut dpdv tehnic motorul tinde sa ramana pornit, adica "sa nu moara".. iar daca se merge la relanti cu siguranta se introduce mai mult combustibil decat daca sta pe loc la relanti..se poate observa foarte usor daca se urmareste turatia motorului. Daca se ia piciorul de pe acceleratie, scade turatia, pana la o valoare critica, apoi intra "the magic foot" :hainoroc: care tureaza singur- ce-i drept foarte putin- motorul ca sa mentina turatia la relanti-in mod normal ar scadea putin.. :Driver: nu stiu cat de bine am explicat dar sper ca totusi se poate intelege...cat de cat ce-am vrut sa spun :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fosta masina, un sharan de 1,8 tone, 115 cai benzina si cuplu de 170 Nm plecam de pe loc si ajungeam in treapta a 5-a fara sa ating acceleratia si fara sa tremure motorul, am facut si o demonstratie ad-hoc la doi colegi forumisti din bistrita. Mai mult, cand parcam, nu acceleram deloc, nici macar cand urcam borduri mici (la mine in fata blocului bordura este mica, adica "putin inalta" :hainoroc: ) In ralanti (alecsmed: adica in mersul in gol :Driver: ) turatia era de 900, si consumul de 1l/ora. Asta ca sa nu credeti ca aveam turatia de ralanti mai mare decat cea normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ti se intampla si daca o lasai in treapta 1 sau 3. Sa-ti explic dpdv. mecanic nu as putea, ca nu ma pricep. E ceva de genul ca daca turatia scade sub o anumita valoare iar tu nu atingi acceleratia computerul masinii determina injectarea unei cantitati ceva mai mari de carburant pt. a sustine masina in deplasare. Da' nu cred ca e cea mai stiintifica explicatie. :) Ii asteptam pe specialisti :)

Exact asta e explicatia: ECU incearca sa sustina turatia de relanti programata si cum datorita sarcinii motorul tinde sa se opreasca, ECU mareste cantitatea de amestec carburant injectata, avansul etc.

Se intampla la toate masinile cu injectie de generatie mai noua.

N-are legatura cu diesel-cuplu sau benzina-lipsa cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta ma bucur ca am nimerit-o :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am mers si eu cu ot pana intr'a 5-a fara sa calc acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand aveam cielo mergeam cu a 3-a la relanti fara probleme...chiar am facut test doar din ambreiaj am ajuns in treapta 3 fara sa apas acceleratia 1mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!