Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Sensorul G263 este cel mentionat de tine.

Si la mine s-a manifestat la fel. Am tras cam 1-2 luni de sensor prin simpla stergere de eroare. Apoi nu s-a mai putut sterge eroarea, deci am inlocuit sensorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Jagoman si tot asa se manifesta ? Adica pornea aerul (compresorul) din cand in cand ? O sa incerc sa masor si bobinajul zilele urmatoare . Dar sa stiu pe ce scala ohmica sa pun aparatul . Ce nu inteleg insa este ce rost mai are senzorul in discutia noastra de vreme ce compresorul ieri primea tensiune la ultima mufa pana-n el .... Este cumva sensorul montat sau se inseriaza in circuit dupa ultima mufa de alimentare aflata exact sub compresor ? Normal era daca ceva tinea circuitul deschis sa nu fi gasit 12 volti la mufa compresorului ...nu ?

Scanare Noiembrie 2009 (cam de cand nu a mai functionat el mereu .... in octombrie am adus-o din germania si mergea aerul normal ) :

Adresa 08 :

Clima auto

1 cod defect:

00818 - Senzor temperatura ventilare evaporator G263

30-00- Circuit deschis sau scurt la plus .

Dupa resetare

Adresa 08 : Clima automata

Nu a gasit coduri.

Modificat de plc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263): Open or Short to Plus

Possible Causes

* Wiring/Connector(s) from/to Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) faulty

* Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connector(s) from/to Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

* Check Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

o Check Measuring Value Blocks (MVB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AL cam ce valoare ar trebui sa masor , pe ce scala ?

Cativa sau cateva zeci de ohmi.

DAca ajunge tensiune la bobina inseamna ca g263 e ok.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca daca are tensiune la electro-valva ar fi trebuit sa mearga , poate fi compresorul blocat sau capacul fuliei cazut si merge doar fulia, ori cum am patit eu pistoane praf sau valva intrerupta. Am sa masor eu impedanta bobinei ca o am pe cea veche in balcon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAlva poate sa fie buna electrica, sa se auda cand cupleaza dar totusu un pistonas din ea sa nu lucreza, si sa nu mearga AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

mie mi s-a oprit ac-ul din mers, nu pot sa imi dau deama de ce

am scos mufa de la compresor si nu ajunge curent acolo, dar nu gasesc nici o siguranta arsa si nu stiu daca e si unde vreun releu

am facut o diagnoza si prima oara mi-a dat asa , am sters erorile si mi-a ramas una singura la mororasul de la recirculare

Tuesday,21,July,2009,20:38:09:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

VIN: TMBJJ16YX64505176 Mileage: 109060km/67766miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 045 906 019 BR

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 7626

Coding: 00102

Shop #: WSC 13765

TMBJJ16YX64505176 SKZ7Z0E3270203

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AF HW: 6Q0 907 379 AF

Component: ABS 8.0 front H04 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002145

Shop #: WSC 13765 000 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 102

Mileage: 109047 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 25626

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 601 A

Component: 0T AIRBAG VW51 0008

Coding: 12372

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!

Part No: 6Y0 920 882 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Coding: 00101

Shop #: WSC 13765

TMBJJ16YX64505176 SKZ7Z0E3270203

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 003G GATEWAY CAN 1S34

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 AE

Component: LenkhilfeKYO V957

Coding: 10110

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 H

Component: 35 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

mie mi s-a oprit ac-ul din mers, nu pot sa imi dau deama de ce

am scos mufa de la compresor si nu ajunge curent acolo, dar nu gasesc nici o siguranta arsa si nu stiu daca e si unde vreun releu

am facut o diagnoza si prima oara mi-a dat asa , am sters erorile si mi-a ramas una singura la mororasul de la recirculare

Tuesday,21,July,2009,20:38:09:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

VIN: TMBJJ16YX64505176 Mileage: 109060km/67766miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 045 906 019 BR

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 7626

Coding: 00102

Shop #: WSC 13765

TMBJJ16YX64505176 SKZ7Z0E3270203

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AF HW: 6Q0 907 379 AF

Component: ABS 8.0 front H04 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002145

Shop #: WSC 13765 000 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 102

Mileage: 109047 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 25626

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 601 A

Component: 0T AIRBAG VW51 0008

Coding: 12372

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!

Part No: 6Y0 920 882 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Coding: 00101

Shop #: WSC 13765

TMBJJ16YX64505176 SKZ7Z0E3270203

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 003G GATEWAY CAN 1S34

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 AE

Component: LenkhilfeKYO V957

Coding: 10110

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 H

Component: 35 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

mie mi s-a oprit ac-ul din mers, nu pot sa imi dau deama de ce

am scos mufa de la compresor si nu ajunge curent acolo, dar nu gasesc nici o siguranta arsa si nu stiu daca e si unde vreun releu

am facut o diagnoza si prima oara mi-a dat asa , am sters erorile si mi-a ramas una singura la mororasul de la recirculare

Tuesday,21,July,2009,20:38:09:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

VIN: TMBJJ16YX64505176 Mileage: 109060km/67766miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 045 906 019 BR

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 7626

Coding: 00102

Shop #: WSC 13765

TMBJJ16YX64505176 SKZ7Z0E3270203

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AF HW: 6Q0 907 379 AF

Component: ABS 8.0 front H04 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002145

Shop #: WSC 13765 000 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 102

Mileage: 109047 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 25626

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 601 A

Component: 0T AIRBAG VW51 0008

Coding: 12372

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!

Part No: 6Y0 920 882 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Coding: 00101

Shop #: WSC 13765

TMBJJ16YX64505176 SKZ7Z0E3270203

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 003G GATEWAY CAN 1S34

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 AE

Component: LenkhilfeKYO V957

Coding: 10110

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 H

Component: 35 Komfortger

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cred ca nici nu iti incarca alternatorul, nu?

In stanga masinii, sub lonjeronul stang, inspre fata e o mufa in care intra 2 fire dinspre instalatie si pleaca tot 2, una la alternator si una la compresorul de clima. verifica cele 2 fire pe langa mufa, sigur sunt intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offfff..... multumesc frumos ptr efortul tuturor .

AM fost in service azi in Constanta si am dat peste un electrician capos care nu intelege ca trebuie intai sa se asigure de senzor cata vreme compresorul meu porneste dimineata si baga Ac-ul de rupe in masina .

El s-a apucat mai intai sa-mi faca test pe AC completandu-mi freonul mai intai desi am specificat ca nu vreau asta (fiindca am pe cineva care imi poate face operatiunea gratis) , si etansietatea instalatiei care am mai facut-o .

Dnul electrician m-a luat cu vrajeli de genul ca nu poate vedea de ce nu porneste aerul daca nu are freonul tot .

In fine .... m-a ignorat total cand i-am spus ca ieri dimineata aerul a functionat de se formau broboane pe conducta de aspiratie sau refulare (ca nu stiu care-i calduta care-i rece) asa ca am ajuns si la testarea VAG , unde binenteles nu s-a putut face si listarea ei ( fiindca nu-i mergea imprimanta) . Rezultatul 2 erori pe AC .. prima de senzorul in cauza , a 2 a de compresor ... banuiesc ca sunt legate de vreme ce senzorul nu inchide circuitul .

Din spusele lui am inteles ca-i un "santier" sa ajunga la el ..... Asa ca am dat 100 pentru verificari si freon si m-am ales cu promisiunea ca voi primi telefonic oferta pentru senzor si manopera inlocuirii lui ....

Mi-am schimbat total parerea despre serviceul asta la care mergeam cu placere in primavara . Bag de seama ca la unii mai multi clienti inseamna inrautatirea calitatii servicilor .

Acum intreb si eu .. (in domeniul meu senzorii astia merg si suntati de proba) , stie careva de unde pleaca senzorul in asa fel incat sa-l suntez si sa vad ce se intampla . O sa verific saptamana care vine si ohmica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am fost cu ea la diagnosticare (avea o alta problema cu martorul de motor - 2 mi-au spus ca benzina e proasta, asta de azi - sonda lambda)

in fine, l-am rugat sa-mi spuna si de ce AC-ul meu nu e destul de rece, dar nu are nimic, nici o eruare

cu ocazia schimbului de ulei i-am schimbat toate filtrele, inclusiv polen (am cules o gramajoara buna de frunze), are presiune dar e undeva pe la vreo 20-22 de grade cand il dau la maxim

mi-a spus ca are freon, presiune e buna, totul e OK, nu are nimic

eu as vrea sa-mi raceasca cel putin o doza de cola in torpodou atunci cand il pornesc dar la 22 de grade ... mare lucru nu face

pt mine e OK si asa, oricum daca e prea rece si afara e prea cald ... spital/pastile/injectii/etc scrie pe mine

dar ma gandesc ca ar trebui sa se duca undeva mai jos temperatura, nu? la voi ce temeratura are cand e dat la maxim pe rece?

... si mi-a gasit ceva legat de senzorul de frana (l-am scos si l-am pus inapoi cand mi-am montat senzorul g263)

dar am frane bune, se aprind toate becurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

unde gasesc vreun releu pentru ac, ca nu-mi vine curent la compresor, ledul de pe buton se aprinde, am freon in instalatie...nu-mi da la diagnoza decat ceva despre motorasul flapsurilor pentru recirculare aer, tat

unde sa mai ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva in stanga jos pe langa pompa servo gasesti releul cu pricina , dar pana la releu sunt celelalte.

Am inteles de la un electrician meserias (chiar este) de la Skoda care i-mi spunea "ba e compresorul'' dar eu nu voiam sa cred in ruptul capului.... ca se poate sunta senzorul din bord cu o rezistenta de 2 ohmi, incercati si vedeti.

Atentie, daca scoateti electro-valva adio freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc vreun releu pentru ac, ca nu-mi vine curent la compresor, ledul de pe buton se aprinde, am freon in instalatie...nu-mi da la diagnoza decat ceva despre motorasul flapsurilor pentru recirculare aer, tat

unde sa mai ma uit?

Nu ai nevoie de releul J293 de ventilatoare din simplul motiv ca la Fabia electrovalva N280 de pe compresor nu e comandata de releu ci direct de unitatea J301 de climatronic.

Ai verificat ce am zis eu ? adica firele din mufa T2k - 2-pin connector, in the holder on the gearbox

voi primi telefonic oferta pentru senzor si manopera inlocuirii lui ....

DAca vorbim de senzorul de pe EVAP G263, este chiar in mijlocul bordului, ELSA spune ca se demonteaza bordul, dar cine stie il inlocuiestre fara a se demonta bordul, pret senzor 90 lei, timp lucru max 30 min, manopera ......

Am inteles de la un electrician meserias (chiar este) de la Skoda care i-mi spunea "ba e compresorul'' dar eu nu voiam sa cred in ruptul capului.... ca se poate sunta senzorul din bord cu o rezistenta de 2 ohmi, incercati si vedeti.

FA tu treaba asta si o sa gasesti gheata pe radiatorul din habitaclu EVAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inca functioneaza senzorul respectiv, dar daca va fi cazul pot incerca, cat despre gheata pe vaporizator poate vorbim mai la toamna cand or fi 10 grade in nici un caz acum la aceste temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-am schimbat si eu senzoru G263, m-am chinuit un pic dar am reusit pana la urma :D .am facut si o scanare la sfarsit si am sters eroarea care o dadea de la vechiul senzor, acum nu mai am treaba. pun si o poza cu senzoru

ps. daca aveti nevoie de ajutor va pot ajuta.

cheers!

post-21780-1280052518_thumb.jpg

post-21780-1280052682_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a intamplat cuiva sa schimbe 2 senzori? adica numai cel din fabrica e prost?

eu c-am l-am scos din locasul lui nu prea aveam spatiu si pe cel vechi l-am indoit un pic pana a iesit; cand sa-l pun pe cel nou ... am avut emotii sa nu-l stric, nu am vrut sa-l indoi pt a intra in locasul lui si nu l-am mai pus la loc, l-am prins cu banda izolatoare de alte fire de prin zona

in momentul de fata merge (la max temperatura e undeva pe la 22 grade iar la diagnoza nu-mi arata nimic) dar risc ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am scos foarte usor afara, si la fel de usor a si intrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de iesit, iesea mai greu cu mufa, aia a iesit mai greu dar a iesit pana la urma

problema era ca nu aveam loc, el era lung si dadeam in nu stiu ce pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhhh ... super , am inteles si eu de la tehnicianul de la service care era mai pregatit decat electricianul , ca nu trebuie dat tot bordul jos ci numai panoul cu gurile de refulare pe unde se poate baga mana pana la senzor .

Azi dimineata la 7 am pornit aerul si acum ca am si instalatia plina de freon chiar s-au facut 17 grade dupa 5 minute in interior .

Deci trebuie sa schimb senzorul .... Stilo am inteles din manualul fabiei ca trebuie o scula speciala pentru demontarea panoului cu gurile de refulare ?

N-ai putea te rog sa detaliezi putin cum ai reusit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin

eu cand am schimbat acest senzor am demontat partea de sub volan, pe acolo se ajunge la el, cred ca nici tehnicianul si nici electricianul nu erau prea pregatiti daca au spus altceva, operatia asta o poti face tu acasa, dureaza max 2 ore cu pauze de bere (ca doar e cald afara), dc ai nevoie de mai multe detalii cauta mai pe la mijlocul topicului ca am spus cum se procedeaza sau da-mi PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos , o sa-l cumpar saptamana care vine si ma apuc singur .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inca functioneaza senzorul respectiv, dar daca va fi cazul pot incerca, cat despre gheata pe vaporizator poate vorbim mai la toamna cand or fi 10 grade in nici un caz acum la aceste temperaturi.

DAr la 35 grade afara ai vazut gheata pe conductele de Ac din compartimentul motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au probleme cu clapetele de aer rece/cald si recirculare ii pot ajuta,se pot repara,eu mi le-am reparat,au in ele niste potentiometre care se uzeaza,e simplu dar dureaza mult.

Trebuie demontat tot bordu si o parte din suportii din metal de sub bord,am lucrat 8 ore sa repar ambele clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!