Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Chiar daca nu sunt erori suna a sensor G263.

Ciudat este faptul ca nu ai eroare cu Vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

o sa fac o proba cu un senzor bun sa vad cum se comporta, dar ar fi bine sa fie asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai urmareste pe vagcom care e temperatura raportata de G263.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmarit si indica bine g263 cand functioneaza scade pana la 4-6 grade iar cand nu e folosit ajunge la temperatura asemanatoare cu cele de la senzorii de la picioare si centru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema e compresorul, electrovalva cupleaza cand vrea ea. Sau ventilatorul nu e alimentat. CAnd nu merge , care e starea compresorului vizualizata pe VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ al bundy; arata ca si atunci cand ar baga rece

doar ca presiune nu creste ramane la 7-8 bar, pe cand atunci cand raceste urca pana la 12-13 bar

acum ca stau sa ma gandesc sar putea sa fie cum spui tu , electrovalva,

acum seara cand am plecat de acasa afara erau 24-25 grade (tocmai ploua-se) si nu a pornit, iar cand am ajuns in real erau 23.5 grade (arata bordu) si a pornit

multumesc de pareri si sugestii

si mai astept :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nici mie nu-mi pornea clima si ieri am reusit sa recodez ECU. Era codat 00095 ca si la ceilalti colegi ,,incodati", iar dupa recodare cu 00071 i-mi vine si mie aer rece. Tin sa le multumesc colegilor care au semnalat problema codarii si cei de la Skoda ar trebui sa ne explice de ce apare codul gresit, din cate am inteles, la motoarele de 1,6 16 v AUB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si cei de la Skoda ar trebui sa ne explice de ce apare codul gresit, din cate am inteles, la motoarele de 1,6 16 v AUB.

Foarte greu de oferit o explicatie. Probabil ca in anumite conditii de alimentare necorespunzatoare cu curent (posibil o tensiune scazuta in baterie) sa dea peste cap softul calculatorului de motor care isi pierde codarea. Cauze in orice caz pot fi muuuulte, nu doar tensiunea scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum e bine sa atragem din nou atentia tuturor posesorilor de motorizare 1.4 16V 101CP (74kw):

La motorizarea mentionata poate aparea acest fenomen de codare gresita a ECU si nu va functiona AC. Remedierea este recodarea ECU. Valorile potrivite pot fi gasite in manualul de service, ce este disponibil si aici pe forum.

Oricum Fili-costi dupa cate imi amintesc nu are motorizare AUB, deci ramane sa-i dea de cap si sa ne anunte si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o intrebare

valva solenoida, N280 care este pe compresor, cand se da drumul la aer primeste curent sau i se taie curentul ??

astept raspunsuri multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca primeste atunci cand se comanda cuplarea AC, vezi ca e comandata in curent si nu in tensiune. Trebuie urmarite cu vagcom indicatiile de curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire... vara imi da caldura chiar daca e pe la rece maxim si iarna imi da rece chiar daca e la cald maxim (sau cere maxim , am incercat si invers si tot degeaba) la testul cu VAGon mia dat eroare la senzorul G63 l-am schimbat , a mers 2 zile si apoi adio .. la fel (totul sa facut la procar) M-am intors la ei si surpriza nu arata ca find nici o problema... Dar de exemplu cand merg la drum mai lung... cam dupa 30 - 40 de minute cateodata incepe sa sufle si aer rece. Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate g263.

Poate g263.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si poate VAGcom :) . Freon este?

@Al_bundy: g263 nu e releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g263 este senzorul vaporizator situat in consola centrala sub bord daca citesti topicul de la inceput o sa vezi, este chiar si o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releele sunt in general denumite cu J si una sau 2 cifre dupa litera, Cu G sunt senzori, in acest caz, g263, termistor, masoara temperatura pe vaporizator si impiedica aparitia ghetii pe evap. ca la frigiderul de acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la toata lumea .

Ajutati-ma si pe mine va rog sa identific siguranta care este pentru AC ....

Azi am fost la cineva sa-mi faca o completare de freon si a constatat ca stateam bine cu el doar ca compresorul nu porneste din motive necunoscute . Astefl intentionez sa verific alimentarea lui cu tensiune mai intai eventual pe o rampa firele de alimentare dupa ce vad daca siguranta lui este bune . M-am uitat pe simbolurile de pe cartonasul aferent panoului de siguranta dar n-am reusit sa aflu care este ptr AC . Din pacate nici sa-l scanez n-am reusit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca una din ele ar fi SB3 ? Am "scanat" legendele sigurantelor de la panou , dar tot nu ma duce mintea sa-mi dau seama care ar fi ... cineva s-a mai lovit de probleme de alimentare ale compresorului si stie care-i suguranta/sigurantele ?

Multumesc , ptr scheme .

post-58289-1279771054_thumb.jpg

post-58289-1279771061_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa alimentarii compresorului, are legatura cu tot ce s-a discutat pana acum, adica cei doi senzori principali, vreo siguranta, releu defect, fire smulse , lipsa freon(zici ca nu e cazul), codare proasta, compresor defect (eu am patit, aveam presiune ...dar pistoanele erau praf). De unde stii ca nu este alimentat ? masoara tensiunea la comp.

Modificat de catalinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plc, ia verifica si SB3 si SB12. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai este nevoie sa le verific fiindca azi m-am bagat sub ea si am verificat ce tensiune vine la mufa de la compresor . Intradevar primeste tensiune de 12 v , dar compresorul daca ti mana pe el nu da semne ca functioneaza si nici consumul sau relantiul nu urca la masina .

Sunt insa nelamurit de ce nu mai merge compresorul , fiindca cu siguranta acum 2 saptamani dimineata aveam aerul pornit si erau in masina cred 20 grade ... Am mai reusit odata sa il vad functionand acum o luna cand a plouat si a pornit si aerul de mi-a dezaburit aproape instanatneu geamurile . Deci sunt sigur ca a mai functionat pana acum , nu inteleg insa de ce porneste compresorul cand vrea el . Oare ce defect o fi ...? MA sperie gandul ca trebuie sa merg sa dau milioane sa aflu ce e cu el , mai ales ca vreau sa vand masina si vreau s-o dau cu aerul functionand .

Colaboratorul meu care a vrut sa-mi completeze instalatia este ferm convins ca este bobina de la electrocupla arsa , iar pe mine azi nu m-a dus mintea sa dau si oasura pe rezistenta izolatie la bobina .

Stie cineva in Constanta vre-un service acceptabil pentru AC-uri ? (putin offtopic dar plz raspunsul pe PM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la scanare cu VCDS nu ai vreo eroare stocata?

Simptomul: cand porneste cand nu (si ma repet din nou) era la mine cand aveam problema cu G263.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scpate mufa de la bobina si pune un ohmetru, vezi ce valoare are rezistenta bobinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G263

Asta nu e cumva senzor evaporator ? Stiu ca la o scanare prin toamna 2009 sau primavara 2010 parca cam de cand incepuse sa mearga Ac-ul cand avea el chef imi daduse un log de senzor evaporator AC defect ..... dar apoi dadea AC-ul fara erori . Cert e ca frogotehnistul a incercat ieri sa-mi verifice instalatia din punct de vedere al presiunilor si se vedea clar ca compresorul nu-si facea treaba fiindca nu se egalizau presiunile .

Am in masina listata ultima verificare VAG si o sa ma uit maine .

Multumesc .

AL cam ce valoare ar trebui sa masor , pe ce scala ?

Modificat de plc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!