Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

aveti idee daca se potriveste o fulie de compresor ac de octavia 2 la un compresor ac de fabia? Am gasit un compresor gripat si ma intrebam daca fulia se potriveste de la una la alta.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

O sa incerc sa fac ceva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi i-am facut si eu o diagnosticare si mi-a dat 2 erori:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to Plus

00819 - High Pressure Sensor

31-00 - Open or Short to Ground

pt prima problema m-a trimis la un magazin auto sa fac comanda, aia mi-a aratat un fel de releu sau ceva de genul asta dar nu se potrivea; le-am spus sa se intereseze si sa-mi faca rost de el, pana la urma a gasit ceva -100lei- le-am dat avans 30% si urmeaza ca pe joi sa mi-l dea. Partea proasta e ca nimeni nu stie unde este acest senzor, aia de la magazin mi-au aratat ceva pe sub torpedo, din pozele lui Flawinsky pare a fi undeva pe deasupra pedalelor

stie cineva pe unde e? in caz ca nu se baga nimeni, daca imi explica cineva cap-coada poate ma bag eu la surubait

as prefera sa nu dau bordul jos ;)

a 2-a problema ...? daca stie cineva ce e...dau o bere :D banuiesc ca presiunea e prea mare in instalatie

Multumesc

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si mi-a stins un martorul de motor dar ... dupa vreo ora a aparut din nou, cica e benzina proasta :( desi i-am pus de 98, mai avea cativa litri de cand am luat-o, dar acum i-am pus de 100 lei si s-a dus acul peste 3/4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi i-am facut si eu o diagnosticare si mi-a dat 2 erori:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to Plus

00819 - High Pressure Sensor

31-00 - Open or Short to Ground

Se pare ca ai probleme si cu senzorul de presiune, ala se este pe teava de clima care merge spre habitaclu , e in fata vasului de expansiune (lichid de racire). usor de identificat. Daca nu il gasesti iti pun o poza

Reseteaza eroarea si vezi daca mai apare. Verifica si firele sa fie in regula, mufa sa nu fie oxidata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat senzorul G263. Am procedat in felul urmator:

- am desfacut partea din plastic deasupra pedalelor sunt vreo 4 holzsuruburi

- am desfacut apoi cutia de acte sunt vreo 5 holtzsuruburi

- apoi partea de plastic cu casetofonul aici nu mai stiu cate vreo 9 cred

- chiar deasupra pedalei de acceleratie pe o tabla verticala se afla o cutie (cam 12/8 cm) in care intra 2 mufe, se scoate cutia respectiva din suportul ei de plastic

- apoi se scoate suportul (asta m-a chinuit rau) se prinde in tabla respectiva in niste cleme in V 2 la numar

- dupa inlaturarea suportului in partea superioara se poate vedea mufa de la G263, se prinde cu grija de cleme si se scoate mufa afara

- apoi am tras de senzor (nu a iesit greu) si se scoate direct fara a se rasuci de el

La pus la loc = operatiune inversa

De la faza cu cutia aia desupra pedalei de acceleratie am lucrat cu capul pe pedale si cu picioarele pe scaun, groaznic si am bagat si o caldura de prima clasa.

Asta e, daca aveti intrebari nelamuriri va stau la dispozitie

S-ar putea schimba senzorul cred si fara sa se dea jos cutia de acte si partea cu casetofonul.

PS am lucrat de pe la 15 pana pe la 17:30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept si eu sa apara senzorul buclucas, am dat comanda si am inteles ca trebuia sa apara

cat v-a costat pe voi? mie mi-a cerut 100 lei; e mult, e putin? am luat teapa?

... si culmea culmilor - ieri, cand afara erau 18 grade, am facut un test si l-am pornit sa vad daca merge

l-am tinut vreo 15-20 min si baga frig de imi clantaneau dintii in gura :offtopic: ; cred ca mergea mai mult dar nu am mai rezistat, l-am oprit si am plecat in casa

Modificat de BLiTZ
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia de a porni la temperaturi mai joasa, cand de fapt nu ai nevoie de AC pentru racire e specific la defectarea acestui sensor. Cand creste temperatura afara nu va mai functiona.

Deci fii sigur ca trebuie schimbat acel sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin
S-ar putea schimba senzorul cred si fara sa se dea jos cutia de acte si partea cu casetofonul.

da, se poate schimba si fara a demonta partea de la casetofon in dreapta, se scoate doar strict ce este sub volan, eu asa am procedat si in aceasi pozitie "comoda"

PS ai reusit sa scoti suportul de la inchiderea centralizata fara sa-i rupi piciorusele de prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS ai reusit sa scoti suportul de la inchiderea centralizata fara sa-i rupi piciorusele de prindere?

Unu l-am rupt dar nu de tot, oricum e nasol de scos, la ala m-am chinuit mai mult

Eu am luat senzorul din Alba cu 60 ron, parea original da nu sunt sigur 100%

Si mie clima imi facea figuri cand mergea cand nu

Modificat de Flawinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva poze pe un forum strain ,ptr schimbatul senzorului (g263),sper sa mai ajute pe cineva ,ca pe mine ma ajutat foarte mult.

http://www.girlshare.ro/1316830.9

Modificat de zappul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu l-am rupt dar nu de tot, oricum e nasol de scos, la ala m-am chinuit mai mult

Eu am luat senzorul din Alba cu 60 ron, parea original da nu sunt sigur 100%

Si mie clima imi facea figuri cand mergea cand nu

mie mi-au dat de ales intre un senzor undeva pe la 70 de lei facut de nu stiu ce firma si altul de 97 lei original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super senzorul buclucas are o alta denumire, un cod sau cum sa-i dau sa-l caute astia de la magazin?

astia mi-au adus alt senzor :blah_: si au cautat pe nu stiu ce soft si numai nu-l gaseau

a ramas sa ia tot sistemul de AC la puricat pana o sa-l gaseasca, le-am dat o poza si astept sa vad ce zic

pana acum ... se uitau la mine ca la nu stiu ce

daca ma duc la o reprezentanta VW e posibil sa-l aiba pe stoc? la ce pret?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajuta? Din ce an e masina ?

post-1788-1277623390_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
nu pot posta poze, dar cel mai bine daca poti sa ma ajuti se vede foarte bine in manualul de reparatii pe care tot de aici de pe forum il am, la "aer conditionat",pag.79-81 capitolul 87-7, figura S87-0153, S87-0157, S87-0158(se vad si garniturile si sitemul de prindere cu urechiusile de siguranta si o-ringul).

multumesc Blitz.

gata! e rezolvata problema cu conducta: am taiat-o si i-am sertizat un furtun de presiune un de era sparta, am umplut instalatia si s-a rezolvat. va recomand operatiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajuta? Din ce an e masina ?

2002, motor de 1.4, 16v, versiunea elegance

am trecut azi pe la ei si mi-au spus ca au gasit senzorul, maine suna si face comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul evaporator G263 cod 6Q0907543D costa la reprezentanta skoda 82 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am gasit, mi l-au adus, l-am ... montat ieri si ... am racoare in mansina

ieri mi-am facut curaj, mi-am luat trusa cu scule si am trecut la treaba

doar ca dupa ce am desfacut tot l-am gasit, l-am scos pe cel stricat si asta nou ... nu am mai reusit sa-l pun la loc,

am stat vreo ora cu capul in jos si numai nu intra, locul e foarte stramt ... in fine, l-am prins de niste cabluri de prin zona si merge

nu iti ingheata maselele, temperatura e undeva pe la 20 grade (destul cred eu) chiar daca il dau la maxim rece - sa fie freonul de vina? teava de sub capota e rece bine

binenteles ca am reusit sa rup clemele alea de la inchidere si am fixat cutiuta respectiva cu un "soricel"

am mai pierdut o piulita din aia din tabla de la un surubel in care era fixat un plastic pe dedesupt si ... cred ca am niste "greierasi" prin bord, se aud daca esti atent si sa nu ai radio pornit

cand am desfacut partea din stanga, aia cu intrerupatoarele pt lumini, undeva pe interior are un furtun pe care nu stiu cum il pot pune la loc; s-a desprins din dreapta, de la o mufa dar locul e imposibil de ajuns cu mana sa-l fixez la loc, cred ca s-a apropiat dar nu sunt convins ca e la locul lui

oricum, una peste alta, a meritat efortul chiar daca m-am ales cu o multime de zgarieturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia demontat nimic, decat acel plastic de la picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu trebuie sa-l schimb . Cum procedez ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia demontat nimic, decat acel plastic de la picioare.

la ce te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am o mica mare problema, la scanare nu imi indica nici o problema ca totul ar fi ok dar cand afara sunt peste 18-20 grade nu porneste aerul deloc foarte rar se mai gandeste sa porneasca.

presiunea este de 7.8 bar fara motor pornit, cu motorul pornit si aerul mergand presiune ajunge pe la 10-13 bar , iar compresor load este de 83-85%

cu motorul pornit si aerul nemergand (butonul AC fiind apasat) presiunea ajunge pe la 8.3 - 8.5 bar compresor load 80-85 %

la self test merg ambele ventilatoare

astept raspunsuri si sugestii ca vine weekend-ul si vreau sa o desfac bucati sal repar

multumesc need :))

Modificat de fili_costi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele merg cand nu baga rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mare presiunea cu masina oprita. 7.8 bari la 18-20 grade? cred ca ai prea mult agent in instalatie; marog, asta nu poate fi decat una din cauzele posibile pentru care a/c nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ al bundy; nu merg ventilatoarele

@ blitz; este acceasi presiune ca anul trecut cand a mers f bine, iar acum 3 sapt am plecat de acasa la pranz f cald am dat drumul a mers totul ok

am spalat masina exterior si cand sa plec am dat drumul la motor si la aer si nu a mai vrut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!