Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Care este pentru voi al doilea ventilator? Cel mare sau cel mic?

Daca este cel mare si merge doar din cand in cand, aveti treapta 1 arsa si cupleaza doar cand trebuie sa dea drumul la treapta 2.

Cu motorul cald pe la 90grade ventilatorul mic ar trebui sa mearga in continuu cu AC, la fel si cel mare pe treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Eu am 2 ventialtoare acolo la masina. Cand apa ajunge la 90 grade porneste primul ventilator iar in momentul cand pornesc aerul conditionat porneste si cel de-al 2-lea ventialtor care merge o vreme si se opreste si tot asa, primul mergand tot timpul. Nu stiu sa explic altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut tu 2 ventilatoare man ???

Fa o poza si pune aici...poate au uitat sa-mi puna si mie inca unul... :evil:

De fapt la HTP e unul singur dar merge in 2 trepte binenteles in functie de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 ventialtoare unul langa altul. Asa e la mine, dar am vazut si doar cu 1 singur ventilator.

Modificat de bogdan_cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot doua dar merg in acelasi timp diferenta fiind ca pe treapta doi urca tare in turatii, da , probabil ca au uitat sa-ti puna un al doilea ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut tu 2 ventilatoare man ???

Fa o poza si pune aici...poate au uitat sa-mi puna si mie inca unul... :offtopic:

De fapt la HTP e unul singur dar merge in 2 trepte binenteles in functie de temperatura.

Iti atasez un pdf cu doua pagini din manualul gasit aici pe forum. Este pentru motoarele 16v, celelalte nu am verificat. Poza nu fac dar iti confirm ca piesele din "teren" sunt cele din manual.

Poate ca la 1.2 este doar un singur ventilator.

racire_AUA.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 1.2 am 2 ventialtoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...se pare ca-s 2 versiuni pe HTP.

- Una cu 1 ventilator mare ca al meu

- Una cu 2 ventilatoare mici

Nu-i bai :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, eu cred ca tu ai motor 16V dar ti-a lipit cineva in batjocura HTP pe haion :cool:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma e tdi de fapt ca am toba finala ca la diesel cu 2 tevi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

salut

am o problema si eu la ac

cand am cumparat masina(sh) nu mergea ac-ul, am mers la service si mi-au zis ca ii fac o diagnoza si apoi daca nu sunt pierderi imi pun freon. diagnoza a fost ok, am pus freon, a mers ac-ul, dar dupa o sapt vad ulei pe scut, dau jos si vad ca imi curge pe la o conducta.

merg inapoi si imi spun ca ei mi-au facut diagnoza la -1 bar si compresorul baga 6-7 bari si ei nu puteau sa depisteze "gaurica"...bla,bla, au recuperat 100g din 550g freon si a cam ramas can tren, asta e.

problema e cu conducta care tre sa o schim(ca de lipit nu crerd ca se poate) si nu stiu daca o gasesc pe componente.

incerc sa o identific in manual si ii pun o poza.

aku nu reusesc, dar in manualul de aici(de pe forum) este la pag. 69 si se vede mai bine la pag 71, fig.2 de la aerul conditionat.

ma ajuta cineva cu solutii: gasesc numai conducta aceea, sa o iau de la sh o gasesc, daca da, cum se face/desface mai exact(decat in manual)?

Va foarte multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schimb am descoperit alta smekerie: dintre cele 2 ventilatoare de sub capota,... am inteles ca unu` e pentru turatie mica si al doilea pentru turatie mare. Primul porneste normal..., al doilea in schimb porneste cand ii da senzorul cred informatia ca trebuie sa mai raceasca. De fapt... porneste,... merge putin apoi se opreste... si iar porneste cand ii da senzorul... si iar sa opreste.

Ai inteles gresit.

Ambele merg la fel in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru curiozitatea mea...mai sunt si altii care au HTP-BME cu climatic si un singur ventilator de racire ca in poza mea ?

Se observa in poza ventilatorul mare si spatiul gol din stinga unde ar trebui sa fie ventilatorul mic.

post-14418-1274340716_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot unul dar motorul e BMD si aer conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

salut

am o problema si eu la ac

cand am cumparat masina(sh) nu mergea ac-ul, am mers la service si mi-au zis ca ii fac o diagnoza si apoi daca nu sunt pierderi imi pun freon. diagnoza a fost ok, am pus freon, a mers ac-ul, dar dupa o sapt vad ulei pe scut, dau jos si vad ca imi curge pe la o conducta.

merg inapoi si imi spun ca ei mi-au facut diagnoza la -1 bar si compresorul baga 6-7 bari si ei nu puteau sa depisteze "gaurica"...bla,bla, au recuperat 100g din 550g freon si a cam ramas can tren, asta e.

problema e cu conducta care tre sa o schim(ca de lipit nu crerd ca se poate) si nu stiu daca o gasesc pe componente.

incerc sa o identific in manual si ii pun o poza.

aku nu reusesc, dar in manualul de aici(de pe forum) este la pag. 69 si se vede mai bine la pag 71, fig.2 de la aerul conditionat.

ma ajuta cineva cu solutii: gasesc numai conducta aceea, sa o iau de la sh o gasesc, daca da, cum se face/desface mai exact(decat in manual)?

Va foarte multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I'm back again, am reusit sa schimb sensorul G65 si acum mi-l da pe cel G263 Open circuit, short to plus si din pacate tot nu porneste al doilea ventilator, desi butoanele raman aprinse si pe recilculare si pe AC normal.

Dar totusi nu ar trebui sa mearga, macar sa porneasca - cum am mai vazut in alte posturi??

Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat.sugestie ?

M-a exasperat mai ales dupa ce am dat 261 Ron pe G65 luat de la AVIA Pantelimon - Multumesc de ajutor si pentru raspunsurile pe care le-am primit pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa-l schibi si pe asta trebuie verificate firele de la el la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy - Deci mie asa imi merge: cand dau drumu` la AC cel mic, porneste si merge continuu (cat tin AC pornit). Cel mare porneste cand ii transmite senzorul apoi se opreste dupa cateva secunde, .... sta asa, iar porneste, invarte ce invarte, iar se opreste si tot asa. Stiu ca nu e normal. Cineva mi-a zis ca ar trebuie sa porneasca amandoua in acelasi timp, ... si acum cica ar intra direct in treapta a-2a, sarind peste prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si la mine. Am schimbat ventilatorul mare.

Problema este cunoscuta, caci este o rezistenta prin care trece curentul pentru treapta 1. Deobicei acela se arde si ramane doar treapta 2.

Totusi recomand ca inainte de a cumpara un alt ventilator sa se desfaca carcasa si sa fie vizionat starea rezistentei. La mine nu era ars pana la urma, doar era crapat lipitura la un capat al rezistentei. Am cositorit la loc, si acel ventilator este din nou functional. Din pacate am facut acest lucru cu cateva saptamani dupa ce am cumparat noul ventilator.

Rezistenta identica la schimb nu este, dar daca cauti pe diferite forumuri straine vei gasi o adaptare externa a altei rezistente in locul celui original, daca acesta chiar s-a ars.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
salut

am o problema si eu la ac

cand am cumparat masina(sh) nu mergea ac-ul, am mers la service si mi-au zis ca ii fac o diagnoza si apoi daca nu sunt pierderi imi pun freon. diagnoza a fost ok, am pus freon, a mers ac-ul, dar dupa o sapt vad ulei pe scut, dau jos si vad ca imi curge pe la o conducta.

merg inapoi si imi spun ca ei mi-au facut diagnoza la -1 bar si compresorul baga 6-7 bari si ei nu puteau sa depisteze "gaurica"...bla,bla, au recuperat 100g din 550g freon si a cam ramas can tren, asta e.

problema e cu conducta care tre sa o schim(ca de lipit nu crerd ca se poate) si nu stiu daca o gasesc pe componente.

incerc sa o identific in manual si ii pun o poza.

aku nu reusesc, dar in manualul de aici(de pe forum) este la pag. 69 si se vede mai bine la pag 71, fig.2 de la aerul conditionat.

ma ajuta cineva cu solutii: gasesc numai conducta aceea, sa o iau de la sh o gasesc, daca da, cum se face/desface mai exact(decat in manual)?

Va foarte multumesc!

am gasit si conducta , dar e exagerat de scumpa.

cineva de lla un centru de reparatii frigidere mi-a spus ca o poate lipi.oare sa am incredere, s-ar putea lipi?nici nu stiu exact unde e sparta, pt ca uleiul s-a intins pe o mare parte a conductei.

ma poate ajuta cineva cu sfaturi cum se demonteaza, alte solutii...?

poza cu conducta: http://dl.transfer.ro/transfer_ro-22may-20c3ad69f09412a.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat teava de la comp. la condensator acum 6 ani si am dat pe ea 10mil. aceasta teava are o mare parte cauciuc care nu prea merge reparat , dar trebuie verificata sub presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

AM VERIFICAT CONDUCTA AZI, NU SUPLA NICI LA PRESIUNI MARI, ACUM MA GANDESC CA NU POT FI DECAT GARNITURILE DE LA IMBINARILE ALEA CIUDATE.NU AM REUSIT AZI, CA SE INTUNECASE DEJA SA SCOT GARNITURILE VECHI, SUNT CAM CIUDATE.LE SCOT, FAC COMANDA DE ELE.LE SCHIMB,UMPLU INSTALATIA SI DACA TOT O SA MAI CURGA, NU STIU , VAND MASINA, NU STIU CE MAI POT FACE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binenteles ca nu merita in niciun caz 1000 de lei pirlita aia de conducta...

Si se poate suda binenteles daca e fisurata. Dar problema nu e conducta ci garniturile. Ele imbatrinesc in timp si se pot inlocui daca se gasesc...

Daca nu, se gaseste alta solutie tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

INCERC SA CAUT GARNITURI

AM DAT COMANDA, DAR NU PREA GASESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu gasesti, oring-urile le au pe stoc la Skoda iar acea prindere mai speciala se comanda, dar se baga solutie care se vede cu UV si atunci vezi pe unde pierde freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!