Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Mie imi baga aer rece de imi ingheata maselele... problema e zgomotul... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Stiu ca de mult nu s-a scris. A dat cineva de vreo rezolvare la acel zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu A/C . Dimineata pe racoare merge la pranz nu mai merge. Nu este A/C climatic, deci nu are senzorii aceiia G si nu stiu ce numere. S-a mai intamplat cuiva la A/C simplu sa aiba intermitent aer conditionat? Ajutati-ma cu un sfat ...pe topic-uri am gasit ceva asemanator cu problema mea dar nimeni nu face diferenta ca exista A/C climatic si A/C simplu cum am eu, deci raspunsurile sunt ambigue. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica termocupla de pe radiator si releul de cuomanda ventilatoare. In primul rand, pornesc ambele ventilatoare la cuplarea AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cuplarea AC pornesc ventilatoarele doar daca presiunea si teperatura in instalatia AC cresc la o anumita valoare, si in principiu merge AC-ul si fara ventilatoare dar cand e ff.cald afara maraie si face ca toate alea. Curios ca ai cea mai simpla varianta de AC , nu stiam ca exista pe fabie si varianta asta . Daca nu ai G...,ai un "releu" care controleaza electro-valva compresorului mai ai si senzorul de temp.si presiune in intalatie, care pot face si ele figuri. Cred ca o scanare ar fi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cuplarea Ac pornesc obligatoriu cele 2 ventilatoare. Unde ai vazut sa mearga Ac fara ventilatoare. Senzorii de AC din habitaclul motor sunt aceeasi si la Ac manual si la climatronic si la climatic.

Pages_from_Wiring_diagrams_04.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cuplarea Ac pornesc obligatoriu cele 2 ventilatoare. Unde ai vazut sa mearga Ac fara ventilatoare

Pai la mine, cand sunt 6 grade afara sau cand sunt arse sigurantele.......nu ventilatoarele pun AC-ul in functiune ci invers, ele nu fac decat transferul de caldura mai eficient in perioadele calde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu A/C . Dimineata pe racoare merge la pranz nu mai merge. Nu este A/C climatic, deci nu are senzorii aceiia G si nu stiu ce numere. S-a mai intamplat cuiva la A/C simplu sa aiba intermitent aer conditionat? Ajutati-ma cu un sfat ...pe topic-uri am gasit ceva asemanator cu problema mea dar nimeni nu face diferenta ca exista A/C climatic si A/C simplu cum am eu, deci raspunsurile sunt ambigue. :somnmare:

acceasi problema si la mine s-a rezolvat cu schimbarea senzorului de temperatura din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cuplarea Ac pornesc obligatoriu cele 2 ventilatoare. Unde ai vazut sa mearga Ac fara ventilatoare. Senzorii de AC din habitaclul motor sunt aceeasi si la Ac manual si la climatronic si la climatic.

Confirm si eu ca la a mea skodita nu porneste ventilatorul instant cu climatic-ul decit atunci cind este nevoie pentru imbunatatirea transferului termic.

Oricum de azi incolo nu mai aveti nevoie de el... :D ...porniti godin-urile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu A/C . Dimineata pe racoare merge la pranz nu mai merge. Nu este A/C climatic, deci nu are senzorii aceiia G si nu stiu ce numere. S-a mai intamplat cuiva la A/C simplu sa aiba intermitent aer conditionat? Ajutati-ma cu un sfat ...pe topic-uri am gasit ceva asemanator cu problema mea dar nimeni nu face diferenta ca exista A/C climatic si A/C simplu cum am eu, deci raspunsurile sunt ambigue. :icon_thumright:

Pe Fabia 1 AC simplu = AC climatic. Nu cred ca exista de fapt alt AC pe Fabia 1. Deci fa o diagnoza la cineva. Va iesi mai mult ca sigur acel sensor G.

La fel a fost si la mine la racoare pornea, apoi dadea eroare sensorul si nu mai pornea. Vezi ca merge asa o vreme apoi moare sensorul de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi cred ca trebuie in alt oras sa fac o scanare, ca astia de pe la noi nici nu stiu ca are sau nu are masina senzori de temperatura habitaclu...zice ca nui vede ...da ce sunt orbi sau chiar nu are . Deci din discutiile de mai sus sa inteleg ca toate fabiile au senzori? :ceuameni: Pe la Timisoara unde as da de cineva serios sa-mi faca un test pentru A/C.......Ajutati-ma cu sfaturi cine stie zona. Multumesc!

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare as putea sa iti fac eu daca ai drum in TM, da-mi mesaj pe privat daca vrei si cand poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am observat ca nu mai porneste recircularea aerului conditionat, apasam de mai multe ori pe butonas ca sa porneasca... Si ajuns la Avia Motors cu alta problema mi-au aratat ca au gasit o eroare la motorasul de recirculare... Cica e un fleac inlocuirea, vreo 400 ron si ceva :) Stiti si mai ieftin de atat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca sa il dai jos sa desfaci motorasul si sa dai cu spray de contacte pe potentiometrul de cursa. De obicei ala se duce, si nu mai citeste pozitia motorasului corect. Dai torpedoul jos, si acolo in dreapta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si o intrebare...cred ca mi s-a stricat compresorul la skoda fabia 1.4 mpi 2002 68 cp,cand activez AC motorul se tureaza putin dar rece nu baga ,am verificat si conductele acele de la compresor si nu se racesc deloc.am pus pe tester la Skoda si nu imi gaseste nici o eroare si mi-au zis ca e de la compresor.acum intrebarea este se poate repara sau testa acel compresor sau daca nu as dori sa cumpar unu second hand pt ca nou este 2100 lei.ce ma sfatuti ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut exact aceeasi problema. Daca vrei sa fii sigur ca e compresorul uitat-e la el cand e AC pornit si daca nu se invarte capacul ala negru, odata cu cureaua de accesorii (si deci, axul compresorului), atunci inseamna ca s-a forfecat mecanismul de siguranta, care e in acel capac de la fulie, probabil din cauza ca compresorul s-a blocat mecanic. Mai poti verifica pe mufa care vine la compresor daca ai tensiunea de activare a ambreiajului. Un compresor second e in jur de 200-230 euro (cel putin atat era cand l-am cumparat eu). De reparat nu cred ca se poate (cel putin la service nu o face nimeni), doar daca esti tu foarte priceput.

Scuze de gramatici, dar sunt la servici si ma grabesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti recomanada de unde sa iau si eu unu pt viitor .eu sunt din hunedoara ceva mai aproape de mine ca sa il si monteze sa il verific.ms

Modificat de spy22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema , si nu e musai sa se blocheze. Al meu se invartea dar pistonasele se curatase-ra de teflonul cu care sunt acoperite si de aceea nu pot fii reparate indiferent de dibacia cu care esti inzestrat, asa ca ramane sa iei altul. Eu am luat unul sh care a sosit din Oradea parca. Cauta pe site-uri de dezmembrari si te vor suna ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei de la o firma din asta de dezmembrari. Eu l-am cumparat de la Vinga, am luat unul si dupa o saptamana s-a bulit si omul de acolo mi l-a schimbat (desi a cam bombanit el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salutam pe toata lumea!

Am o fabia din 2001 si am probleme cu AC.Dupa un test cu vag-com imi da ca modulul Engine este codat gresit (18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded- P1612 - 35-00 ).Ar trebui sa-l codez cu valoarea 00071,dar nu stiu cum.

Va rog daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum se poate recoda acest modul cu ajutorul vag-com 607.

Va multumesc anticipat!

Intrebarea este de ce este nevoie de recodare ce face in asa fel in cat sa se "strice" acea codare chiar daca codez azi un calculator de motor maine va trebui sa il codez iar sau peste o luna..DE CE??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Bogdan_Iasi

Am inviat acest topic putin inghetat din Ianuarie, ca sa adaug si eu o experienta negativa cu AC si codarea.

Cred ca stau de aproape un an fara AC (deh, masina nu circula foarte mult si nu am avut nici "timp") si aud diverse pareri.

Concluzia a fost: motor codat gresit (00031 in loc de 00071). Recodat - rezolvat.

Incerc sa imi aduc aminte cu ce a coincis aparitia problemei si cred din ce in ce mai mult ca a fost vorba de o perioada in care am avut probleme cu bateria si chiar a stat masina cateva zile fara. O fi fost de la lipsa de tensiune sau de la tensiunea mai mica... nu pot afirma cu tarie, dar cred ca aici undeva e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit cateva topic-uri cu AC la subiect inca nu am gasit raspunsul la o nelamurire pe care o am: unde se afla evacuarea de condens AC. Am inteles ca este pe partea dreapta dar stie cineva mai sigur, si mai important cum se desfunda? Am un miros urat in masina timp de cateva minute dupa ce opresc AC si banuiesc ca e infundata evacuarea condensului, in stationare cu AC pornit nu am vazut sa picure apa (condens) pe sub masina.

Deci stie cineva unde se afla aceasta evacuare si cum se poate desfunda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarlboroMan

Mirosul acela are legatura cu apa ramasa in instalatia de AC, dar nu cred ca este vorba de furtun infundat, ci de faptul ca momentul in care opresti aerul conditionat opresti si ventilatia, ca atare, apa care nu apuca sa iesa din instalatie atrage bacterii si...tocmai te-ai facut de o putoare in masina.

Eu am rezolvat problema cumparand un tub cu ceva amestec pentru curatarea instalatiilor de aer conditionat (ce-am luat eu nu era "special" pentru auto). A facut treaba buna. De atunci, opresc instalatia de AC si las un minut-doua ventilatia pe viteza mare pentru a "impinge" apa afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar mirosul vine in momentul in care opresc AC dar nu si ventilatia. Daca opresc si ventilatia in acelasi moment nu vine mirosul in habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!