Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Am uitat sa spun ca este nou compresorul. Iar firele de la compresor au fost scurte si montate cele de le compresorul vechi. Am schimbat compresorul la un service asa ca nu stiu exact care este treaba cu firele. La ce sa ma uit la fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

cine ma poate ajuta si pe mine am o fabia 2002 1.4 16v-72kw si ma dispera AC cand porneste si nu am nici un fel de problema cand nu vrea sa porneasca sub nici o forma ,m-am saturat sa fiu plimbat si sa mi se spuna ca trebuie sa le luam la rand la inlocuit,ca nu stiu ce are.ce e ciudat ca nu porneste de cele mai multe ori atunci cand este foarte cald in masina ,dimineata 98 la suta porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

83 arm, ti-am raspuns ce ar trebui sa faci, acolo unde ai mai postat, chiar vrei sa fac 100m garduri, sa fug dupa tine? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Noua mea problema : dupa o stationare de ~1 zi cand pornesc AC se aude un fasait in zona evaporatorului . Acest fasait dureaza 4-5 secunde si apoi incepe sa bage rece.

Intrebare : este cumva lipsa de freon sau este normal ?

Cateva detalii :

Ziua I

cu motor pornit, fara AC cuplat, presiunea in instalatia de AC era de 8 bari ( la relanti) , temperatura exterioara de aproximativ 30C

Cu AC setat la 22C , presiune instalatie 13,8 - 14 bari , temperatura evaporator 8C ( masina stand , motor deabia pornit)

Ziua II

temperatura lichid racire motor : 30 grade

temperatura exterioara ( senzor de langa proiector) - 30 grade

temperatura senzor vaporizator - 41 grade

presiune freon : 6,8 bari.

Toate acestea cu motorul oprit de aproximativ 20 de ore . Doar am pus contactul.

Ziua III

Presiune initiala 6,9 bari , temperatura exterioara aproximativ 30C, maxim 35C.

Facut un log ( am uitat sa-l salvez) . In el, stand in trafic( stat in coloana de masini) am avut 3C pe evaporator.

Facut alt log la 30 de minute dupa primul ( ac setat la 22C , initial sa bata la picioare apoi pe aeratoarele centrale) . Este facut in mers, viteza maxima 50km/h. Logul 2 este atasat.

Ce parere aveti, am sau nu lipsa de freon ?

LOG-AC-Grup-002-003.xls

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate. La noi la Fabiute se elimina pe undeva condensul(apa) ce rezulta de la AC? O cunostiinta cu un golf se uita candva pe sub masina si pe acolo picura. Eu am folosit AC prea putin ca sa verific acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici capota si te uiti unde intra tevile de AC in vaporizator ( unde intra in habitaclu). Cum te uiti la ele, in stanga tevilor ar trebui sa poti ridica o bucata de pasla ( este taiata) si o sa vezi supapa prin care se elimina condensul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit respectiva supapa unde e taiata mocheta pt ca nu pot vedea cum e mocheta din cauza ca la mine este ceva material/tabla din aia cum sa pune si sub masina intre podea si esapament ca sa nu se incalzeasca asa. Postez mai jos cateva poze facute cu telefonul azi-noapte. Unde credeti voi ca e la mine respectiva supapa?

post-87483-0-26847800-1345037772_thumb.j

post-87483-0-12968100-1345037788_thumb.j

post-87483-0-53956800-1345037797_thumb.j

post-87483-0-11364900-1345037821_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imaginea 1, pui mana pe teava din stanga si cobori usor in jos, s-ar putea sa fie dupa ,,capitonajul" ala de aluminiu.

Bogdane , daca nu gasesti scurgerea, fiindca tu tot noaptea o cauti :lol: , dupa un drum mai lung cu AC pornit, te bagi sub masina, si iti va zice singura unde e locasul prin care se scurge apa.

Daca nu ai chef, ia legatura cu: ,,O cunostiinta cu un golf se uita candva pe sub masina " , roaga acea cunostinta sa se bage si sub masina ta, sau maimutele alea de care pomeneai ca sareau pe geam in topicul ,,probleme generale geamuri electrice", oare n-or sari si pe sub masina? :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B0gdy- uita-te unde intra furtunele pentru incalzire. in stanga lor este acea supapa. La tine vad ca nu este pasla pana jos ci ai ceva de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina amandoua tevile ies de acolo si coboara in stanga, se si vede in poza 3. Acuma treaba mai nasoala e ca nu prea pot vedea bine nici de tulumba aia de la admisie(sau cum ii zice).

Cu maimutele nu am cunostinta daca pot sari si pe sub masina :coffee_lol: dar oricum ti-am explicat ca fabia mea nu ii masina lu Fred Flinstone asa ca fetele au incercat treaba asta o data sau de 2 ori cand mergeam la munte si eram deja pe drum de tara in pustietate, probabil ca le place sa le bata vantu`n plete :lol: dar oricum in oras nu se intampla asa ceva, sa nu strige lumea dupa mine Fred :pirat:

Stiu ca ma vei chinui cu chestia asta de acum incolo :icon_cheesygrin:

Gabip cheastia aia de metal sau din ce o fi e de sus pana jos, probabil ca au pus chestia aia din cauza esapamentului si a intregului motor care fiind mai mare vine mai aproape, oricum jos deja vine esapamentul.

Eu voi incerca sa ma mai uit maine daca o vad, daca nu cu prima ocazie dau drumul la AC si ma voi uitat pe sub masina. Oricum si daca e acoperita de chestia aia de metal ma gandesc ca tot se scurge dedesupt, iar la chestia aia de metal nu prea stiu cum se da jos si nu as dezmembra toata masina. Da ca si informatie dupa cat timp de folosire a compresorului incepe sa scuipe pe acolo?sau depinde si cat de cald e afara?

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, nu cred ca pot sa te ajut mai mult de atat: priveste imaginile, poate o sa iti dai seama......

Pozele sunt facute noaptea, fiindca vad ca le agreezi mai bine.

,,dupa cat timp de folosire" : nu cred ca poate sa-ti spuna nimeni exact, cert este ca dupa 15-20 minute de functionare curge de pe cele 2 tevi (imaginea 1 postata de tine), iar de pe acel furtun ma gandesc ca trebuie sa mearga AC-ul destul de mult, pana va curge si pe acolo.

Daca platesti benzina/motorina, iti promit ca iti voi spune cu exactitate in cat timp va curge pe acel furtun. :emthup:

post-25544-0-13583600-1345055935_thumb.j

post-25544-0-12438100-1345055948_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Am si eu o problema cu Skoda mea, la o testare VAG-COM, mi-au dat urmatoarele erori, care din cate stiu are treaba cu AC-ul:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to Plus

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-00 - Open or Short to Plus

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Intrebarile mele sunt:

- daca trebuie musai sa schimb senzorul G263 si cele doua motorase sau trebuie sa dau cu spray de contacte;

- poate sa fie si din cablaj erorile mele;

-daca cineva s-a lovit de aceste probleme, va rog sa imi spune-ti unde sunt pozitionate cele doua motorase, senzorul am gasit unde si cum se temonteaza.

Imi cer scuze de la moderatori daca am postat aici si nu la topicul cu erori in urma diagnozei, am considerat ca e problema de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarumana, multumesc pt informatii, o sa imi fac curaj intr-un weekend si sa rezolv problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:

,,o sa imi fac curaj"

Yorgule stii care este culmea curajului: Sa te arunci de pe un bloc de desen :lol:

Ce zici o sa iti fie frica? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ca nu imi e frica:P...doar ca am cate ceva de rezolvat mai intai, si aici in fata blocului nu am spatiu si scule, trebuie sa merg la cineva, cand o sa am un pic de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

sal am si eu o fabia 1.4 16.valve .imi spune si mie care e senzorul de presiune de la ac (acela din compresor?).Am mai vazut un senzor in stanga sus cum te uiti la motor un alt senzor.Mai sunt si alti senzori?

si cum il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe partea stanga in zona tamponului motorului  cand te uiti la masina din fata. O teava de AC trece pe sub tampon si alta prin stanga lui. Senzorul tau e pe cea ce trece prin stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel senzor nu este cumva de temperatura?(cel din stanga,cum te uiti la motor)

sau daca e de presiune unde e cel de temperatura ?(e cumva cel din compresor)

pe leptop in arata ca un fir e in scurtcircuit la senzorul de presiune,deci ala e?,in stanga,ai idee cam cat costa?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de presiune il ai infiletat in conducta de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Intentionez sa cumpar o skoda fabia confort 2002 motor AUA 1.4 16V 75CP si m-am cam hotarat la una. Am gasit 2 mici probleme:

 

1. Are o problema la aerul conditionat climatic (cel cu 16, 18, 20 etc grade), in sensul ca baga aer rece doar cand este pe 16 gr. De la 18 in sus, inclusiv, baga direct aer cald.

 

2. Am verificat cu un tester presiunea freonului si este 3 bari, am inteles ca normal trebuie sa fie 9. Poate sa fie din cauza asta? Vanzatorul zicea ca ar trebui inlocuita rotita de la aer si completat freonul. Am mai vorbit cu un amic si zicea ca de de la compersor nu e sigur si nici nu are pierderi, pentru ca altfel nu mai era deloc presiune.

 

A patit cineva? Cele 2 probleme au legatura una cu alta? Se rezolva usor? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un motoras de temperatura care nu mai regleaza cum trebuie. Vreo 500 lei plus manopera.

La temp de afara 3 bari e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate fi si de la unitatea de comanda care inglobeaza cele 3 rotite? Am gasit-o pe ebay sh la 18 lire :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Dar fa o diagnoza intai sa te convingi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!