Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

bogdanodobescu

nu am nici o eroare pe vag com. este una pe care o am demult, motorasul de la flasurile de recirculare a aerului,in rest nimc, pe dignoya e ok totul, si in measure blocks. am span pe instalatie, e sigur, mi-a nenorocit toate compresoarele in cateva zile si cand le desfac, pistonasele sunt facute praf

ma gandesc sa dau jos tot circuitul freonului, sa il spal cu benzina sau altceva si apoi sa pun iar compresor, ce ar putea sa se intample?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Daca nu vrei sa distrugi din nou compresorul, parerea mea este sa achizitionezi alt radiator de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa inlocuiesti compresor, filtru uscator, valva expansiune si sa faci o spalare a instalatiei de ac cu freon la un service care are aceasta posibilitate. Mai intai faci spalare si apoi le inlocuiesti.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

m-a sunat acu vreo 2 zile un tip de la un service din bucuresti si mi-a facut o oferta: 700 lei demontat si curatat instalatie, pe langa asta sa cumpar filtru uscator si valva expansiune. nu mi se pare nici scump, dar nici ieftin, nu imi dau seama de volumul de munca si dificultate. Voi ce spuneti, cum vi se pare costul? pe langa ce am spus mai sus, tre sa stau si 2 zile la bucuresti, sunt de la 370 km distanta...deci ma duc in vreo 1300-1500 lei in final. mai stiti si alte metode sau nu am incotro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

m-a sunat acu vreo 2 zile un tip de la un service din bucuresti si mi-a facut o oferta: 700 lei demontat si curatat instalatie, pe langa asta sa cumpar filtru uscator si valva expansiune. nu mi se pare nici scump, dar nici ieftin, nu imi dau seama de volumul de munca si dificultate. Voi ce spuneti, cum vi se pare costul? pe langa ce am spus mai sus, tre sa stau si 2 zile la bucuresti, sunt de la 370 km distanta...deci ma duc in vreo 1300-1500 lei in final. mai stiti si alte metode sau nu am incotro?

?????nimic?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu Ac de la skoda fabia combi 1.9sdi! Cand pornesc aerul conditionat si compresorul intra in sarcina imi vibreaza intinzatorul de la accesorii iar cad opresc aerul conditiona fenomenul nu se mai manifesta! Sa fie fulia de la compresor problema? Are si aceasta fulie ambreiaj la fel ca cea de alternator? Cea de la alternator am schimbato recent si mentionez ca fenomenul de vibratie al intinzatorului apare cad pornesc AC si dispare(nu mai vibreaza)cand opresc AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, eu asa stiu ca are ambreiaj si fulia de la AC...ca la mine ambreiajul ala clicaie cand nu e cuplat compresorul si se calmeaza cand merge compresorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul functioneaza tot timpul nu doar cand apasati butonul de AC. Cand nu activati AC el functioneaza la capacitate redusa. Compresoarele de Fabia nu au ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce e prevazut pe fulie,daca nu e ambreiaj? Functioneaza tot timpul?! Eu zic ca daca ar functiona tot timpul tevile prin care trece freonul ar trebui sa fie reci si umede(condens),iar ventilatorul din dreptul compresorului sa functioneze din cand in cand chiar daca functioneaza la capacitate redusa,sau nu?

Modificat de Ionut_82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Compressor

The concept of the new Denso - 6 SEU 12C

compressor:

– axial piston compressor, with 6 pistons

– no magnetic clutch, runs constantly

– with variable displacement for matching

cooling demand

– external control (previously internal by

means of spring and valves); control valve

in compressor for this purpose

Principal components and differences to

swash plate compressors with conventional

control:

– drive mechanism as swivel plate

compressor operating on one side

– special geometry of pistons (hollow

pistons)

– one control valve (solenoid valve) with

2 functions, namely switching compressor

on and off while ensuring lubrication in

OFF mode and actuation of displacement"

Functioneaza constant la capacitate redusa :

"As a general rule, the compressor is operated only by means of the “AC OFF/ON” control.It continues running at “OFF”,supplying about 2 % of the refrigerant total volume which flows back over a bypass through the open control valve into the compressor housing and from there flows again into the inlet chamber"

Probabil si la Sanden sunt aceleasi specificatii. Ce e mai sus este din pachetele self study de la vw.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi de ce-mi vibreaza intinzatorul de la cureaua de accesori cand pornesc AC-ul!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ai fulia de la compresor stramba/descentrata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,vibreaza intinzatorul de la cureaua de accesori " : arcul este ,,obosit "...

post-25544-0-17166100-1341848821_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi de ce-mi vibreaza intinzatorul de la cureaua de accesori cand pornesc AC-ul!?

Pana sa pornesti AC-ul fulia compresorului se invarte foarte usor, dupa ce pornesti AC-ul, intra compresorul in sarcina si fulia se invarte mai greu, opune rezistenta -> creste tensiunea in cureaua de accesorii si daca ai probleme la intinzator, asa cum zice Carmina, iaca si vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cu asa ceva ma confrunt si eu dupa ce am avut fulia sparta ceva timp .... se aude cam cum se auzea avansul la daciile vechi ... chiar si la accelerare cand e motorul in sarcina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI la mine de ce face clik clik clik cand nu e pornit AC? deci compresorul nu e cuplat cand se aude asa. Eu asa stiam, compresorul are ambreiaj si ala face asa..o fi ceva cupla?

Cand pornesc AC se face liniste.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay nu are ambreiaj...dar atunci are vreo cupla care la mine sa tot tacane cand nu e pornit AC iar cand pornesc AC compresorul cupleaza si de aia nu se mai aude?

Nu face tare(il auzi doar daca esti atent) si face asa de cand am luat masina si nu am avut probleme. Mecanicul mia explicat el ce face acolo dar nu prea am inteles si tot mecanicul mia zis ca nu ii o probleme care sa ma ingrijoreze.

Eu asa stiam ca ii ambriajul de la compresor dar daca nu are atunci ce e acol?

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar o supapa electromagnetica care obtureaza un canal si se face presiune iun instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cam inteles, atunci voi mai studia problema la mine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC-ul merge, dar primesc eroarea urmatoare. Poate cineva sa imi spuna de la ce vine eroarea asta si ce ar trebui facut pentru rezolvarea ei?

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: klimaanlage X0731

VCID: F2EF5EFB966F

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

79-00 - Please Check Fault Codes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai in IC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema deranjanta cu AC-ul. Am schimbat compresorul, totul functioneaza doar ca la ralanti cu AC cuplat, trepideaza motorul destul de tare. Pana astazi am avut o eroare care am observat ca pana la urma a disparut dupa ce cateva zile la rand am tot sters la ea. Mentionez ca fra a porni AC motorul functioneaza normal.

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

00898 - Control Circuit A/C compressor

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Posibil sa fie problema de la AC sau o avea altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva cu probleme sau firele care duc la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!