Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

CAre este valoarea de la starea compresorului in blocurile de masura de pe HVAC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Leaga-l pe direct si vezi functioneaza? scoti mufa de pe compresor, si alimentezi compresorul direct de pe baterie , trebuie sa ai grija doar la polaritate , asa vei sti sigur daca intr-adevar compresorul e terminat.

Daca ar fi facut el testarea probabil ar fi stiut, dar el a fost la ceva service Cristiane, i-au spus ca compresorul e buba, si la revedere, omul a bagat la cap....si e pe picior de achizitionare.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am auzit trebuie dat jos compresorul si verificat daca mai are ulei in el si daca se mai poate repara cumva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o rugaminte la cei care au schimbat senzorul g263 sa-mi spuna si mie unde se afla si daca cum se poate scoate.

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel eu, e undeva aproape in spatele bordului ... complicat nu este dar sunt c-am multe de desfacut pana acolo si o pozitie tare incomoda

se incepe cu platicul din partea de jos a ceasurilor, desfaci 2 suruburi, apoi desfaci toate suruburile de pe plasticele de deasupra pedalelor, scoti toate mufele, scoti plasticul ala, switch-ul de frana, defaci gura de la aer care bate la picioare, parca mai sunt cateva suruburi pe acolo, tragi pana rupi sistemul de prindere al unitatii centrale cum s-o numi chestia aia, si o sa vezi cablul si mufa in care se inbina in senzor

parca aveam niste poze, daca le gasesc le pun aici

poate te ajuta http://vwts.ru/fab_cond_263.html

era un set de poze mai detaliate dar nu le gasesc acum, poate le gaseste alt coleg

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,era un set de poze mai detaliate dar nu le gasesc acum, poate le gaseste alt coleg" .... :lol:

post-25544-0-31546500-1340056401_thumb.j

post-25544-0-69499400-1340056410_thumb.j

post-25544-0-68337300-1340056421_thumb.j

post-25544-0-00592400-1340056431_thumb.j

post-25544-0-45071900-1340056440_thumb.j

post-25544-0-51679100-1340056467_thumb.j

post-25544-0-35563800-1340056482_thumb.j

post-25544-0-60937500-1340056494_thumb.j

post-25544-0-82570700-1340056508_thumb.j

post-25544-0-72082100-1340056526_thumb.j

post-25544-0-73943000-1340056538_thumb.j

post-25544-0-98659000-1340056550_thumb.j

post-25544-0-86518800-1340056561_thumb.j

post-25544-0-07433700-1340056573_thumb.j

post-25544-0-38216200-1340056622_thumb.j

post-25544-0-55123800-1340056631_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reincarcat cu freon instalatia AC si nu merge deloc clima, am pus-o pe tester si imi arata ca problema este compresorul care nu mai o ia din loc. Butonul de AC se aprinde, dar baga aer cald, credeti ca ar trebui o resoftare a ECU?

Daca ai motorul de 74kw, verifica codarea ECU, apare de multe ori acest "fenomen" si nu mai merge AC. Sa ne zici ce codare ai pe moment pe adresa 01-Engine. Cel mai probabil ar trebui sa ai 00071, daca e alta recodeaza la 00071 si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sugestii si poze. Am ajuns pana la senzor dupa care am scos mufa de la acesta ca in pozele de la Carmina numai ca atunci cand am ajuns si la senzor pauza, am tot incercat sa tot trag de el dar nimic, stiti cumva daca mai are vreo clema sau ceva de genul asta care sa-l tina?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat cu AC(mersi CRW) am setat ECU pe 00071 si clima merge :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu recent senzorul G263, m-am chinuit ceva pana am ajuns la el, dar a iesit relativ usor prin simpla tragere, mai greu am reusit sa-l introduc pe cel nou, orificiul in care intra fiind ascuns. Am dat de el prin pipaire, avand se pare o forma ovala in care intra cele doua aripioare ale senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sugestii si poze. Am ajuns pana la senzor dupa care am scos mufa de la acesta ca in pozele de la Carmina numai ca atunci cand am ajuns si la senzor pauza, am tot incercat sa tot trag de el dar nimic, stiti cumva daca mai are vreo clema sau ceva de genul asta care sa-l tina?

Multumesc!

scoti mufa si tragi de el pana iese, are un fel de locas in care el sta, eu nu am reusit sa-l pun inapoi si l-am legat pe langa acel locas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, recent am avut si eu probleme cu AC, nu mergea deloc, am fost la verificat/incarcat instalatia si dupa asta tot nu a mers AC, adica baga aer cald....am zis ca mai caut si alte probleme. In schimb a doua zi dimineata am zis sa pornesc AC, si spre surprinderea mea a functionat. Apoi la pranz am incercat iar, a functionat pentru o scurta perioada si apoi mi s-a aprins un bec in bord. Am fost cu ea la o diagnoza si am avut urmatoarele erori:

17584/P1176/004470 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263): Open or Short to Plus

M-am interesat de piesa, codul ei este 6Q0907543D si o sa rezolv problema pentru ca am gasit tot aici pe forum cum sa ajung la el si sa il schimb.

Puteti sa imi spuneti cu prima eroare, cam ce ar fi? Sa fie sonda Lambda? Mi-a zis tipul care mi-a facut diagnoza sa nu mai merg cu a 5-a prin oras :icon_confused: .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. Verifica daca nu trage aer fals pe undeva. Altfel, cu VCDS-ul, baga un test pe ele, sa vedem cum se prezintă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Poti sa imi dai 1-2 idei pe unde sa verific, pe la admisie, evacuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca vorbeam de ac aici, nu ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu . Cand am luat masina in 2007 ,adusa de afara, AC-ul nu mergea deloc. Se aprindea led-ul din buton..dar nimic . AM verificat freon..si avea. IN final am ajuns la dealerul Skoda si mi-au zis ca trebuie inlocuite acele cabluri multe ( un manunchi de 40-60 de cabluri) care ies din computer si care sunt chiar sub scurgerea de la parbriz. Mi s-a spus ca e o problema veche la Fabia si ca in timp acele cabluri se corodeaza si nu mai au proprietatile standard. Mi-au inlocuit acele cabluri pe o portiune de 20-30 cm si AC-ul a pornit instant si merge si azi. Munca de chinez cred , insa ei au zis ca e mai bine decat sa se apuce sa masoare pe la capete fiecare fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

salutare! forumisti, ajutati-ma si pe mine cu o parere, sunt disperat, de 3 ani incerc sa repar ac-ul, dar nu reusesc, am cheltuit o groaza de bani... :tuktuk:

prima oara am avut o conducta sparta, am inlocuit-o, dar cand am pus freon la loc, un boutz de la un service nu mi-a pus ulei in compresor si au crapat pistoanele in el

a doua oara am schimbat compresorul, a mers f bine o perioada de cateva zile si apoi, incet incet in cel mult doua saptamani nu a mai vrut deloc, timp in care facea figuri in functie de turatia motorului, mai exact mergea mai mult la relanti, apoi se oprea, il acceleram de cateva ori si mai mergea cateva minute, dar la nici 2 saptamani nu a mai vrut deloc. am schimbat o groaza de piese: senzor temperatura exterioara, filtru uscator, senzor de presiune, electrovalva compesor...nici o reactie doar bani la schimbat freonul la inlocuirea pieselor cat am dat nici nu mai stiu

acum o sapt am inlocuit iar compresorul, si aceeasi poveste, a mers super vreo 2 zile, apoi incet incet nu a mai mers deloc :banghead:

acum ma gandesc ca problema ar fi una mai grava si anume ca de la primul compresor crapat sa am span prin conducte care imi zgarie pistoanele si le uzeaza imediat, ce credeti?

stiti cumva cum as putea sa verific asta si cum as putea remedia problema?

va multumersc la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor. Intr-un final am reusit sa scot senzorul din locasul sau acum trebuie daor sa cumpar unul nou si sa-l pun la locul lui.

CrisH sa stii ca se pune mai usor inapoi de cat se scoate doar trebuie sa rasucesti pana se ghideaza el pe locasul sau.

Bogdanodobescu, nu am mai auzit de asa ceva dar nu stiu daca e o solutie ceea ce iti spun, sa cureti intreaga istalatie de AC ca sa fii sigur ca nu mai ai span, numai ca nu stiu cum sa realizezi acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, cum se scoate plasticul de sub ceasuri? ma gandesc ca acolo sunt suruburile pentru restul planselor ce trebuie demontate ca sa pot ajunge la senzorul G263

L.E. Am gasit solutia, am tras inspre volan si a iesit afara :icon_confused:

Modificat de DorinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi de el spre volan, e prins doar in cleme.

Modificat de Huffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut putina treba prin oras, asa ca am luat masina si am pornit AC pt ca afara erau 39 de grade si la un moment dat eram in coloana de masini si se aude un "puf " ca si cum cauciucul din fata dreapta ar fi cedat.

Am zis "am facut pana". Trag pe dreapta, ma dau jos si ma uit la cauciucuri si vad ca sunt intregi si la locul lor. Trag capota sa ma uit la motor sa vad daca totoul este in regula acolo. Surpriza mea a fost ca am descoperit jumatate din compartimentul motor improscat cu o substanta verde.Am banuit a fi AC dar intrebarea este ce anume a cedat si din ce cauza. Dupa cum arata ar fi cedat ori una din supape. Daca a mai patit cineva ceva asemanator si cum a remediat problema.

Fabia 2001 1.4 16V 74kw motor AUB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi intai trebuie sa vezi ce a cedat. Ventilatoarele de pe radiator functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

haideti, va rog, aveti vreo soluţie şi pt mine? E vorba de problema cu spanu pe instalaţie, detalii mai sus,

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai descris o situatie ce nu prea a intalnit lumea.

Daca ai la indemana Vag-com/vcds ar fi bine sa ne verifici codul de stare a compresorului. Acela e un prim indiciu care iti zice de ce nu porneste compresorul, sau ma rog, ce considera modulul de clima ca ar fi motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!