Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Aia nu o vezi daca e arsa, o masori cu aparatul de masura. Nu o deslipesti de acolo, o tai si lipesti alta, de 192 sau 210 grade si 10A dar cu grija, fara sa tii letconul prea mult acolo sa nu o arzi, poti tine piciorusul sigurantei cu un patent sa absoarba din caldura de la letcon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

ultumesc de ajutor..am remediat problema,...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cine are un compresor defect dar cu fulia intreaga si ambreiajul implicit cod 6q0 820 803J as fi recunoscator daca ar face o fapta buna. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea cu AC-ul: becul se aprinde insa ventilatoare de la motor nu pornesc ... in concluzie nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresorul porneste?

...poate trebuie sa reincarci cu freon

Afli mai sigur cu o diagnoza de ce nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele de pe baterie. Sau ventilatoarele duse pe treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau modulul de comanda ventilatoare. Recomand dupa demontare desfacerea modulului si inspectarea vizuala. La mine era oxidat un traseu pe placa si din aceasta cauza nu mergeau pe treapta 1. S-a remediat prin inlocuirea traseului cu o sarma. De atunci merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: compresorul porneste, sigurantele sunt ok, freon este. Ventilatoarele cand pornesc pentru racirea motorului se comporta normal.(cel putin mi se pare ca merg si pe treapta 1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie vreo termocupla de-aia de vina-ciuperca/ciupercile alea care vin pe conductele instalatiei de A/c. La fel cum zicea alt coleg, poate fi releul care comanda electroventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici cu VCDS in modulul de clima starea compresorului cand e apasat butonul de AC. Adica apare acolo un cod ce semnifica starea actuala a compresorului, adica oprit din buton/pornit/oprit din anumit motiv, avarie etc.

Urmareste presiunea agentului frigorific la fel in VCDS, apare afisat si numarul treptei in care ar trebui sa fie ventilatorul. Daca presiunea creste dupa apasarea butonului AC compresorul este ok. Cand iti arata ventilator in treapta 1, ar trebui sa fie pe treapta 1, cand arata treapta 2 ar trebui sa se roteasca si mai repede.

Daca nu porneste in treapta 1, doar in 2, sunt doua cazuri posibile:

1. modulul de comanda

2. treapta 1 la ventilator.

La mine prima data era dusa treapta 1 la ventilatorul mare, cand in VCDS aparea treapta 1 pornita mergea doar ventilatorul mic, cand aparea treapta 2 mergeau amebele.

Anul trecut nu mai mergea deloc in treapta 1, porneau ambele cand in VCDS scria treapta 2. S-a gasit ca vinovat fiind modulul. Adica doar un traseu de pe placa din interior, care a fost inlocuit cu sarma. De atunci totul e ok.

Daca e doar treapta 1 la ventilatorul mare buba, vezi topicul de reparare electroventilator de aici din aria Fabia1. Pe altii (in afara de mine, caci am desfacut doar dupa ce am cumparat ventilator nou) i-a scapat de cheltuiala aiurea.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acum in sfarsit merge ac-ul, dar a intervenit o chestie ciudata:

- daca pornesc ac-ul cu motorul rece functioneaza foarte bine pana cand opresc masina, dar daca il pornesc din nou cand e motorul cald nu merge. In acest moment ventilatoarele se invart si compresorul e fierbinte pe toata perioada cand e pornit, dar nu scoate aer decat cum e afara. Ce as putea verifica sau ce nu merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, e posibil sa fie sensorul G263 din vaporizator.

Asa se comporta si la mine la inceput, tot am sters eroarea pana aparea instant. Si am schimbat pana la urma acel sensor.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am o Skoda Fabia 1.2 HTP si am o problema cu climaticul,adica :pornesc AC functioneaza e totul ok si la un moment dat in locul de aer rece vine un aer fiebinte mai ceva ca atunci cand e reglat pe caldura. De la service mi s-a spus ca ar fi unitatea de climatic (cea din bord) pt ca atunci cand are loc acest fenomen daca incep sa rotesc usor de butonul de reglaj al temperaturii isi revine dupa doua trei rotatii. Ceva idei? Si de unde as putea achizitiona o unitate SH pt ca una noua este cam 1500 ron. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu servomotorasul v68 si nu cu unitatea in sine. Fa o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am fost la o diagnoza serioasa si a aparut defectiune unitate comanda , si am vazut pe tester (VAG) ca butonul de schimbare a temperaturii nu functioneaza decat la mai multe rotiri ,deci nu da comanda care trebuie si pierde memoria de temperatura.Singura solutie ar fi un nou panou de comanda climatic. Stiti cumva de unde as putea achizitiona unul SH pt ca nou este 1500 ron ... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei ar cam trebui altfel......Daca este identic cu cel din poza il gasesti la 200 roni (pm)

post-25544-0-25292600-1334242450_thumb.j

post-25544-0-71220400-1334242455_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut !

ajutati-ma cu niste informatii.am avut masina din semnatura in urma cu 2 ani lovita si conductele de la a/c rupte . in urma cu cateva zile am inlocuit aceste conducte ,compresorul a pornit ,a bagat aer rece ,cele 2 ventilatoare au pornit dar apoi nu a mai mers-instalatia este etansa ,verificata dar in urma unei diagnoze a tot dat erori pe instalatia de climatizare -electrovalva de la compresor functioneaza -este posibil sa fie compresorul?

salut !

ajutati-ma cu niste informatii.am avut masina din semnatura in urma cu 2 ani lovita si conductele de la a/c rupte . in urma cu cateva zile am inlocuit aceste conducte ,compresorul a pornit ,a bagat aer rece ,cele 2 ventilatoare au pornit dar apoi nu a mai mers-instalatia este etansa ,verificata dar in urma unei diagnoze a tot dat erori pe instalatia de climatizare -electrovalva de la compresor functioneaza -este posibil sa fie compresorul? erorile erau ceva referitoare la unitatea climatica-cand dau din butonul de rece-cald ,de la rece la cald , dureaza ceva timp sa isi dea seama cand vreau rece de la cald si invers

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune si ce erori ai . Creste turatia motorului cand cuplezi AC ? Creste consumul instant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca de 2 ani compresorul tau n-a mai lucrat, din punctul meu de vedere diagnosticul e clar: a ramas intepenit pentru ca a stat fara ulei. A pornit la inceput si apoi a cedat ambreiajul sau ce-are el acolo care cupleaza. Relanti-ul oricum creste numai pentru ca apesi butonul care ar trebui sa porneasca, compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul functioneaza tot timpul la o capacitate redusa. Daca apesi butonul de AC, acesta trimite comanda la electrovalva de pe compresor si ea controleaza nivelul de incarcare al compresorului.

,,The AC control unit applies a control voltage to the control valve, which produces a change in the pressure ratios in the compressor housing, as a result of which the inclined position of the swivel plate is altered ''

,,As a general rule, the compressor is operated only by means of the “AC OFF/ON” control. It continues running at “OFF”, supplying about 2 % of the refrigerant total volume which flows back over a bypass through the open control valve into the compressor housing and from there flows again into the inlet chamber.''

Mie cand aveam comprosorul defect nu imi crestea turatia cand apasam pe AC, nici macar nu mi se aprindea becul de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

compresorul a fost alimentat de cei de la service "pe direct " ,primea 12v,ei au zis ca daca este alimentat direct ar fi trebuit sa bage aer rece incontinuu dar nu se intampla acest lucru.

asta sa insemne ca este intradevar compresorul?

nu as dori sa iau compresorul si sa nu fie stricat.

astept sugestiile voastre si va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bogdanodobescu

salutare! forumisti, ajutati-ma si pe mine cu o parere, sunt disperat, de 3 ani incerc sa repar ac-ul, dar nu reusesc, am cheltuit o groaza de bani... :tuktuk:

prima oara am avut o conducta sparta, am inlocuit-o, dar cand am pus freon la loc, un boutz de la un service nu mi-a pus ulei in compresor si au crapat pistoanele in el

a doua oara am schimbat compresorul, a mers f bine o perioada de cateva zile si apoi, incet incet in cel mult doua saptamani nu a mai vrut deloc, timp in care facea figuri in functie de turatia motorului, mai exact mergea mai mult la relanti, apoi se oprea, il acceleram de cateva ori si mai mergea cateva minute, dar la nici 2 saptamani nu a mai vrut deloc. am schimbat o groaza de piese: senzor temperatura exterioara, filtru uscator, senzor de presiune, electrovalva compesor...nici o reactie doar bani la schimbat freonul la inlocuirea pieselor cat am dat nici nu mai stiu

acum o sapt am inlocuit iar compresorul, si aceeasi poveste, a mers super vreo 2 zile, apoi incet incet nu a mai mers deloc :banghead:

acum ma gandesc ca problema ar fi una mai grava si anume ca de la primul compresor crapat sa am span prin conducte care imi zgarie pistoanele si le uzeaza imediat, ce credeti?

stiti cumva cum as putea sa verific asta si cum as putea remedia problema?

va multumersc la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

poate cineva sa ma ajute cu problema de mai sus?

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reincarcat cu freon instalatia AC si nu merge deloc clima, am pus-o pe tester si imi arata ca problema este compresorul care nu mai o ia din loc. Butonul de AC se aprinde, dar baga aer cald, credeti ca ar trebui o resoftare a ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!