Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

bogdanodobescu
Din ce vad piulita e rupta cu tot cu axul compresorului, nu? Adica in interiorul piulitei e un ax de metal cu filet?

da, dar asta nu-mi dau seama , e rupt, sau asa e el, nu pare ruptura.

daca e rupt si acela e axul compresorului, atunci e clar,nu?si asta inseamna ca e gata compresorul, nu?

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Nu prea vechi, prea putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

cum aflu cu ce masini e compatibil compresorul de la masina mea(din semnatura), in caz ca vreau sa caut unul de la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic de acel surub care e pe pilita, ori e rupt si se continua in compresor, ori asa trebuie sa fie?cum trebuie de fapt?maine incerc sa fac cumva sa .......

La mine fulia arata cu tootul altfel, banuiesc ca acea bucatica din centru intra pe axul compresorului, in cazul asta cred ca am banuit bine inca de la inceput ca a cedat compresorul spunandu-ti sa verifici surubul fuliei, un lucru insa nu inteleg, in vreo 2 postari sustineai sus si tare ca nu ai tensiune la compresor iar acum ai, poate ne lamuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
La mine fulia arata cu tootul altfel, banuiesc ca acea bucatica din centru intra pe axul compresorului, in cazul asta cred ca am banuit bine inca de la inceput ca a cedat compresorul spunandu-ti sa verifici surubul fuliei, un lucru insa nu inteleg, in vreo 2 postari sustineai sus si tare ca nu ai tensiune la compresor iar acum ai, poate ne lamuresti.

da. imi fac mea culpa si greaseala prietenului care mi-a verificat tensiunea era ca o facea cu motorul oprit sau nu ii era buna lampa de control, dar azi am verificat eu singur cu motorul pornit si am tensiune pe electrovalva, imi cer scuze , stiu ca v-am cam pus in ceata cu faza asta, sorry la toti!

dar multumita voua , acum am invatat si eu multe despre sistemul de ac.

cum aflu cu ce masini e compatibil compresorul de la masina mea(din semnatura), in caz ca vreau sa caut unul de la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut revin si eu cu aerul, in final merge dar cu un pic de ajutor (ciocanelul), in curul compresorului mai este o supapa si aia cred ca ramane blocata

@ bogdanodobescu vezi ce cod are compresorul si posteazal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai singura supapa care mai exista este cea de supra-presiune care daca ramane blocata ramai cu presiunea respectiva ori fara freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vechi, prea putin.

am fost la o diagnosticare si totul e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat poza cu supapa care cred eu ca face figuri

post-10557-1281509941_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate-mi aduc aminte de atunci cand l-am desfacut pe al meu parca chestia aia era un filtru, tu ai reusit sa-l remontezi si sa mearga?(adica sa nu pierzi freon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am observat o chestie ciudata la Climatronicul meu: pe auto baga aer rece, insa la un moment dat, pentru 2-3 secunde, nu mai intra nici un fel de aer pe gurile de ventilatie. In plus, viteza aerotermei nu este in concoranta cu temperatura setata de mine. De ex, la 18 grade aeroterma ar trebui sa mearga la viteza maxima, insa abia daca merge la treapta 3 sau 4 din 7 (ma refer la gradatiile de pe ecranul climatronicului si nu la treptele aerotermei). Daca il folosesc in mod manual totul functioneaza normal, nu se opreste deloc fluxul de aer, e rece, totul e ok, aeroterma functioneaza la viteza maxima.

Inclin sa cred ca problema e de la un senzor de temperatura interioara.

PS: am incercat sa fac o scanare cu Vag-Com, insa softul meu refuza sa se conecteze pe modulul AutoHVAC. Am Vag-COM 3.11 si cablu no name.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ma gandesc ca singura explicatie ar fi ca una din clapete sa ramana o scurta perioada de timp intepenita in vreo pozitie intermediara si de-aia sa nu mai simti curent de aer pe la nicio gura. Dar, dac-ar fi asa, ar trebui sa gasesti macar vreo eroare (poate pe V71). Sau poate ca jetul e directionat spre parbriz si nu iti dai seama...

Despre turatia aerotermei nush ce sa zic :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac o scanare cu alt cablu de diagnoza, asa poate ma pot conecta pe modulul de aer conditionat. Sunt sigur ca e o eroare stocata, avand in vedere ca acum o saptamana, la pornirea motorului, ecranul climatronicului s-a inchis si deschis de cateva ori, semn ca e o eroare. La clapeta ma gandeam si eu, insa nu pot sti sigur pana cand nu fac scanarea. Imi poate spune cineva cum se face testarea clapetelor de la aerul conditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ catalinx este un compresor vechi ala dasfacut, iar filtru de care zici tu e in partea de jos a pozei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu erorile:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 6L0 820 043 E

Component and/or Version: CLIMAtronic PQ24 3805

Software Coding: 0000000

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2)

000 - - - Intermittent

00457 - Control Module for Network (J519)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

Possible Causes

Fresh Air Blower (V2) defective

Control Module for Fresh Air Blower (J126) defective

Short of open circuit in wiring to Fresh Air Blower (V2)

Climatronic Control Module (J255) malfunctioning

Possible Solutions

Check Fresh Air Blower (V2)

Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)

Check Meas. Blocks while Blower is active

Check Control Module for Fresh Air Blower (J126)

Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)

Check wiring and connectors

00457 - Control Module for Network (J519)

00457 - Control Module for Network (J519): No Signal/Communication

Possible Symptoms

Reduced Functionality

Possible Causes

Communication from/to Control Module for Network (J519) faulty

Wiring/Connectors from/to Control Module for Network (J519) faulty

Possible Solutions

Check Communication from/to Control Module for Network (J519)

See Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Control Module for Network (J519)

Special Notes

Intermittent Fault Codes may be ignored as long as no Functional Problems are experienced.

Revin cu rugamintea pentru posibile verificari care se pot face cu measuring blocks, in afara de cele pentru compresor. Aeroterma e schimbata de 3 luni, impreuna cu Al Bundy si functioneaza fara probleme, asa cum am scris deja. Erorile sunt intermitente, probabil au aparut o singura data, le-am sters, insa ar fi bine sa stiu ce pot masura cu Vag-COM.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J519 din ce stiu eu e centrala electrica, trebuie verificate firele de CAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca s-a intamplat ceva pe la fire cand am demontat bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
am atasat poza cu supapa care cred eu ca face figuri

cum se verifica daca supapa aceasta face treaba, cu compresorul desfacut?

nu inteleg exact ce face electrovalva, cum pune ea in functiune copmpresorul?

si este vreo smecherie la montat pistonasele pe compresor a.i. sa nu se suceasca cumva si sa iasa de pe placa de pe ax si sa nu se incline, sau ele stau pur si simplu centrandu-se pe carcasa compresorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca s-a intamplat ceva pe la fire cand am demontat bordul?

DAca era ceva se intampla mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca desfaci compresorul nu reusesti sa-l mai etansezi cum trebuie si conteaza mai putin cum pui pistoanele ptr ca oricum vei pierde freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bogdanodobescu

compresorul functioneaza continu dar are un circuit intern in care nu se face presiune, iar cand dai drumul la AC electrovalva comuta de pe acel circuit pe cel de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

compresorul e compus din 3 elemente

1. cel pe care e fulia si axul pe care se plimba pistonasele

2. cel in care sunt camasile si pistonasele

3. cel cu electrovalva si supapa din poza de mai sus

se poate verifica cu compresorul desfacut daca electrovalva isi face treaba si declanseaza supapa respectiva?daca da, cum?

am desfacut compresorul , am schimbat pistonasele si axul si nu porneste ac-ul, datorita carcasei de la pct 3, deci nu deschide circuitul.vreau sa ii schimb aceasta carcasa, dar cum verific "la rece" daca e in regula?

ce face electrovalva respectiva pt a inclina discul acela "mobil" de pe ax si sa incepa pistonasele sa se miste in camasi?

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se putea verifica electrovalva scotand-o de pe compresor, ev. face un fel de by-pas, cursa pistoanelor fiind foarte scurta si deci uzura minima aceasta crescand o data cu presiunea ce se formeaza in urma cuplarii ev. Cum ai schimbat pistoanele :) de ce? si de unde altele bune daca nu dintr-un compresor bun pe care-l puteai pune fara sa te complici.

Modificat de catalinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

cum se monteaza corect pistonasele pe discul axului compresorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar producatorul stie asta. Am incercat eu pe unul decedat si nu se potrivesc pistonasele de la un cilindru la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!