Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Ce trebuie mai exact ptr demontarea a ceea ce-i sub volan , Andrei ? Renumitul torx ? Apoi este acces pana la senzor sau trebuie pipait ? Exista acces usor la mufarea lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 714
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Andrei Florin

iti trebuie o surubelnita dreapta trox 15 parca si rabdare, senzorul este vizibil dupa ce demontezi cutia de la inchiderea centralizata (asa cred ca-i spune, e o cutie neagra desupra acceleratiei) si suportul acesteia, o sa caut poze sa ti dau pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa schimb senzorul .... Stilo am inteles din manualul fabiei ca trebuie o scula speciala pentru demontarea panoului cu gurile de refulare ?

N-ai putea te rog sa detaliezi putin cum ai reusit ?

Treaba e foarte simpla daca ai scule, uite aici mai multe poze care trebuie urmate http://www.girlshare.ro/1316830.9 . Ce o sa dureze mai mult pana desfaci suportu de la inchiderea centralizata, cea din poza.

Eu in 2 ore si ceva cu tot cu pauza am terminat, daca ai drum prin Hunedoara te pot ajuta eu sau cei care vor o mana de ajutor pot apela la mine.

post-21780-1280310580_thumb.jpg

Modificat de stilo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
Si cred ca nici nu iti incarca alternatorul, nu?

In stanga masinii, sub lonjeronul stang, inspre fata e o mufa in care intra 2 fire dinspre instalatie si pleaca tot 2, una la alternator si una la compresorul de clima. verifica cele 2 fire pe langa mufa, sigur sunt intrerupte.

nu gasesc mufa aceea deloc

cum se ajunge la ea

am facut diagnoza si imi spune ca am 82%freon si presiune 11bari in instalatie, imi da temperaturile si de pe g 263, si exterioara, dar nu imi vine curent la electrovalva compresorului, am verificat firele, imi vine numai masa

cum gasesc buba, sfaturi va rog!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un suport metalic prins de cutie, pe suport e mufa, il vezi doar pe dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
E un suport metalic prins de cutie, pe suport e mufa, il vezi doar pe dedesupt.

am fost si am verificat si mufa aceea, e buna, dar tot nu vine curent pana la ea. am verificat si mufa care e la 10 cm de compresor, buna si aia

o fi vreun releu sau vreo siguranta inafara de cele de pe panou?

cand ii dau din diagnoza cu vag-ul un self test, pleaca pt o secunda ac-ul, sau cel putin asa pare, se subtureaza un pic motorul

ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai o alta problema. In blocurile de masura ce spune la compresor shut off, ce cifre afiseaza acolo? ce erori ai stocate pe climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
Atunci ai o alta problema. In blocurile de masura ce spune la compresor shut off, ce cifre afiseaza acolo? ce erori ai stocate pe climatronic?

NU AM ERORI LA AC,CU VAG MONTAT, IN MOMENTUL IN CARE DAU DRUMUL LA AC IMI ARATA PRESIUNEA SI UN PROCENT DE LA FREON, 82% SI O PRESIUNE LA FREON DE 11 BARI

O SA II MAI FAC TESTUL O DATA SA ITI SPUN CE ON/OF-URI SUNT PE ACOLO. DACA APAS BUTONUL DE AC PE OFF IMI DISPAR ACESTE PROCENTAJE LA 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

am pus diagnoza pe masina si postes ce am gasit acolo

si astea

oare ce poate sa fie, va dati seama de aici?

mai am inca dignoza in seara asta la mine, pot sa o mai pun daca trebuie.

mai pun si fisierele astea

deci, cu acul pornit, la groop 01 la coolant fan (stage 1) imi arata on, daca il opresc off, dar la stage2, casuta de alaturi e off indiferent daca ac ul e oprit sau nu

senzorul g263 imi arata temperatura, am presiune la freon, ce poate sa fie, oare acea eroare la motorul de recirculare al aerului?

va rog sa ma ajutati ca fierb!

eroarea_la_auto_hvac.txt

diagnoza_total.txt

cu_ac_pornit.bmp

cu_ac_oprit__Small_.bmp

grup_3_4_5__Small_.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavpetrescu

Buna ziua.

Am si eu o problema cu ventilatorul care nu merge pe pozitia 1 si 2, indiferent daca e dat drumul la AC sau nu. Pe pozitiile 3 si 4, folosite de altfel f.rar pt. ca baraie de cativa ani, merge(inclusiv AC f. bine). Stie cineva care ar fi problema si rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

eu am dat jos aeroterma si am batut usur in elice pentru a intra mai bine pe ax si nu a mai huriut si a mers super. pui o cheie tubulara pe ax si bati usor in ea sa intre mai bine si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr ventilatorul sau ventilatoarele de la radiator se invart cu AC cuplat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

nu, nu porneste, am numai un ventilator, dar nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi atunci prima data trebuie sa faci ventilatorul sa mearga. L-ai verificat pe direct sa vezi daca merg ambele trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

NU, CUM FAC ASTA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti din instalatie mufa de alimentare a lui si maro e masa si legi la masa si pe rand, pe celelalte 2 fire le dai 12 v. SAu faci strapuri pe firele de la termocupla.

Asta o sa te ajute: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1322605

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

MA DUC ACUM SA VERIFIC,MERSI

SA STII CA IMI HURUIA RAU PE TREAPTA A DOUA, CARE PORNEA TOT TIMPUL PE AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

AM PUS VENTILATORUL PE DIRECT SI MERG AMANDOUA TREPTELE.NU E NICI ASTA.ALTCEVACE CREZI CA POATE FI?

MAINE O SA CAUT SI RELEUL DE PORNIRE AL VENTILATOARELOR,POATE E DE ACOLO, CA SIGURANTELE DE PE BATERIE SUNT BUNE

CINEVA DE PRIN IASI,VASLUI POATE SA MA AJUTE?

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugaminte!! Nu mai scrieti cu majuscule!!

Revenind: mi se pare ceva ciudat. Din blocurile de valori zice ca compresorul lucreaza la 82% (cel putin asa este curentul pe electrovalva) iar presiunea in instalatie este de 10.8bar la o temperatura in spatele vaporizatorului de 38grade, iar electroventilatorul racire merge pe treapta I.

Nu stiu de ce am impresia ca electroventilatorul NU merge pe treapta 2 ( vezi aici DIY: reparatie electroventilator racire sau, mai rau, nu merge nici macar pe treapta 1. Trebuie sa vezi treaba asta cu electroventilatorul.

post-2063-1280728288_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavpetrescu
eu am dat jos aeroterma si am batut usur in elice pentru a intra mai bine pe ax si nu a mai huriut si a mers super. pui o cheie tubulara pe ax si bati usor in ea sa intre mai bine si gata.

Sa inteleg ca se blocheaza complet elicea pe pozitiile 1 si 2, dar merge fara probleme pe 3 si 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu
pe baterie sunt 2 sigurante care se ocupa de ventilatoare, una normala cu picioruse pentru tr 1 si una care se prinde cu suruburi pentru tr 2.

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1322605 AI incercat ce scrie in PDF ?

am verificat, merg

Rugaminte!! Nu mai scrieti cu majuscule!!

Revenind: mi se pare ceva ciudat. Din blocurile de valori zice ca compresorul lucreaza la 82% (cel putin asa este curentul pe electrovalva) iar presiunea in instalatie este de 10.8bar la o temperatura in spatele vaporizatorului de 38grade, iar electroventilatorul racire merge pe treapta I.

Nu stiu de ce am impresia ca electroventilatorul NU merge pe treapta 2 ( vezi aici DIY: reparatie electroventilator racire sau, mai rau, nu merge nici macar pe treapta 1. Trebuie sa vezi treaba asta cu electroventilatorul.

am pus pe direct ventilatorul si merg amandoaua treptele

acum o sa caut releul pt ventilator, am inteles ca e sub lonjeronu l din stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci ventilatorul l-am scos din ecuatie. La releu n-ai ce sa vezi. Trebuie sa vezi doar daca iti pleaca macar tr.1.

Revin la valorile de presiune si temperatura si recapitulam din blocurile de valori:

Cu AC oprit avem 10bar la 39grade

Cu AC pornit avem 10.4bar la 38grade, voltaj pe electrovalva si sarcina compresor 82%

Valorile se cam "pupa" cu presiunea din instalatie corespunzatoare unei temperaturi exterioara de 40 si-un pic de grade, atunci cand NU functioneaza compresorul. Mai mult, nu avem nicio restrictie de ordin electric a.i. compresorul sa NU debiteze presiune (dovada faptul ca avem curent pe electrovalva si teoretic functioneaza in 82% incarcare).

De unde eu as concluziona ca avem o problema la compresor. Vad c-ai desfacut compresorul. Ai o poza cu el si cand avea uleiul in el? Vreau sa vad cum arata uleiul.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

eu nu am desfacut compresorul ,nu eu am postat poze.

dar totusi, cred ca e ceva legat de coolant fan(stage 2) (se vede in diagnoza la group 001)care e off atat cu ac pornit cat si oprit, pe camd coolant fan(stage 1) trece de pe off pe on cand apas ac, si ar trebui sa se intample la fel si cu stage 2 normal

compresorul se poate verifica cumva, sa ii alimentez eu electrovalva cu curent, ce curent sa ii bag?

si tottusi nu prea cred de compresor ca e ceva pt ca am verificat si nu vine curent pe electrovalva nici cu motorul pornit, nici oprit, nici cu ac pornit/oprit, si daca ar fi compresorul imi venea curent pe electrovalva, nu?

nu e posibil cum spunea albundi sa imi fi cazut releul de alimentare al compresorului sau al ventilatorului si de acolo sa nu imi plece curent spre compresor?

am inteles ca e un releu sub lonjeronul stanga, incerc sa il verific?

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!