Jump to content

Electromotorul Se Invarte Doar Cand Vrea...


ovi2
 Share

Postare recomandată

aha...merci o sa ma apuc sa dau electromotorul jos si sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • IdaMK1

    11

  • alexey alex

    7

  • AZZAD

    4

  • sorin1988

    3

arhanghel, specifica unde pui ulei, de exemlu daca pui ulei in solenoid, atuncea pti sa ai probeleme sa nu iti mai cupleze dintii de la demaror pe coroana, solenoidul in timpul actionarii sa functioneze ca un piston.

parerea mea la solenoid, trebuie curatat tot si pus uscat.

Nu pui o tona, si, oricum de fabrica e vaselina.

E o parere, si din experienta un pic de ulei e cea mai buna varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut .am si eu o problema cu electromotorul cred.cand dau sa pornesc masina se aude un clantz si atat.am incercat q fir de la plus direct acelasi clantz nimic mai mult.am schimbat recent bornele,papucii si firele,deci nu ar fi de acolo problema .aveti idee ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou..azi am verificat electromotorul.l-am dat jos si l-am probat ,functioneaza,l-am pus inapoi si nici un rezultat,acelasi clantz si atat ..are cineva idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexey alex incearca sa desfaci suruburile de fixare ale electromotorului doar atit cit sa il poti misca cu mina daca tragi de el.slabeste-le doar cit sa stea la locul lui dar fara sa fie blocat pe suportul lui.

apoi incearca sa dai la cheie sa vezi daca sa invirte.

eu am patit ca nu mai voia sa se invirta deloc dupa ce l-am dat odata jos .eu cred ca nu sa aliniaza destul de bine axul lui cu bucsa care e in suportul lui si de aceea nu sa invirte .

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau daca face clantz. o bagi in viteza a 2 a si o inpingi putin in timp ce dai la demaror

asa ar trebui sa cupleze si sa inceapa sa invarta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat electromotorul jos azinoapte,l-am desfacut era plin de span,l-am curatat bn ,carbunii pareau destul de ok.l-am verificat fara sa fie pe masina merge bn,dupa ce l-am pus tot nimic,bine de la atatea incercari am ramas si fara curent ,astept acum pe cinva sa vina sa imi dea curent si sper sa mearga.va multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu; electromotorul dar jos si pus pe baterie - totul ok, montat pe masina - nimic.

Am schimbat bendixul (se pare ca in sarcina nu isi facea treaba) si totul a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am descoperit problema,am motorul blocat,cred ca am mers fara ulei.aveti idee de vreo rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexei alex

dar cum ai ajuns la concluzia ca e "blocat" :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pey am bagat-o in a 4 a ,si am incercat sa o imping inainte inapoi ,nimic,apoi am ridicat masina pe cric si am incercat sa invart de roata tot asa in a 4 a ,nimic,acum nu stiu poate este altceva si sper sa fie altceva.ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa verifici daca mai ai cureaua de distributie.

si daca da, virezi dreapta, si cu un prelungitor bagi un 19 la fulia de la motor si invarti motoru, si bineinteles verifivi nivelul uleiului

din cate stiu eu u se caleaza motoru stand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia este la locul ei,o sa verific cand ajung acasa si cum zici tu ,poate merge,am mers 500 de metri ,noapte frig si s-a intamplat asta,alte idei daca mai aveti ?mersi mult seby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexei alex

motorul poti sa-l verifici cu o cheie tubulara.invirti de surubul din capul vibrochenului dinspre pasager inainte spre faruri.motorul tre sa fie scos din viteza.trebuie sa se invirta destul de greu(dieselul la compresie are 23 de bari)adeca cam cu o cheie lunga de juma de metru tre sa apesi bine de tot

inainte de asta verifica nivelul de ulei.daca ai ulei la motor iese din discutie blocarea lui(teoretic).

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iara imi face figuri... nu mai porneste deloc din contact:-s oare ce o avea? ... in schimb daca fac scurt intre + si excitatia de pe bobina de sub capota merge:) Idei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai schimbat si contactul (adica partea electrica), ar trebui verificat firul de la excitatia demarorului. Mai mult ca sigur, undeva este o problema de contact imperfect, mai ales ca spui ca daca tii 20-30sec, motorul porneste. Dupa parerea mea problema pare a fi de la tabloul de sigurante (mai bine zis la cuplele ce ies din spatele lui). Dupa anul de fabricatie pare a fi la fel cu cel de golf2 cu CE1. Din cate stiu excitatia de la contact are traseu prin tabloul de sigurante. Si inca o verificare pe care ar trebui sa o faci: scoate mufa de la contact, cauta firele de plus si minus si insereaza un bec puternic (ideea e de a fi un consumator mare). Daca becul se aprinde ferm atunci inseamna ca alimentarile sunt OK, daca fileaza ai o problema. Inseamna ca una din alimentari nu este ferma.... Daca e asa, mai departe verificari de genul: plus la bec de pe mufa contact si masa de pe baterie iar apoi plus baterie si masa de pe mufa...

PS. ca un sfat mai putin ortodox, dar care te ajuta mult la diagnosticarea firului de excitatie: inlocuieste firul de la excitatie cu un altul mai lung cu care sa poti ajunge la mufa contactului de pornire. Cu ajutorul unui ac, declipseaza pinul si scoate firul de excitatie al cablajului masinii din mufa si pune celalalt capat cu care ai venit de pe demaror. Monteaza mufa inapoi si .... cheie. Vezi ce se intampla, face la fel sau nu..... concluziile le tragi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mom de fata... dupa o noapte nedormit sunt in ceata... dar maine voi analiza atent ceea ce ai scris si te voi tine la curent . insa mentionez ca daca bazaiam cheia mult in contact o lua ca si cum era ceva intrerupt pe la contact... posibil sa fie partea el de la contact de proasta calitate nefiind originala. o sa vad maine ce are... te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare baieti.Vin si eu cu o problema asemanatoare cu cea discutata.La mine se manifesta asa:electromotorul invarte de rupe indiferent de temp motorului dar in schimb dupa ce motorul ajunge la temp normala daca il opresc nu mai vrea sa invarta.Trebuie sa fac o punte intre plusul de pe electromotor si firul ce vine de la contact si o ia la sfert.Este vreun releu ce comanda pornirea?In panoul de sigurante este un releu 18 care se cam incinge si nu stiu daca e normal.Precizez ca este prima mea masina diesel si sunt cam in ceata.Masina a trecut de la motor 1.3 nz la 1.9 td aaz(asa am cumparat-o acum o luna)si nu stiu ce modificari a suferit pe parte electrica.Atasez si o poza cu panoul electric daca ajuta la ceva.Si ca o a doua problema(sa nu mai deschid alt topic)ar fi ledul galben de la bujii.Palpaie dupa pornire,indiferent de temp motorului,atunci cand sta la relanti si in turatie se stinge.Atunci cand am consumatori(faruri,semnalizare,ventilator,stop frana etc) palpaie indiferent de turatia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi fiind liber m-am ocupat putin de masina si am schimbat releul de
la stergatoare cu unul de mk3(99) si daca tot eram la capitolul
relee,dupa ce am incalzit motorul bine l-am oprit si binenteles nu a
vrut sa mai porneasca,nu invartea electromotorul.Dupa ce am scos releul
de la bujii,surpriza,a pornit la sfert ajungand la concluzia ca releul
era defect dar era prea frumos sa fie asta.Am schimbat in jur de 6,7
relee si tot asa face,nu porneste.Acum circul fara releu iar dimineata
daca nu vrea sa porneasca pun releul inapoi si tot asa pana ii dau de
capat dar problema devine tot mai enervanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Spui ca a fost schimbat motorul... sint convins ca e ceva legat anapoda si nu s-a adaptat cum trebuie instalatia electrica la motorul pe care il ai acum pe masina. O sa fie mult de bibilit pina vei gasi cauza si remediul. Oricum, bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am lasat masina o perioada de vro 8 luni in garaj problema persista... masina nu porneste din cheie... cum verific excitatia? sa vad daca ca curent pe ea? eu banuiesc bobina sa fie ceva dus in ea... taicamio a avut aceaiasi problema la masina si a duso la electrician si ia pus ala un releu de putere acolo pt ca cica cand da caldura da foarte putin curent pe excitatie si nu are putere sa faca contactul cumsecade... ce spuneti ? Si inca o problema distrugatoare NU AM INCARCARE DELOC... dar problema nu vine de la altenator ci de la firele ce ies din tablou sau vreun releu .. intrebarea mea care sunt firele care se ocupa de incarcare sau releul??? pt ca daca misc reusesc sa o fac dar cand il pun la loc cade iar incarcarea... :0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la electromotor verifica daca ajunge + din contact  la borna mica a bobinei de pe electromotor, daca ajunge +  in momentul cand actionezi demarorul din contact, atunci verifica cablul de+ gros  de pe electromotor  si -   ,  daca corespund problema e din bobina electromotorului ,si anume contactul de forta  daca face doar clanc si atat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu face clant deloc:) nu ajunge curent la el cum trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!