Jump to content

Debitmetru De Aer Defect Passat 35i


thunder rock
 Share

Postare recomandată

Debitmetru de aer defect passat 35i...cum se manifesta? Se poate regla sau tre cumparat unul nou neaparat?Mentionez ca e vorba de motorul 2E...desigur digifant II

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Depinde ce probleme sunt. Daca nu ai umblat in el pana acum este posibil sa existe probleme cu potentiometrul care trimite semnalul la calculator, acest lucru avand ca manifestare scaderi ale turatiei sau "poticniri" in mers, sau al senzorului de temperatura al aerului.

In cazul in care cineva a umblat in el si nu a umblat cum trebuie atunci va fi foarte dificil sa il remediezi, pentru ca aceste debitmetre se regleaza pe banc in conditii deosebite.

Pe scurt simptome: pornire dificila, "sughituri in mers", reprize de proasta calitate etc.

In cazul in care ai nevoie, am un debitmetru de rezerva (cod 280 202 130), care nu costa cat unul nou (ms p_petre1).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
thunder rock

MS mult am sa tin cont de oferta ta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ma intereseaza pe mine debitmetrul acela si as vrea sa stiu si un pret pentru el! Mentionez ca eu am un VW Passat 1.8T din 2003 si ca la testarea cu VAG-com imi da eroare la debitmetru si imi sta aprins in bord becul galben care arata eroare de obicei la sonda lambda.

Multumesc mult si astept raspuns urgemnt,

5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din pacate motorul tau foloseste un debitmetru masic (MAF), in timp ce debitmetrul din anunt este unul volumetric (tip vana) care nu se poate folosi in cazul tau.

Imi pare rau dar nu te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

dar pe masina din semnatura se poate folosi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o intrebare .se poate regla sau remedia probleme la debitmetru pentru un passat 1.9 tdi 131cp simptomele ar fi pierdere de putere si de fiecare data in treapta a 4-a la turatie ridicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mai bine posteaza fiecare la generatia lui de masina. Sper exemplu la cele din 98 inainte ce folosesc debitmetru tip MAF e clar ca nu se paote folosi un debitmetru tip VAF. Un debitmetru tip MAF e destul de ieftin in comparatie cu unu VAF care e cam de 4 ori mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Datorita pretului enorm si a lipsei de meserias(numai paraciuni de meseriasi are Brasovul )am renuntat la masina ,la marca ,am trecut la OPEL

Asa ca topicul poate fi inchis si pus la mapa zace :)

Modificat de thunder rock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am avut problema asta cu ''sughitatul''motorului in mers...dar dupa ce am curatat admisia si EGR-ul,nu mi-au mai aparut acele trepidari..oare debitmetrul tot dus mi-e si sa nu stiu ?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am demontat debitmetrul si trec in revista pasii parcursi...

Am desfacut clemele de la conducta ce duce la filtru (punctele rosii/poza 1) ,dupa care am desfacut clemele de la filtrul de aer(punctele albastre/poza 1).Am scos mufa senzorului MAF (poza 2 punctul albastru)si furtunelul de pe stutul de la capacului filtrului aer(poza 2 punctul rosu).Dupa toate astea am desfacut cele doua suruburi din poza 3 si am tras usor pana a iest debitmetrul din capacul filtrului.Sper sa fie de folos.

poza 1 post-32190-1263144154_thumb.jpg

poza 2 post-32190-1263144417_thumb.jpg

poza 3 post-32190-1263144569_thumb.jpg

..

post-32190-1263144717_thumb.jpg

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare mabial si tuturor!

pt ca am si io probleme legate de debitmetru,tin sa ma alatur celor ce discuta despre asa ceva.

astazi am fost la un magazin vestit de piese de la mine din zona si m-am interesat de un debitmetrude aer pt

passatul meu b4 1.9 tdi intermediarul de un debitmetru de aer si m-au racorit baieti cu un pret de 600ron :s

deci din punctul meu de vedere nu merita sa-ti cumperi 1 nou, mai bine ma duc sa caut la dez.

insa nu ma prea trage sufletul pt ca nu am mare probleme cu "infinsu"la mashina,adik ce-i drept nu se mai infinge ca atunci cand am luato si parca uneori am senzatia ca este prea torata si nu are viteza.

ceea ce voi face este: curat debitmetru asa cum am vaz mai sus si poate voi observa vreo diferenta.

faza e ca eu am probleme cu debitmetrul de mai bine de jumatate de an de cand am fac schimbul de ulei ultima oara,pt. ca atunci am bagato pe calculator si singura problema care mi-a gasito era debitmetrul de aer:Dsi m-a intrebat mecanicul care mi-a bagato pe calculator daca se infinge,la care io am zic"da,se infinge nu am probleme" insa pe zi ce trece am senzatia ca devine tot mai puturoasa si cand ajung la 160 km mai am pedala si oricat o apas mai tare am impresia ca se opreste. mecanicul a incercat sa stearga erroarea dar tot ai aparea!

voi incerca sa-l curat si sper sa am un rezultat,

va voi anunta din data ce o voi face.

vreau sa te intreb pe u mabial:ai simtit o diferenta dupa ce ai curatat debitmetru?

are rost sa-mi bag si io manutele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

... vreau sa va zic ca ieri nu puteam sa o duc mai mult de 3000 rpm,nu se mai accelera,si azi am zis sa vad care este cauza si am luat-o iar la "alergat" si ciudatenia mare este ca MERGEA sa o turez peste 3000 rpm ... care este problema ?este de la debitmetru ?

post-68118-1287739336_thumb.jpg

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

ai incercat sa ii faci o diagnoza?

in mare debimetrul este principala vina dar cel mai bine ar fi sa o bagi pe VAG-COM ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut baieti! sunt nou pe forum si ma gandeam ca poate ma ajuta cineva cu //: problema la un passat 19tdi 1999.de la 120 in sus nu vrea sa treaca nici in ruptul capului cu foarte mare greu ajunge la 130

e lenesa;turbina se aude cred ca functioneaza .masina nu scoate fum si suna foarte bine ;oare e debilmetru?????mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la debitmetru si vezi daca sunt schimbari in comportamentul masinii sau imprumuta unul , se schimba usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Pe mine m-a pus un mecanic sa iau alta pompa de benzina,am luat una noua si degeaba amschimbat-o nu era aia problema,iar apoi la alt service mi-au zis ca e senzorul de impulsuri de la arborele cotit,ok l-am pus si pe ala nou,in final la alt service mi-a aratat debitmetrul pe tester...l-am curatat in baie cu alcool izopropilic....a mers o zi si la fel imi facea(in mansarier parca dadea sa moara motorul si nu avea putere,pe drum parca nu avea putere motorul desi calcam pedala si o lua in suturi,parca se intrerupea alimentarea,cand o scoteam pe liber...murea motorul uneori),acum am pus debitmetru nou...am schimbat toate filtrele si merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.am si eu probleme la masina din semnatura....cateodata dar numai la cald pornesc si ramane turatia la 500 cam 2-3 sec si se opreste....daca calc acceleratia se opreste si mai repede......ca sa reusesc sa pornesc trebuie sa las masina mai mult oprita sa se mai raceasca....sa fie din debitmetru?va rog o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba debitmetru, incearca sa pui un tester pe ea afli ce are,vezi ce errori iti da :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester nu da decat sonda lambda 1...........are treaba sonda asta cu pornirea la cald?am sters eroarea si nu a mai aparut in 80km parcursi am scanat iara si nimic totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda,de regula iti mareste consumul la combustibil...acelasi motor il am si eu si iti spun ca si eu mai patesc uneori desi am schimbat ulei,filtre,bobina de inductie,bujii,fise bujii,senzor arbore cotit,debitmetru...si tot degeaba uneori mai porneste greu,plus ca imi mai da rateuri cand merg parca se ineaca,opresc motorul il pornesc iar si merge apoi,posibil sa fie ceva de la cilindri habar nu am.Cel mai bine e sa pui testerul pe ea in mers si sa o turezi la maxim mai ales in sarcina...sa urci o panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am segmentat motorul la masina si am decat 1500 km parcursi de atunci.faza e ca inainte nu facea probleme sa porneasca asa sa stea turatia la 500 s-a intamplat ceva cu ea dar nu stiu ce o sa mai vad pe parcurs.......dar vw in general are o problema cu caldura mai ales cand e vara si motorul incalzit pornirea e nasoala rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu turatia....am patit-o si eu ....cand o porneam in loc sa stea frumos si sa scada la relanti la 800 de turatii....ea facea figuri si oscila de 2-3 ori peste 1200,oscila turatia apoi isi revenea...deci asta mi se intampla numai cand o porneam.Rezolvarea a fost foarte simpla,am curatat clapeta de acceleratie si s-a rezolvat,la motorul cu motorina trebuie curatat egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu oscileaza relantiul deloc......cand o pornesc porneste de parca nu ar avea benzina.....si de la 0 urca turometrul pana la 500 rpm sta putin acolo dupa care mai urca pana la 800 rpm dar se intampla sa ramana si la 500 cateva secunde si se opreste masina......daca incerc sa urc eu turatia din acceleratie iara se opreste.asta face cand ajunge apa pe la 80-90 grade.....dar nu mereu.curatatul clapetei nu cred ca mai e necesar ca nu oscileaza turatia si cred ca a fost curatata cand am segmentat motorul.....pana sa schimb segmentii si simeringurile de la supapa nu aveam problemele astea masina mergea perfect.....numai ca imi uda bujia pe cilindrul 4 cam repede si asta tot cand era cald ca iarna nu manca nici gram de ulei.......acum dupa segmentare am 1500 km si tot mananca ulei dar acum mananca si la rece si la cald....nu stiu ce sa fac sa rezolv problema cu pornirea la cald....ca am schimbat fise ,bujii filtre.....degeaba la toti mecanicii care am fost au zis ca nu are nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!