Jump to content

Spalatoare Parbriz +faruri


kendo
 Share

Postare recomandată

daca nu merge, posibil motoras spalator defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge cu setarile actuale, daca setarile sunt ok, o sa cumpar alt motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

scoate mufa de la pompa si pune un bec in locul acesteia - daca se aprinde, inseamna ca totul este ok, schimba pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
decadurabolin

Va salut. Nu am vrut sa deschid alt thread. Furtunul meu ce duce la pompa de parbriz e distrus. Când acționez maneta pierd o groaza de lichid. Acum ma tot gândesc cum sa fac cu furtunul. Ținând cont de traseul lui este prea complicat sa îl inllcuiesc. Prostia lumii sa îl lipești de fire electrice, sa le izolezi calumea și sa le duci pe coclauri. 

Cum pot repara fisurile? Am doua cam una lângă alta. Dacă tot umblu, as izola mai bine cablul, clar e predispus la rupere și ceva frecare în carenaj. Am înțeles ca ar merge cu ceva cuplare sau varnish termosensibil. Sper ca am spus corect. Ceva sfaturi? Am înțeles ca e o problema comuna la b6 și sper sa aveți voi soluții interesante și rapid de executat. Va mulțumesc. 

20180817_191330.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit de reparatie rapida. Poti opta si ptr inlocuirea zonei afectate cu o bucata de furtun de cauciuc care il trecei peste copex. Practic tai copexul si pui pe segnentul resp furtun de cauciuc.

Furtunul nu e lipit de fire electrice. Poate a fost "reparat" asa de propietarul anterior. Furtunul de lichid e doar un copex. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decadurabolin

Mulțumesc prone. Întrucât sunt începător în multe domenii, mai puțin folii protectie, cafea bună și acvaristica :) unde pot găsi kitul? E pe dimensiuni? Cel de cauciuc ar trebuie sa fie doar puțin mai mare decât cel din copex. Dar cum îl fac sa trec peste și sa mențină presiune peste cel deteriorat?

Sunt dreptul DIY de aceea insist cu întrebările. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul il gasesti fie la reprezentanta fie de ex la @volksman. Sunt niste mufe care se pun la cald si copex cat vrei sa inlocuiesti. Eu am ales, la fosta madina, varianta cu furtu de cauciuc. Detasezi bucata fisurata si in locul ei pui bucata de cauciuc. La capetele acestuia, unde se va suprapune / imbina cu copex-ul, poti sa il asiguri cu 2 zip tie - fachete de plastic / "soricei".

Uite ceva similar ca mufe http://www.auto-smart.ro/mufa_rapida_plastic_-_drept_8_mm_number3074.html . Pb este ca in reprezentanta folosesc o scula speciala pentru sertizat la cald. 

Cred ca astea sunt codurile 1J0955875P 1J0955875R 

 

116388_10.jpg

116388_11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decadurabolin

Ms mult Pronet. Ai oferit info mai mult decat destule. Eu totusi am vz prea tarziu postarea ta. Am mers de dimineata, sambata, la un magazin piese auto ca sa rezolv cumva.

In prima mea incercare de reparatie, se pare cam am rezolvat totul cu doar 4.5 lei.

Furtun transparent de lichid parbriz de 1 metru + 2 tusti sau conectori mici din ABS pentru a conecta noua bucata de furtun la cea existenta.

Am taiat portiunea piscata, am adaugat bucata noua, am conectat furtunasele la conectori si gata treaba. Soricei de plastic pentru prindere buna desigur.

Izolat bine bine de tot cu scotch din panza si din cauciuc si gata.

Problema interesanta. Nu mai scapa apa deloc pe acolo dar ce sa vezi...tot nu venea apa la duze. Cand colo, mi se sugruma cablul exact unde se intalneste capota cu zona motorului. Am pus peste cablul existent un furtun drept intaritura, cativa soricei, izolat si gata problema.

Eu am duze cu incalzire, poate de aceea la mine cablul de lichid parbriz merge impreuna cu cabluri electrice. Cineva zicea ca nu are acum, ca e posibil sa fie de la o reparatie anterioara.

Cu stima, poate ajuta experienta mea si altora.

Ms pronet.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Ma ajuta si pe mine cineva cu o codare pentru spalatoarele de la faruri b6 2007 bkp.

Intotdeaua cand am farurile aprinse pe Auto si trag de maneta sa spal parbrizul ies si spalatoarele de la faruri si consum foarte mult lichid.

La un drum Bucuresti-arad-bucuresti am consumat 10L fara exagerare.

Oare se poate seta sa iasa spalatoarele la faruri cand actionez maneta 4-5 secunde continuu?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se poate pune o intarziere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, Sor1neL said:

Salutare,

Ma ajuta si pe mine cineva cu o codare pentru spalatoarele de la faruri b6 2007 bkp.

Intotdeaua cand am farurile aprinse pe Auto si trag de maneta sa spal parbrizul ies si spalatoarele de la faruri si consum foarte mult lichid.

La un drum Bucuresti-arad-bucuresti am consumat 10L fara exagerare.

Oare se poate seta sa iasa spalatoarele la faruri cand actionez maneta 4-5 secunde continuu?

multumesc anticipat

Cauta în topicul codari B6 și o sa găsești codarea aferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut colegi. Am si eu o problema la un Passat CC cu spalatoarele de faruri. Se aude bazaitul specific in momentul in care actionezi spalatoarele de la faruri dar iese doar spalatorul de la farul stang si nu arunca apa afara. Toata apa este aruncata sub masina. De la ce ar putea proveni problema :) ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfăcut și verificat pe unde ai pierderea de lichid. Jos bara, din păcate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, CosminBalan26 said:

De la ce ar putea proveni problema :) ? Multumesc 

Furtun sau spalator spart si pe acolo pierde presiunea si lichidul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, cine ma poate ajuta cu un raspuns la codul de eroare de mai jos:

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 AL    HW: 3C0 937 049 AL
   Component: Bordnetz-SG     H54 2202  
   Revision: 00H54000    Serial number: 01000007744378
   Coding: EE8A8F0700041A00470A00000F000000000F59435C000100000000000000
   Shop #: WSC 05124 000 00000
   VCID: 73E539471240F386991-8026


1 Fault Found:
00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 215
                    Mileage: 294186 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.09.13
                    Time: 31:63:63

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 12.35 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF
 

 

Trebuie sa schimb pompa de spalare faruri, asa e ? :blink:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Intai verifici siguranta. Pe lateral bord sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dacă nu e arsă, rămâne tot pompa? 

Duminică seară mă uit :salut:

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si releu sau pompa . De regula estw siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era arsă, am schimbat.o.

Apoi am tras de maneta cam de 20x a cate ~3secunde cu farurile pe fază scurtă. .. rezultat negativ. 

De data asta nu s.a mai ars siguranța.

La vară cred că dau bara jos și schimb pompita.

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. Nu imi funcționează pompa de spalare parbriz. Am eroare pe tester (din pacate nu mai retin eroarea), am cumpărat alta, dar se pare ca cea veche funcționează, alimentata separat.. doar ca pe masina nu primește curent. Siguranța e ok.

 

Ce trebuie verificat ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul pana la centrala. Daca e ok, probeaza cu alta centrala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Unde este centrala ?

Releu exista pentru aceasta pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe centrala.

 

Centrala este sub bord, la picior stanga sofer 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este releul respectiv ?

Daca ar funcționa ar trebui sa se auda ?

 

IMG_20201108_145005.jpg

 

poza de pe masina mea, sa inteleg ca la mine lipsește releul?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R7 care la tine lipseste " Windscreen washer pump relay 1" 

 

( Pompa spalator parbriz )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!