Jump to content

Bara stabilizatoare Fabia (versiunea 1.0)


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Ura! Eram sigur ca vorbiti de lucruri diferite ;)

Eu parca ti-as recomanda sa montezi bara stabilizatoare (care lipseste la Junior) si sa lasi strutbarul in pace, ca nu are sens pe masini asa civile cum sunt Fabiile ;) Poate o investitie in bara stabilizatoare ar merita dpdv stabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata80 vorbea de strutbar (vezi poza) iar tu ai dat detalii despre bara antiruliu :)

In postul 20 cata tot la strutbar se referea :)

Iar propozitia " Atunci stabilitatea masinii e putin compromisa de lipsa barei de stabilizare" are 2 sensuri posibile: stabilitate necompromisa decat putin, sau stabilitate compromisa, depinde ce sens dai cuvntului "putin".

:)

post-74-1175411437_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact rvacaru vad ai inteles la fel ca mine , eu am crezut ca BlItZ imi face in continuare recomandari pt strutbar, si apoi sunte-ti siguri ca acest Junior nu are bara stabilizatoare orice masina trebuie sa aiba zic eu, dar mai bine ma duc sa verific ca sa ma conving .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discut

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie: castigi mult daca montezi o bara stabilizatoare "sub masina". Nu castigi nimic daca montezi strutbar.

Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie sa recunosc si imi cer scuze fata de tine BLitZ ,pt ca am facut acea confuzie, eu gandindu-ma numai la strutbar,si de asemeni sunt de accord si eu ca este mai importanta montarea barei stabilizatoare fata de strutbar,insa eu nu am stiut ca masina nu are asa ceva, nici prin cap nu-mi trecea, de altfel nu pot sa-mi dau seama de ce au renuntat cehii la aceasta piesa zic eu importanta , oare doar pt reducerea costurilor de fabricatie?Se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, skodele de azi s-au ieftin fata de versiunile de acum 5-6 ani,dar se pare ca nu mai au in dotare o gramada de piese.Ni ma asteptam sa scoata si bara stabilizatoare cu tot ce tine de ea,dupa ce au scos bricheta,priza din portbagaj,benzile alea de cauciuc dupa usi,rabatare scaun spate,compartiment de sub scaun,deschiderea din ext a hayonului si multe altele...In schimb vad acea bara din compartimentul motor,de care habar n-aveam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, acea bara e montata after sale. Tocmai asta discutam, unde se poate gasi acea piesa si rostul montarii ei. Cat despre bara stabilizatoare, Juniorul e singurul model de la Skoda fara ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

stie cineva ce marime au bucsele de bara stabilizatoare pentru o fabia 1,4 MPI AME, 50 kw din 2001. as vrea sa le schimb si am inteles ca sant de marimi diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult de modelul barei stabilizatoare. Citeste posturile de la inceputul topicului, ai si ceva schitze acolo: pana prin 2002-2003 au fost montate bari model vechi, dupa 2003 model nou. Vezi sa nu ai modelul vechi de bara si sa iti trebuiasca defapt bara model nou cu tot cu bucse.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sa va spun cum mi-am rezolvat bara stabilizatoare (la bucse) intr-un mod inteligent si de lnga durata!

1...daca cumperi bara noua(deoarece bucsele sunt lipite de ea) ajungi la 6 milioane cu manopera,,,pe putin

2....daca montezi bucse cu interior mai mic sa compenseze teflonul NU TINE...am incercat,,,bara isi va face loc si tot fuge stanga dreapta!

3....daca sudezi acolo ceva e mai greu pentru ca bara e otel calit ( nu prea se poate) si chiar daca poti afectezi rau de tot rezistenta ei prin sudura (fapt confirmat de un tinighigiu)

4....coliere de calorife cu cauciuc in interir cum zicea cineva tine o vreme dar nu mult,,,si nici nu arata profi!

asa ca: eu am dat comanda la cineva si mi-a facut 2 coliere pe strung din otel dur,cu o latime de cca 1,5cm si cu striatii in interior sa nu lunece pe bara,se prind cu 2 suruburi fiecare care au capul ingropat in piesa respectiva,sunt dure,arata super,nu scapa de pe bara,nu se uzeaza,si nu mai lasa bara sa miste delok ...pe viata!:screwy:

o sa pun si poze cu ele...m-au costat 50 lei ambele dar repet...sunt piese profi ,care tin o viata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

voi cum ati facut totusi cand ati desfacut bucsele de la bara stabilizatoare?

am incercat si eu sa slabesc acele cleme care tin bucsele de cauciuc dar nu prea am putut pune chieia din cauza planetarei mai ales la piulita de jos,,,ai am renuntat

am folosit cheie cu cricket si tubulara si tot felu de prelungitoare si articulatii da nu pot

e vreun pont?????????

sau tre data jos planetara?

precizez ca vreau sa slabesc doar clemele si sa inlucuiesc bucsele de cauciuc de pe bara nu sa dau jos toata bara si bieletele

rog sa imi zica si mie cineva care-i smecheria sa le desfac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

tocmai ce mi-am schimbat si eu azi de dimineata bara stabilizatoare + schimbul de ulei, filtru ulei si benzina;

costuri: 280 ron bara cu bucse, 150 ron manopera;

am fost atent cand au dat jos bara, au desfacut sub masina puntea si caseta de directie parca, dar nu complet; oricum totul a durat o ora si 40 de minute;

iar pentru bucsele de pe bara: s-au dat jos la inceput, au folosit tot felul de tubulare pe acolo, poate i-a ajutat ca masina era urcata pe rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe rampa??? Nu era pe elevator??

nope, de fapt nu stiu cum se numeste exact instalatia, e la nivelul solului si practic e o camera de beton in sol pe centrul masinii unde intra ei si lucreaza; cred ca o sa-mi zici tu sigur cum se numeste :)

au pus masina in fata pe doua capre de metal, au scos rotile fata si asa au lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e groapa.E tipica pt meseriasi ca noi,ca o facem prin garaj pe sub masina.Rampa e aia pe care te urci cu masina,iar elevatorul e ala care o ia de dedesubt si o ridica de pe sol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

groapa frate :lol: orice ruman posesor de dacie si care se respecta are asa ceva in garaj.. si de obicei tine in ea cartofii si alte leguminoase ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

groapa frate :lol: orice ruman posesor de dacie si care se respecta are asa ceva in garaj.. si de obicei tine in ea cartofii si alte leguminoase :D

asa o fi, groapa; erau si 2 elevatoare dar erau urcate alte masini pe ele; esti cumva malitios cu privire la service-ul unde ma duc?

oricum, eu sunt multumit de ei, asa ca tot la groapa lor o sa ajung ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vanexel: Nu era malitios (desi saboteur poate fi :) ), dar nu era clar cum se putea lucra la bara stabilizatoare pe rampa (ce presupune ca rotile sunt pe sol).

@all: Lasati groapa / rampa / elevator ca nu asta conteaza ! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta imi dadea cu zecimale, cum a schimbat ala bara pe rampa, dar asa ca ai zis ca era pe groapa si masina pe capre, m-am luminat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

uitati poze cu bucsa facuta la comanda si pe viata!!!

sper ca intelegeti ceva din poza!

o sa pun mai clare!

post-15984-1194439908_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai facut poze si cu ea dezasamblata si inainte de montare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!