Jump to content

Bara stabilizatoare Fabia (versiunea 1.0)


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema asemanatoare cu a lui rvacaru....problema vine din partea stanga a barii stabilizatoare face un zgomot greu de suportat....iar azi miam zis sa ma uit pe sub ea sa vad ce are, le-am luat la rand si am ajuns la bara stabilizatoare si din cate am obsevat pe partea stanga imi lipseste bucsa aceea opritor care nu ii permite barii se oscileze pe directia stanga-dreapta....as fi interesat sa stiu cat ma costa o astfel de operatie....dat fiind faptul ca sunt constient cam 90% ca nu pot rezolva problema decat prin shimbarea barii....pe scurt ma intereseaza cat ma costa bara cu tot setul de bucse...multumesc! :Driver:

PS: am adaugat si niste poze la care se observa clar lipsa acelui "opritor" in partea stanga

http://img44.imageshack.us/img44/5652/p1050149.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/8916/p1050153.jpg

http://img195.imageshack.us/img195/9903/p1050155g.jpg

scuzati calitatea leam facut pe noapte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antonik, cred ca cel mai repede suni la Intercar Sibiu si, inarmat cu VIN-ul masinii, le ceri o oferta de bara, bucse si coliere; atentie, beneficiezi de 20% discount la piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut Blitz...foarte cumsecade baietii de acolo am sunat azi de dimineata dar na raspuns de la magazie iar peste jumatate de ora m-au sunat ei inapoi...am vb cu tipul de acolo si mia zis ca:

-Bara stabilizatoare face 340 de lei

-bucse 14.5 bucata

-coliere 12.3 bucata

total asa estimativ vine undeva la 395 lei

iar cu discountul de 20% suma ar fi de aprox 315 lei Eu unul zic ca e destul de convenabil. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu da, avand in vedere ca acum 4-5 ani, cand a inceput problema asta cu bara stabilizare model vechi, bara noua costa cca. 700RON. Cred ca si-au dat repede seama ca au o problema si, ca sa dreaga ciorba, i-au scazut mai mult de jumatate pretul barei. Piesa aftermarket nu cred (si aici eventual pot sa imi confirme colegii forumisti care s-au mai confruntat cu problema) ca gasesti.

In alta ordine de idei recomandarea mea calduroasa este sa o schimbi ca sa termini cu bataile de cap. S-ar mai adauga si un maxim 200ron manopera (include si un reglaj al geometriei rotilor intrucat se demonteaza toata puntea fata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

nu am vrut sa deschid un topic nou, am considerat ca e un topic oarecum despre suspensii. daca nu e unde traba, rog un moderator....etc.

problema: privita din fata, fabia mea e mai inclinata pe partea soferului decat pe partea pasagerului. e o diferenta de la roata la arcada aripii de vreo 3 cm. in spate nu e problema, sau cel putin inca nu am vazut.

de la ce poate fi?

ps: mentionez ca bara stabilizatoare este un pic deplasata spre dreapta (cum privesti din interior).

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

nu am vrut sa deschid un topic nou, am considerat ca e un topic oarecum despre suspensii. daca nu e unde traba, rog un moderator....etc.

problema: privita din fata, fabia mea e mai inclinata pe partea soferului decat pe partea pasagerului. e o diferenta de la roata la arcada aripii de vreo 3 cm. in spate nu e problema, sau cel putin inca nu am vazut.

de la ce poate fi?

ps: mentionez ca bara stabilizatoare este un pic deplasata spre dreapta (cum privesti din interior).

multumesc

Salut din cate stiu eu modelele 1999 2003 au o problema cu bara stabilizatoare limitatoarele pentru bucse sunt din teflon si din pacate se cam duc deci degeaba schimbi bucsele ca nai facut nimic va trebui schimbata si bara ce sa zic io o distractie de 400 500 de lei deci o veste proasta si cea de-a 2 veste e ca poate ti rupt arcu sau slabit pt ca bara iti stabilizeaza masina la viraje. (astea ti le zic si eu din cate am citit pe forumuri) io am aceiasi problema cu bara la fabia 2002 dar nu e lasata intr-o parte. sfatul meu e sa verifici arcul si sa vezi daca lilitatoarele alea le mai ai .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare ! Am aceeiasi problema cu bara stabilizatoare(model 2002) ,mai exact s-au dus insertiile alea de teflon,am pus bucse noi dar dupa aprox. 2 mii km a inceput sa troncane iar.Problema cu umerii aia din plastic /teflon sau ce o fi am rezolvat-o dar ramas cea cu insertiile dintre bucsa si bara . Imi poate spune cineva de unde as putea sa cumpar bucse bara cu interiorul de 16 mm (magazin online sau o solutie sa cumpar ) ?Am incercat la cateva magazine in Galati dar aveau doar cele normale (19 mm)si se uitau mirati la mine ca vreau de 16mm ca nu exista sau oricum asta era ideea ca nu sunt sau cel putine ei nu au auzit de bucse cu interior mai mic.

Multumesc anticipat ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e important sa pui bucse cu dimensiune mai mica!! intra foarte greu cu vaselina dar tine sigur.

eu aveam originale de 19 insa am cumparat de 16 pentru SEAT.

deci pentru seat.....gasesti peste tot si potrivesc.

le-am schimbat de vreo doi ani si nu s-au miscat deloc.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa ma duc si cer bucse bara stabilizatoare pt. SEAT...conteaza modelu,anu fabricatie etc. eventual poate are cineva un cod ?ca sigur ma intreaba amanunte de astea .

Multumesc pt. ideea cu bucsele de Seat :(.Cineva imi zicea sa incerc sa bag o bucata de cauciuc de la o camera de bicicleta intre bucsa si bara dar iti dai seama ce chin este si nici nu stiu cat si daca o sa tina.

Numai Bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e musai sa meri la Seat, gasesti si la skoda. Ceri bucse cu diametrul de 16mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata am rezolvat :)cu bucse pt. Seat cod:6Q0411314L .M-am chinuit un pic pana le-am motat dar a meritat, a disparut complet sunetele la denivelari/gropi.Sper sa tina cat mai mult:)

Numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu probleme cu aceste bucse la o Fabia din 2000,cod motor AUB.Problema mea e ca am rupt una din insertiile alea de teflon.Am vazut ca era deplasata,iesita de sub bucsa ,am incercat sa o bag inapoi cu un ciocanel :) si s-a rupt.Se gasesc undeva chestiile astea sau trebuie sa cumpar bara stabilizatoare?M-ar ajuta si niste coduri de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai ce era mai sus in topic, ai fi vazut, ca se rezolva si daca pui bucse cu diametrul interior mai mici. Si la mine au cazut acele insertii, si de atunci pun bucse cu diametrul mai mic si nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat și eu bucșele de la bara stabilizatoare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o intrebare in legatura cu bara stabilizatoare de la o fabia 1.2 model 2003. am schimbat bucsele de la bara dar mecanicul care le-a schimbat mi-a aratat ca bara a lovit/inca loveste in caseta de directie. se poate sa se miste fata-spate (ca atunci cand pui frana si se duce masina in fata si apoi in spate ) si sa loveasca in caseta de directie ( era mecanic de reprezentanta) ? bara acum sta cam la 0.4 - 0.5 cm sub caseta de directie si tot aceeasi distanta in fata ei; atasez o poza in care am incercuit zona unde mi-a spus ca loveste, am 2 cercuri pentru ca nu mai tin minte exact locul.

inca o intrebare , acea "curbura " a barii trebuie sa fie pe partea soferului sau a pasagerului ?

scuze dar decat asa am stiut sa atasez poza

cas.jpg

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, a venit si vremea barei stabilizatoare la fabiuta , mai exact is duse acele opritori din teflon si e mancata de rugina in acea zona. Ma gandesc sa fac acele coliere metalice, cum a facut flopem , dar sa le sudez sa fiu sigur ca nu mai misca de acolo. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema si nu stiu daca este legata de aceasta bara stabilizatoare, asa ca va intreb si pe voi.

Pentru ca masina este din 2000 si dupa un drum de 1000 km bucsele au cedat (doar ce au fost schimbate), m-am gandit ca bara nu mai are acele insertii de teflon si din acest motiv se lasa.

La sfatul vostru am cumparat bucse cu diametrul de 16mm. Cand am desfacut masina, am observat ca bara nu are insertiile acelea ci sunt din fier (din constructia barei). Am rezolvat cu troncanitul insa si inainte si acum, cand trec peste gropi mai mari (mai adanci), nu neaparat la viteza mare, sau cand pun frane mai puternice, se aude o pocnitura, un clanc.

Sunetul este acela cand doua fiare se lovesc (se aude o singura data, ceva de tensioneaza si ramane asa).

Urma de lovitura nu se vede.

Astept si parerile voastre.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lasi o serie de caroserie sa vedem daca ai luat bucsele care trebuiau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat dupa seria din talon doar ca am cerut cu diametru de 16mm. Au intrat perfect. Troncanitul acela constant a disparut odata cu bucsele noi, dar a ramas acet trosnet de "fier pe fier" care apere la gropi adanci si se aude o singura data, atunci cand dau in prima groapa (merg incet, viteva 1 la relanti). S-a mai auzit cand am franat brusc la o viteza mare, 120 km/h.

Ar putea fi rupt vreun arc? amortizoarele de fata le-am schimbat ptr ca unu era curs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ajungi cu masina undeva unde se poate suspenda(un elevaror),atunci iti dai seama de la ce provine zgomotul.Pot sa fie cauze multiple...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns...

Masina a fost suspendata si nu se vede absolut nimik...

Am schimbat amortizoare pe fata, bielete de la bara stabilizatoare, bucse de tot felu, discuri fata+placute, kit ambreiaj, ulei, antigel, filtre, distributie....la naiba este aproape noua pe fata... si tot trancane si fier pe fier... :(

Ma gandeam ca gandeam ca s-a mai lovit cineva de prbl asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele din bascula au fost verificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...bucsele din bascula au fost schimbate...sunt in regula...

ma gandeam la flansele de la amortizoare...zgomotul se aude cateodata la denivelari mai mari, frane bruste si virane la viteze foarte mici (intoarceri)...astea nu au fost verificate si nici schimbate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentii i-ai schimbat sau macar verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am schimbat...dar cred ca au fost verificati cand am luat masina...daca nu erau ok imi spunea sa cumpar....

Zgomotul este un "clanc" fier pe fier, o singura data....se aude destul de rar in situatiile descrise mai sus...

o sa ii verific si pe astia...thx...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!