Jump to content

Catalizator Golf 3


golfix
 Share

Postare recomandată

Si daca il las asa e mai bine? Chiar nu stiu ce sa fac. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am luat masina aveam catalizatorul sec . Nu afecteaza cu nimic mersul motorului . Eu de curand am aflat ca este sec cand am vrut sa il dau jos sa vad ce este cu el si se cunostea cum a fost taiat si sudat la loc . Nu trebuie sa a pui teava doar il tai, cureti ceramica din el si il sudezi la loc . Al meu este sudat cu CO2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianGNS

Pana la urma cred ca asa o sa fac si eu: il scot il curat si il pun la loc - gol.

Ceva probleme cu emisiile de noxe, zgomot? Ce altceva o sa se schimbe?

Astept in continuare pareri poate cineva are o solutie mai buna - pana acum cea de mai sus ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu noxele s-ar putea sa ai probleme, acum depinde.Unii zic ca nu au avut, atlii ca nu le-a iesit la itp.

Se poate incerca un catalizator de la Sh.Nu cred ca este doarte scump.Eu am achizionat unu de la sh(impecabil) fata de a meu,care era ruginit si vai de el + ca avea ceramica terminata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianGNS

Cat ai dat pe el? Cum as putea sa il verific ca e bun daca il iau SH?

LE : De ce ar trebui sa tin cont practic daca o sa iau un catalizator sh; e in functie de motor, de capacitate , se potriveste de la un golf in 2 usi? si asa mai departe...

Modificat de Cl!cKeRR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum un an sau doi am dat 150ron pe el.Din cate stiu se poate verifica doar vizual: sa aiba ceramica intreaga, sa nu fie lovit.Nu stiu sa iti spun daca se potrivesc si de la alte capacitati, eu din fericire am gasit de 1.8.Cel pe care l-am luat eu, avea inca vopseaua destul de buna, pe cand cel de pe masina mea era complet ruginit(exterior).

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai dati banii pe un catalizator luat de la demembrari ca 90% din ele mai au capacitatea de lucru de cel mult 10% iau restul de sunt moarte ca si ale voastre.

Ganditi-va ca alea sunt taiate de pe masini care au cel putin 150-200mii km iar un catalizator oricat de bine i-a mers motorul nu tine 150 mii.

Luati lucru nou ca nu costa o avere, e 350 de lei dar e nou si 100% eficient pentru restul zilelor cat mai tineti masina de ~15 ani vechime..

Faprul ca "v-ai uitat in ele" si ati vazut "ceramica" intreaga e egal cu zero, pentru ca e vorba de straturile active care nu se pot vedea/mirosi/gusta sub nicio forma ochiometric si daca nu a fost lovit, ceramica aia ramane intreaga un milion de km dar eficienta zero.

La fel si cu sonda de oxigen, falsa impresie ca se face o economie de bani ca "arata bine" luata SH,in realitate 99% sunt moarte iar 1% partial functionala (lazy O2 sensor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A desfacut cineva catalizatorul cu tot cu teava prinsa in galeria de evacuare?

Cum s-au comportat acele suruburi de la flansa de evacuare?

Trebuie sa-l dau jos ca sa umblu la timonerie si mie frica sa nu le rup.

post-1353-1275909925_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos eu catalizatorul, dar suruburile alea din flansa erau prea ruginite, prea arse sa le pot desface. Iti dai seama ca s-au rupt.. :)).

Solutia mea a fost: flexul :bom:

Dupa ce am taiat cu flexul, a trebuit sa dau cu burghiul gaura in suruburile ramase in flansa. E oleaca de lucru deoarece suruburile alea sunt destul de dure dar important e sa te duci pe urma drept cu burghiul. Oleaca cate oleaca am ajuns cu burghiul pe partea cealalta si asta a fost tot ce era mai greu.

Dupa ce am dat gaurile si a iesit totul super ok, am prins flansa cu alte suruburi noi si a iesit perfect.

Altceva ce puteam face? Chiar nu aveam alta solutie....

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc de cele 4 suruburi din galeria de evacuare. Siguri vorbesti de acelea sau de cele 3 de langa catalizator.

Ca daca le rup pe cele 4 trebuie sa dau galeria jos. :bom:

post-1353-1275911914_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce nu le dai jos pe cele 3 de langa catalizator?

Eu pe alea le-am dat jos cand am lucrat la timonerie. Si mie mi-a fost frica sa le desfac pe cele de sus.

am vazut mai tarziu ca ai scris in topicul "DIY - schimb kit timonerie" ca nu ai cele 3 suruburi.

Am vazut la unix ca au un spray care ingheata la -80 grade si in instructiuni spunea ca se foloseste la suruburi intepenite de rugina. Incearca dupa un drum cand evacuarea e inca fierbinte sa pulverizezi direct pe surub. (parca era unix si in CT- nu l-am gasit pe site , dar l-am vazut in magazin in timp ce asteptam o comanda)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva intrebari.

Catalizatorul meu are ceramica sparta si sunt foarte curios sa aflu daca in momentu asta el mai reduce noxele sau daca mai face ceva din ce trebuie el sa faca.Si tot asa as vrea sa aflu daca o sa cresca foarte tare zgomotul avand in vedere ca mai sunt 2 tobe dupa catalizator( in cazul in care o sa curat tot ce e in el si o sa il pun la loc).

E vreo diferenta intre a curata catalizatorul si al pune la loc si a pune o teava in loc?(al meu nu are sonda lambda in el)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb si eu catalizatorul...

ce sugerati: sa iau un SH, sau unul nou..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUTARE,

Cand am schimbat toba finala, mecanicul mi-a zis ca am catalizatorul spart deoarece se auzeau in ambele tobe zdranganit ca de pietricele. Este posibil ca din aceasta cauza masina sa dea rateuri, dar neregulate? De obicei cand este incinsa si este usor in frana de motor sau o mentin la o anumita turatie in treapta a 3-a. In plus cateodata imi da si ceva socuri, sau tot cateodata in mers da o fractiune de secunda senzatia de inecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo diferenta intre a curata catalizatorul si al pune la loc si a pune o teava in loc?(al meu nu are sonda lambda in el)

Nu este nici o diferenta pentru ca un catalizator nu se poate curata deci va avea aceeasi eficienta ca si o teava chioara:( .

Ca sa-ti dai seama intr-un catalizator partea activa o reprezinta vreo 2-3 grame de platina intinsa pe o suprafata cat un teren de fotbal, asa ca orice substanta folosita sa indeparteze depunerile va indeparta si stratul respectiv.

Am citit aici o chestie despre regenerarea catalizatorului cu zeama de lamaie, dar nu cred in asa ceva cel putin pana nu vad demonstrata metoda stiintific, adica cu formule si toate cele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant doar ca in cazul meu problema e ca ceramica sa spart si trancane,deci nu se pune problema regenerarii. Dar sunt curios daca el mai are vreun rol acum daca e sparta ceramica.

De asemenea nu pot sa imi dau seama cum se sa spart ceramica pentru ca eu masina o am de 1 an si nu am lovit-o niciodata+ ca are si scut daca ar sari pietre. Si dintr-o data a inceput sa trancane(dupa ce am sudat tobele mai exact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde cat de spart este.

Ca exemplu concret frate-meu a luat un Megane care avea ceva site sparte (masina a fost lovita pe dedesub pt. ca a avut si cutia sparta), probabil nu prea multe (se aude un zanganit la turatii mai mari), dar ideea este ca a luat ITP-ul fara spaga (masina avea vreo 220k) si s-au mirat si aia de au testat-o ca o masina cu atatia km mai scoate noxele. Ce-i drept anul asta nu a mai mers figura, dar dupa ce a mers vreo suta de km in 3 pistoane nici nu prea mai avea cum chiar daca era nou catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-a luat RAR-u talonul pentru ca nu ma incadram in limite cu noxele...ia fiti atenti pentru ce valori:

CO2 limita 7,98 eu: 8,15

O2 limita: 9,91 eu: 10,05

lambda: limita: 1,850 eu 1,882

Sa mor eu daca nu-s nesimtiti! Aveti grija ca astia-s pusi pe facut magarii si o sa stea ceva vreme pe capul nostru! Am si eu o nedumerire totusi, de unde ar fi trebuit eu sa stiu ce emisii am pe masina daca mie inca nu mi-a expirat revizia si nu a fost nevoie sa o bag in service niciodata? Mi-am luat aparat Drager multigas acasa si nu stiam, sau care-i faza? Ale naibii legi care se aplica numai pentru unii! Azi ma duc la tribunal sa fac contestatie si voi reveni cu detalii sa va spun ce-am reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol frate. Urla toba ? La mine scoate un sunet de zici ca am toba sport dar d'aia nasoala :biggrin:

Pai legat de ceramica...la o saptamana dupa ce am luat masina si mie la fel imi facea. La relanti se auzea ca o conserva tarata pe jos , iar cand turam motorul numai se auzea. Dupa vreo 2 luni a inceput sa se auda "vrum vrum" - clasicul sunet al tobei sparte. Cred ca influenteaza si consumul dar si viteza pentru ca am observat ca nu mai are viata in ea cum avea inainte, si cu consumul la fel...a crescut. Sa fie din cauza catalizatorului ? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact in aceiasi situatie sunt si eu si sigur e din cauza catalizatorului. Eu in schimb nu am sunet de toba sparta doar ca trancane de vreo 2 luni. De consum nu stiu ca sa zic, ca nu il verific. Dar ce e foarte curios daca vreau sa ii dau blana: ori ca apas acceleratia pana la jumate ori ca o apas pana la capat are acelasi efect la demaraj, ceea ce nu mi se pare normal si aici dau vina tot pe catalizator(o fi si infundat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma baieti...catalizatorul e toba aia mica care e protejata de o sita pe semirotund nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ala e. E mic si bombat si are o aparatoare de metal la motorul tau. Aparatoarea aia e de fapt un scut termic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu uruie asa de tare, are chiar sunet fain, numai ca cred ca mi s-au dus nabii filtrele din toba si din catalizator si de-aia am emisii asa de mari.

Am patit anul trecut o faza: mi s-a rupt cotu ala flexibil din capatul primei sectiuni si facea ca toti dracii eu am crezut ca am pierdut-o pe drum in prima faza, asa de urat facea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama.... :)) e 350 del ei unul nou. Si SH 150....dar cred ca nu merita sa il iei la mana doua....upssss. La mine e clar ca trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi o sa curat catalizatorul. M-am hotarat sa il dau jos sa il golesc si sa vad cum se comporta masina, daca nu o sa fiu multumit o sa iau altu.

Revin in cel mai scurt timp cu impresii care sper sa va fie de folos.

PS : Daca ai catalizatorul infundat partial, masina consuma mai mult si trage mai greu? La mine ori ca apas acceleratia pana la fund ori ca o apas doar jumate e acelasi lucru si nu mi se pare normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!