Jump to content

Catalizator Golf 3


golfix
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...
Si mie mi-au iesit gazele ok la ITP. Chiar s-a mirat tipul de acolo ca ies bine. Probabil el spera la o mica spaga. N-a fost sa fie... pentru el :Driver:

Fara catalizator nu e recomandat sa mergi pentru simplul motiv ca te atinge la consum. (unii spun ca nu creste consumul dar nu pot dovedi!) Mai bine cauti unul SH (dar bun!) si nu te mai doare capul dupa aia.

Cum recunosti un catalizator SH bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea personala...nu gasesti catalizator SH bun (aah depinde ...poate are 1 an si 10.000km...asa da :) )

nu trebuie sa fie infundat...daca tot vrei SH

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, la mine cand se incalzeste bine motorul si esapamentul , se aude un sunet metalic de la catalizator, cum as putea sa scap de el? e umplut cu mizerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal daca se scoate catalizatorul sa consume putin mai mult pt ca se infige si mai bine. Cand ies gazele mai usor motorul are forta mai multa dar cere si benzina mai multa si e normal. Si eu am catalizatorul scos si au iesit gazele bine cu toate ca unii zic ca nu iti mai ies gazele. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal daca se scoate catalizatorul sa consume putin mai mult pt ca se infige si mai bine. Cand ies gazele mai usor motorul are forta mai multa dar cere si benzina mai multa si e normal. Si eu am catalizatorul scos si au iesit gazele bine cu toate ca unii zic ca nu iti mai ies gazele. :icon_thumright:

eu ma gandeam sa il scot acum vreo 2 saptamani, dar a intervenit ceva si nu am mai putut sa ma duc sa il scoata. a doua zi in drum spre bucuresti m-au oprit domnii de la politie cu tot cu un echipaj de la rar si m-au pus pe tester. mi-au testat tot de la franele fata pana la noxe. surprinzator, cu finala sport sunetul era in parametri normali iar noxele au iesit exact cat trebuiau sa iasa. domnul care a facut testul de noxe a zis ca nu se poate ca nu a mai vazut asa ceva, sa fie chiar la valoarea specificata in carte. daca scoteam catalizatorul sunt mai mult ca sigur ca regretam din 2 motive, 1 sunetul si 2 noxele.

cine are motor de 1.8 90 cp si si-a scos catalizatorul? cum merge fara? merita sa il scot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu. nu se simte mare diferenta (sau chiar deloc)...stai linistit. Eventual se tureaza mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se poate curata catalizator?sa nu mai bazaie la relantiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu catalizatorul "bazaie" 100%...numa daca ii spart...

dar parerea mea, ca la tine "bazaie" tabla aia termorezistenta

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultimul itp mi-au iesit bine noxele in parametrii fara catalizator. Iar ca sunet nu se modifica nimic. Toba intermediara o am modificata (confectionata de cineva din inox, asa am luat masina) si se aude un sunet putin metalic. Oricum ca sa il scoti tre sa te gandesti cum faci ca sa pui senzorul de gaze de pe intrare in catalizator. Ar mai fi o optiune, catalizator universal sport, insa trebuie adaptat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms szrobik, cand o voi urca pe ceva rampa, prima data am sa ma uita la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nevoie de un sfat, am facut azi rar-ul si ing. mi-a zis ca masina este euro2 dar noxele au iesit de non-euro, a intrat sub masina si mi-a zis ca la catalizator s-a umblat, este sudat, plus ca are un sunet metalic. am inteles ca am un catalizator in care intra sonda lambda, deci ce ma sfatuiti: sa iau un catalizator sh sau o intreaga evacuare cu sonda lambda pusa inainte de catalizator. (in situatia mea am inteles ca un catalizator universal nu merge pt. ca nu intra sonda in el.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am crezut si eu ca masina mea este euro 2 insa dupa serie cica e non euro si m-au incadrat la aceasta categorie iar la itp am trecut cu brio de gaze fara catalizator. Cica ma incadram si la euro 2 insa la limita. Fa si tu rost de un debitmetru mai puturos care nu o accelereaza asa rapid si sunt sigur ca iti ies gazele :Driver: (sau unu la care a fost umblat si poti regla aerul de acolo ca deobicei concentratia de gaze nu iti iese). Multa bafta.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serie, neserie...dupa cum bine stim toate golf3 sunt euro 2.Daca pe parcursul timpului s-a mai stricat catalizatorul sau lambda sau o toba, astea pot influenta gazele motorului.

1.4 NU are debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus vag-com si la engine 000 la casuta 5, unde am inteles ca sunt valorile sondei lambda, am avut valori intre 110 si 150, se schimbau la fiecare secunda; de cateva ori si la turatie constanta de 2000 aveam valori de 85-100. Deci e bine sau rau? Si cine se pricepe imi spune si mie ce reprezinta celelalte 9 valori din engine 000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La o masina standard, fara nimica modificat(turbo) la motor sau intrare/evacuare eu zic ca munciti degeaba daca ii scoateti catalizatoru, in afara de un suntet putin mai diferit nu o sa fie nici o diferenta. La motoare in patru timpi evacuarea nu prea poate mari puterea ... la 2 timpi e alta treaba...

Am avut un BMW acum cativa ani cu motor V8 3000cc la care am scos ambele catalizatoare si toba intermediara(?).si am inlocuit cu teava....in afara de un sunet mai misto nu era nici o diferenta la mersul masini. Apropo de noxe nu am nici o idee daca mai trecea ITP pentru ca am vanduto inainte sa apuc sal fac...

imi pare rau daca scriu nasol dar sunt plecat din romania de la 9 ani :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizavi de sunetul metalic al catalizatorului ...

atunci cand este infundat se practica spargerea elementilor ceramici din el cu o dalta , iar lucrul acesta este stiut de orice mecanic

probabil de asta nu iti ies noxele

de asemenea , dupa ce ai spart elementii ,sonda lambda nu va mai functina in parametri normali

de asemenea orce neetanseitate inainte de ea prin care intra oxigen poate duce la o functionare defectuoasa si prezenta combustibilului ne ars la capatul evacuarii (daca sonda simte oxigen in gazele nearse ,ecu mareste cantitatea de combustibil debitata de imjector ,considerand ca amestecul este sarac , facand acest lucru pana la limita superioara ,similara momentelor imediat dupa pornirea motorului ,practic nu se mai tine cont de valorile aratate de sonda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa postez un anunt la cumparari dar nu am dreptul, ca nu sunt membru cu drepturi depline, asa ca postez aici si rog pe cineva care are drepturi sa imi posteze si mie un anunt : cumpar catalizator golf 3 pt. motor 1.4 ABD - krys4ro@yahoo.com - mail si ym . Ma intereseaza sa fie functional, fara pastila sparta, imi trebuie urgent ca altfel nu trec rar-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma chinui sa pun un catalizator universal inainte de sonda lambda o sa functioneze macar pana trec rar-ul ? ca nu reusesc sa ma lipesc de inginerii de la rar in nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul se afla pozitionat dupa sonda lambda daca te referi la locatia acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu va cumparati catalizator folosit, eu am vazut o masina la care s-a rupt bucata din fagure, s-a asezat perpendicular pe teava de iesire si a obturat total evacuarea gazelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata catalizatorul meu, pt. ca sonda este pozitionata in catalizator nu prea am cum sa pun unul universal, ma gandeam sa il las si pe cel vechi si sa ingramadesc unul universal pe undeva, stiu ca suna cam imposibil dar bani de unul original nou nu prea am acum, asa ca incerc sa improvizez ( romanu-i tot roman )

http://img215.imageshack.us/img215/5391/catalizator.jpg

post-54406-1257523314_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata catalizatorul meu, pt. ca sonda este pozitionata in catalizator nu prea am cum sa pun unul universal, ma gandeam sa il las si pe cel vechi si sa ingramadesc unul universal pe undeva, stiu ca suna cam imposibil dar bani de unul original nou nu prea am acum, asa ca incerc sa improvizez ( romanu-i tot roman )

http://img215.imageshack.us/img215/5391/catalizator.jpg

Eu zic ca poti muta sonda lambda inainte de cotul flexibil si sa pui un catalizator universal.

La mine e asa si mi-au iesit bine gazele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT! Eu am dat azi catalizatorul jos chipurile sa il curat si .... surpriza catalizatorul meu este SEC se cunoaste cum a fost facuta o insertie in el si a fost golit fagurele acela si apoi sudat la loc . Probabil se infundase si ca sa nu mai cumpere altul l-a golit pe asta si a mers asa. Masina consuma 11 % oare are legatura cu catalizatorul sec??. mentionez ca miroase puternic a gaze in spatele masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura consumul cu scoaterea catalizatorului. Pune-i altul si sufla-l bine si nu ai treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!