Jump to content

Catalizator Golf 3


golfix
 Share

Postare recomandată

Tocmai am venit de la service. Am curatat catalizatorul. Mecanicul a zis ca are 2 parti si doar una din ele a curatato cealalata fiind in regula.

Dupa curatare masina intr-adevar trage mai bine (probabil era si infundat si de astea nu avea vlaga), de consum inca nu stiu ce sa zic, zgomotul e la fel.

Mare diferenta nu e, doar ca nu am trancanitu ala enervant la relanti. De noxe nu stiu ce sa zic, as fi curios sa ii fac un test sa vad daca se incadreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am golit si eu catalizatorul de site sparte si huruie ca dracu. Nu am ce face trebuie sa cumpar unul nou:|

o sa revin mai tarziu cu un video sa va demonstrez:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu trebuie sa il schimb pentru ca nu imi place sa ma carpesc. Asta e...las buffer-u' sa mai astepte da' stiu ca numai am treaba cu huruitu' cu noxele....asta-i viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu catalizatorul, in prima faza la relanti zdranganea si cand o turam...

am fost la service sa il curete si dupa ce l-au pus suna ca un tractor , am mers cu ea asa vreo 2 zile , asta pana cand a venit catalizatorul(am dat comanda de altul nou)

Nu am luat pe original ca era scump vreo 1000 roni, asa ca le-am zis ca imi caute unul universal, asta l-au gasit la vreo 270 de ron + montaj ma ajuns in jur la 400 roni , pana acum nu am avut probleme cu el :unsure: si nu miroase dupa masina ca o DACIE

Modificat de ghitza86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude zgomot la relantiu, verificati scutul termic de pe catalizator,la mine era plin cu pietre:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu are scut termic...e vreo problma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si io am dat jos. stai linistit:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva cum si cu ce se curata catalizatorul fara sa-l stric ? am inteles ca un consum ridicat poate fi si de la un catalizator infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul meu are scut de protectie. Am facut cu un flex o gaurica in scut, dupa care in catalizator si am bagat o surubelnita sau o sarma si am scos tot ce are acolo. Era mult praf de ala de carbuni care infunda evacuarea, si cateva bucati ce carbuni mai intregi si gata.

Dupa asta am sudat cataliatorul la loc(partea din el care am taiat-o) si scutu si gata. A durat vreo 15 min.

In cazul meu zgomotul nu s-a modificat deloc si masina trage mult mai bine. La urmatorul drum in afara orasului o sa revin si cu impresii despre consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, se taie teava inainte si dupa catalizator. Se ia un spray de curatat frane sau carburator... si se da in interior. Se lasa la scurs. Daca e nevoie se repeta operatia. LA sfarsit se sudeaza la loc. Daca se mai gaseste se pot curata cu solutii pentru sobe. Alea cu care se curata de funingine. Eu recomand sprayul de frana.

post-14771-1276990903_thumb.jpg

post-14771-1276990908_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scapat oameni buni... :) nu am catalizatorul spart. E iesita teava din teava care duce la toba de la mijloc . Am facut rost de niste clingherit ca sa ii fac un manson dupa care o sa ii pun niste coliere bazate sa nu mai aiba moarte :) dar tre' sa gasesc o rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dimensiuni avea catalizatroul universal care l-ai cumparat? mie imi tot zice ala de la magazin ca trebuie sa ii zic masurile si ca ii posibil sa nu se potriveasca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va spun ca am rezolvat ieri problema uruitului. M-a scapat dumnezeu de un catalizator nou. Ei bine...nu era el spart, ci mansonul care face legatura intre tobe. Am vrut sa o sudez la autogen dar m-am gandit ca pe viitor voi avea probleme asa ca am facut eu cu ajutorul tatalui meu mai mult un manson din tabla galvanizata pe care l-am pus. Intre el si teava tobelor am pus o bucata de clingherit ca sa etanseze bine. Deci verificati cu atentie ca multe catalizatoare nu sunt sparte si problemele se pot rezolva fara nici un ban. Bafta si numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SI ai rezolvat mai usor cu clingherit?.. nu mai scapa pe langa pentru ca ce ai improvizat tu nu cred ca e perfect, nu mai bine puenai niste silicon termorezistent, eu asa am facut si merce f bine si acum.. ai o poza cu mansonul?.. te referi la tabla aia triunghiulara cu e gauri nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu man..."mansonul" e home made. Siliconul in timp se degradeaza pe cand clingheritul rezista la temperaturi foarte mari si etanseaza perfect. Nu scapa nici un decibel sau vreun firicel de fum. Am ramas blocat cand am vazut ca functioneaza ideea.

P.S am folosit colierele originale ca sa il strang la capete si am mai pus si unul la mijloc pentru orice eventualitate. E cam tiganeala din punct de vedere al originalitatii dar nevoia te invata cum sa scutesti niste bani. Puteam sa cumpar un tub flexibil si sa il pun dar e 80 de ron :) ...

Bafta, numai bine.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare.....spuneti-mi va rog daca stric ceva la catalizator daca il curat cu alcool tehnic prin interior...ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cataliatorul nu se curata niciodata. Cel mult il poti sufla cu aer comprimat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cu ce se poatre curata? Cu Triumf pentru aragaz. Si dupa il clatesti bine. Catalizatorul se strica atunci cand pe evacuare iti iese ulei. Il infunda si il arde. Nu vorbesc aici de catalizator spart. Ideia e sa il cureti de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee, daca inlocuiesc catalizatorul cu o teava , care ar fi dezavantajele tehnice/practice ? in comparatie cu golirea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci per total e ok , dar ca zgomot stiu ca devine mai "galagios" , oare e deranjant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda o sa iti dea eroare. Catalizatorul ala intarzie iesirea gazelor si sonda citeste corect. Fara catalizator gazele ies prea repede si sonda nu citeste, de fapt citeste amestec sarac. Va comanda amestec mai bogat si creste consumul. Cel putin asa a fost la mine. Acum am scos mufa de la sonda. Este si putin mai galagioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi parere o am si eu!Nu cred ca vei simti mare diferenta daca dai catalizatorul jos,La diesel de infunda mult mai repede si chiar nu mai trage cum trebuie masina!Uita-te la interiorul unuia de benzina si unuia diesel(daca ai ocazia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,caut si eu pe cineva sa imi dea un raspuns la o intrebare,am Golful din semnatura si e dus catalizatorul,sonda lambda e in el,cum pot face sa pun unul universal,la service mi s-a spus ca nu pot pune unul universal din cauza la sonda.Si-a mai pus careva universal?Catalizatorul meu e la fel ca si cel din poza.MS

post-68777-0-66619500-1300141391_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!