Jump to content

Catalizator Golf 3


golfix
 Share

Postare recomandată

golfu meu este din 93 si are euro 1 ! am inteles de la cineva care sia scos catalizatoru ca fuge mai bine masina....acuma nush ce sa fac! e adevarat ce mia zis? cu timpu catalizatoru se infunda si nu mai elimina gazele cum trebuie.....e posibil sa fuga mai tare fara catalizator? astept rsp voastre! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am euro 2 si mi-am scos catalizatoru de 2 ani. Nu se strica nimic daca il scoti ce o sa fie mai deranjant o sa se auda un sunet de metal daca il gol. Poti sa il dai jos si pui teava. La ITP si cu catalizatoru pus nu o sa iti iasa gazele bine (oricum trebuie o mica atentie la baieti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au iesit bine noxele si fara catalizator... curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au iesit bine noxele si fara catalizator... curios

mai sunt si intermediare care fac treaba....oricum daca e varza katu ...ori e teava ori il lasi tot aia e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: mai elimina apa?

Tizule, daca ti-au iesit noxele fara catalizator aia ori erau beti, ori nu stiau meserie ori ai dat spaga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se numeste protocol....si le dai ca altfel iti tureaza masina de i sar capacele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dat spaga decat aluia care se baga sub masina. Aveam un pivot nasol si i-am dat ca sa taca:D La noxe nu prea ai ce sa faci ca iese bonu ala automat si mie mi-a iesit bine fara. Oricum masina mea e non euro dar avea totusi catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: mai elimina apa?

Tizule, daca ti-au iesit noxele fara catalizator aia ori erau beti, ori nu stiau meserie ori ai dat spaga

O fi fost spaga inclusa in pretul testarii !! :D :blink:

Ca sa nu aiba surprize! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar e adevarat ca trage mai bine motoru? am inteles ca in timp se infunda si nu mai elimina gazele cum trebuie...ca si cum ai infunda esapamentu cu o carpa spre exemplu :blink: nu mia trage motoru cat despre sunetu de metal in gol daca scot si pun tzeava...am toba finala sport...cred ca sar auzi si mai sport :D

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au iesit gazele ok la ITP. Chiar s-a mirat tipul de acolo ca ies bine. Probabil el spera la o mica spaga. N-a fost sa fie... pentru el :)

Fara catalizator nu e recomandat sa mergi pentru simplul motiv ca te atinge la consum. (unii spun ca nu creste consumul dar nu pot dovedi!) Mai bine cauti unul SH (dar bun!) si nu te mai doare capul dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 300 400 de grame iti creste consumu. Daca ii infundat tare o sa simti o diferenta cand il golesti dar nu foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma batea gandul sa scot catalizatorul . Masina mea e NOn-euro dupa seria sasiului. Si inainte sa ma apuc sa scot ce e in el am trecut pe la un sudor de meserie :). Omu mi-a zis ca daca scot tot din ele se aude un zgomot metalic. Singura alternativa a zis ca e sa il golesc si ssa trec prin el o teava si sa o sudez (un fel de by-pass ) sau sa il scot de tot si sa prelungesc teava .

E logic ca motorul sa consume un pic mai putin deoarece fluxul de gaze arse iese mai usor din motor. Asa e ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E logic ca motorul sa consume un pic mai putin deoarece fluxul de gaze arse iese mai usor din motor. Asa e ? ;)

de ce stiam ca e tocmai invers ?? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In legatura cu catalisatorul, daca scoti e normal ca masina merge mai bine, poti so cresti puterea cu 5-15% daca modifici si evacuarea, si admisia. Eu am un golf 3 vu motor 2.0 8v, scos catalizatorul, modificat si admisia si evacuarea, si categoric merge mai bine, dar as dori sa fac un test dyno sa vad cresterea.

In februarie am facut itp-ul, si nu am avut probleme, valoarea co data de producotor este 0,50, la mine aparatul a dat 0,57, si intra in limita. Nu am facut smecherii la itp, absolut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am golit si intr-un fel imi pare rau. Diferenta de performanta e practic inexistenta. S-a modificat usor curba de putere a masinii, parca, dar per total performantele au ramas la fel.

Al meu a fost golit si sudat la loc.. am facut asta pentru ca sonda lambda se infileteaza in el si nu am vrut sa risc cu alte modificari. Zgomotul metalic, din pacate, e real :). Nu e foarte puternic dar cand e turata e destul de evident.

La consum nu am simtit-o... la noxe a trebuit sa dau spaga dar in cazul meu era si perforata evacuarea la imbinarea tobei finale deci probabil si asta a contribuit (creste O2-ul).

Un prieten cu GTI 2.0 16v si-a inlocuit catalizatorul cu teava.. avand deja toba sport. Se auzea motorul de la 100m lejer :) A pus la loc cat-ul ca n-a suportat galagia. Performantele nu stiu la el cum erau, dar probabil n-au fost schimbari drastice :)

Alt prieten, cu Vectra 1.8 8v a avut o mica crestere de putere (zice el) si o crestere de 1L la consum.

Prin urmare nu recomand sa-l scoti decat daca e infundat. La motorul tau sigur nu gatuie puterea debitul evacuarii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut teava de unde ar fi trebuit sa fie catalizatorul pana la finala...si aia ceva sport de inox complet,. deci chiar se simte diferenta mare ... si trage masina dar si suge din rezervor la fel. si in plus e infernal sunetul...e frumos sa l auzi de afara dar in masina iti macina creierii.

acum am pus intermediarele dar la kat tot teava e. si cred ca sonda aia lambda nu prea isi face datoria.... dar e mult mai bine la sunet acum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are sonda lambda cu catalizatorul ?

Intr-adevar la mooarele cu 2 sonde lambda unde una e inainte is una dupa catalizator cea de-a doua "vede" daca i-si face treaba catalizatorul. Insa la injectia care are numai o sonda lambda inaintea catalizatorului :P ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca cu cat e mai libera evacuarea (adica daca se elimina catalizatorul si amortizoarele de sub masina, si daca se pune o toba finala sport), motorul nu va mai face efort sa impinga gazele afara, acest lucru se va vedea in performante (ce-i drept destul de mici: 4-5 CP) iar sunetul este mai profund, chiar si la turatii mai mici. De aici "galagia" pe care o face masina cand o accelerezi depinde doar de toba finala, care daca e o toba "sport" adevarata, va scoate sunete de joasa frecventa, aproape infundate, placute urechii. Daca nu-i schimbi finala si le scoti pe toate celelalte, sunetul va fi neprofesional, ca o rabla dintr-aia cu toba sparta. Acela nu se numeste sunet "sport".

Treaba cu consumul mai mare este totusi ceva care nu poate fi masurat, datorita faptului ca atunci cand masina are un sunet sport esti tentat s-o calci mai bine ca inainte, si de aici si consumul mai mare. Eu unul cred ca, datorita faptului ca efortul motorului e putin mai mic, consumul scade (insesizabil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este diferenta. eu am avut o finala sport din inox complet si restul teava (care inlocuia - catalizatorul, si 2 intermediare) acum am montat cele 2 intermediare de dupa catalizator, dar in locul lui tot teava a ramas, in schimb a scazut consumul cu aprox 1 litru. sunetul era insuportabil inainte de asemenea. acum e bine :o

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Si pe mine ma batea gandul sa scot catalizatorul . Masina mea e NOn-euro dupa seria sasiului. Si inainte sa ma apuc sa scot ce e in el am trecut pe la un sudor de meserie :wub:. Omu mi-a zis ca daca scot tot din ele se aude un zgomot metalic. Singura alternativa a zis ca e sa il golesc si ssa trec prin el o teava si sa o sudez (un fel de by-pass ) sau sa il scot de tot si sa prelungesc teava .

E logic ca motorul sa consume un pic mai putin deoarece fluxul de gaze arse iese mai usor din motor. Asa e ? :wub:

de unde stii ce euro e masina dupa seria sasiului?e vreo diferenta intre vw si audi? daca imi poti explica.. :wub:

respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pentru prima data cand aud ca o masina este non-euro (sau Ex) dupa seria sasiului. Daca ai masina non-euro si ii pui catalizator pt ca vrei sa protejezi "planeta" faci schimbarea sasiului? Hai sa fim seriosi. Eventual cred ca principalul factor pt stabilirea a nivelului de E al masinii ar fi motorul. Sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt a identifica daca o masina este non-euro sau euro 1,2,3... se foloseste codul VIN (sau seria sasiului cum mai zic unii). Poti verifica la RAR sau la oricare benzinarie care emite Rovignieta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum afli totusi dupa serie(daca e posibil )?e un tabel undeva?asa ar trebui..cel putin asa e logic

respect

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista nici un tabel.

daca vrei sa verifici o masina inainte sa o cumperi faci cerere la rar (30 de roni)

brgds,

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!