Jump to content

Probleme pornire


cristy40
 Share

Postare recomandată

am o skoda fabia din 2003 mot 1,9 tdi pd tip ATD 74 kw....

-nu porneste......adica porneste, si in secunda 2 se opreste...ramane aprins becul de la bujia incandescenta...

-am verificat cu vag-com-ul si la defectele de la motor scrie ca senzorul G28 [senzorul de turatie motor] nu are semnal...

-am cumparat alt senzor nou...si face exact la fel...si acelasi defect

-am imprumutat 2 senzori de la cineva care a spus ca sunt buni...si cu unul face la fel...iar cu celalalt porneste motorul la relanti dar galopeaza[ se tureaza singur pana la1500 rpm dupa care scade la 500 rpm.......si nu se accelereaza...

astept un sfat , nu mai stiu ce sai fac...

- am monitorizat pedalele de anbreiaj si frana si sunt bune...

- recunoaste cheia...

- rog mult un mic sfat ,sau o pista pe care sa o iau...

- cu respect si sinceritate... cristy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cablaj sau siguranta de la pompa din rezervor.Verifica aceste doua lucruri si ne mai auzim. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce legatura are pompa cu eroarea senzorului G28?

Problema cu cablajul, DA, poate fi o cauza.

Precizez faptul ca, nu este o intrebare rautacioasa/tendentioasa.! :) Pur si simplu nu vad legatura.

PS: @cristyna - se pastreaza eroarea si cu senzorul nou? Ar fi bine de precizat acest lucru. Poti avea 2 defecte si in acest caz, inteleg si sugestia lui @elad. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo la ce a intrebat xxleeus... da defectul cu G28 persista, pe contact il sterg dar dupa ce dau la automat reapare...cat despre pompa de alimentare din rezervor se aude lucrand cand pun contactul.......nedumerirea e ca nu se mai inregistreaza nici un cod de defect pe nici un modul.......dar acesta cu G28 il gasesc prezent in mai multe module... :rolleyes: ar putea ca senzorii pe care i-am folosit eu ptr. probe sa fie pentru alte modele de motoare??? sa dea alte valori la calculator??? rezistenta ohmica am verificato dar cu osciloscopul nu am unde sal masor... ar trebui sa schimb senzorul si calculatorul de la o masina care merge...poate as imi dau seama de defect...oricum cablaraia am sa o verific maine.

mult noroc si drum fara evenimente. :angry:

1 Fault Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor...

astazi am demontat toata cablaraia care vine de la senzor [G 28 ] pana la calculator am desfacut fir cu fir si este bun totul.

deci continuitatea firelor este buna si iese din discutie varianta cu firele intrerupte...acum poate din calculator sa nu fie problema...

dar nu trebuia sa dea ca defect calculatorul??? de ce persista defectul cu senzorul G 28???pana gasesc un calculator ce as mai putea sai verific? oricum un sfarsit de saptamana splendid si ne auzim saptamana viitoare...bafta multa cristy :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un mic hint: senzorul

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu "aberez"; daca totusi o fac, accept :lol: doar de la cunoscatori si argumentate. :D

Poate ar mai fi ceva de verificat; din ce vad eu (pe hartie, nu live), G28 are un cablu ecranat? Pe langa cele 2 fire (legatura cu ECU) oricum, mai exista si un fir, sau un contact de masa (ground).

Ai verificat si acest lucru, daca are masa pe acest fir/contact? Verificare cu instrumentul, nu "ochiometric". Din felul cum este reprezentat in schema, senzorul este ecranat si ca urmare, lipsa contactului cu masa sa nu aibe influente negative asupra semnalului. Asta mai ales avand in vedere si codul de eroare care este implausible signal si nu no signal.

La fel de bine, este valabil si ce a spus @BLiTZ referitor la semnalul dat de disc/roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificare rapida si sumara a senzorului G28: cu un multimetru se verifica rezistenta intre pinul 1 si 2 din mufa senzorului, nu din mufa spre calc. motor. Rezistenta intre pinii 1+2 trebuie sa fie intre 450-550Ohmi. Daca nu e, atunci G28 e praf. Daca senzorul e bun, mai pot fi cablajul catre calc motor, roata de semnal a G28 sau chiar calc de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dupa ce am montat instalatia electrica la loc si am sters toate codurile de defecte di toate modulele .......evrika a pornit ...dar stupoare la 2800rpm intrerupe motorul si se inregistreaza din nou codul cu G28 si se aprinde ledul de la ESP din bord...dar pana la aceasta turatie merge foarte frumos motorul... amintesc ca am pus un senzor nou. ce sai mai fac???

tin sa relatez ca am dat baia de ulei jos si am verificat si roata de pe care ia semnal senzorul si este buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

...dar stupoare la 2800rpm intrerupe motorul si se inregistreaza din nou codul cu G28 si se aprinde ledul de la ESP din bord...dar pana la aceasta turatie merge foarte frumos motorul... amintesc ca am pus un senzor nou. ce sai mai fac???

tin sa relatez ca am dat baia de ulei jos si am verificat si roata de pe care ia semnal senzorul si este buna

E buna dar este si perfect aliniata in plan vertical??Spun asta pt. ca am dat de un caz la care roata era decalata cu "doar" 2-3 mm si era deajuns ca sa apara simptomul expus de tine.Bafta maxima! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :D astazi am luat la verificat toate componentele si dupa ce am dat baia de ulei jos am luat lera de grosime si am verificat distanta dintre senzor si roata la fiecare dinte in parte.......am gasit la 2 dinti era diferenta de 0,8mm mai mare decat la ceilalti [cine a demontat baia de ulei cand a scos aparatoarea de plastic a fortat-o si a indoit doi dinti ] si dupa ce i-am indreptat si am montat la loc am pornit si s-au sters toate defectele si toate ,,problemele mele cu masina aceasta,, acum merge la fel de bine ca la inceput.... multumesc tuturor celor care m-au indrumat cu sfaturi. de acum am sa indrum si eu pe alti colegi care ajung la ananghie, ptr. ca stiu cum e cand gasesti un sprijin la nevoie....... bafta multa si drum fara evenimente..... :) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Ma bucur ca ti-am fost de ajutor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ma laud si io cu problema asta la axr meu.a inceput sa imi faca figuri de vreo luna incoace , cu vag-ul aceeasi eroare 16705-engine speed sensor intermitent.mi se aprinde si esp in bord citeodata,si se cam chinuie sa porneasca .schimbat filtru motorina,curat si schimbat bucse la electromotor,schimbat coliere....la fel. am masurat cu aparatul si am 450 ohm la senzor.acum ce nu stiu io care este firul de ground la mufa in care intra cea de la senzor?sunt 3 fire alb,maro si negru.io banuiesc ca pe negru ar trebui sa fie nu?va rog ajutati-ma ca ma dispera chestia asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ma laud si io cu problema asta la axr meu.a inceput sa imi faca figuri de vreo luna incoace , cu vag-ul aceeasi eroare 16705-engine speed sensor intermitent.mi se aprinde si esp in bord citeodata,si se cam chinuie sa porneasca .schimbat filtru motorina,curat si schimbat bucse la electromotor,schimbat coliere....la fel. am masurat cu aparatul si am 450 ohm la senzor.acum ce nu stiu io care este firul de ground la mufa in care intra cea de la senzor?sunt 3 fire alb,maro si negru.io banuiesc ca pe negru ar trebui sa fie nu?va rog ajutati-ma ca ma dispera chestia asta....

Sa dai grila din plastic jos dupa ce dasfaci stergatoarele si o sa gasesti sub ea Cal culatorul.Cum te uiti spre el scoti mufa din dreapta si bagi bine in mufa acel furtun flexibil care acopera firele ce duc in mufa.Bagi mufa in calculator si o izolezi cu silicon negru pe la toate rosturile unde vezi ca ar putea intra umezeala. Dupa ce ai terminat, gasesti o folie ,recomandat ar fi dintr-o radiografie ca este mai groasa si o fixezi peste tot calculatorul,dupa care poti sa-ti montezi tot la loc,si asta-i tot.Nr.meu este 0727897562.Ai sa fi multumit,paaa.

buna tuturor...

astazi am demontat toata cablaraia care vine de la senzor [G 28 ] pana la calculator am desfacut fir cu fir si este bun totul.

deci continuitatea firelor este buna si iese din discutie varianta cu firele intrerupte...acum poate din calculator sa nu fie problema...

dar nu trebuia sa dea ca defect calculatorul??? de ce persista defectul cu senzorul G 28???pana gasesc un calculator ce as mai putea sai verific? oricum un sfarsit de saptamana splendid si ne auzim saptamana viitoare...bafta multa cristy :(

Suna-ma sa-ti pot da mai multe detalii pt. a rezolva problema cu senzorul G28( 0727897562)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!