Jump to content

Probleme Relanti La Pornire


alex ct
 Share

Postare recomandată

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mmmarius19

    11

  • cata72cata

    8

  • Turbocip

    5

  • andrei.mihalcea1990

    4

doar la rece, adica dupa 3-4 ore dupa oprirea motorului.

 

Clapeta nu e, e perfect curata, e luata second de pe maisna functionala perfect.

EGR nu am, e motor din 1998, AKL SR.

Modificat de mmmarius19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata motorul?

post-130029-0-51281200-1399472856_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta este


am curatat ieri sensorul MAF si l-am pus sus ud cu spray de contacte, nu a pornit, dupa 4 ore a pornit din prima si a stat la relantii(exact ca-n trecut) turometrul nu mai oscila(probabil se uscase spray-ul de tot)

Toata bucuria pana dimineata cand masina si-a reintrat in probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, am schimbat debitmetrul de aer cu unul nou, Dupa 6 luni de umblat si cautat am rezolvat-o tot eu cu mana mea, nu mai am nici erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nici o eroare atunci este clapeta care nu-si gaseste pozitia la rece adica trage prea mult aer.Incearca sa deschizi aerul pe auto cand e rece motorul si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum deschid aerul pe auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzi vroiam sa zic sa deschizi clima pe auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
florynbadescu

salut. la mine relantiul sta la 650 si cand aprind farurile oscileaza 1mm. credeti ca am vreo problema ceva cu EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
andrei.mihalcea1990

Salut, si eu am un VW Bora 1.6 akl si am eroarea 00537!Am schimbat toata toba de dupa catalizator si tot se aude ca si cum rasufla pe undeva ...luni o sa merg sa schimb si racordurile flexibile si dupaia vad daca mai am eroarea asta ! Iai dat de cap la eroare ? Eu banuiesc a fi evacuarea deoarece si tu ai racordu flexibil rupt si eu la fel ...si amandoi avem aceeiasi eroare! 

 

Toate cele bune ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,nu stiu daca aici trebuie sa postez,dar am un golf4 1,6sr ce nu-mi da pace:motorul merge ciudat,nu bate sau ceva,e silent,dar merge in "valuri"...am gasit prima problema,niste fire aiurea pe la mufa clapetei,s-au reparat,dar serviceul a zis ca e si clapeta...dupa un timp,am pus si clapeta noua,face tot asa,nu prea trage si porneste greu...dar am observat ca atunci cand porneste greu,are simptomele de mai sus,plus ca si consuma mai mult,o pornesc iar....cateodata porneste ,cateodata nu...indiferent de vreme,sonda lambda arata ca nu merge,ar fi a treia in doi ani,tind sa cred ca trage aer fals...nu stiu ce are,de 2ani o tine doar asa...6ani nu am investit nimic in ea doar ,revizie si benzina :vaidecapulmeu:  un ajutor va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.mihalcea1990

Mai exact ce cod eroare ai pe sonda lambda ? Si mie imi zic mecanici ca sonda lambda nu merge dar de fapt ea merge si imi arata un cod de eroare care inseamna ca trage aer fals! 

Iam lasat sa o schimbe si le-am spus ca daca apare eroarea si pe sonda cea noua o schimba pe banii lor !Asa sa intamplat sonda noua eroarea tot acolo !

 

Ce cod eroare ai ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca nu am intrebat codul :( .. spune-mi te rog care ar fi codul,pt prima ocazie cand ajung sa-i fac o diagnoza sa stiu daca este sau nu,bujiile sunt noi,si se simt gaze...oricum,am fost socat sa aud explicatie la serviceul de mi-am refacut partea electrica:"din cauza firelor iti tragea aer fals,acum este in regula"...uff...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.mihalcea1990

Eu am codu eroare 00537! Banuiesc ca tu  o sa ai altu :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,sper sa fie doar aer fals...oricum e ciudat cum se comporta!anul trecut am alergat masina putin si a inceput sa miroasa ft tare catalizatorul,mi s-a confirmat ca ar fi ok,in special daca a vazut sandale marimea 45

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andrei.mihalcea1990

Problema rezolvata la mine ! 

Furtunul de vacuum de la servo erea rupt jumatate si tragea aer fals!

Eroare 00537 dupa multe cautari si intrebari si curatari ....relantiu tot nu sia revenit!

Mecanici imi spuneau sa schimb sonda lambda si am refuzat categoric  deoarce niciunul nu mia masurat sonda lambda in vreun fel ! Nici in calculator nu stiau sa citeasca valorile!

Si culmea ...in germania unde toti zic ca sunt mecanici lu peste!:)) 

Maine ma duc sa imi lipesc toba cu o pasta speciala! Dupa ce am platit 250 euro pe toba noua si am asteptat 3luni toba tot rasufla! ( mecanicu mia zis ca dupa o sapt ar trebui sa se astupe gaurile singure,nu stiu si nu inteleg cum sa se astupe singure)Dupaia a zis ca e vina mea ca ii dau mereu 5000 6000 ture:))

Precizez ca am fost la 3 mecanici cu serviceuri recomandate de prieteni dar nu am fost la reprezentanta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna !am revenit cu o alta problema pt ca cea cu relatiul s-a rezolvat aproape era debitmetrul de aer pe care tre sa il schimb intrebarea mea este urmatoare vreau sa pun masina pe tester dar mecanicul zice ca imi anuleaza toate functiile adik imi reseaza motorul si apoi le instaleaza din nou (functiile )si abia apoi ii da erorile voi ce parere aveti mi e frica sa resetez motorul poate nu mai poate instala toate functiile va rog sa mi dati o parere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciprian.

Cauta alt mecanic. Ce treaba are diagnoza cu setarile tale??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit in sensul ca poate voi ajuta pe cineva cu ceea ce am patit eu .Am pus-o pe tester si mi-a iesit sonda lambda,senzor temperatura si debitmetru aer la motoarele sr nu este egr cel putin la modelul meu 98 sper sa rezolv problema numai ca imi va usura putin buzunarul 


oricum dupa ce am resetat tot din calc se pare sa mearga mai binisor la relanti sta bine la 900 de turatii si dimineata  dupa pornire a stat la relanti


in legatura cu sonda lambda multi zic sa nu o schimb mai ales ca imi rasufla tobele la imbinarile tevilor dintre ele poate fi asta eroarea care o da in calc din cauza aerului rasuflat voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am o problema asemanatoare topicului.. Cand pornesc relantiul sta la 780 dupa care in cateva secunde urca la 1000. Cand cuplez consumatori ca faruri si dezaburire luneta turatia imi scade la valoarea normala, daca ii decuplez masina se tureaza din nou la 1000. Am curatat clapeta, am recalibrat-o, schimbat bujii, vreificat furtune de vacum, bateria are 1 an.. incarcare normala si nici o alta eroare pe tester ( 3 testere diferite ) in afara de egr care este anulat. Orice sfat e bine-venit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut dupa indelungi lupte cu masina mea sr 1.6 se pare ca am din nou probleme cu relantiul dimineata nu sta nicidecum la relanti decat accelerata am incercat sa scot mufa de la debitmetru si surpriza sta minunat la relanti dar nu poti sa accelerez deoarece da in cap ce parere aveti poate fi debitmetrul ?am vazut ca unul din colegi a avut aceeasi problema l-as ruga daca a rezolvat problema sa ma ajute si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, de cateva zile am si eu o problema asemanatoare la masina mea . Vw Bora 2.8i 150 kw 4Motion v6


 


La prima cheie dupa o noapte linistita o ia curat, insa invarte putin mai mult decat ar trebui..sta turata atat cat ii trebuie si revine la turatia ei normala insa dupa ce merg cu ea un timp si incerc sa-i dau la cheie, sta turata 2 secunde si moare .. Mai dau inca o data, la fel.. inca o data, dar dau la pedala sa o accelerez si usor usor o ia insa cu cateva detoantii in finala ..


In cele din urma porneste si isi revine insa cu turatia instabila .. din care stiu v'urile au un usor tremur insa problema este DE CE imi face figura asta?


Aveti idee?


 


Nu am martori aprinsi in bord, nu am eroare pe Computerul de bord.. nu imi afiseaza nimic


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!