Jump to content

Probleme Relanti La Pornire


alex ct
 Share

Postare recomandată

hai iarta-l si tu acum :blink: , ca i-a scapat mana pe tastatura ...

stii bine ca 900 a vrut sa spuna :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mmmarius19

    11

  • cata72cata

    8

  • Turbocip

    5

  • andrei.mihalcea1990

    4

sorry 900 am vrut sa zic n-am fost atent ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

lamuriti-ma va rog, cate roatatii trebuie sa am la relantii la un 1.9 tdi AXR? eu am acum 910-920, e mult?

consumul de pe BC e de 08-09 si cineva imi zicea ca e pre mult

va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ai un 0,6-0,7/h consum in BC

850-900 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sal.am o problema cu golfuletul 1,4, 16v,2002.la pornirea la rece ralantiul nu sta intre 1100-1200(ca inainte) si se opreste direct la 750-800rpm ca si cum motorul ar fi deja cald.vreo sugestie?ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un golf4 1.9 tdi 90 cai (ALH) din 2000, are si un powerbox (asa a fost pus de fostul proprietar) care cica mai adauga 25 cai.

problema: la relanti si la pornire la rece, sau la cald, cand temp. sta aproapte de 90, cateodata incepe sa se auda un zgomot mai ciudat de la motor si incepe sa trepideze un pic.

faza asta nu se intampla des, dar nu stiu de la ce ar putea fi.

am facut chiar azi o scanare cu vag-com si nimic. sa fie de la powerbox-ul ala?

am mai observat ca imi apar mici bule de aer pe tubul de motorina care iese din filtru si se duce spre motor.

sa fie de la bule? alea de unde mai apar? care sa fie motivul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant cum stai cu ea ?

Bulele de aer se vad la toate dieselurile .

Suporti motor/cutie sunt OK?

Nu cred ca e de la powerbox - insa il poti deconecta si vezi daca ti se repeta problema .

Tine-ne la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am umblat deloc nici la clapeta nici la senzor.la servicemi s-a spus ca,clapeta se curata (manual) si la 1,4 se regleaza din tester,la 1,6 se autoregleaza????urmeaza sa-i fac o diagnoza sa vedem ce spune.ms pt sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! pana sa curat clapeta de acceleratie masina mergea foarte rau intrerupea, nu statea la relantiu, nu vrea sa se accelereze, si am schimbat pompa de benzina, am curatat clapeta de acceleratie cu alcool tehnic iar acum nu imi tine la relantiu, in mers accelereaza dar cand opresc la o intersectie sau calc frana imi moare motorul nu des din cand in cand, oare ce ar putea fi???

multumesc mult!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Am schimbat bateria la masina si acum am si eu o problema cu relantiul. Sa detaliez problema.

1. Cand pornesc masina si este motorul rece, relantiul sta undeva pe la 950-1000, dupa ce se incalzeste masina putin, relantiul scade sub 850.

2. Daca pornesc motorul cand este cald, trebuie sa o turez ca altfel moare motorul.

3. M-am intalnit cu Al Bundy mi-a facut o diagnoza, mi-a facut adaptarea la clapeta de acceleratie, dar tot degeaba (nu am umblat la ea de cand am luat masina, dar aparea eroarea). Iar in afara de cateva erori de care stiam nu am gasit nimic.

4. Alternatorul incarca cum trebuie.

Mentionez ca inainte sa schimb bateria nu aveam problema asta.

Are cineva idee de la ce poate fi ? Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi ti-a facut adaptarea corect , poate necesita si o curatare de clapeta .

Incearca si o adaptare clasica (cu dat borna jos , etc) , poate are efect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da posibil sa fie necesare curatarea clapetei. dar ma gandesc de ce pana sa ii schimb bateria nu avea simtomele astea.

la adaptarea clasica nu stiu exact toti pasii. o sa schimb bujiile maine, sa vedem daca are vreun efect.

Modificat de Marius Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
silviuc1981

Am urmatoarea problema, poate ma ajutati cu o parere:


 


Scaderea turatiei de relanti poate avea legatura cu alternatorul ? La mine situatia e cam urmatoarea:


 


Alternatorul de la Golful din semnatura, din ce mi-a spus un electrician, e de Passat intermediar si nu de Golf...mi-a spus ca s-a facut o improvizatie la montaj.


Singura problema care era determinata de alternator pana acum era faptul ca dupa ce porneam. alternatorul nu incarca bateria, martorul de baterie ramanea aprins in bord si se stingea cand primea un impuls (acceleram putin pana in jurul valorii de 1500 RPM)... dar tot timpul turatia de relanti imi statea fix la 900 rpm, indiferent daca alternatorul incarca sau daca masina mergea ”pe baterie”. Vreau sa spun ca nu aveam niciodata variatii ale turatiei de relanti.


 


De curand am facut niste lucrari la caroserie si am lasat masina la un atelier, si probabil dupa ce a fost pornita, mesterul a lasat-o mai mult sa mearga pe baterie...mi-am dat seama asta pentru ca mi-a cam descarcat bateria, a pornit greu a doua zi


 


In fine, dupa incidentul asta am constatat ca, dupa ce o pornesc, relantiul nu mai sta fix la 900 ci putin mai jos, probabil pe la 850... daca pișc puțin accelerația după ce o pornesc (chiar dacă nu suficient ca să se stinge martorul de baterie din bord) revine inapoi  la 900 RPM, cum statea inainte. Daca pornesc AC-ul, in momentul in care porneste compresorul scade inapoi pe la 850, la fel in mers cand opresc pe la un semafor ”cade ” din nou pe la 850.


 


Intentionez ca urmatoarea investitie sa fie schimbarea alternatorului, intrebarea e ...voi scapa de problema sau ar putea fi alta cauza (clapeta de acceleratie din ce-am mai citit pe forum, etc)


 


Precizez ca alternatorul ”cade” atunci cand pornesc motorul la cald, dupa ce s-a mers cu masina.


 


Multumesc !


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dancostea2002

firesc era sa-ti dea o foaie cu rezultatele printate ale diagnozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posted 3 minutes ago

  1. Salut, am si eu un golf 4, benzina, SR, AKL, motor 1.6 8 supape.Problema mea cea mai grava este ca la pornire, la rece masina merge foarte foarte rau, si oscileaza turometrul intre 400 si 2500 de ture, si moare. Daca plec de pe loc imediat dupa pornire apar rateuri pe toba si masina se pune in nas.

Am schimbat pana acum:

bujii, fisele de la bujii, senzor temperatura, clapeta acceleratie(second hand pe pe masina perfect functionala) am calibrat-o, filtru benzina, am curatat si pompa de benzina, filtru de carbon nu este infundat, nu am  pierderi vacum.

Mentionez ca cele doua racorduri flexibile de dupa evacuare sunt fisurate(le-am izolat in folie de aluminiu si am pornit motorul rece si tot asa facea)

Masina a fucntionat foarte bine 8-10 luni cu racordurile sparte.

am si o eroare

00537 lambda Oxigen Sensor Regulation 18-00 Upper limit

Va rog sa-mi spuneti daca am o singura sonda lambda sau doua, m-am uitat pe evacuare si nu o gasesc pe a2a.

Ce as mai putea face, ma gandesc sa cumpar sonda dinainte de catalizator.

Va rog sa ma ajutati, de 6 luni umblu prin service-uri si nimeni nu m-a ajutat.

Prima eroare este din cauza ca am scos sonda dinainte de catalizator din mufa sa vad daca merge cumva pe parametrii standard.

 

Pe tester ungiul clapetei de acceleratie(drive by wire) cu motorul rece oprit are 3.5 grade, la pornire creste pana in 20 de grade si scade treptat(in 2-3 minute cand sunt si simtomele) pana la 3.5 - 4 grade. de la 20 pana scade la 4 merge groaznic de rau, si apoi isi revine dupa ce scade dub 4. 

Cum ar trebui sa fie unghiul la pornire, si sonda lambbda(dinainte de catlaizator) influenteaza unghiul?

 

Astept raspunsuri cu nerabdare, si pe mail la mmmarius19@gmail.com si la telefon 0749061547.

Multumesc frumos

 

Am atasat poze asa:

eroar:eroare care mi-o gaseste.

Befor unghiul clapetei cu motorul rece si oprit

in timpul pornirii la rece : unghiul creste pana in 20 grade

cand merge bine dupa 5 minute cand s-a incalzit deja motorul si scade unghiul la 3.5 grade

post-135286-0-77463400-1399445160_thumb.

post-135286-0-12518200-1399445274_thumb.

Modificat de mmmarius19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit s apostez poza cu unghiul de 20 grade cand merge groaznic dupa prima cheie

post-135286-0-89602700-1399445805_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am curatat, mufele sunt curate, intra in debitmetru debitmetrul pare foarte foarte curat, nu pot sa il curat inauntru pentru ca are o plasa de sarma, pot sa dau cu ceva solutie de curatat contacte? ma risc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul e prins cu doua suruburi le desfaci si il curati cu spray pt clapeta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, acum ma duc sa vad daca-l pot da jos, desi eu am observat ca acolo unde intra mufa, intra direct in debitmetru de aer, cred ca de ala zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cel din poza cu sageata rosie inainte de filtru aer.

post-130029-0-46191200-1399458547_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, l-am desfacut din cele 2 surubele, l-am dat cu spray de contacte, era perfect curat. Inauntru erau 3 sigurante, doua identice si una mai diferita, le-am amsurat, cele identice aveau 2 ohmi si cea mare 1.75 ohmi(sau ceva mai amre decat KOhmi)

Am pornit masina si la fel de rau merge.

Modificat de mmmarius19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai spus ca la rece iti oscileaza iar la cald nu corect?Clapeta nu-si gaseste pozitia la rece iar motivele pot fi egr-ul,senzorul de aer din cate stiu eu.Daca erau tot timpul oscilatii putea fi chiar clapeta pt ca nu-si gasea pozitia de inchis sau mai bine zis pozitia de la relantiu care este aproape inchis iar de obicei  se duce potentiometrul de la clapeta sau de se modifica discul din mijlocul clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!