Jump to content

Probleme Relanti La Pornire


alex ct
 Share

Postare recomandată

acum cateva zile am avut o problema cu semeringurile pe care am rezolvat-o dar daca am avut masina la mecanic am zis sa-mi curete si clapeta de acceleratie ,toate bune si frumoase,insa dupa ce am luat masina ,la pornirea cu motorul rece nu-mi mai statea motorul turat si murea,trebuia sa-l tin turat din acceleratie,cind se incalzeste sta turatia normal la 900 de turatii dar cand aprind farurile la fel scade turatia la 800 chir si mai jos uneori

daca se poate sa-mi spuna si mie cineva ce se intampla i-as tare recunoscotor

inainte de aceasta interventie la motor atunci cand motorul erea rece statea turat la 1000-1100 de turatii iar cand se incalzea nu statea la relanti,acum dupa ce mi-am curatat clapeta procesul este invers de cum il aveam atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mmmarius19

    11

  • cata72cata

    8

  • Turbocip

    5

  • andrei.mihalcea1990

    4

Dupa ce a fost curatata clapeta a fost si recalibrata ? Cauta pe forum ca sunt 2 metode: cu si fara VAG-COM.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar nu a fast scoasa borna de la baterie sau mufa de la clapeta

am incercat sa scot borna de la bateria sa o pun la loc sa pun contactul sa se recalibreze singura dar fara rezultata

si mai este problema cu luminile =de ce scade turatia cind aprind luminile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia scade deoarece alternatorul opune o rezistenta mai mare datorita consumului generat de faruri. Poate ca ralantiul e atat de instabil incat orice sarcina in plus influenteaza mult mai evident pastrarea unei turatii constante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da inteleg treaba asta ,dar inainte ca baietii astia sa umble la ea nu am avut niciun fel de problema de genul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am aceeasi problema, relantiul sta undeva putin mai sus de 600 rot /min.Aveti idee de ce?Pentru ca uneori la acceleratii putin mai bruste se simte o oarecare zmuncitura..as vrea sa il aduc asa cum l-a lasat "mama" lui, pe la 900.

Se poate?

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca se poate , ori mergi la un service pentru o recalibrare a clapetei de acceleratie ori cauta un coleg forumist sa te ajute cu vag-comul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, deci fac un apel catre un coleg ce ma poate ajuta cu vag-comul, service'ul cade deocamdata din lipsa de timp si programari.Dau o bere, doua ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cineva

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni.... lasati relantiul in pace!!

Nu am timp sa va caut acuma pe net sa va dovedesc de ce aveti relantiul mic. Va spun doar. Este noua tehnologie pentru reducerea emisiilor si ajuta la consum, sa fie mai mic in timp ce stai in orase la semafoare si aglomeratii, Daca ai cu 0,1 litri consum mai mic ca ai relantiul scazut inmultit cu media de ore petrecute in oras calculata la durata de viata a masinii si inmultit cu cate masini exista rezulta scaderea destul de mare a poluarii. Neamtul a facut-o cu cap... nu a facut-o degeaba.

Recircularea gazelor, relantiul mic si 2 sonde lambda fac parte din reducerea emisiilor. Nu vreti sa stiti ce or sa mai puna sa scoata euro 6 mai mic decat e acum, asta dupa cum cere EU.

La mine este intre 650 si 720 relantiul si nu am treaba, Asa ca nu va speriati ca asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, sper ca nu sunt off topic!

am si eu o problema la un golf IV 1.6 AZD, anume zilele trecute eram la un semafor cu motorul cald la relanti cand a inceput sa- mi trepideze masina din cauza variatiilor de turatie

dupa apoximativ 10-15 secunde turatia a revenit la normal fara sa-i fac nimic, si mai mult nu s-a aprins nici un martor in bord

sa fie din cauza benzinei?

sa fie un simptom pentru o problema mai grava?

orice sugestie e binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cazul meu.... clapeta de acceleratie sau EGR-ul (supapa de recirculare a gazelor de evacuare). In cazul 2 poti sa incerci o curatare de EGR dar nu da rezultate in toate cazurile, in cel mai rau caz trebuie sa o schimbi. Important este sa adaptezi ambele piese cu VAg-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa cureatz si astfel si-a dat drumul EGR-ul. La Marius (Aerofan), nici curatatul mamii curatatului nu a dat rezultat si l-a inocuit :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

last@ poate imi dai si mie o mana de ajutor. Se tureaza motorul de unul singur de la 700 la 1400 si isi revine dupa o alta repornire. si mai e o problema se opreste mororul in mers pentru cam 1/2 secunda , ceva in genul cum ai avea apa in rezervor.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi ce eroare ai stocata. Inclin sa cred ca e senzorul de pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cine ma poate ajuta? am un golf IV tdi 66kw alh 2001. acum cateva zile am pornit motorul, relanti-ul era normal cam 800-900 si deodata a crescut turatia pe la 1200.dupa un timp a coborat sau dupa ce am accelerat nu-mi dau seama. apoi a revenit la normal. a mai facut de cateva ori asa dupa asta, mai ales cand sta putin la relanti. stie cineva ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vag-com-ul stie. O sa stii si tu dupa ce faci o scanare a erorilor de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva vreme mi se tureaza la relanti la inceput mai rar acum mai des,de la 850 la 900 ceva de genu deci nu f mult ,imi trepideaza masina si parca motoru scoate zgomote ciudate.am avut probleme cu electrica si daca tot am fost la electrician zic sa trec si la mecanic.asa ca m-am dus la un service la iesire din severin,am spus simptomele -mi-a zis ca e 85 ron diagnoza ok zic eu -sa vedem ce are.era cam ocupat tipu am asteptat vreo 20 min a venit a pus laptopul (mai lucra la o masina intre timp)m-a lasat sa astept vreo juma de ora in timp ce s-a facut diagnoza el lucra la alta masina.nu stiu ce erori au iestit,tot ce am inteles e ca ia dat un test de recirculare co2 parca si a turat-o de a luat-o mama dracului,si ca de la benzina proasta ar fi.si mi-a zis ca piesa asta ar fi de vina-ce-i drept scoate un tacanit la relanti si ca trebuie sa o schimb(nu prea a fost explicit -tare grabit tipu urasc asta- ba ca sa mai umblu eu pe la mufe pe acolo ca are o bila inauntru bla bla nu am inteles nimic.va intreb pe voi pana am timp sa ma duc la alt mecanic ce piesa e,cat costa si daca v-ati mai intalnit cu problema asta.

post-17807-1237234702_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este canistra de carbon si e normal sa sune asa.Cauta pe forum despre rolul ei si o sa te lamuresti ca nu are cum sa aiba legatura cu nimic din ce zici tu.Acum du-te sa-ti dea banii inapoi si ai grija unde mai faci astfel de teste.

Edit : Uita-te aici .O sa mai gasesti o gramada de topic-uri pe aceasta tema.Atata timp cat suna e normal....cand nu suna e problema.Ca si sfat....nu schimbi piese la masina ca asa i se pare mecanicului ca trebuie,asta daca nu ai incredere in el.Te duci mai bine la un service care isi permite sa-ti garanteze pentru piesa diagnosticata.

Modificat de Gupidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era service autorizat,omul era angajat acolo mi-a zis ca lucrase si la reprezentanta in timisoara.nu-i problema de bani.ce-i drept 150 de km nu a mai facut si parca merge mai bine dar persista problema o sa-l sun maine ca i-am luat nr sa vad ce-mi zice ca nu m-a lamurit atunci.o sa cer parerea si la altii.noapte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi l-am sunat iar pe mecanicu ala si l-am luat un pic la rost.a zis ca a doua diagnoza e gratuit,si ca nu e normal sa se auda asa(eu nu mai inteleg nimic ca vad ca toti ziceti ca asa trebuie sa se auda-dar cand am luat masina din germania nu se auzea deloc tacanitu ala a inceput cate putin cate putin dar nici acum nu face in continuu)-ca la mine trebuie schimbata electrovalva ca nu-si mai face treaba si ca sa am inceredere in el.daca nu cred imi arata la alte masini ca nu face asa.maine ma duc iar ca am treaba si la casco si o s-o schimb -fac cum zice el-dar i-o bag pe gat daca mi se mai tureaza masina si mai simptomele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

masina a stat in service o saptamana sa-i schimb ceva pe casco.i s-a facut diagnoza-nimic.vad ca acum nu mai face.i-am dat numai benzina de 100 in ultima vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu sa-mi oscileze rau si chiar sa nu se tureze deloc si i-am schimbat bujiile si acum sta fix la 9000 turata fara probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 9000 de ture pe turometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!