Jump to content

Cum se poate modifica ralanti-ul?


miho
 Share

Postare recomandată

Pentru ca senzorul de temperatura motor e decalibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • F l o r i n

    10

  • sveck78

    7

  • dan m

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok,si cum ma pot convinge de asta? Nu mi-ar fi facut probleme cu pornirea la rece,mai ales iarna?

Porneste excelent,indiferent de anotimp. Doar dupa ce ajunge temperatura apei la 90 de grade,porneste o idee mai greu,dar suspectez ca acest aspect se datoreaza exclusiv avansului care e usor retardat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e ideea. Senzorul asta are un comportament neliniar dupa ce oboseste. Pornirea mai greoaie la cald e posibil sa se datoreze tot lui.

Nu spun ca avansul e ok, doar ca problema poate fi si de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Tot aud vorbindu-se de VAG-COM. Am soft-ul, cablul, doar că aș avea nevoie de câteva sfaturi în folosirea lui. Nu l-am instalat încă, dar aș fi recunoscător dacă ar pune cineva pe forum oareșce instrucțiuni de folosire pentru începători...

Mulțumesc aniticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am invatat toti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca senzorul de temperatura motor e decalibrat.

Despre ce senzor e vorba? G62, G81, altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g2/g62 este senzorul de temperatura motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret, daca 32768 nu corespunde cu 903 asta inseamna ca are G62 problema?

Si la mine 32768 inseamna vreo 840. Daca schimb G62 si las relanti la 32768 va urca singur la 903 in loc de 840 cat e acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat o problema. Daca prin setari reusesti sa ajungi la turatia dorita, inca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32800 inseamna la mine 903

daca schimb g62 se modifica aceste rapoarte? adica 32768 o sa insemne 903?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine 32768 era tot vreo 840. Ulterior l-am schimbat pentru ca avea alte probleme si tot la 840 a ramas.

Deci lasa-l asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare.Detin un passat b5 din 2000 cod motor ATJ si vreau sa stiu ce valori ar trebui sa am la IQ ,eu m-am uitat pe acolo si valoarea de modificat la relati e la fel cu cea de la cantitatea de motorina injectata(acolo unde modifici eu am 32768 la ambele)daca modific cea de la relanti vad ca se modifica relantiul daca ma duc pe IQ cum as modifica valoarea tot la 6 mg/h ramane gresec undeva?am făcut print screen înainte de orice modificare.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pd nu poti modifica iq.

Valoarea 32768 e folosita ca default la mai multi parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles mersi frumos.Valoarea care o am respectiv 6 mg/h este buna(mai oscileaza si peste 6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valoarea dictata de ecu. Nu ai ce-i face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o nelamurire in legatura cu IQ, la mine IQ = 6.9 mg in relatii, toti consumatorii opriti si motorul 80 c,singurul lucru care ma deranjeaza este ca porneste brusc/violent(se zguduie) ,nu scoate fum si in sarcina trage foarte bine.

Se poate modifica IQ la motorul AVF ? si daca se poate modifica va disparea "zguduitura" la pornire?

Modificat de lord1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoarea avansului axei cu came, grupul 004, casuta a 4a, care este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La syncro angle oscilează intre 1.2- 1,8 ,dar l am avut si pe zero si tot la fel face la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog spune mi si mie daca se  poate modifica IQ la AVF sau nu.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Nu mai vorbiti prosti bai baieti...valoarea oem la relanti este 32768 care corespunde unei valori de aproximativ 820-840 rot/min.iar avansul din fabrica este reglat la 0,0 pentru un consum de 0,4-0,6l/h la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da dupa atata vreme/cadou de craciun inca un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!