Jump to content

Cum se poate modifica ralanti-ul?


miho
 Share

Postare recomandată

Foloseste un Vag Com mai nou, iti va afisa si valorile normale (specified). La masina din semnatura era 903 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • F l o r i n

    10

  • sveck78

    7

  • dan m

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

help!

am incercat cu vag-com 704 si nu mi-a afisat ce era specificat acolo ci tot ce vedeam si cu 311 meu

in plus nu-mi afiseaza turatia fixa ci e variabila la fel cum o citesti pe measurement(sau cum se scrie) intre 819-861 rpm asta la valoare default 32768

de modificat pot modifica ralantiul

am incercat pe un AXR si acolo era fixa la 870 si varia doar pe "masurari"

inainte l-am avut la 32800- vibra mai putin dar aveam cativa greierasi in portiere si de cand cu discutia l-am trecut pe default

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

sal. La masina mea din semnatura, turatia la ralanti sta exact pe linia de sub 1000 cand e cald motorul. Dar am ceva trepidatii si vreau sa le elimin. Am auzit voci care spun ca la motoarele cu pompe duse nu se poate regla turatia cu vag. Se poate sau nu? La cat ar trebui s-o ridic daca se poate? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge, normal. Nu asculta gura lumii.

Si eu am modificat-o. Am 860 acum si e mult mai bine. Inainte aveam 820.

Poti alege orice valoare doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, am iarasi o intrebare stupida, dar o pun: ii adevarat ca daca reducem relantiul sa mareste viteza maxima ? La mine la mobra stiu ca se marea putin si dupa aia am incercat la kawasaki si crestea top speed-ul dar oare si la masini, mai ales la TDI 90 cp?

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nici o legatura. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

La mine ralantiul e undeva la 790 rpm cu un mm sub linia de 800rpm. indiferent ca motorul e cald sau rece, nu creste sau scade relantiul cum am citit la altii : cand ii rece ii la 900 si cand se incalzeste revine la 800. nu pot sa zic ca am trepidatii, poate nu am fost atent, cand ma duc jos o sa fiu mai atent cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,ma intereseaza si pe mine daca stie cineva codul de logare pt un motor de 1.8t 150 cai,.vreau sa umblu si eu un pic la relantiu si codul 12233 nu este bun,nu ma lasa sa modific.mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu la acest tip de motor nu se poate modifica relantiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am verificat cu vag-comul turatia la relanti la masina mea era 819 ( la valori era salvat 32468 - care din fabrica corespunde 903). Aveam niste trepidatii la relanti si m-am decis sa cresc un pic turatia si m-am jucat un pic acum am adus-o la 860.

Inainte de modificare corectia injectoarelor era la unul din ele destul de mare 1.6-1.7 cu AC, dupa marirea turatie aceste valori au scazutla 1.2-1.4. Poate afecta aceasta operatiune masina sau i-am facut un bine? O sa creasca consumul sau nu are nici o legatura turatia fiind marita doar la relanti ?

Multumesc! Si imi cer scuze moderatorilor daca s-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, turatia e marita doar la ralanti. Nu afecteaza cu nimic performantele motorului. Aceasta tehnica se foloseste deseori pentru a scapa de trepidatii la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul meu de 1.6 cm benzina ?

de la un timp parca e ceva mai turat ,sta la 950 .

e bine ?

daca nu cum il dau mai in jos ca nu are nici un reglaj .

ma poate ajuta cineva ?

STIMA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se regleaza mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut !

Ma intereseaza si pe mine sa ridic putin relantiul.Am vibratii suparatoare ( fiind un motor in 3 cilindri) la relanti( atat cu motorul rece cat si cu el cald)

eu am un motor 1,2 TDI -PD. Intrebarea mea este urmatoarea: 12233 pot sa folosesc si eu pt. a accesa setarea relantiului? ori exista si un alt cod?

multumesc.

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, cum se modifica relantiul la 1.4 86 cp cod bxw?

care e intervalul recomandat de producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Poate sa-mi spuna si mie cineva daca e normal ca am valoarea de 32768 si totusi relanti-ul sa fie la 840 RPM? Trebuie sa-i mai maresc valoarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32768 trebuia sa corespunda valorii de 903.

Acum, daca la tine e la 840, nu ai decat sa cresti valoarea, pentru a ridica turatia, la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am modificat la 903 (32805)? E vreo problema ceva? E posibil sa fie modificat altceva in parametrii masinii? Ex. cantitatea de motorina injectata sau altceva? (Eu nu am modificat nimic, dar masina e cumparata second.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine ma poate ajuta si pe mine.Am o skoda octavia 2 motor 1.9 tdi din 2005 si nu pot modifica turatia la relanti cu vag com-ul.Cand dau la engine codul de login 12233 imi spune ca nu este corect?Am nevoie de alt cod?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie de cod de login. Si poate il bagi si tu la security acces,.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna si mie cineva daca e normal ca am valoarea de 32768 si totusi relanti-ul sa fie la 840 RPM? Trebuie sa-i mai maresc valoarea?

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie de cod de login. Si poate il bagi si tu la security acces,.

Adica acel cod trebuie bagat la security acces?Am incercat si acolo,fara nici un rezultat.Daca spui ca nu trebuie neaparat cod de acces,atunci unde gasesc relantiul?La adaption nu imi apare,ms.

Modificat de perpeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Poate sa-mi spuna si mie cineva daca e normal ca am valoarea de 32768 si totusi relanti-ul sa fie la 840 RPM?

La fel e si la motorul meu,1.9TDI AFN. 

Ma poate lamuri cineva din ce motiv valoarea 32768 nu corespunde cu turatia de 903 rpm,asa cum e la majoritatea TDI-urilor?

Pentru a ajunge la 903 rpm,trebuie sa scriu valoarea 32810.

Mi-ar prinde bine sa aflu de la posesorii de AFN,ce turatie si ce valoare au scrisa in canalul de modificare a ralanti-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!