Jump to content

AXR TDI PD 101 CP - euro3 sau euro4 ?


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

nu e foarte complicat. Fiecare tip de masina primeste o omologare de tip europeana (respecta anumite directive europe). In cazul motorului AXR sunt omologate atat cu euro3 cat si cu euro4.

O sa gasiti pe suportul amortizor stanga fata placuta constructor unde este mentionat numarul de omologare european, ceva de genul e1*2001...

Sa stiti ca cei de la RAR nu joaca alba-neagra cu normele de poluare.

care norme de poluare?din moment ce motorul axr nu exista in lista de motoare euro 3 de ei il scot e3?ori inseamna ca aceea lista nu mai ie valabila.....si se ia dupa noxe ,cred.valorile ei le stiu.stiu un caz de axr fabr 05 2003 la nemti euro 3 si d4 si romanii l-au pus e3.sunt curios la a mea ce scot ,ie fabr 07 2003 e3 si d4.daca nu imi dau e4 anulez tot . Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marian

    29

  • BN23RZV

    19

  • MariusAP

    10

  • marianu

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Din 2005 (... parca) de cand a fost publicata acea lista de la RAR motorul AXR ( cu toate ca la vremea respectiva , exista de 3-4 ani pe masinile VAG) nu a aparut NICIODATA pe lista .

Si-atunci cum poti spune ca lista nu mai este valabila?

Daca te iei doar dupa asta , atunci lista n-a fost valabila niciodata. :lol:

Sa stiti ca cei de la RAR nu joaca alba-neagra cu normele de poluare.

Sigur ? :icon_cool: ;)

Iti pot da exemple clare (cu acte , marturii, numere, etc) de ... cel putin 4-5 masini (pe ai caror proprietari/samsari ii cunosc personal) care la RAR Constanta au primit norma de poluare euro 3, dupa care au refuzat si au facut aceeasi chestie la RAR Slobozia unde au primit norma de poluare euro 4 .

Si-atunci te intreb ... cum e cu alba-neagra ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt deacord si eu cu aryes, se pare ca pentru motorul AXR la RAR se da si e3 si e4, cred in functie de cum vor ei :huh: .

asa cum am zis in postul meu anterior: cei de la vw au zis ca imi dau o adeverinta ca motorul este norma e4 daca cei de la RAR nu vor sa il clasifice ca e4. ca norocul, nu am avut nevoie de adeverinta. deci in momentul in care cei de la reprezentanta s-au oferit sa imi dea acea adeverinta din propie initiativa (fara sa ii intreb nimic despre asa ceva) cred/presupun ca s-au mai intalnit cu situatii in care cei de la RAR au vrut sa/au trecut masini ca fiind e3 cu toate ca erau e4.

Modificat de cipsius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia este ca celor de la RAR li sa pus pata pe acest cod de motor si se joaca de-a euro3 si euro4. Se naste intrebarea: de ce au ales axr si nu asz sau arl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca dupa introducerea noii taxe nu se mai da e4 la 2003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la vw au zis ca imi dau o adeverinta ca motorul este norma e4 daca cei de la RAR nu vor sa il clasifice ca e4. ca norocul, nu am avut nevoie de adeverinta

Dovada a profesionalismului celor de la RAR (Bistrita)...programare facuta,ma prezint cu masina la ei,imi spune inginerul sa las cartea la ei si s-o iau dupa vreo 4 zile....trece vremea (nu fredonez VH2....inca) si trimit pe cineva sa-mi scoata cartea de la ei....SURPRIZA :lol: :nu vor sa-mi treaca nivelul de noxe CO2 in CIV pentru ca ei nu-si asuma responsabilitatea...cica sa ma duc la Mures (unde a fost facuta omologarea RAR si a iesit masina E4) si sa-mi treaca nivelul respectiv cei de acolo...acuma,dupa ce am intrebat respectuos pe seful reprezentantei daca angajatii lui sunt chiar toti avortoni ca altfel nu-mi explic de ce n-au putut macar sa-mi spuna cand au vazut actele masinii sa merg la Mures,am obtinut promisiunea lui ca daca-i duc un act(adeverinta,certificat de omologare,ce-o fi) conform caruia VW ROMANIA autentifica faptul ca motorul masinii (AXR) se incadreaza in normele E4 si semneaza si stampileaza respectivul act imi trece nivelul de noxe in CIV...In concluzie...cum fac sa primesc o asemenea autentificare,adeverinta?

Multumesc pentru rabdare si eventuale sfaturi ulterioare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai facut cineva rar-ul acu cu noua taxa si a iesit e4 la axr din 2002-2003?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o discutie edificatoare cu un mecanic de la VW am inteles (in sfarsit :) ) care e diferenta (da,cica exista! :icon_thumright: ) intre un motor AXR E3 si un motor AXR E4 - e vorba de mecanismul electronic de actionare a clapetei EGR - din ceea ce spunea mecanicul respectiv,se pare ca AXR-urile produse pana in 2002 nu au actionare electronica a EGR-ului, de aceea fiind incadrate in normele E3...acuma,daca am vorbit prostii sa stiti ca l-am "citat" pe respectivul :D !

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exact asta ie diferenta intre atd si axr,galeria de admisie ,controlata de clapeta de aer.io stiam ca toate axr au clapeta electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io stiam ca toate axr au clapeta electrica.

S-ar parea ca nu... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e din 2003, si am primit E3. Tu ai zis ca pana in 2002 s-au facut fara. Si... eu cum aflu daca am actionare electronica a EGR-ului sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu ie vb de egr ci de clapeta de oprire motor care are si rol de clapeta acceleratie,la modelele anterioare nu exista asa ceva.egr-ul este la fel la ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina fabricata din 11.2004 inmatriculata 03.2005 in Germanaia. tot motor AXR. am cumparat-o in 11.2007. trecuta in CI an fabricatei 2005, in brief scria clar EURO 4. fara alte D-euri...nu m-am dus inca la RAR sa imi trec emisiile de CO2. dupa concediu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut all, am o intrebare, ce euro ar trebui sa fie un golf IV cu motor 1900, an fabricatie 2000, TDI 81 kw/110cp? nu stiu cod motor.

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am motor axr euro 3 emisi CO2 138g, an fabricatie 11.2002

in cartea masini scrie emisiile de CO2 = 140g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian Rusu, stii "sigur" sa spun asa? ce cod de motor ar trebui sa fie? multumesc. va reamintesc ca este vorba de motor de 81kw/110cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut all, am o intrebare, ce euro ar trebui sa fie un golf IV cu motor 1900, an fabricatie 2000, TDI 81 kw/110cp? nu stiu cod motor.

In 2000 Golfurile s-au echipat cu doua tipuri de motoare de TDI 81KW.

AHF - Euro 2

ASV - Euro 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult, acum urmeaza sa aflu codul motorului.

Sper sa fie euro 3 ...

Link de la RAR unde se pot introduce cod motor pt afla ce euro este, stie cineva?

Modificat de RazvyRULZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR-ul a fost euro3 D4 (deci E3 in Ro) pana in 10.03, dupa aceea e euro 4 in toate tarile din vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost saptamana asta la RAR cu masina pt. identificare, omologare, gaze, ITP. Masina este fabricata in 11.2003, inmatriculata in 04.2004, AXR 1.9 TDI, 74KW si a fost scos EURO4, 138 CO2. Mentionez ca in brief scria EURO4!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina mea, VW Golf 4 Variant, an fabricatie 2005, AXR 1.9 TDI a fost omologata ca avand EURO-4, 138 CO2. In brief-ul masinii era inscris EURO4 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat golf variant 1.9 tdi, 101cp fabricata din 11.2004 inmatriculata 01.2005 in Germanaia, tot cu motor AXR, trecuta in CI an fabricatie 2005, in brief scrie clar EURO 4.

RAR Craiova a incadrat-o la euro 3!!!

Romanul nostru e mai neamt ca neamtu! Mi se face greata.

Daca stie cineva, se poate schimba clasa la un alt RAR din tara fara ca masina sa apara euro3 in Craiova? Sau mai bine zis, pot anula CIV?

Multumesc!

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW AG de la mama lui din Wolfburg zice ca:

VW Golf------------74 (101)----------Mai 2001------------2006 Juni------EU3 und D4 ; 01.01.2005 -EU4

Adica doar cele fabricate din 2005 sunt EU4.

Imi pare rau, RAR a avut dreptate de data asta.

Ca sa fii 100% sigur, verifica pe stickerul cu coduri din portbagaj sau cartea de service:

Daca apare acolo:

0GR - EU3

0GG - EU4

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiro, exista atatea exemple de AXR-uri fabicate inainte de 2005 care sunt E4, norma stabilita si demonstrata cu brieful din germania de la prima inmatriculare. deci cred ca informatia care ai prezentat-o poate fi eronata. norma E4 a devenit obligatorie din 01.01.2005, dar asta nu inseamna ca inainte de aceasta data motoarele AXR nu au fost aliniate si produse ca E4

Modificat de cipsius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!