Jump to content

AXR TDI PD 101 CP - euro3 sau euro4 ?


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

In tabelul de la RAR valorile la euro3 sunt aceleasi si la euro4.Citeste postul meu anterior si afli de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marian

    29

  • BN23RZV

    19

  • MariusAP

    10

  • marianu

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca este vorba de acest tabel, AXR nu se regaseste in el de unde deduc ca acest motor va fi omologat ca Euro 4.

Liste_euro3.pdf

Modificat de snaemih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Daca este vorba de acest tabel, AXR nu se regaseste in el

De aici deducem DOAR un singur lucru , lucru pe care il stim cu totii si anume ca : profesionalismul celor de la RAR este de doi lei ...

Motorul AXR este in fabricatie de prin ... 2001 parca ... si tot asa de prin 2001 are E3 und D4 la nemti .

Pagina cu tabelul respectiv , a celor de la RAR a fost lansata acum vreo 2 ani daca nu ma insel , iar motorul AXR care era deja euro 3 ... nu-i nicaieri pe pagina , asa ca ... concluzia o trageti voi . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un G IV motor AXR, fabricatie Martie 2004 (adus recent) in brief-ul de germania e scris EURO 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu acelasi tip de motor...pe hartiile alea la fel scria euro 3 und d4...si la rar cand am fost cu ea...sa uitat ala asa putin pe hartie...si cam cu emotii ...mi a zis mai mult intrebator...o trecem euro 3?! si eu dobitoc cum sunt si nestiutor am zis ..pai da ,daca asa scrie:-??

ca dupa vreo luna sa aflu ca un prieten de a lu taicamiu cu exact acelasi tip de motor aceasi pov scria pe foaia aia...a dat 200 de euro si ia trecut o euro 4

deci...sa fugim din romania cat mai putem :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io zic ca ce a scris neamtu' aia e.

Daca e E3 und D4 asta e, adica Euro 3.

Al meu e AXR din 2004 si pe brief apare Euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi fost diferenta de norma de poluare intre motoare nu s-ar mai fi numit tot AXR. In concluzie, E3 + D4 == EURO4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . am un golf 4 2003 a iesit EURO 4. nu am inteles de unde vin notatiile E3 si D4 si ce semnificatie au ? MERsi Bafta ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi fost diferenta de norma de poluare intre motoare nu s-ar mai fi numit tot AXR. In concluzie, E3 + D4 == EURO4.

Si la mine in Brief scria E3 und D4 si e Euro3 ... Sustin ceea ce a spus Aryes13. Atata timp cat testul de poluare se face cu metode de Euro2 cum am zis mai sus, este clar ca orice masina fie euro3 fie euro4 o sa-l treaca (daca nu sunt alte probleme). Daca in Brief este trecut Euro4 este clara situatia, este Euro4. Dar tot nu inteleg cum de la unii care au Euro3 und D4 le iese Euro3 si la altii Euro4...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza doar norma Euro specificata, cea nemteasca D nu are valoare la noi. Daca apare DOAR norma D atunci e o problema si se va cauta daca motorul este sau nu omologat la noi. Testul arata daca se incadreaza in niste norme de emisie si NU stabileste norma de trecut pe cartea tehnica. Ca unele devin din Euro3->4 asta se face doar prin scamatorie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor

Scriu pt prima data, desi am urmarit discutiile de pe forum din 2006.

Referitor la tema abordata, am o bora din 2002, motor AXR, recent adusa, si am luat legatura cu cei de la RAR, si mi s-a sugerat sa fac o cerere de consultanta, cu care ma prezint la ei si se face un test de gaze, acesta urmand a fi trimis la RAR Bucuresti, unde se va lua o decizie in ceea ce priveste catalogarea autoturismului la emisii ca fiind Euro 3 sau Euro 4. Imi incerc norocul saptamana viitoare

Din discutii avute cu persoane care lucreaza la RAR, norma Euro 3 und D4, la emisii se incadreaza intre Euro 3 si Euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Listele de la RAR sunt intocmite pe vremea cand nu era nici o diferenta de taxa intre Euro 3 si 4. Atunci se platea vama si TVA in functie de vechime cilindree si combustibil, deci nu sunt niste liste complete atata timp cat nu sunt actualizate si cu Euro 4.

In alta ordine de idei, D3 si D4 sunt niste indicatori fiscali(au legatura cu poluarea dar nu au o corespondenta directa cu E3 si 4), in functie de ei se plateste taxa auto anuala la nemti, asa ca, grija mare, trebuie bine verificata seria motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar strica sa te duci intai la un inginer RAR cu brieful masinii si sa-l intrebi...totusi cred ca motorul AXR in majoritatea cazurilor "iese" E4 (nu numai mie,vezi si alte cazuri de pr forum)...

Bafta :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Listele de la RAR sunt intocmite pe vremea cand nu era nici o diferenta de taxa intre Euro 3 si 4.

Si care ar fi explicatia ca in respectivele liste motorul AXR nu exista ? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai explicatia ar fi ignoranta. Au facut si ei niste liste pe care le-au publicat(probabil cu cele mai frecvent intalnite motoare). In momentul in care apare un motor care nu e in lista, incep si cauta prin bazele lor de date sau alte baze si clasifica motorul(au fost cazuri cand au cautat si zile la rand, adica au asteptat vreo confirmare...). E de remarcat ca inainte de intrarea in UE, la RAR si pe alea E4 le cam bagau E3, nu-si bateau capul, nu era nici o diferenta la taxe. Mie mi s-a intamplat la Laguna benzina si la Velsatis benzina, de exemplu. Nici eu nu mi-am batut capul, ca aceeasi bani aveam de dat, numai ca acum s-a schimbat treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Pai explicatia ar fi ignoranta.

De-asta am scris pe un alt topic mai devreme : NU luati de bune IN TOTALITATE listele respective de la RAR . :unsure:

Mai era pe aici un topic ( nu-l gasesc acum ) in care unul din colegi se plangea ca a adus doua Golfuri 4 din DE , cu acelasi an fabricatie , aceleasi dotari si acelasi motor si i-au iesit la RAR unul euro 3 , celalalt euro 4 . Ambele aveau acelasi VIN , numai seria motoarelor era diferita de la unul la celalalt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu cele 2 golfuri cu acelasi vin, deci facute in acelasi loc dar probabil cu destinatii diferite(apropo de chestia ca sunt aceleasi masini indiferent din ce tara le cumperi, nu e chiar asa, dar nu vreau sa redeschid acest subiect) e dovada clara ca trebuie cumparat cu atentie. Eu cand mi-am luat Passat, am luat toate seriile E3 din lista de la RAR si ca s-o scurtez, mi-am luat masina care corespundea cu ce aveam eu(AVB de exemplu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pur si simplu era unu mai obosit ca celalat..... Incadrarea nu se face dupa gramele de CO2 si dupa turatia maxima a masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu se confrunta in primul rand seria motorului de unde se deduce pt. ce tip de poluare e proiectat motorul(sau ansamblul motor catalizator), abia dupa aceea se face testul de gaze, doar sa fie asa cum zici si unul din ele sa fie "descalificat" ca sa zic asa, in urma testarii...dar totusi imi scapa ceva, daca nu ar fi corespuns testului de gaze ar fi trebuit sa-l testeze dinamic, trebuie intrebat cineva de la RAR, eu am adus numai masini la care li se facea ce spun eu aici, verificarea seriei motor si test gaze(test normal, fara testari dinamice, etc). Exista si posibilitatea "descalificarii" probabil, eu n-am avut asa ceva, poate ne lamuresc altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am axr 101 cai , fab 13.12.2002 , intrat in tara 2003 ca an si e trecut e3..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am axr din 2001 luna octombrie (a iesit 2002) , 101 c.p. , tdi cu d si i rosu si e euro 4. din cate stiu toate axr tre sa iasa e4. am un prieten din craiova care a cautat 2 sapt. in germania axr tocmai de asta si a n-a avut nici o emotie k nu iasa euro 4. zicea el atunci ca mai e o faza cu un cod si ca e axr de 101 cp care iese euro 3 daca are decat i din tdi rosu ...nu stiu dk e asa dar toate axr care le stiu sunt e4. al meu are si pe praguri scris SPECIAL dar nu stiu daca asta e o chestie pt. e4, probabil ca nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am axr 101 cai , fab 13.12.2002 , intrat in tara 2003 ca an si e trecut e3..

Sintem foarte apropiati: eu am axr 101 cai , fab 29.12.2002 , intrat in tara 2003 ca an si e trecut e3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelas lucru am si eu, Golf, fabricat in 2003, motor AXR, 1,9 si E3. Poate ca o solutie in instanta nu strica. Dar e nevoie de probe sa dovedeasca ca aceiasi masina cu aceleasi caracteristici, este una E3 si alta E4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e de probe iti dau eu certificatul de inmatriculare si se vede acolo.. dar pana la urma nu mai e nici o schema cu euro 4 sau 3 ca platim la fel taxa cu eur 2 si noneuro. sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un G4 variant TDI cu DI culoare rosie fabricatie dupa 06.2001->2002 in acte motor AXR 101 cp adus anul trecut in aprilie - la RAR a iesit E4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!