Jump to content

AXR TDI PD 101 CP - euro3 sau euro4 ?


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

foarte ciudata treaba...ziceam de Euro.. al meu e martie 2002 o fi tot E4? :) :) :) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marian

    29

  • BN23RZV

    19

  • MariusAP

    10

  • marianu

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

confirm AXR euro 4; de la RAR ca doar nu mi-am cumparat eu ceferticat pe naspa...

pana la urma tine de motor sau de catalizator?

de cand a fost introdus euro 4?

nu din 2003???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu domu VEKAU :Driver: dar uite ce zic oamenii...2002 cu euro 4....foarte interesant! :hainoroc: :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am AXR 2002 si e euro 3 !Asa au zis aia de la RAR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil norma Euro 4 a fost introdusa prin 2003, si pana atunci AXR-urile erau normal Euro 3, ca nu exista altceva mai sus. O data cu introducerea normei E4 s-or fi trezit ca motorul corespunde si normei asteia noi datorita catalizatorului ala? La RAR probabil depinde si peste cine dai. Pe site nu e specificat in ce norma intra D4. Probabil in functie de cum s-a trezit inginerul. Sau ce stie el din folclor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare dreptate ai! :D fel de fel de cioba`loba isi dau cu parerea de masina si cu tigarea in gura hotarasc ce Euro e dupa cum bate vantul din uniunea europeana! ...frustrant!! :)

Modificat de Brabus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din punctul meu de vedere nu asta-i cel mai frustrant lucru care se intampla in curtea RAR , ci altceva . In baza la ce document legal isi permit sa schimbe arbitrar anul de fabricatie al masinii ? Pentru masinile SH aduse in rromanica , daca masina a fost fabricata pana in 30 iunie , pe talon romanesc va avea ca an de fabricatie anul respectiv , dar daca e fabricata dupa 01 iulie , in talon apare anul urmator . De ce ? Cum se face ca in drumul ei de cca 3000 km de la nemti si pana aici masina a intinerit cu un an ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cica de la ei (nemti) vine treaba...

acuma si tu!

daca marti este ziua ta, sigur miercuri esti mai batran.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci unde ma uit sa vad in ce euro mi-au incadrat-o ? In talon nu scrie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inginere!!

ia vezi matale acolo la sfarsitul numarului de omologare? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda scrie E3. Deci daca am fost sau nu tapuiti vreau sa stiu. Unde ne putem interesa din sursa sigura ?

cum se face ca axr-ul nu se regaseste pe lista motoarelor cu euro 3 ?

GOLF VARIANT TDI ALH 1896 66 180 5H

GOLF VARIANT TDI ALH 1896 66 176 4A

GOLF VARIANT TDI ATD 1896 74 188 5H

GOLF VARIANT TDI ATD 1896 74 185 5A

GOLF VARIANT TDI ASV 1896 81 193 5H

GOLF VARIANT TDI AUY 1896 85 195 5H

GOLF VARIANT TDI AJM 1896 85 195 6H

GOLF VARIANT TDI AUY 1896 85 195 5H

GOLF VARIANT TDI AUY 1896 85 195 6H

GOLF VARIANT TDI AUY 1896 85 192 5A

GOLF VARIANT TDI ASZ 1896 96 205 6H

GOLF VARIANT TDI ASZ 1896 96 202 5A

Deci treaba e destul de urata. Dupa incadrarea idiotilor am platit vama la masina. Daca era euro 4 se schimba toata treaba. Ce se poate face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la fel E3 ;) , data fab. 11.12.2002 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Pagina RAR poate fi utila....

Ba nu-i utila deloc utila pentru ca am citit-o si pe asta si pe toate celelalte .

E aceeasi magareala si realitatea e cea descrisa de Brabus in postul 56 . De cele mai multe ori o fac " dupa ureche " sau dupa cum au chef .

1. Cum justifica RAR faptul ca 2 masini perfect identice , cu acelasi an de fabricatie si cu aceleasi date in talonul german ( respectiv E3 und D4 ) capata la RAR una E3 si cealalta E4 ? In baza la ce ? In ultimele 6 luni le-am trimis vreo 3 mail-uri si n-am primit inca nici un raspuns .

2. Cum justifica RAR faptul ca o masina cu data de fabricatie 06.2002 capata talon cu an de fabricatie 2002 iar alta cu data fabricatiei 07.2002 capata talon cu an de fabricatie 2003 ? In rromanica anul calendaristic nu incepe la 01.01 si se termina la 31.12 ? Sau la RAR anul incepe pe 01.07 si se termina pe 30.06 ?

Uffffff . Ma enervez degeaba . Traim in rromanica si asta ne ocupa tot timpul ! :)

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pentru cei ce nu`ntelege,in rromanica nu e lege" as adauga! smile.gif
orice alt comentariu este de prisos.domnul Marian a zis f bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la masinile produse pana la data de 1 iulie si cele produse dupa, pot sa confirm ca astea sunt prescriptiile producatorului german, cele produse dupa 1 iulie facand parte din productia anului urmator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact!

dar revin si intreb: norma euro4 nu cumva a fost introdusa din 2003???

adica de la 01.01.2003, in vreme ce unele masini trecute la 2003 sunt defapt fabricate inainte de 01.01???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Referitor la masinile produse pana la data de 1 iulie si cele produse dupa, pot sa confirm ca astea sunt prescriptiile producatorului german, cele produse dupa 1 iulie facand parte din productia anului urmator.

Alooooooooooooooo ! Ma faci sa rad ! Nu contest ca asa o fi cum zici tu , dar e prea de ras , ca sa nu zic de plans . O fi ea productia anului urmator dar e fabricata anul asta . Si prescriptia asta e valabila DOAR pentru rromanica sau pentru toti ? Cum explici faptul ca pe talonul din DE scrie la data fabricatiei 07.2002 ? Aaaaaaaa ? Adica aceasta prescriptie e valabila DOAR pentru altii si pentru nemti nu ? :) De ce pe talonul german scrie 07.2002 iar pe cel romanesc 2003 ?

Si oricum ar fi , " productia anului urmator " nu inseamna nicaieri in lume " fabricat in anul urmator " . Nu ?

In cel mai bun caz asta cu productia aferenta anului urmator poate fi luata in calcul doar in DE , si doar legat de contabilitatea si / sau fiscalitatea Vw AG si nicidecum la schimbarea arbitrara a anului de fabricatie a autoturismului .

Si inca ceva : cum isi dau seama cei de la RAR ca masina e fabricata in aprilie , iulie sau noiembrie ? Ca din serie reiese DOAR anul de fabricatie si nimic in plus .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a,da?

pai credeam ca de la ei vine... :D :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit cu atentie tot topicul.tind sa cred ca suntem pe undeva furati.cand am luat masina din germania , neamtul mi-a atras atentia ca este E3 cu D4, ceea ce am inteles eu ca e bine , avand piese de euro 4.Mi-a explicat el ca o sa ma ajute asta la plata taxelor fiind mai mici la euro 4. Acasa insa surpriza este declarata euro 3 . Atunci nu mi-am facut griji , dar acum .... sunt sigur ca s-a comis o greseala. motorul este AXR din Martie 2003. unde as putea sa ma interesez? la RAR? oare se mai poate face ceva ??? :lol:

Modificat de marian97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aryes13. Acuma zici ca pe certificatul german scrie 07.2002 si dupaia intrebi de unde stiu astia de la rar ce si cum. Nu te-ai dus cu toate actele la rar, ca io m-am dus :lol:

Oricum nu vad de ce te-ar deranja asta, intrucat e un atu la revanzare. Multi romani care sunt mai batuti in cap tin neaparat ca masina sa aiba foarte putini ani, nemaiuitandu-se la km. Degeaba e din 2005 daca are peste 300 k parerea mea :lol:

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
@aryes13. Nu te-ai dus cu toate actele la rar, ca io m-am dus :lol:

Asa e ! Ai dreptate , in cazul meu s-a mers la RAR doar cu jumatate din acte , numai ca n-am umblat eu cu actele ca n-am avut timp . Eu totusi credeam ca vorbim de legalitate si nu de cine si cu ce acte a mers la RAR . Nu ? :lol:

Oricum nu vad de ce te-ar deranja asta, intrucat e un atu la revanzare.

Nu avantajul sau dezavantajul a fost introdus in discutie ci principiul in sine si legalitatea a ceea ce se intampla .

Si-apoi daca tot veni vorba de avantaje si dezavantaje , cum ai fi reactionat la faza asta cu schimbarea arbitrara a anului de fabricatie si a normei de poluare , daca ai fi fost obligat sa platesti taxa de drum si impozitul auto la valorile din DE , de exemplu ? Diferenta la impozit intre o norma de poluare si cealalta e de cca 500 Euro si parca la fel si la taxa de drum si fiecare an in plus sau minus la varsta masinii conteaza . Atunci ti-ar fi convenit schimbarile efectuate dupa ureche de cei de la RAR ?

Multi romani care sunt mai batuti in cap

Fiecare face cum il duce capul si fiecare are anumite principii dupa care se ghideaza , dar nu vad de ce trebuie sa ii jignesti pentru asta . Incercam sa purtam o discutie si-atat ! :D

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei hai ca nu incercam sa jignesc pe nimeni. De acord cu tine in principiu dar hai mai bine sa vedem ce e de facut in legatura cu asta. Avand in vedere ca avem colegi de forum cu acelasi motor AXR incadrat ca fiind motor cu norma euro 4. Sa vedem ce e de facut in privinta asta. Eu unul sunt hotarat sa-mi gasesc dreptatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ATD cu euro 3,cumparata noua aici,august 2002(an fabricatie 2003,dupa cod sasiu si inregistrata ca atare in talon-2003).Dupa polemica din topic am intrebat si eu o "persoana"-contact RAR cum se incadreaza la ei euro3/euro4 si raspunsul a fost ca nu conteaza doar cod din brief ci si codurile pompei de injectie,filtre aer,catalizator si cum sau asamblat pe masina.Exemplu:o masina cu cod corespunzator de Euro 4 in brief a primit la montaj(sau daca nu ai cumparat-o noua,i s-a schimbat din diverse cauze catalizatorul cu unul care indeplineste norme euro 3)si atunci in urma verificarilor de la ei ai euro 3.Ar fi o logica,dar oare asa e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ei hai ca nu incercam sa jignesc pe nimeni.

Ok , daca imi promiti ca nu mai jignesti pe nimeni . ;)

Acum revenind on topic :

1. Nicaieri in talonul sau cartea din DE ale masinii nu scrie luna de fabricatie , ci doar anul de fabricatie , care reiese din VIN , respectiv a 10-a cifra din VIN .

2. Si in carte si in talon la rubrica 32 scrie data primei inmatriculari , data ARBITRARA de care se folosesc cei de la RAR pentru a trece masina in anul respectiv ( daca data este inainte de 30.06 ) sau in urmatorul an ( daca data este dupa 01.07 ) .

3. A nu se confunda anul de fabricatie cu data primei inmatriculari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!