Jump to content

Sfaturi Achizitie


MAT
 Share

Postare recomandată

Am gasit un g3 variant tinichigeria foarte buna,destul de bine intretinuta,abs,2 air,trapa etc.Masina este din 1995 singurul lucru care nu-mi place la ea motorul ,un 1.9 td care are 280 mii.Ce trebuie facut la ea :schimbat scaunul sofer,ii lipseste placa ce acopera hayonu tapiteria un pic aranjata.

Dilema mea este ce viata mia are motoru omu sustine ca a fost segmentat.Sau mai bine zis.la ce ar trebuii sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic un motor diesel segmentat nu ii ca unu benzinar segmentat (adica nu mai ii ca nou). Uita-te daca scoate mult fum cand il turezi si ar fi bine sa vezi cum poreste la rece (indicat ar fi dimineata). Cat cere pe masina? Interiorul nu ii problema ca ii plin prin shroturi de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am G3, 1.9 TDI, si te asigur ca e un motor bun, chiar daca are multi Km. Eu spre exemplu am 207000 si merge foarte bine inca. Sa verifici bine tabla sa fie buna pe ea, iar pe unde mai are mici probleme, remediaza-le cat mai repede, ca apoi va fi mai greu de reparat. Sfatul meu ar fi sa-l cumperi, ca motorasul ala nu consuma mult. Si cu un chip tuning, il poti face sa si alerge destul de bine :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si care este pretul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul nu ar fi foarte mare. Eu am vandut un Golf 3 anul trecut in toamna cu 4200 de euro si era alb cu 2 usi 1,9 diesel, an 94, janta al 15", suspensie sport dar motorul era in perfecta stare (16500km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

M-am hotarat ca ptr sotie sa achizitionez un golf 3, sunt poseror de golf 4 si nu prea stiu multe despre golful 3.

Dupa cum cum am spus si in titlu m-am orientat la o masina cu motorul cat mai mic, insa nu prea stiu mai nimic despre acesta versiune , stiu ca este modelul CL, 1.4 benzina si an de fabricatie 1996 , am fost am vazut-o dar inca stau in dubii !

Astept pareri despre acest tip de masina si bune si rele ( consum, defecte dese , ect )

Atasez si orientativ si cateva imagini cu masina la care am facut referinta !

post-16436-0-56306300-1357821142_thumb.j

post-16436-0-30354100-1357821151_thumb.j

post-16436-0-14154300-1357821157_thumb.j

post-16436-0-35219400-1357821164_thumb.j

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! am fost indelung proprietarul unui golf mk3 1.4. Nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Doar consumabile, placute, disc, rulment ulei + etc. A mea era monopunct asta vad ca este multipunct ceea ce este si mai bine.

Un plus mare e ca e dupa 1995 cand au inceput sa iasa cele mai bune modele.....

CL e prima varianta de echipare dar nu are importanta mare....

Ca minusuri sa fii foarte atent la tabla in special praguri si pe dedesubt sa tragi o privire ferma. Si la motor am inteles ca este vulnerabila garnitura de chiulasa.

Consumul este foarte bun. Undeva la 5 - 5% extraurban si 8 % urban.

Ah si era sa uit pentru ca am vazut pozele mai bine.... la trapa sa ai grija. Majoritatea o au cu buba..... si se repara destul de greu. Este o piesa care se rupe si nu poate fi sudata...... Trebuie cautata toata trapa in dezmembrari...

Pare revopsita in poze pentru ca dupa 1996 bara fata si spate erau vopsite in culoarea caroseriei la fel si oglinzile. Care nu sunt...... Si ma cam indoiesc de an pentru ca are antena in aripa.... Mai degraba un 1995 spre sfarsit de an.....

Poze mai clare si mai bune nu ai ?

Pentru orice intrebari iti stau la dispozitie (eventual PM).

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze mai clare nu am , acestea le am si eu din anuntului lui, de vopsita este sigur revopsita , am vazut asta la fata locului, cad a revopsito, a izilat chederele si alte ornamente , iar cand am ridicat chederele sus sa observat asta , nu ma deranjat ca este revopsita, iar mai gasesti o masina din acel an cu vopsea originala, ce ma nelinistit este faptul ca pe tragarul din fata lipseste orice element de identificare, normal era ca acolo sa fie niste tablite cu elemente de identificare, clar ca tragarul a fost schimbat, din ce ma pricep la caroserie nu s-a vazut nimic indoit sau reparat la contraaripi si lonjeroane , asta m-a uitat f atent .

Ca rugina desi a fost vopsita acum 2 ani ( nu a fost vopsita de el , masina asa a cumparat-o din cluj, a fost achizitionata de pers care aduceau masini din ger), masina prezenta mici umflaturi de vopsea in zona inbinarii aripii de fata cu pragul,deci clar acolo zace rugina !

Ca varianta de echipare are trapa electrica, scaune incalzite, inchidere centralizata, alarma, faruri electrice , servo , roti de iarna , vara , cele de vara cam tocite aproape de max !

Referitor la pret a cerut 1400 eur ultimul pret, masina este intrata in tara in 2010.are toate actele de la achizite inclusiv cele de germania !

Km pe bord are 237000, care sincer nu cred ca sunt reali !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. In stanga cum te uiti la motor ar trebui sa fie o placuta de indentificare...... dar nu e asa de importanta ca cea de sub stergatoare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca un lucru pe care am omis sa-l spun referitor la motor, pe la joja de control a uleiului era tot borat de ulei , la intrebarea mea despre acel aspect mi-a raspuns ca din greseala atunci cand a facut schimbul de ulei dobitocii i-au pus cu aprox 500 de mil in plus si pe acolo i-l arunca afara , cand am bagat joja era cam cum spunea el uleiul depasea cam cu 7-8 mm nivelul de max al jojei , acum nu stiu ce sa zic o fi de prea mult ulei sau scapa compresie in baie.

In rest motorul se auzea destul de bine, iar la acceleratie in 3000 de rot nu scoatea nici picatura de fum albastru !!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raportat la greutatea masinii,1.4 e un motor mic si nu cred ca este unul economic.Nu detin 1.4 insa un amic de al meu se plange mai mereu de aceasta motorizare,chiar si dupa ce a schimbat "jumate" de motor!Opteaza pentru 1.6 sau 1.9 diesel ( 64 cp,75 cp,90 cp sau 110 cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor mic nu inseamna neaparat ca e si economic valabil in special la cele pe benzina. de ex un logan de 1.4 ia 9-10l/100 km in oras si asta e un consum care se incadreaza in limitele normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut g3 1,6 abu,acum am 1,4 abd,sa stiti ca nu este diferenta mare intre ele la consum,1,4 parca e un pic mai lenes dar insesizabil,acum depinde si in ce stare se afla masina si cat de corect functioneaza motorul,am mers cu un g3 1,6 al unui amic si vreau sa va zic ca nici nu se compara cu a mea la sprint si la tinuta de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ce spuneti dar de aici pleci cu doua piste diferite in functie de ce vrei sa faci cu masina , vrei raliu optezi ptr motor mai mare , eu o vreau ptr sotie si strict ptr naveta 10-12 km pe zi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ai un Matiz. Este o propunere. Nu vorbesc la misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raportat la greutatea masinii,1.4 e un motor mic si nu cred ca este unul economic.Nu detin 1.4 insa un amic de al meu se plange mai mereu de aceasta motorizare,chiar si dupa ce a schimbat "jumate" de motor!Opteaza pentru 1.6 sau 1.9 diesel ( 64 cp,75 cp,90 cp sau 110 cp).

Am avut exact 1,4 pe aceeasi masina si stiu ce vorbesc. Chiar consuma putin. E drept puterea nu e punctul forte dar consumul si fiabilitatea sunt punctele forte. Amicul tau nu a avut noroc deloc probabil cu masina. Banuiesc ca a fost luata de pe aici..... daca te uiti pe piata sunt numai junghiuri de golf 3 majoritatea, cu sute de mii de km care altii le-au aruncat si samsarii fac afaceri cu ele. Eu in 3 ani nu am schimbat absolut nimic la ea. Dar am luat-o de la mama ei si am adus-o personal pe rotile ei.

Iar intre 1,9 D de 64 cai si 1,4 de 60 cai clar as alege 1,4. 1.9-le ala SDI are un sunet de toata jena si toate dezavantajele dieselului fara avantaje nefiind turbo. De restul vorbim deja de alte "clase".

I-ai un Matiz. Este o propunere. Nu vorbesc la misto.

Nu pot sa cred ca poti compara Matiz-ul cu Golf 3.

e normal ce spuneti dar de aici pleci cu doua piste diferite in functie de ce vrei sa faci cu masina , vrei raliu optezi ptr motor mai mare , eu o vreau ptr sotie si strict ptr naveta 10-12 km pe zi !

Ce ti-as mai recomanda sa arunci un ochi sa te uiti la VW Polo din aceeasi generatie sunt foarte reusite si probabil s-ar preta si mai bine la cerinte. Dar pana la urma voi stiti mai bine.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto, niciodata nu compar Matizul cu Golful 3 dar i-am facut omului o propunere pe motiv ca ar consuma putin si eu zic ca pt o femeie este masina ideala. Niciodata nu mi-as da Golful pe un Matiz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza si ce zice doamna.eu recomand sa conduca un G3 inainte sa il cumperi....nu de alta dar sa nu patesti ca mine,dupa ce i-am cumparat sotiei primul G3 (era chiar de 1,4 ABD)a facut o tura si a zis ca nu ii place....sa fi fost de vina faptul ca mersese inainte cu G4? :D .In prezent conduce fsi-ul,s-a atasat foarte mult de aceasta masina a.i. eu am acces la volan doar cand mergem la drum mai lung :lol: Sunt de parere ca diferenta e mica de pret pana la G4 1,4 -1,6 chiar si din 2000 (sa iasa E4 daca nu e inscris) unde ai alta tehnologie,alta caroserie(parca nu are chiar asa mari probleme cu rugina).

Mie personal G3 mi-a placut foarte mult (imi plac muchiile la masini,cele prea rotunjite nu prea ma atrag)ma bate gandul sa imi iau iar unul doar pentru sufletelul meu,sa merg cu el doar vara,sa ii pun roti pe 16 ....Pozitia la volan e mult mai relaxanta in G3,parca era construita pentru mine,in jurul meu....

Al doilea G3 a fost cu 1,6 ABU,supermotoras,consuma putin,trage bine....cutiile sunt cam slabe(cu precadere CHL) ,daca e forte uzata sare din treapta cinci....apropo,vezi ca daca vrei sa iei 1,4 au fost si in 4 trepte,sa verifici.Anul e bun,teoretic ar trebui sa fie in cinci trepte dar nu se stie.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-as da in laturi nici de la polo !

E tot cam ce vreau ,dar este mult mai mica la caroserie, si implicit mai vulnerabila la accidente !

Imp este sa gasesc una cu un istoric cat mai clar si corect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al doilea G3 a fost cu 1,6 ABU,supermotoras,consuma putin,trage bine....cutiile sunt cam slabe(cu precadere CHL) ,daca e forte uzata sare din treapta cinci....apropo,vezi ca daca vrei sa iei 1,4 au fost si in 4 trepte,sa verifici.Anul e bun,teoretic ar trebui sa fie in cinci trepte dar nu se stie.

Cele de 1,4 cu 4 viteze sunt o serie facuta numai pentru Austria din cate stiu. Si este un pic diferit motorul . E tot 1,4 dar are 55 cai in loc de 60 de cai si cutie cu 4 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-as da in laturi nici de la polo !

E tot cam ce vreau ,dar este mult mai mica la caroserie, si implicit mai vulnerabila la accidente !

Imp este sa gasesc una cu un istoric cat mai clar si corect !

Ca o mica paranteza : http://euroncap.com/tests/vw_polo_1997/13.aspx

Nu cred ca Golf 3-ul are mai mult de 3 stele. (nu a apucat sa fie testat)

Bafta in cautari ! Nu exclude Germanica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai domnule,deja ai primit cateva idei de la colegii de pe forum!Fa-ne o idee cam ce model urmaresti cu exactitate,motor,caroserie...consum?!Insa...inainte de toate intreab-o si pe doamna!Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipul motorului este AEX 40 kw , 1395 Cm , problema care am obsevat-o este ca are momente in care te rogi de ea sa merga iar la relanti trage sa se opreasca ! Sunt alte situatii in care mergi cate 100-200 km fara sa aiba nimic iar cand o apuca te rogi de ea :

O parere un sfat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e cel de 55 cai. Sigur nu are 4 trepte ?

Pana nu pui diagnoza pe ea te invarti in jurul problemei pana ii dai de cap destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!