Jump to content

Golf Vs Golf Vs Golf Vs Polo


chiu
 Share

Postare recomandată

Sper ca nu se supara nimeni pentru un astfel de versus, dar am nevoie de ajutorul vostru pentru alegeri. Problema este subiectivismul, pentru ca singura alegere pe care o vad obiectiva este alegerea motorizarii diesel.

Sa trec la subiect:

In urmatoarele 6 luni o sa trebuiasca sa schimb actualul golf 1.9 tdi 105cp cu o masina noua.

Variantele la care m-am gandit, si dintre care in final va ramane una singura, sunt urmatoarele:

1. Golf GT, 2.0 170 cp TDI, DSG, 4 usi, rosu tornado, - pret cip de lista 21.277eur, pret cu optinalele alese - 24.387 eur

2. Golf Comfortline 2.0 TDI 140 cp, manuala 6 trepte, 4motion, 4 usi, rosu tornado - pret cip de lista 17.900eur, pret cu optionale alese 21.058

3. Golf Comfortline 2.0 TDI 140 cp, DSG, 4 usi, rosu tornado - pret cip de lista 17.922eur , pret cu optionalele alese - 22.218 eur

4. Polo Comfortline 1.9 TDI, manual 6 trepte, 4 usi, rosu tornado - pret cip de lista 14.951eur , pret cu optionale 17.567 eur

Acum, daca e sa aleg strict obiectiv, mi-ar fi suficient Polo. Pentru optionale nimeni nu poate spune ca este obiectiv in alegeri.

I'm in love with golf&polo. Am condus ambele variante suficient de multi km (peste 100.000 polo si 160.000 am cu actualul golf in 2 ani si 8 luni)

Simt nevoia de cuplu putin mai mare decat ce am pe actualul golf (in special in depasirile exterioare) dar conduc moderat-preventiv. Nu sunt adeptul condusului super sportiv, dar cand conduc ma relaxez - indiferent ca merg constant cu 100-110 sau merg cu 140-180.

Nu am facut drive-test cu nici una din motorizarile de mai sus, si daca cineva stie ca sunt masini cu motorizari similare in zona de vest a tarii va rog sa dati un pm. De asemenea, daca cineva are in zona masina similara si accepta sa facem o plimbare, nu raman dator.

DPDV al preturilor, sa zicem ca mi-as putea permite inclusiv R32, dar in primul rand nu vreau benzina, si in al doilea rand imi pare o risipa de bani.

Vreau o masina care sa ma satisfaca pe deplin, foarte comoda, cu mici veleitati sportive si cu pretul maxim al GT-ului.

Nici nu vreau sa se discute in acest topic propuneri pentru alte variante (da, sunt multe, dar din acelea le-am ales pe acestea).

Fac in medie 50-60.000 km anual, 15-20.000 in oras sau drumuri scurte - pana la 20km. Nu ma deranjeaza sa schimb manual, dar de ce sa nu iau o cutie dsg, daca pot, pur si simplu pentru comfort(iar cutia DSG am dotat-o si cu comenzi tiptronic unde a fost cazul).

Cred ca de maxim 4 ori in toti cei 350.000+ km facuti de mine am simtit oarecum nevoia de tractiune integrala, dar de fiecare data m-am descurcat foarte bine cu tractiunea fata (lanturi si un pic de grija), si niciodata nu am avut ESP.

Am incercat sa pun cam aceleasi optionale la toate configuratiile:climatronic, toate airbag-urile posibile, depozitare, cotiera,faruru bixenon si faruri ceata, lumini si vizibilitate 1, privacy glass, RCD500 cu mp3, tempomat, volan multifunctional piele, comenzi tiptronic unde e cazul si alte maruntisuri.

Nu doresc o masina care sa iasa in evidenta (sunt familist :) ).

Sper sa nu va plictisiti cu acest topic, deci astept de la cunoscatori cat mai multe pareri.

Poate ma ajuta unul din moderatori sa fac si un poll pe cele 4 variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb totusi daca 170cp nu sunt prea multi pentru stilul meu de mers (practic, cred ca as folosesi motorul la capacitat mai mare de 80% in mai putin de 2% din km pe care o sa-i fac - putinele drumuri pe autoband si eventualele depasiri la vieteze mari). Asta ar fi unul din motivele pentru care ziceam ca alegerea este subiectiva.... Pentru motorul de 140cp, as inclina mai mult spre dsg(comfort) in loc de 4motion(siguranta marita in situatii limita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu as alege asa (in ordinea preferintelor mele):

pe 1: optiunea 3

pe 2: optiunea 2

pe 3: optiunea 4

pe 4: optiunea 1

Am ales mai mult d.p.d.v al comfortului (desi cred ca locul 3 cu 4 sunt cam la fel, desi sunt masini diferite)

Cred ca 140 de cai pe un Golf la cat conduci tu pe an mi se pare absolut onorabil. Si as prefera evident cutia DSG.

Cam atat. Alegere usoara.

Numai bine.

Horia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tutusi de ce polo? e scump, e mic, si nu are nici unul din avantajele dsg sau 4motion?

dintre restul de golfuri as alege pe cele cu dsg, oricare din motoare, fie de 170 fie de 140

Pentru ca cea mai confortabila masina pe care am condus-o la drum foarte lung (1100 km in 12 ore) a fost un polo, iar in km facuti in oras sunt semnificativi(are dezavantajul ca nu pot sa-i pun dsg)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani de gt.. de ce sa iei altceva? Atata timp cat banii nu sunt o problema.. nu vad de ce ai cumpara polo, sau un golf mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca R32 ti se pare risipa de bani, iti recomand calduros GTI (impozit mic, 200cp, cuplu mare,traditie) care desi nu e diesel sunt convins ca te va multumi pe deplin.Daca totusi vrei diesel mergi pe GT 170 cai.

E cam mare diferenta intre polo 1.9 TDI (pe care daca ai golf 1.9 tdi chiar nu stiu de ce ai vrea sa il iei) si R32.Cred ca daca faci drive teste cu R32 si cu GTI si cu GT iti vei da seama ca nu vrei altceva, cu atat mai putin Polo ( care polo e super ok ca masina dar ti-am zis e diferenta mare si de bani dar si de orice altceva fara de un R32 de eemplu).

Succes la cuparaturi - daca tot iti permiti ia o masina deosebita care sa iti faca placere.

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia GT-ul ... arata bine, motorul fuge de rupe (cu tot cu masina evident :P - am mers cu el pe Leon FR si se duceeeee...) si la dotarile puse cred ca vei avea tot confortul oriunde ai merge, DSG-ul nu mai zic .. ar fi combinatia ideala !

POLO e f simpatic .. dar nu inteleg cum il poti pune langa GOLF-uri .. sunt si clase diferite, Golf-ul e mai mare .. ceva mai stabil in curbe (deh .. e mai mare, am zis ?) si confortul interior e altul ! De 24 000 CIP iti poti lua GTI cum zice Doom .. dar la cati km faci anual, diesel e Sfant (cu S mare :P) .. so, alegerile mele ar fi : 1 - varianta 1, 2 - varianta 3, si 3 - varianta 2

Spor la cumparaturi ! :)

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intr-adevar diferenta de clasa intre golf si polo, dar am pus si polo-ul pentru ca se apropie cel mai bine de obiectivism. O suspensie putin configurata, motorizare excelenta - zic eu - pentru greutatea ei (btw, am uitat sa specific - 1.9 tdi 130cp) si se poate compara , zic eu , cu stabilitatea si chiar comfortul unui golf ...mai greu de explicat, dar ....

In schimb DOOM a scris o chestie pe care clar o sa o iau in considerare - "o masina deosebita care sa iti faca placere" si cu asta se potriveste cel mai bine GT-ul.

@netflow: intr-adevar, banii nu sunt o problema(vorba vine), darsunt de parere ca nu trebuie sa cad in nici una dintre extreme - obiectiv 100% sau subiectiv 100%. Polo si GT sunt cele doua variante care se apropie de extreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt extrem de suparat.... azi, pe neasteptate, turbina de la masina mea si-a dat obstescul sfarsit... sunt curios cat va veni factura de reparatie... La 2 golfuri , ambele cu acelasi regim de mers, ambele PD, turbinele au picat una la 150k km, la a mea 160 k km :)( cel putin la a mea am respectat cat am putut regimul de turatie recomandat pe site. MA bate gandul sa renunt la motoare cu turbina, chiar daca e sa iau benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne pare rau sa auzim asa ceva si ... atat de repede totusi. Ar fi util sa ne tii si pe noi la curent, eventual pe topicul dedicat vietii turbinei la TDI.

Pai daca vrei sa iei benzina aspirata, singurul motor mai rasarit (in afara de 3,2 l desigur) ar fi 2.0 FSI dar nu exceleaza la nici un capitol ... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dupa cele intamplate... m-am gandit si la o varianta de motorizare pe benzina, dar nu am gasit niciuna. Un amic a avut 2 masini cu motorizare 1.6 FSI care au picat inainte de 40.000 km. Nu stiu cat de fiabil este motorul de 2.0 FSI si, dorind sa inlatur turbina, nici nu m-am uitat la TFSI.

Pana la urma mai apare o intrebare, care bineinteles ca mi se pare subiectiva. Care din motoarele de la cele 4 variante este mai fiabil?. Care din turbinele de la cele 4 variante este mai fiabila?. Sau mai bine zis, care combinatie-turbina este mai fiabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A mai trecut ceva vreme si de atunci s-au intamplat multe. In primul rand am schimbat turbina cu una noua. Apoi volant a inceput sa ma caraie la nervi. Apoi am facut chiptuning.

Ei, de cand cu chiptuning-ul, mi-am dat seama cam ce inseamna 140cp pe un golf (ma rog, 133 dupa carte). Ca urmare a impresiilor acumulate in ultimii 2500 km cu chiptuning, balanta inclina vertiginos spre.... varianta 2. Comfortline 4motion 2.0TDI.

Daca nu am probleme majore dupa chiptuning-ul de pe actualul golf, ar cam urma sa fac un upgrade soft, usor - maxim 170cp si 390Nm- pe varianta 2. Si asta cred ca ar cam fi ce mi-as dori. Daca cei 300Nm pe care-i am pe actualul golf ma incanta nu vreau sa ma gandesc ce inseamna 390Nm tot pe un Golf V.

Din pacate nu am gasit niciunde in tara un GT TDI ca sa fac un preview ... Are cineva asa ceva?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar fara preview,GT-ul isi face toti banii.Poate fi facut si bineeee peste caii de fabrica (Voinea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 2.0 140 CP, eventual DSG, fara 4motion dar cu optionale mai multe mi se pare o alegere buna.

Polo: prea mic (eu am Polo Classic care este mult mai mare dect Polo si mi se pare mic). Restul (GT, R32, 170 CP, 200 CP...) doar daca ai bani suficienti. Si mie mi-ar placea o masina de familie supersportiva dar parca devine mai mult o masina pt. tata si nu pentru familie...

Golf Plus ar mai fi o optiune, daca nu o consideri "alta varianta"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe ... sunt obisnuit sa impart masina in asa fel incat sa fie si pentru familie, si pentru "tata", si pentru munca (in special). La fiecare masina pe care am avut-o m-am adaptat posibilitatilor ei. Acum o sa am sansa sa iau o masina noua si pentru asta am deschis acest topic din vreme. Golf Plus nu imi place ca design, iar cu polo sunt obisnuit.

Ideal ar fi, cum s-a mai spus pe aici 4motion SI DSG, dar varianta asta este pe R32, si nu vreau benzinar si nici o masina foarte sportiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gt cu dsg indiscutabil...legenda&tehnologie....comfort&performanta..

este adevarat ca la banii aia iti iei un passat chel.....dar sti cum e...

boerie pe bani putini nu o sa vezi niciodata!!

chestia cu chip-ul uit-o la o masina noua...e riscanta...parerea mea...

cu gt..si peste 15ani nu ti-e rusine...dara mite acum?

recunosc ca-mi pare rau ca nu am luat gti-dsg...familia si nevoile ei deh!

dar la urmatorea fii-miu o sa fie deja la facultate...si deja o vad..

gti-dsg-2usi-jenti18-all black!

succes ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mdap, revin dupa mult timp.

Detch, dupa experientele pe care le-am avut cu masinile actuale si cele cu care am avut tangenta, m-am hotarat in proportie de 95% pentru GT TDI, 4 usi, culoare?, 6M. Sunt tare curios daca e vre-un posesor de GT TDI pe forum si revin cu rugamintea de a face un preview.

Alte pareri, informatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!