Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

cristisan_2000

Salutare....am si eu o problema asemanatoare..masina e un pasat din 2003, 131cp cutie automata....tip tronic, in mo,mentul cand bag in "r" porneste foarte incet si merge indiferent de cata pedala apas eu sau nu...daca cumva e in panta nu cred ca poate urca cu spatele.......(acum vreo 2 zile am mers vreo 200m cu spatele si am accelerato si totul era ok---nu stiu cand a fost schimbat filtrul uleiul din cutie dar il schimb marti)

Aveti idee ce ar putea fi? sau mai bine zis ce imi sugerati?

Modificat de cristisan_2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000
Salutare....am si eu o problema asemanatoare..masina e un pasat din 2003, 131cp cutie automata....tip tronic, in mo,mentul cand bag in "r" porneste foarte incet si merge indiferent de cata pedala apas eu sau nu...daca cumva e in panta nu cred ca poate urca cu spatele.......(acum vreo 2 zile am mers vreo 200m cu spatele si am accelerato si totul era ok---nu stiu cand a fost schimbat filtrul uleiul din cutie dar il schimb marti)

Aveti idee ce ar putea fi? sau mai bine zis ce imi sugerati?

Azi am facut un test am pus masina la marginea unei borduri mici si am bagat-o in "r" nu a reusit sa urce cu spatele bordura..pur si simplu sa oprit la bordura ...eu acceleram si ea nimic tot acolo a ramas.....iar legat de ce s-a zis mai sus am observat si eu parca franeaza mai putin cand o pun pe manual si o bag din a 4 in a 2.....se ambaleaza putin motorul dar nu franeaza la fel ca inainte...de smucit nu se smuceste......si cam atat ....putin ajutor va rog........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba uleiu/filtru si scrie dupa aia sa vedem care e treaba ... eu maine fac schimbu . Se face 1 data la 60 mii km . costa ~170 euro .(NU la VW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin

Load Signal Error Message from Engine Control

Mi s-a intamplat astfel. I-am dat o blana de la un semafor, dar treptat , in fine cam in treapta 3 pe la vro 4000 ture cutia nu a mai tras ,dabea meargeam, Cutia era in avarie, toate PN12345 aprinse simltan.

Afara ploua infernal. Am pus vag com pe masina, noroc ca aveam testeru cu mine si laptopu ca eram in brussel.

Am gasit eroarea de mai sus, intrerupere de comunicatie intre ecu si calculatoru cutieie. am resetat eroarea si si-a revenit pe loc. de atunci nu am mai avut problema, au trecut 3-4 zile.

Ma apuc sa desfac ecu cutiei sa vad daca nu a lua apa.

La tine daca ai gasit bucati de aluminiu e cam nasol, ai convertizor fisurat sau vrun disc spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Am fost la service....am schimbat uleiul ..intradevar era super murdar aproape negru...insa nu am gasit nici o bucatica de aluminiua sau altceva prins pe magneti ...doar uleiul murdar.....

Si binenteles ca tot nu trage...adica trage dar nu poate urca damburi sau borduri in marsarier sau nu poate urca un deal cu spatele...in linie dreapta in marsarier merge ..insa la fel viteza este aceasi , independenta de cata pedala ii dau....

In concluzie nu sa rezolvat asa ca as avea nevoie de niste safturi despre serviceuri specializate pe asa ceva sau persoana care se ocupa ...am inteles ca ar fi cineva prin timisoara care se ocupa numai cu asa ceva....ma poate ajuta cineva cu un sfat????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti din TM sa stii ca e SAMER pe linia lu 4 cum mergi dinspre SAN MARZANO pe dreapta . Vezi ca noi MIERCURI la 7 ne intalnim in parcarea de vizavi de SIEMENS la stadion . VIno daca vrei si vb. acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Nu vreau sa provoc soarta dar azi si dat drumul marsarierul si merge ...are cateva zile bune de cand am schimbat uleiul si acuma merge nu stiu ce sa intamplat dar merge ....si cam atat ca vesti cel putin pozitive.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problemele de marsarier sau daca gasiti bucati de aluminiu in baie in momentul in care dati baia de ulei jos, e clar ca aveti probleme cu cutia pt ca la tiptronica de pe passat sunt niste cuplaje de aluminiu care mai au obiceiul sa crape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. abia m-am inscris si eu pe site-ul asta si as vrea sa afu daca dintre cei cu probleme la cutia automata, atunci cand o pun in R, si-a reparat cineva problema. am si eu un passat highline din 2000 cu cutie tiptronic si am exact aceeasi problema. am fost la mai multe service-uri dar nu stie nimeni sa o repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000
salut. abia m-am inscris si eu pe site-ul asta si as vrea sa afu daca dintre cei cu probleme la cutia automata, atunci cand o pun in R, si-a reparat cineva problema. am si eu un passat highline din 2000 cu cutie tiptronic si am exact aceeasi problema. am fost la mai multe service-uri dar nu stie nimeni sa o repare.

L-a mine s-a rezolvat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SALUTARE !!!

Am si eu un passat din 2002 cutie tiptronic,si nu stiu daca s-a schimbat uleiul la cutie,este intrata in tara din 2004 cu 130.000 km la bord (asa reiese din cartea tehnica) acuma am 160.000 cum aflu daca uleiul este in parametri sau trebuie schimbat de urgenta.

Stie cineva cati litri de ulei intra si cam la ce pret este un litru de astfel de ulei,aici am aflat ca intra intre 4-si 7 l eu tin sa cred ca intra cel putin 7 l,si cred ca este un ulei hidraulic cumva.

Poate ma lumineaza cineva ,

Ms anticipat !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu o problema cu passatul meu (1.9 TDI - 116CP, an fab:2000, cutie tiptronic), poate aveti careva idee despre ce e vorba mai exact. Mai exact la trecerea din N->D masina zmuceshte, acuma problema se pune daca e"inceput de sfarsit al cutiei"

-masina face chestia asta de cel putin 50.000km

-face doar la cald, cand pornesc motorul nu smuceshte

-in R nu smuceshte:D

-uleiul din cutie e schimbat

-la pornirea de pe loc daca calc pedala sa mearga pana in 4500 se tureaza motorul in gol, fara sa plece de pe loc iar abea dupa o secunda doua face o zmancitura puternica (asta mi s-a intamplat de vreo 3 ori, de atunci nu o mai calc de pe loc

Va rog daca shtie cineva ce poate fi si unde se poate repara sa lase un reply...

Multumesc mult,

anticipat

*inca ceva: exista vreo posibilitate de a afla km reali ai masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru km reali, poti citi topic-ul ... http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6428

+ trece-ti locatia in profil :)

Pentru cutie: - cand a fost schimbat uleiul? (km)

- ai mai verificat nivelul?

- filtrul?

- a fost curatata vreodata? cati km are masina? - macar cei din bord, pana ii afli (poate) pe cei reali :icon_thumright:

Nu in ultimul rand, foloseste search-ul...exista deja destule discutii despre tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pleci de pe loc, asteapta putin din momentul in care pui in drive, pana simti ca cupleaza, apoi accelereaza.

sau n-am inteles eu bine...

pui in drive, apoi stai mult si apoi trage cu smucitur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... uleiul din cutie l-am schimbat o data cu acizitionarea masinii (acu un an- la 150.000km) acum mashina are 200.000(sau cel putin asha scrie in bord:D). De curatat nu cred ca a curatato nimeni, inca ceva uleiul era negru rau cand a fost schimbat...

cand pleci de pe loc, asteapta putin din momentul in care pui in drive, pana simti ca cupleaza, apoi accelereaza.sau n-am inteles eu bine...pui in drive, apoi stai mult si apoi trage cu smucitur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-a mine s-a rezolvat......

Frumos ar fi sa spui si cum s-a rezolvat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

mi-am cumparat si eu un Passat din 2002 Highline (131 PS) cu cutie tiptronic.

Pe langa ca nu mi se pare sa traga la fel ca si unul cu cutie normala (e normal?), mai am o nedumerire. Spre examplu in viteza a 3-a, cand ii dau talpa, urca turometrul pana pe la 2000 de ture, apoi brusc coboara pana pe la 1800 (desi eu accelerez) ca apoi sa urce iarasi. Exact ca si cum as schimba viteza intr-a patra. E normal sa fie asa? De unde ar putea sa vina latenta asta? Nu am mai condus masini cu tiptronic (nici automate), deci nu ma pricep.

Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul si filtru.

Verifica nivelul uliei la cutie.

Uleiul la cutie se verifica cu motorul pornit si levierul in "D" la cutiile automatice.

La cutiile tiptronic operatiunea de verificare a uleiului se face mai dificil "sevice autorizat""specialist"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000
Frumos ar fi sa spui si cum s-a rezolvat. :)

Fara suparare dar am scris mai sus.....la cateva zile dupa schimbul de ulei si-a dat drumul....

pt kills1402: parerea mea e sal schimbi cat mai repede .....poate iti pica ceva pe acolo si trebuie sc schimbi toata cutia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehe se pare ca voi schimba uleiul ,filtru

din toata documentatia de pe forum,pana la urma nu am inteles,cat ulei intra,

fiind f aproape de Russe Bulgaria,am fost la reprezentanta vw ,le-am explicat ce vreau sa fac ,mi-au scos la imprimanta cutia in ansamblu pe componente,dupa ce a verificat dupa talon,si iata preturile :D

asta este pt cutiile cu aceste coduri FEV,EZV,EZW,FNL,EYF,FHV,EZS,EZZ (eu am EYF)

1 l ulei ATF (G 052 162 A2) = 19 E LITRUL X 9 LITRI =171 E

FILTRU = 50 E

GARNITURA =33 E

MANOPERA 50 E

TOTAL = ~ 300 E ( oare costa mai mult decat la PBN..SAU MIDOCAR AVAND IN VEDERE CA SUNT 9 L DE ULEI poate a-mi ramane si de ciorba vreo 3l :D ) normal ar trebui sa intre tot atata cat va da jos ~ o sa vad cat curge.

si din cate vad eu pe "schita" cutiile astea au buson de golire si buson de umplere(cel de golire este mai mic in diametru si este chiarin mijlocul pe capac propriuzis,iar cel de umplere are un guler ridicat cu ceva cm paste cel de golire,fiind si mai mare in diametru,iar ca prindere capacul de la cutie are cam 25-30 de suruburi de jur imprejur,asta pt a schimba filtrul care este metalic si este aproximativ jumatate de capac dar prins pe restul cutiei.

PRETURILE SUNT PUTIN ROTUNJITE

MULT PUTIN EU CRED CA ESTE AVANTAJOS ,SI DE ASEMENEA AU ZIS CA INTRA 9 L OARE SI ASTIA SA FIE "HOTI"

SI MI-AU SPUS CA INTRA 9 LITRI CU TOT CU DIFERENTIAL[Front axle differential] (ACEASTA CUTIE ARE ASA CEVA)cred ca f multi nu stiau de asa ceva , si trebuie tot acest tip de ulei ,

Am spus ca eu stiu ca intra mai putin adica undeva la 6l iar ei au spus ca asa apare in programul original de la vw/ acuma voi vedea,sper sa ma lase sa stau sa vad ,daca am posibilitatea o sa fac si ceva poze ,

... ca sa verificati ce tip de cutie aveti si echiparea masiniii klic aici http://www.oilshop.ro/catalog/vagvin.php

DEJA MAINE MA DUC SA FAC PROGRAMARE PT SAPT URMATOARE,DEJA SERVICE-UL ESTE FULL.

AM ALES REPREZENTANTA PT CA ESTE LA DOAR 5 KM DE MINE fata DE 70km BUCURESTI,SI AM ACEIAISI GARANTIE CA LA PBN ,

RELATEZ AICI CUM S-A DESFASURAT ACTIUNEA ...

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti absolut sigur ca ies 9 litrii de acolo. Din cate stiu eu uleiul din diferential nu se schimba, schimbandu-se de fapt vreo 3-4 litrii...

P.S. Am exact acelasi cod de transmisie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Avand in vedere ca preturile mi s-au parut extraordinar de mari va spun doar de cazul meu: am schimbat uleiul din cutian de viteze (pe elevator) impreuna cu filtrul si garnitura respectiva, filtrul plus garnitura vin la pachet si nu costa mai mult de 1 milion (maxim-reprezentanta) plus cam 4-6 litri......schimbul depinde se fac in pauze intai se pune 4 pana ce se umple se porneste motorul se baga prin viteze si se adauga pana pe la vreo 5 maxim 6 depinde de modelul cutiei ( toate astea se fac cu masina urcata pe elevator....adaug ca adaugarea de ulei se poate fac doar pe dedesubt...iar uleiul costa cam 400 de mii litrul si e special pt cutii de viteze automate.....deci ca un calcul final nu ar trebui sa te coste mai mult de 5 milioane cu toate incluse si cred ca 3 e super ok ( eu am dat 2,1 milioane )

repet 300 de euro e enorm.......:D(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne fratilor ,nu mai inteleg nimik,mama ei de cutie tiptronica ,cine m-a pus sa iau asa ceva. :D

Cred ca mai repede vand masina,aici am primit toate informatiile necesare,in acest sens, toate cutiile tiptronic de passat sunt la fel NUMAI CA INTRA CANTITATI DIFERITE DE ULEI 3;4;6;9 l O SA DAU CU BANUL si care o cadea atata bag

+filtru si gata am incheiat discutia...

CUMPARA CINEVA UN tiptronic ????????

eu unul m-am saturat !!!! :D :D

vb cuiva TIPTRONIC PLACUT !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kilis... Dar care e problema mey asa mare? Stiu ca esti necajit ca nimic nu e clar cu automata asta, dar pana la urma du-te la ei.. Stai langa ea.. Ai grija sa lucreze frumos si lasa sa bage acolo cat zic ei chiar daca poate iti dau o mica teapa...

DAR MACAR o sa stai linistit dupa.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000
@kilis... Dar care e problema mey asa mare? Stiu ca esti necajit ca nimic nu e clar cu automata asta, dar pana la urma du-te la ei.. Stai langa ea.. Ai grija sa lucreze frumos si lasa sa bage acolo cat zic ei chiar daca poate iti dau o mica teapa...

DAR MACAR o sa stai linistit dupa.. :D

Good point....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!