Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

Rudolf, cred ca la tine e vb. de un solenoid. Tre. investigat. Gasesti separat, tu nu ai nev. de bloc de valve, am mers in masina ta (la Danes parca) si tin minte ca functiona ok. Vorbeste si la Constanta, e un baiat foarte bun in cutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si la mine e tot un solenoid defect...sau mai multe !

La scanare cu VAG nu a rezultat nici o eroare la cutie.

E drept ca scanarea a fost facuta pe loc, poate trebuia facuta in mers in asa fel incat sa schimbe cutia toate treptele si poate atunci ar fi inregistrat care electrovalva nu merge bine.

Dar totusi cred ca eroarea ar fi trebuit sa ramana stocata in ECU, insa nu a fost gasita.

Cutia de pe masina mea e cea de jos, si sunt 9 solenoide (electrovalve) cu coduri si culori diferite.

Stie cineva cum se poate identificata care anume nu functioneaza corect ?

post-22578-1256127025_thumb.jpg

post-22578-1256127049_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic (s.c. Cutii Automate s.r.l.). I-am descris doar problema si mi-a confirmat: e o problema la electrovalva. Care? Nu se stie si nici nu prea conteaza. Cel mai bine e sa schimb tot blocul. Din experienta prietenilor stiu ca daca s-a stricat o data una, oricand pot urma si restul. Daca tot comand, prefer sa iau tot blocul nou. Costa ceva, dar macar stiu ca e nou si am incheiat capitolul electrovalve.

Acum, intrebare: cat costa un bloc de electrovalve, nou? Eu am gasit la 600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic (s.c. Cutii Automate s.r.l.). ........... Eu am gasit la 600
Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf.s,firma e din titu,dambovita?blocul de valve e reconditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul de valve e de la un producator din Olanda si e nou. Firma e in Crangasi (Bucuresti), pe Mehadiei 43 parca.

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au revenit la sentimente mai bune cei din mehadiei.mie mi-au cerut 1500 e pt bloc valve nou,manopera,ulei.un an garantie.e bun pretul de 600 e pt bloc,manopera e putin exagerat 100e.daca iti ofera si garantie un an cred ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate am inteles, ca sa schimbi blocul de valve nu ai treaba cu uleiul.

Garantia de un an vine de la producator, deci implicit si de la ei. Sper sa fie ok. Am dat deja avansul pentru bloc. Pana saptamana viitoare sper sa fie gata. Dupa aceea ma rog sa mearga si sa nu mai cada altceva (gen convertizor sau altele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se face umplerea cu ulei a cutiei, conform documentului producatorui, dupa ce ai pornit motorul se face urmatorul pas:

"Select R and D and use step shift (manual-winter program) to shift through to 3rd gear."

Intrebarea mea este cum se poate face step shift cu masina oprita pana la viteza a 3-a? Ce reprezinta "manual winter program"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai masina ridicata pe rampa, si mergi cu ea "in aer".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut pe nici un DIY pentru schimbat ulei cutie asa ceva. Asta inseamna ca daca nu merg cu ea in "aer", are prea putin ulei.

Asa au procedat mecanicii care au schimbat uleiul la cutie pentru voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum baga ulei mai putin, poate doar mai mult. Acest surplus e dat afara prin protocolul de trecere selector prin R si D.

Poate fi schimbat si cu masina inclinata (ridicata pe cric), nu e schimb de fapt, e improspatare, intra doar 3l (sper sa nu gresesc).

Rudolf, operatiunea de schimbat blocul de valve e f. simpla si rapida.

Cred in continuare ca nu aveai nev. de bloc nou, dar....e alegerea ta. Cad doar anumite valve (de obicei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.........operatiunea de schimbat blocul de valve e f. simpla si rapida.

Cred in continuare ca nu aveai nev. de bloc nou, dar....e alegerea ta. Cad doar anumite valve (de obicei).

Si eu as fi multumit sa stiu care anume, pentru a nu cumpara tot blocul de valve.

Sunt 9 buc. cu coduri si culori diferite (vezi poza de mai sus )

La scanare cu VAG nu e rezultat nici o eroare la acestea.

Cum se pot identifica cele defecte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remier, doar cu blocul dat jos, e identificarea cea mai sigura.

Rudolf, vezi ca tipul de la Crangasi e f. bun, de fapt au fost un duo, celalalt e in pieptanari, la fel de bun.

Sa stai langa el, face treaba mai repede :) (din auzite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa, dat blocul jos, demontate electovalvele si vazut care sunt defect apoi inlocuite. Dureaza 5 zile sa le aduca prin reprezentanta. Eu as merge cu autobuzul o saptamana.....as face o economie imensa daca ar fi doar 1-2 valve defecte pe langa un bloc nou. Tot cu ocazia aia vezi si daca e blocul de inlocuit.

PS: in saptamana cu masina pe bara s-ar face si economie de combustibil...mama lor de consumatoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vicius_the-one, bloc schimbat doar daca e uzura mare (parerea mea) si nu numai.

Adica daca cutia aia are multe sute de mii de km.

Nu va aruncat la cumparat bloc de valve nou, nu sunt bani aruncati dar sunt dati degeaba.

Si nu mai intrati in panica fratilor, tiptronicul e mult mai prietenoasa decat manuala si din pmdv. mai fiabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Referitor la cei din Crangasi (Mehadiei), sincer si din experienta (am trecut de vreo 2 ori pe la ei) mi-au lasat un gust amar in gura. Sper sa nu am nevoie vreodata sa apelez la ei. Sa nu vb de preturi super umflate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dificil daca nu ai un garaj, la service nici nu mai zic, cum sa o demontezi si apoi sa o lasi acolo pana gasesti piese ?

Cine are curaj ? Ce mai gasesti din ea ? Si stii cum e cand te prind acolo....iti fac dupa aia o lista de ajungi la faliment.

AICI e pe la jumatea paginii un post cu demontarea si spalarea

si cateva poze

post-22578-1256200112_thumb.jpg

post-22578-1256200123_thumb.jpg

post-22578-1256200137_thumb.jpg

post-22578-1256200146_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misu, au mai revenit cu picioarele pe pamant.

Au constatat si ei ca nu sunt singurii meseriasi din tara asta.

Si vezi ce am scris pentru Rudolf, SA STEA lambda EL.

Nu fac reclama nimanui ca nu am de ce.

La Constanta e un meseriasi f. bun, am spus asta, mai sunt si altii.

E alegere personala, care si unde merge.

Cand avem probleme undeva, E BINE SA POSTAM, sa stie si altii.

Cand auziti de sume mari, renuntat.

Si inca ceva, pretul unei cv. cu garantie , adusa, cu tot cu calculator, e 1000E.

Daca e vreodata o problema grava la cv. schmbata si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul de valve e de la un producator din Olanda si e nou. Firma e in Crangasi (Bucuresti), pe Mehadiei 43 parca.

subscriu la parerea lui @psycho_mishu si completez si cu alta atentionare a unui coleg de forum >>>

Luati aminte ce a scris in pag 7 din acest topic unul care atrecut pe la firma din str Mehadiei

Nici o data sa nu va duceti la AMERICAR DGE SRL!!!!

Acolo e un domn Popescu care pare a fii un bun priceput in ale cutiei de viteze automate. Sa nu va lasati pacalit de el pentru ca este un tepar

Mie m-a reparat cutia si mi-a cerut o caruta de bani fara a-mi acorda grantie si bine inteles in cateva sute de KM cutia mi-a cazut

AMERICAR DGE SRL

MEHADIA, NR 39

BUCURESTI

E aceiasi firma cu cea de pe site www.reparatiicutiiautomate.ro si s.c. Cutii Automate s.r.l. deci atentie !

Schimba mereu denumirea sa creada lumea ca sunt altii nu cei care si-au facut renumele de rusine

Si uite ce deviz am primit eu personal la AUTOTOUR de pe strada Ostrovului 3-5 (in incinta fostei Autobuzul)

Asta fara sa bag masina in service, mi-au spus ca poate creste devizul daca trebuie schimbate si altele, iar pe cutie noua au cerut 6000 E >>>

post-22578-1256201675_thumb.jpg

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiptronicul e mult mai prietenoasa decat manuala si din pmdv. mai fiabila.

Asta de unde rezulta. Manuala intretinuta bine duce 1 mil de km, doar dsg e pentru 2 mil km. De unde rezulta fiabilitatea unei tiptronic in detrimentul unei manuale ?....la cate probleme face. Manuala merge mult si cade. Tiptronicul vad ca au probleme mult mai devreme, chiar si de 150.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pica si mai repede, chiar daca masina a avut un singur proprietar; La masina mea a fost schimbat blocul de valve la 89.000 KM, de catre primul proprietar (neamt).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu stiu care e treaba cu firmele astea. Eu am discutat cu s.c. Cutii Automate s.r.l., mai exact cu D-nul Willy (Friedrich Wilhem -Director SERVICE REPARATII CUTII AUTOMATE DE VITEZA). Nu am intalnit niciun domn Popescu.

La o cautare scurta pe internet am gasit ca firma e din 2006:

Denumire platitor: CUTII AUTOMATE S.R.L.

Adresa: Str. Washington 31 BUCURESTI

Judetul: MUNICIPIUL BUCURESTI

Numar de inmatriculare la Registrul Comertului: J40/12110/2006

Telefon: 0722559737

Stare societate: INREGISTRAT din data 26 July 2006

Acum la o cautare pe google, am gait o lista cu cei ce repara cutii automate din care am extras 2 puncte, care la un moment dat erau separate:

4.

http://www.cutiiautomate.ro/

Ionita Daniel

ionita.daniel@yahoo.com.

Tel: 0722626450. Fax: 2301673

FriedrichWilhelm

Tel:0723528323

5.

AMERICAR DGE SRL

Adresa : Str. Mehadia Nr. 39, Sector 6,, Bucuresti

Tel : 0722234646 220-4781

Fax : 221-9496

Email : americar2000@hotmail.com

Intr-edevar, adresa e aceeasi, dar nu stiu daca si oamenii sunt aceeasi. Sunt locuri unde 2 persoane diferite pot fi tratati total diferit. Sper sa am mai mult noroc. Eu am ales service-ul la recomandarea unui prieten care e prieten bun cu ei. Sper sa ajute si asta ceva.

Am sa-i intreb ce legatura au cu Americar DGE. Poate au preluat atelierul. Nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutd

Probabil ca a cam tras neamtul de ea...masina a fost regulat la verificari la reprezentanta VW, sau nu a prea trecut pe acolo ?

Eu am avut surpriza sa aflu ca a mea nu mai trecuse pe la VW din 2004, cand avea la bord 240 K, deci pana 2008 cand am cumparat-o eu cu 161K pe kilometraj....nu se stie prin ce a trecut

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Masina a avut reviziile la zi numai in service-uri autorizate VW si alte probleme grave nu a avut, deci nu stiu cat de mult "a tras" neamtul de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!