Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

Momentan sunt la Arad. Mi-ar fi mai usor sa dau o fuga aici la cineva. Cand am schimbat uleiul, era destul de negricios (ceea ce nu e o surpriza) dar nu am observat pilituri sau alte probleme, lucruri neobisnuite. Uleiul s-a scurs si apoi sa umplut uleiul nou.... Ma rog, nu mai tin minte exact toata procedura, dar s-a facut ca la carte. Adica dupa ELSA. Nivelul uleiului a fost verificat de mecanic, acelasi mecanic, (nu am fost acolo) dar conform celor spuse de el, a mai completat putin si acum ar trebui sa fie la nivel. Poate mai fac totusi undeva, la vinceva o verificare.

Sincer, nici eu nu sunt de acord sa accept orice numai pt ca sunt doi mecanici CUNOSCUTI ca fiind foarte buni in cutii automate, si sa accept orice factura pentru reparatii. Decat sa dau 1500 EURO pe raparatii mai bine imi iau alta cutie. Sunt multi alti mecanici buni care au reparat cutii automate care merg si in ziua de azi impecabil, doar ca acestia nu se ocupa exclusiv de cutii automate.

Voi mai cauta mecanic bun. Problema e ca vine frigul si va trebui sa stau tot mai mult cu masina pe loc cu motorul pornit. Daca pornesc, plec de pe loc, degeaba turez motorul (oricum se tureaza pt ca nu schimba) numai pe loc se incalzeste sa ajunga sa schimbe.

Sper sa am putin timp sa rezolv problema care devine tot mai enervanta.

Codul cutiei, maine, cand ajung la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf.s, ai dreptate in privinta achizitionarii unei cutii la second hand, dar mare atentie, sa nu cumperi o cutie la fel de naspa. Eventual sa poata fi testata, sa se afle pe masina. Oricum, pretul de 1500 E pt reparatie, te face sa te duci cu gandul catre grefarea unei cutii manuale pe masina.....asta daca nu cumva tu vrei numai automata. Cu tot ce schimbi si ce piese iti raman, pe care le poti vinde, nu te poate duce mai mult de atat, dar sigur nu mai ai probleme dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat la pbn si nu se poate face rescrierea decat daca calculatoarele au aceiasi serie (sunt la fel) .... daca mai pateste cineva sa stie ca ii trebuie exact acelasi calculator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.............. Sunt multi alti mecanici buni care au reparat cutii automate care merg si in ziua de azi impecabil, doar ca acestia nu se ocupa exclusiv de cutii automate.

Voi mai cauta mecanic bun. .......

RUGAMINTE !

Daca cunoasteti si alti mecanici priceputi care sunt in stare sa repare cutii automate, postati pe forum numele si adresa lor, sa stim si restul care avem probleme de rezolvat unde sa-i gasim.

Recomandati doar mecanici care lucreza "nemteste", adica profesionist, constiincios, si au un atelier curat ca o farmacie, utilat cu scule si bancuri de proba.

Nu mai vorbesc de piese de schimb, cat mai ieftine si de calitate, pe care acestia, trebuie sa stie de unde sa le procure rapid.

Trebuie sa fie foarte BUNI, pentru ca aceste cutii sunt foarte complicate fata de cele manuale care se pot repara in orice garaj !

Astfel si cei 2 din Timisoara si Constanta nu vor mai detine monopolul, si vor fi nevoiti sa scada din pretul practicat acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat la pbn si nu se poate face rescrierea decat daca calculatoarele au aceiasi serie (sunt la fel) .... daca mai pateste cineva sa stie ca ii trebuie exact acelasi calculator...
Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

................. cam cum gasesc eu ce am nevoie pentru oricare dintre voi cand mai e nevoie de vreo piesa sau procedura de lucru. :D

A scris un baiat din Iasi ca a reparat tiptronicul la George, poate mai sunt si altii in afara de cei din Timisoara si C-tanta

Acum nu trebuie sa te superi, :icon_thumright: am vazut ca e constantean de-al tau, dar poate mai sunt si alte variante mai aproape.

Si referitor la ce ai scris mai sus, eu nu stiam ca poti procura piese sau altele pentru cei de pe forum care apeleaza, spune mai multe despre tine aici, sau pe PM sau da-mi un link unde sa ma documentez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragul meu, baiatul de cere vorbeam e din Iasi, eu sunt din Buc. si de George si eu am auzit numai de bine, dar sunt totusi 500 de km dus-intors plus careva zile la hotel daca ar fi sa fac reparatia la el....nu mai zic de varianta cu Timisoara

Am scris un post aici cautand un cod de la Blocul cu electrovalve de la tiptronicul meu >>>

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=61702

Am si eu nevoie de codul de piesa si pretul pentru blocul cu electrovalve de la cutia tiptronic pentru masina din semnatura si profil.

VW Sharan / 2002

Eticheta ascunsa zice ca ar fi vorba de cutie AG5 FBN si pe cutie scrie JP JC7 09B 321107

VIN este WVWZZZ7MZ2V033392

Am incercat sa pun intrebarea pe undeva pe la Golf unde e un topic foarte activ pt asa ceva si au sarit pe mine sa ne punem intrebarile fiecare la tipul lui de masina.....si aici suntem aiurea undeva pe la Passat.

Am rugat adminul la sugestii si recomandari sa ne faca si noua un subforum distinct pentru Sharan sa nu mai scriem pe unde apucam, sa speram, poate ne vede mesajul si doleanta de data asta

post-22578-1253027630_thumb.jpg

post-22578-1253027644_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e codul si ala e pretul fara TVA iar valvele sunt 58euro bucata fara tva, deci mai bine iei ce e stricat nu tot corpul :D

post-15891-1253029231_thumb.jpg

post-15891-1253029246_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult !

ma gandesc daca e bine sa pun valve noi in corp vechi care sigur are si el uzuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexander ---- am scris acolo "ambreiajul A = clutch package A " . Nu cred ca am scis vreo prostie si pompa de ulei este mereu in functiune indiferent de pozitia schimbatorului , asta inseamna ca daca pompa baga ulei ,atunci toate angrenajele din cutie sunt unse.

Sincer nu stiu ce comanda preia cutia cand apesi frina , dar cu siguranta nimic de tip mecanic nu se schimba in cutie , eventual o deviere a circuitului de ulei in bloc (ma refer daca este in D) dar ma gandesc ca daca tot vrea mereu sa porneasca masina de pe loc , presupun ca presiunea uleiului este directionata asupra pachetului de discuri (ambreiajul A) aferente treptei 1 de viteza.

De aceea consider ca este necesar sa comut pe N la un semafor lung sau pe P .

alexander -- sa imi multumesti ca iti trimit clienti la service , nu trebuia sa mi te adresezi mie cu " nea revenger" , ca nu ne tragem de maneci aici (asta e ingamfare tipic banateana)

Oricum io incerc sa ajut comunitatea si daca are cineva o alta explicatie care este in contradictoriu cu a mea , sunt dispus s-o citesc.

si nu inteleg la ce tot folositi emoticonurile alea ca nu sinteti pustani pe messenger

Păi nu am luat
Modificat de Revenger GTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu ajungem și pe acest forum sa vorbim doar cu D-voastră și sa scriem doar absolut corect, fără niciun z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Expun si eu o problema la o cutie automata cu 4 rapoarte cod transmisie CLB.

Cutia si motorul au fost pe un Passat 1996 cu volan pe dreapta cu motor AAA. Ansamblul a fost transplamtat pe un Golf 3 . A functionat bine pana a dat eroare "valva n92 scurt la masa sau open circuit". Cutia intrase ina varie si pleca cu treapta 3 de pe loc. S-a rezolvat, era o problema de contact in mufa rotunda cu 12 pini de pe cutie. Iar a mai functionat o peioada. Acum are urmatorul simptom fara a afisa vreo defectiune la scanare: Pleaca normal de pe loc cu treapta 1, dupa accelerare trece in 2, dar dupa 2 secunde revine in 1 si motorul se tureaza, chiar daca tin acceleratia apasata constant. Trece iar in 2, dupa 2 sec revine in 1. Nu are nici o eroare. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi pe manual cutia merge, adica schimba cele 3 trepte de viteza. Switchurile nu intra in discutie doar pe manual? O sa verific si astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Mufele de la senzorii de turatie si cel de viteza de pe cutie erau inversate intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am rezolvat problema cu smuciturile.mi-am cumparat bloc valve de pe ebay nou,m-a ajuns cu totul(transport,asigurare,comision)675 euro.ulei mi-am luat swag(4 l)de la autokarma cu 200 ron.schimbat bloc valve si ulei 150 ron.

http://cgi.ebay.de/NEW-VW-AUDI-AUTOMATIC-G...id=p3286.c0.m14 .

post-8085-1254767026_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot la rece in cutie se pare, povestea este urmatoarea:

1. Masina are aproximativ 100.000km

2. Cod cutie - EZZ

3. Am schimbat ulei + filtru si au intrat aproximativ 6 litri

4. Ulei conform specificatiilor cutiei marca Pentosil ATF1

Apare un fel de bazait ca sa nu ii zic zgomot numai la rece, numai dimineata, daca o las 1 minut sau 2 sa se incalzeasca nu mai face. Bazaitul nu il pot lega de schimabat vitezele, le schimba normal, mai degraba de cat de tare accelerez.

Aveti vreo idee? Ce se intampla daca se pune mai mult ulei in cutie decat este necesar? Ma gandesc sa ii mai pun 200ml, nu sunt sigur ca suprafata pe care am facut nivelul este 100% plana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot la rece in cutie se pare, povestea este urmatoarea:

1. Masina are aproximativ 100.000km

2. Cod cutie - EZZ

3. Am schimbat ulei + filtru si au intrat aproximativ 6 litri

4. Ulei conform specificatiilor cutiei marca Pentosil ATF1

Apare un fel de bazait ca sa nu ii zic zgomot numai la rece, numai dimineata, daca o las 1 minut sau 2 sa se incalzeasca nu mai face. Bazaitul nu il pot lega de schimabat vitezele, le schimba normal, mai degraba de cat de tare accelerez.

Aveti vreo idee? Ce se intampla daca se pune mai mult ulei in cutie decat este necesar? Ma gandesc sa ii mai pun 200ml, nu sunt sigur ca suprafata pe care am facut nivelul este 100% plana.

Pai din experienta proprie daca ai bagat uleiul pe la busonul de umplere al baii de ulei ,ai facut-o cu masina inclinata cu botu in jos, asta ca sa intre cei 6 litri pe care iai bagat. Ce se intampla daca bagi mai mult ulei ? : uleiul face spuma si poate da suturi,angrenajele cutiei se "invart greoi", datorita presiunii si lipsei locului necesar pt balbotare poate sa sufle semeringul de la convertor . SFAT : in timp ce motorul merge, desfa busonul de umplere si lasa sa curga surplusul de ulei ( NUMAI ATUNCI ULEIUL VA FI LA NIVEL) . Crede-ma , si la cutia manuala daca ii pui ulei cu un litru in plus plesnesc semeringurile .

Modificat de Revenger GTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din experienta proprie daca ai bagat uleiul pe la busonul de umplere al baii de ulei ,ai facut-o cu masina inclinata cu botu in jos, asta ca sa intre cei 6 litri pe care iai bagat. Ce se intampla daca bagi mai mult ulei ? : uleiul face spuma si poate da suturi,angrenajele cutiei se "invart greoi", datorita presiunii si lipsei locului necesar pt balbotare poate sa sufle semeringul de la convertor . SFAT : in timp ce motorul merge, desfa busonul de umplere si lasa sa curga surplusul de ulei ( NUMAI ATUNCI ULEIUL VA FI LA NIVEL) . Crede-ma , si la cutia manuala daca ii pui ulei cu un litru in plus plesnesc semeringurile .

Am pus ulei pe la busonul de umplere cu masina pe suprafata plana. Intai cu motorul oprit am pus aproape 3 litri, apoi am pornit motorul, am pus cat a intrat, cred ca un pic peste 5 litri in total, dupa care am pus in P, R, N si D cate 10 secunde de 2 ori si am mai bagat vreo 200-300ml cred, cu ochii pe VAGCOM sa nu depaseasca 30 de grade. AM lasat sa curga uleiul pana la 30 de grade, am ridicat-o un pic cu cricul din spate sa pot sa ii pun busonul din lateral, pe dreapta, i-am pus busonul si l-am strans si gata. Nu cred ca am surplus de ulei.

Am citit undeva ca Pentosil, desi este unul din uleiurile recomandate pentru cutie, nu este uleuiul din fabrica. Din fabrica vine cu Esso. Mai mult decat atat, desi e ulei recomandat, nu face parte din clasa 11B sau 14B parca, a uleiurilor recomandate pentru cutia asta. Ma bate gandul sa-l dau jos si sa pun ulei de la reprezentanta.

Cutia merge perfect cand e un pic incalzita, schimba vitezele de nici nu simti, schimba repede, nu are ezitari, zmucituri. Singura problema pe care o am este la rece dimineata, parca as zice cand accelerez mai brusc, face un pic de bazait sau scartait , azi mi s-a parut ca a facut cand a schimbat din 1 in 2. De exemplu cand plec de la munca spre casa nu face, merge perfect din start.

Modificat de Catalynux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel doar ca nu schimba in a doua decat dupa ce s-a incalzit uleiul. Acum venind frigul, stai chiar si 8 -10 minute cu motorul pornit inainte sa plec. De multe ori intra cand plec dar la primul semafor cand opresc, iarasi nu mai vrea sa intre. Se tureaza la 2500 - 300 turatii / minut si eu merg cu 30 km/h. E foarte enervant. Daca s-a incalzit, nu mai face absolut nici o problema. schimba foarte lin. Incepe sa ma dispere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel doar ca nu schimba in a doua decat dupa ce s-a incalzit uleiul. Acum venind frigul, stai chiar si 8 -10 minute cu motorul pornit inainte sa plec. De multe ori intra cand plec dar la primul semafor cand opresc, iarasi nu mai vrea sa intre. Se tureaza la 2500 - 300 turatii / minut si eu merg cu 30 km/h. E foarte enervant. Daca s-a incalzit, nu mai face absolut nici o problema. schimba foarte lin. Incepe sa ma dispere.

Ce ulei ai in ea si cand l-ai pus? Am citit pe passatwolrd cred, ca baietii din state folosesc RedLine pentru cutii cu probleme.

Modificat de Catalynux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ai in ea si cand l-ai pus? Am citit pe passatwolrd cred, ca baietii din state folosesc RedLine pentru cutii cu probleme.

Am pus ulei original, de la reprezentanta.

dsc00113iu.jpg

Dupa cum se vede si din poze, unele sunt Texaco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu este de la ulei sau nivelul uleiului.problema e de la blocul de valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!